Skrevet av Emne: Playoff finale i mai  (Lest 10565 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leif Sverre

Playoff finale i mai
« på: Mars 23, 2008, 09:40:10 »
Er datoen for evt. play off finale bestemt ?
Og blir det Wembley ?

Man må jo begynne å planlegge reise skjønner dere vel.... :)
 

janove

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #1 på: Mars 23, 2008, 09:44:22 »
soendag 25. mai

Svend Anders

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #2 på: Mars 23, 2008, 10:03:42 »
Er datoen for evt. play off finale bestemt ?
Og blir det Wembley ?

Man må jo begynne å planlegge reise skjønner dere vel.... :)

Hvorfor i all verden skal du over for å se Doncaster-Carlisle?

Lørdag 3. mai er datoen for Leedsfans, når opprykket bekreftes på Elland Road mot Gillingham.

SA

Carl Fisker

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #3 på: Mars 23, 2008, 11:44:46 »
Tror du på julenissen?

Runar

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #4 på: Mars 23, 2008, 11:57:52 »
Blir 15 poeng tilbake og rett opp dette... 8) Isje noe å stusse på engang. Leeds og Becks fikser dette på tross av at det er Macca som styrer skuten :P
 

Tom S

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #5 på: Mars 23, 2008, 12:03:47 »
Med 15p tilbake så kanskje, ellers er det umulig å rykke direkte opp.
Trur vi skal vere realistiske framover og satse (håpe) på playoff, kan bli tøft det også om ikkje formen snur seg i resten av sesongen.

Er datoen for evt. play off finale bestemt ?
Og blir det Wembley ?

Man må jo begynne å planlegge reise skjønner dere vel.... :)

Hvorfor i all verden skal du over for å se Doncaster-Carlisle?

Lørdag 3. mai er datoen for Leedsfans, når opprykket bekreftes på Elland Road mot Gillingham.

SA
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Playoff finale i mai
« Svar #6 på: Mars 23, 2008, 13:11:53 »
Med 15p tilbake så kanskje, ellers er det umulig å rykke direkte opp.
Sitat

Hvorfor i all verden skal du over for å se Doncaster-Carlisle?

Lørdag 3. mai er datoen for Leedsfans, når opprykket bekreftes på Elland Road mot Gillingham.

SA


...tror nok ikke Svend regner med direkteopprykk uten at "minus fifteen" blir strøket fra historiebøkene, nei...

Kan man håpe at noen har hvisket Svend hyggelige ting i ørene  :)
(tenkte ikke på Ida nei, Svend  :))

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

75 SOLLI

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #7 på: Mars 23, 2008, 13:26:41 »
Da har jeg bestillt hotell (Radisson SAS Portman Hotel) fra 25.mai til 26.mai
£42 for en natt er jo ikke feil.........

MOT

Lord-Meta

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #8 på: Mars 23, 2008, 19:48:59 »
Hadde vært fantastisk å være på en eventuell Play off finale, men 25 mai passer heller dårlig, så satser på de sender den på en pub, eller på tv for den saks skyld. Men igjen, etter vi får våre 15 poeng tilbake, så blir det aldri noen play off heller, da er siste hjemmekamp et artig alterativ ;D

75 SOLLI

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #9 på: April 01, 2008, 23:00:52 »
Doncaster - Leeds 0-1

Enda ett steg nærmere Wembley!

ar9

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #10 på: April 22, 2019, 23:53:40 »
Trekkes lagene til play off semifinalene eller blir det 3. plass mot 6.plass og 4. mot 5.?
Er datoene klare?

Ett fantastisk påskevær ble kun skjemmet av mørke skyer over ER og Griffin Park.

Utrolig skuffet men nå gidder jeg bare ikke surmule mer. Vi er i stand til å beseire både Villa, WBA, FLDC, Boro, Bristol City eller hvem det måtte være.

Dette må det vel gå ann å gru-glede seg til??

Promotion 2010

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #11 på: April 23, 2019, 00:23:31 »
When are the Championship 2019 play-offs?

The 2019 Championship play-off semi-finals will take place after May 5, when the league concludes.

The first legs of the semi-final games will be played on May 11, with the second legs being played on May 14 and May 15.

When & where is the 2019 Championship play-off final?

The 2019 Championship play-off final is scheduled to take place on Monday, May 27 and, as is tradition, Wembley Stadium in London will be the venue for the decider.

The game will kick off at 3pm BST (10am EST).

Wembley's capacity is 90,000 and Championship play-off deciders regularly draw in bumper crowds, with the 2018 final between Aston Villa and Fulham attracting 85,243 spectators.

