Supportercupen på Voldsløkka Lørdag 7 Juni.

Started by Torgeir, April 01, 2008, 08:24:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TK20

Hvor bindende er denne påmeldingen? Er sugen på å være med, men vet ikke helt om jeg er i Oslo denne helgen...

Torgeir

Quote from: EspenDale on April 16, 2008, 20:43:05
Hvor bindende er denne påmeldingen? Er sugen på å være med, men vet ikke helt om jeg er i Oslo denne helgen...

Du blir verken hengt eller korsfesta bare du gir meg beskjed ;) ;) ;) ;) ;)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Torgeir

Det ligger nå ny info i toppen på topicen...

MOT

"We will be back"

Torgeir

pemberton

Informasjon om supportercupen 7.juni på Voldsløkka.

Denne er som tidligere. Det er ikke på kunstgress, men på grus som før. Endringene på idrettsannlegget er utsatt. LUSCOS er som i fjor hjertlig velkommen til bankett på TWO DOGS i Brugata senere på kvelden (se nærmere informasjon senere). Det vil i årets turnering bli profilert på Leeds laget fra media, og det er mulig vi får plass i Leeds magasinet eller programmet til en av de første Leeds kampene i 2008/09 sesongen. Når det gjelder TWO DOGS vil dette bli en bankett, der kjendiser vil være til stede og selvsagt mange av de andre turneringslagene. Møt opp på voldsløkka om du ikke skal spille også. Dette blir gøy, og med godt oppmøte kan vi både heie lagene fram og profilere oss som den flotte gjengen vi er.

ps! All informasjon om laget og spillergruppa går om Torgeir.

Med vennlig hilsen

Ray Tørnkvist
Leder Supporterunionen
pembo

Torgeir

Hvem har tenkt å ta turen for å støtte lagene på løkka????

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

"We will be back"

Torgeir

Adis

Jeg tror jeg skal klare å stille som supporter. Et kne som neppe kan kalles et ledd gjør at jeg må begrense det til moralsk og vokal støtte. Men det trengs vel!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Geir Magne

Har dessverre aldri tatt turen for å heie lagene våre fram i supportercupen. Denne gang kan jeg heller ikke komme, kona og jeg må til Bergen for å kjøre møbler for våre to eldste studerende barn. Men lykke til og stå på! Om vi ikke vinner cupen, så ta i alle fall hjem festen etterpå!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Torgeir

Quote from: Geir Magne on May 06, 2008, 21:45:16
Har dessverre aldri tatt turen for å heie lagene våre fram i supportercupen. Denne gang kan jeg heller ikke komme, kona og jeg må til Bergen for å kjøre møbler for våre to eldste studerende barn. Men lykke til og stå på! Om vi ikke vinner cupen, så ta i alle fall hjem festen etterpå!

Vi vinner nok begge deler Geir Magne  ;D ;D ;D ;D

8) 8) 8) 8) 8) 8)

"We will be back"

Torgeir

Per-Stian

Er laget komplett no, Torgeir? Nyttar det å ta initiativ til minst ei samla balløkt i forkant av turneringa? Vi har jo ambisjonar om å vinne trofeet, men då må også treningsgrunnlaget vere der. Og jada, eg har jogga for meg sjølv, Torgeir 8)

Torgeir

Quote from: Per-Stian on May 08, 2008, 17:47:08
Er laget komplett no, Torgeir? Nyttar det å ta initiativ til minst ei samla balløkt i forkant av turneringa? Vi har jo ambisjonar om å vinne trofeet, men då må også treningsgrunnlaget vere der. Og jada, eg har jogga for meg sjølv, Torgeir 8)

Jeg skal legge de ut i løpet av kvelden...Joggings er godt for kroppen...

8) 8) 8) 8) 8)

"We will be back"

Torgeir

pesi

trener nå selv mandag til fredag. å vinnerinnstingt står det i alle fall ikke på ;D

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Torgeir

Flink gutt... ;D ;D 8) 8)

Glemte selvfølgelig "laga" på jobben...skal prøve å få lagt dem ut i morgen...

8) 8) 8) 8)

"We will be back"

Torgeir

JanPSyse

Skulle gjerne vært med, men har ikke mulighet til å komme meg østover den helga desverre. Men om det er skrikende behov for en halvtjukk keeper som holder til i bedriftsdivisjonenes høyere lag kan jeg nok klare å snike meg med til neste år... 8)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Wannabe

Quote from: pesi on May 08, 2008, 21:45:21
trener nå selv mandag til fredag. å vinnerinnstingt står det i alle fall ikke på ;D

Er det ikke bare å være tøff nok og gi max nok innsats i selve turneringen da?? True motstander litt med knottene...? Må jo satse i forhold til å ta høyde for noen uker i gips selv i så fall, men man slipper da en lengre treningsperiode...?

