Main Menu

iTouch\iPhone

Started by flynn, March 24, 2008, 14:25:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flynn

Sitter og koser meg med iTouch'en min. Dette innlegget er skrevet og sendt fra den. Utrolig kul teknologi  ;D

flynn

arneg

Quote from: flynn on March 24, 2008, 14:25:15
Sitter og koser meg med iTouch'en min. Dette innlegget er skrevet og sendt fra den. Utrolig kul teknologi  ;D

flynn

Har en jeg også, utrolig flott sak.  Skal ha meg iPhone snart også.

Robert

Har faktisk ikke testet touchen, men har testet iPhone en del, blant annet 1 dag når den kom ut i USA. Også testet den såvidt etterpå.
Og jeg skjønner ærlig talt ikke hypen rundt den.
Er noenting som er positivt dog.
Hastigheten på OS'et er bra, i forhold til mange andre mobiler.
Nettleseren er også mye bedre enn mange andre mobiler kan ha.
Skjermen er bra, dvs multitouchen funker bra.

Men så ble det plutselig stopp..
Grunnen til at jeg aldri skulle kunne ha en iPhone er rett og slett at det er klønete å bruke skjermen å skrive på. Jeg kommer aldri til å kjøpe en telefon som nesten ikke har noen knapper. Det er rett og slett ubrukelig. Mulig det blir bedre, når de får en annen skjerm, med respons, men slik som det er nå er det rett og slett knotete.
Og da kan jeg like greit skaffe meg en iTouch istedenfor (noe jeg neppe kommer til å gjøre), fordi det rett og slett blir en mp3-spiller, med ringemuligheter.

Nei, gi meg en slags iPhone, med "dual-slide", med qwerty og t9, så skal jeg vurdere det ;)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Dennis

Har iPod Touch! Fantastisk tingest!  :)

Utrolig digg med trådløst nett og endelig lesbar mobil nettleser!
Marching on together!

Robert

Nå skal det sies at jeg oftest benytter mobil-sidene til de forskjellige sidene jeg besøker, mest fordi det er unødvendig å ikke gjøre det, men synes faktisk Opera Mini fungerer nesten like bra som Safara gjør på iTocuh/iPhone. Men, du kan bruke det på alle mobiler.
Spørs jo selvfølgelig veldig på hvilken mobil du har :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Lids

Jeg har en HTC TyTN II, fantastisk bra telefon - men nettleseren er for dårlig. Noen som tips til alternativ nettleser?

Thomas
Thomas

pesi

hehe har begge 2! både iPhone å iTouch!

Skikkelig showoff ;D ;D ;D ;D
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Sleivind

Jeg har ingenting som begynner med "i" og er stolt av det!

arneg

Quote from: Sleivind on March 26, 2008, 17:34:59

Stakkar  8)

lojosang

Quote from: Sleivind on March 26, 2008, 17:34:59

;D  ;D  ;D
Kom ikke her å si at du ikke ber om det.
intelligens
initiativ
innsatsvilje
isbitposer og isskrape (OK jeg slapp fort opp for superlativer)  ;D

Nå det gjelder ifåon har jeg tilnærmelsesvis samme forhold til den som til dette Eliot Spitzer ble så berømt for å bruke sine penger på: Pent å se på, og sikkert festlig å bruke, men alt for dyrt til at jeg ville investere egne midler i det.  ;D
- Leif Olav