The 'Home of Football' has not always been the venue for play-off deciders, however, with Cardiff's Millennium Stadium temporarily housing such games from 2001 until 2006.


https://www.google.no/amp/s/www.goal.com/en/amp/news/championship-play-offs-2019-fixtures-dates-teams-race/1umr21cbyyxlp10ztuy66gm0ik
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

janesoer

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #12 på: April 23, 2019, 09:52:20 »
Derby,Aston Villa, Middlesbrough og Fulham var i Playoff ifjor.
Ser ut som kanskje de to førstnevnte kommer dit i år.

Håper vi unngår Middlesbrough, både Bristol City og Derby har vi slått hjemme/borte.

Jeg tipper vi møter Derby og slår de ut over to kamper, med hjemmekamp sist.
Tror deretter at vi møter West Bromwich på Wembley etter ar de slår ut Villa.
Da blir det tur over 27 mai for å feire opprykket.  :)

NB! Synes litt synd på sønnen min og 3 kompiser av han, som skal over mot Villa og hadde håpet å feire direkte opprykk på den kampen. :(
« Siste redigering: April 23, 2019, 10:01:39 av janesoer »
 

ar9

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #13 på: April 23, 2019, 10:18:07 »
Trekkes det hvem som skal spille hjemme og borte først i semifinalene?
Forstår det slik at bortemålsregelen ikke gjelder her.
Da blir det en stor fordel å få kamp nr 2 på hjemmebane.

Synes det var litt merkelig at finalen spilles kl 15 på en mandag men fant ut at det sammenfaller med Spring Bank Holiday i UK.

janesoer

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #14 på: April 23, 2019, 10:26:48 »
Er usikker på om det trekkes, men Fulham og Aston Villa hadde hjemme sist i fjor og de ble nummer 3 og 4.
 

Blank_File

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #15 på: April 23, 2019, 10:28:31 »
Er usikker på om det trekkes, men Fulham og Aston Villa hadde hjemme sist i fjor og de ble nummer 3 og 4.

Det er fast at de to beste har hjemmekamp i siste runde.

RoarG

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #16 på: April 23, 2019, 10:56:22 »
Er usikker på om det trekkes, men Fulham og Aston Villa hadde hjemme sist i fjor og de ble nummer 3 og 4.

Det er fast at de to beste har hjemmekamp i siste runde.
Er jo ikke bortemålsregel her. Må vinne i målprotokollen. Egentlig hipp som happ hvor man spiller først.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #17 på: April 23, 2019, 11:04:14 »
Er usikker på om det trekkes, men Fulham og Aston Villa hadde hjemme sist i fjor og de ble nummer 3 og 4.

Det er fast at de to beste har hjemmekamp i siste runde.
Er jo ikke bortemålsregel her. Må vinne i målprotokollen. Egentlig hipp som happ hvor man spiller først.

Tror de fleste vil se det som en fordel å få trøkket fra hjemmepublikum i siste runde. Men det spiller ikke all verdens rolle.

Josch

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #18 på: April 23, 2019, 11:16:21 »
Er usikker på om det trekkes, men Fulham og Aston Villa hadde hjemme sist i fjor og de ble nummer 3 og 4.

Det er fast at de to beste har hjemmekamp i siste runde.

Er jo ikke bortemålsregel her. Må vinne i målprotokollen. Egentlig hipp som happ hvor man spiller først.

Tror de fleste vil se det som en fordel å få trøkket fra hjemmepublikum i siste runde. Men det spiller ikke all verdens rolle.

Hjemmefordelen blir enda større ved ekstraomganger, eller straffekonk.
Avgjørelsen skjer oftest i kamp nr 2. Da er det fordel med hjemmebane. Det gir mer kontroll.

DenHviteYeboah

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #19 på: April 23, 2019, 11:52:30 »
At dere gidder >:(
Vi mislyktes i innspurten nok en gang. Spillerne er rådløse og oppgitte, de andre er på krigsstien. Ingenting tyder på at vi skal ta oss til en finale og vinne den, dessverre >:( >:( >:(

janesoer

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #20 på: April 23, 2019, 11:54:01 »
Når man er Leeds-supporter må man være evig optimist. :) :) :)
 

DenHviteYeboah

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #21 på: April 23, 2019, 11:55:17 »
Når man er Leeds-supporter må man være evig optimist. :) :) :)
Når man er Leedssupporter er man vant til å bli pissa på når det gjelder som mest :(

Blank_File

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #22 på: April 23, 2019, 12:00:39 »
Når man er Leeds-supporter må man være evig optimist. :) :) :)
Når man er Leedssupporter er man vant til å bli pissa på når det gjelder som mest :(
Våger å påstå at det så nokså svart ut den gangen også:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_2/8632672.stm

janesoer

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #23 på: April 23, 2019, 12:05:34 »
Husker første gangen jeg hadde med meg sønnen min på Elland Road med store forventninger.
Vi tapte mot Doncaster 0-1 og jeg tror ikke vi hadde ETT eneste skudd på mål, fullstendig krise.