MOT

Per-Stian

Quote from: Wannabe on May 09, 2008, 16:25:20
Quote from: pesi on May 08, 2008, 21:45:21

Er det ikke bare å være tøff nok og gi max nok innsats i selve turneringen da?? True motstander litt med knottene...? Må jo satse i forhold til å ta høyde for noen uker i gips selv i så fall, men man slipper da en lengre treningsperiode...?

MOT

Svært sjeldan det blir tøft i denne turneringa, med unntak av munnbruk og syting. Går mest på kondis og samspel.

Per-Stian

Kor blir det av laget, Torgeir?

Andy Mathie og eg skal forøvrig ut og jogge om 5 min ;)

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

langva

Lykke til gutta i cupen skulla gjerne vært der sjøl men kan ikke :-[ spill for den klubben dokke elska husk Forever Leeds, Forever Proud :) ;)
Henrik Høiberg Langva

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Einar

Jeg har pådratt meg en hofteskade  >:( i siste oldboysmatch.

For øyeblikket har jeg samme ganglaget som quasimodo, noe som neppe gjør seg på en fotballbane. Lite og ingenting tyder på at denne skaden er leget til cupen.

Jeg må kaste inn håndduken, og med tanke på hva jeg har pådratt meg av skader det siste året (1 brist, 2 overtråkk, hofte, knevridning mm) burde jeg vel vurdere om det ikke er på tide å legge opp (evt. endre spillestil - jeg er jo ikke 50 enda  ;D).

Torgeir

Quote from: Einar on May 21, 2008, 10:14:15
Jeg har pådratt meg en hofteskade  >:( i siste oldboysmatch.

For øyeblikket har jeg samme ganglaget som quasimodo, noe som neppe gjør seg på en fotballbane. Lite og ingenting tyder på at denne skaden er leget til cupen.

Jeg må kaste inn håndduken, og med tanke på hva jeg har pådratt meg av skader det siste året (1 brist, 2 overtråkk, hofte, knevridning mm) burde jeg vel vurdere om det ikke er på tide å legge opp (evt. endre spillestil - jeg er jo ikke 50 enda  ;D).

He he..men banketten klarer du ??? ??? ???

"We will be back"

Torgeir

Per-Stian

Asbjørn

Quote from: Per-Stian on May 28, 2008, 16:58:58
Eeeh, laget? Har vi eit lag, Torgeir?

Torgeir prøvde nettopp å si at det ligger "i topicen", dvs post nr 1...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Quote from: Asbjørn on May 28, 2008, 17:41:54
Quote from: Per-Stian on May 28, 2008, 16:58:58
Eeeh, laget? Har vi eit lag, Torgeir?

Torgeir prøvde nettopp å si at det ligger "i topicen", dvs post nr 1...

Sorry, coach Torgeir og Asbjørn. Sløv lesning frå mi side.

Per-Stian

Eg kjem til å skrive ei lita sak om deltakinga i årets supportarcup, og vurderer å ta med eit litt dyrare fotoapparat. Er det nokon som skal stille som supportarar som kan tenke seg å ta på seg det ansvarsfulle oppdraget å passe på kameraet medan vi spelar kampar?

pesi

Hvilket årstall draketer stiller vi i? årets?
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Torgeir

Quote from: SveinArve on June 01, 2008, 20:27:56
Er det for seint å melde seg på?

Vill du være med så er det ok...fikk akkurat 2 forfall.

"We will be back"

Torgeir

Torgeir

Quote from: pesi on June 01, 2008, 19:19:29
Hvilket årstall draketer stiller vi i? årets?

Tviler på att alle har årets drakt. Jeg har 11 Strongbow drakter.

Det viktigste er att alle stiller i Leeds drakt. Husk hvit shorts og strømper.

"We will be back"

Torgeir

Torgeir

Quote from: Per-Stian on May 31, 2008, 20:10:14
Eg kjem til å skrive ei lita sak om deltakinga i årets supportarcup, og vurderer å ta med eit litt dyrare fotoapparat. Er det nokon som skal stille som supportarar som kan tenke seg å ta på seg det ansvarsfulle oppdraget å passe på kameraet medan vi spelar kampar?

Skal prøve å få parkert bilen oppe på "haugen". Uansett så ordner vi det.

"We will be back"

Torgeir