Da lovet jeg han at hvis vi kom til Playoff-finalen så skulle vi reise over igjen.
Playoff-finale ble det, utrolig nok mot Doncaster.
Om mulig så var vi enda dårligere og ble fullstendig utkjempet og tapte 0-1 igjen.

Da var stemningen meget laber og guttungen i sjokk over hvor dårlig vi var.

Har fått ufattelig med skuffelser gjennom et langt liv med Leeds, men jeg gir ikke opp og inntil det motsatte er bevist så har jeg troa på Playoff-finale.
Var selv så forbanna etter Wigan-kampen og det kom røyk ut av øregangene, men som sagt evig optimist.  :)
 

Bjorn

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #24 på: April 23, 2019, 12:09:36 »
Når man er Leeds-supporter må man være evig optimist. :) :) :)
Når man er Leedssupporter er man vant til å bli pissa på når det gjelder som mest :(

Klassisk kommentar som passer de fleste lag tenker nå jeg. Vi har ikke klippekort på akkurat det der..
Og som Blank_File påpeker.. Vi klarte automatisk playoff på ganske så spektakulært vis i 2010. Sånne øyeblilkk må vi finne igjen. Var der den gangen. Får fortsatt gåsehud!  8)
Marching On! 4276

B_Ød

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #25 på: April 23, 2019, 12:57:54 »
Når man er Leeds-supporter må man være evig optimist. :) :) :)
Når man er Leedssupporter er man vant til å bli pissa på når det gjelder som mest :(

Klassisk kommentar som passer de fleste lag tenker nå jeg. Vi har ikke klippekort på akkurat det der..
Og som Blank_File påpeker.. Vi klarte automatisk playoff på ganske så spektakulært vis i 2010. Sånne øyeblilkk må vi finne igjen. Var der den gangen. Får fortsatt gåsehud!  8)

ikke helt vel  ;)...ellers var jeg også der, og er vel det største jeg har opplevd på nært hold som supporter  :D
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #26 på: April 23, 2019, 13:42:28 »
Når man er Leeds-supporter må man være evig optimist. :) :) :)
Når man er Leedssupporter er man vant til å bli pissa på når det gjelder som mest :(

Klassisk kommentar som passer de fleste lag tenker nå jeg. Vi har ikke klippekort på akkurat det der..
Og som Blank_File påpeker.. Vi klarte automatisk playoff på ganske så spektakulært vis i 2010. Sånne øyeblilkk må vi finne igjen. Var der den gangen. Får fortsatt gåsehud!  8)

ikke helt vel  ;)...ellers var jeg også der, og er vel det største jeg har opplevd på nært hold som supporter  :D

Pokker! Tastaturet henger ikke med det raske hodet mitt!  ;D
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #27 på: April 23, 2019, 13:43:52 »
The Adelites

Results this season against potential play off opponents:

WBA
(A) L 4-1
(H) W 4-0

Villa
(A) W 2-3

Derby
(A) W 1-4
(H) W 2-0

Boro
(H) D 0-0
(A) D 1-1

Bristol
(H) W 2-0
(A) W 0-1

P9 W6 D2 L1 GF18 GA8

The Leeds way is never the easy way, but the dream is still alive.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #28 på: April 28, 2019, 18:21:01 »
Nå blir det Playoff og etter dagens kamp er jeg en smule mer optimistisk. Jeg kommer ikke til å reise over til semifinalene, men tur til et fullstappet Wembley frister enormt.

Har noen vært der før og vet hvordan det vil foregå?

Hallgi

Sv: Playoff finale i mai
« Svar #29 på: April 28, 2019, 18:27:56 »
Håpet lever virkelig! Eg og drømme om å ta turen til Wembley, men det blir nok veldig rift etter billettene. I Play Off finalen i 2008 hadde eg ikkje billett; men reiste til Wembley eit par timer før avspark og etter å ha spurt mange fikk eg til slutt kjøpt ein billett til innkjøpspris av ein som ikkje kunne komma. Riktignok satt eg med Doncaster-fansen i stille lidelse i tapet, men det kan dukke opp billetter sånn i år også om alle ryker i første omgang
ALAW (& I am the pirate amongst us)