Yeovil-kampen på tv?

Started by Sydhagen, April 08, 2008, 07:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

noen mulighet for at kampen mot yeovil, fredag 25\4, blir sendt på tv?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

MartinR

Quote from: Sydhagen on April 08, 2008, 07:32:45
noen mulighet for at kampen mot yeovil, fredag 25\4, blir sendt på tv?
Tipper det siden det er en fredag's kamp ;)

Webredaktøren

Vårt styremedlem Ray Tørnkvist som også er leder av Supporterunionen for Britisk Fotball jobber med at både SkySports og SportN skal sende kampen fredag 25. april kl. 20.45.

Vi kjemper litt i mot at det er Bundesliga den aktuelle tiden, men målinger viser at det er høye seertall på Leeds-kamper.

Tabellposisjonen vil trolig avgjøre, dermed ser det bra ut akkurat nå!

lojosang

Bundesliga? Det er da ikke mange tyske leger i landet? Og en masse av dem må da være på vakt? Kan ikke se noen grunn til å prioritere en liga som kanskje har 150 fans til sammen i dette landet foran Sjølvaste Leeds, hvis hvite horder kommer halvveis til månen om vi stabler dem oppå hverandre.

En såkalt Tomhåvar, eller no-brainer om du vil.
- Leif Olav

Stifler

Hadde vært konge i så fall! :)

Går det ikke an å sende mail til Sky?:)
-Nr 2 er den første taperen-

fmtj

Quote from: Stiffler on April 08, 2008, 10:27:20

...ja, og håpe på at han derre Sky svarær da... ;)!
Yeboahs vitne

auren

Quote from: fmtj on April 08, 2008, 10:32:19

Vel.. det spørs jo da.. Han er jo så sky... ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gogs

Hva med kampen til helga, da? Er ettersom jeg kan se ingen Premier Leaguekamper på det aktuelle tidspunktet Leedskampen går. Om noen har mulighet til å påvirke noe, er nå tiden for å vise det....

Daltor

Kontakt meg hvis du trenger en billett.
Tor D.
Leder LUSCOS

Stifler

Quote from: auren on April 08, 2008, 10:35:13

auren

Jævla morsomt :o
-Nr 2 er den første taperen-

HåvardK

Quote from: lojosang on April 08, 2008, 10:19:56
Bundesliga? Det er da ikke mange tyske leger i landet? Og en masse av dem må da være på vakt? Kan ikke se noen grunn til å prioritere en liga som kanskje har 150 fans til sammen i dette landet foran Sjølvaste Leeds, hvis hvite horder kommer halvveis til månen om vi stabler dem oppå hverandre.

En såkalt Tomhåvar, eller no-brainer om du vil.
Enda en grunn til å være trist over at det er slutt på Derrick på fredagskveldene, der altså. :(

75 SOLLI

Quote from: Webredaktøren on April 08, 2008, 08:48:15
Vårt styremedlem Ray Tørnkvist som også er leder av Supporterunionen for Britisk Fotball jobber med at både SkySports og SportN skal sende kampen fredag 25. april kl. 20.45.
Vi kjemper litt i mot at det er Bundesliga den aktuelle tiden, men målinger viser at det er høye seertall på Leeds-kamper.

Javel.......
Kjenner selv mr. Tørnkvist, men tviler vel på at han har den store påvirkningskraften ovenfor SkySports!!!!

Webredaktøren

I allefall det han sa til meg på mail...

Tar på seg store oppgaver da ;D

Asbjørn

Quote from: auren on April 08, 2008, 10:35:13

Sky is the limit!  8)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: TSO on April 08, 2008, 15:51:46

Javel.......
Kjenner selv mr. Tørnkvist, men tviler vel på at han har den store påvirkningskraften ovenfor SkySports!!!!

...når Ray ringer Sky, skjelver Sky'istene (fritt etter Fantomet).  :-\

...muuulig web'ern vår mistolket Ray'ern litt der jah...  Men SportN kan nok sikkert påvirkes av en kapitalsterk LUSCOS-medlemsmassse...
Tell me  Tell me

Dylan

Webredaktøren

Quote from: Asbjørn on April 08, 2008, 16:08:01
Quote from: TSO on April 08, 2008, 15:51:46

Javel.......

...når Ray ringer Sky, skjelver Sky'istene (fritt etter Fantomet).  :-\

...muuulig web'ern vår mistolket Ray'ern litt der jah...  Men SportN kan nok sikkert påvirkes av en kapitalsterk LUSCOS-medlemsmassse...

Jepp, men SportN må jo ta sendingen fra en annen kanal...

Min mail til Ray:
Du snakket om at du jobbet med at Viasat skulle sende bortekampen mot Yeovil, betyr det at SkySports sender den?

Svaret fra Ray:
Vi jobber med saken. Det avhenger litt av to ting: Sendeprogram, der de hver fredag har Bundesliga og tabellposisjonen. Målingene som er foretatt er veldig bra når det gjelder seertall. Jeg sier ifra til deg så fort jeg vet noe som helst mer. Vi krysser fingerne.

Ray

Som sagt, store oppgaver den gutten tar på seg ;)

Asbjørn

Quote from: Webredaktøren on April 08, 2008, 16:11:23

Min mail til Ray:
Du snakket om at du jobbet med at Viasat skulle sende bortekampen mot Yeovil, betyr det at SkySports sender den?

Svaret fra Ray:
Vi jobber med saken. Det avhenger litt av to ting: Sendeprogram, der de hver fredag har Bundesliga og tabellposisjonen. Målingene som er foretatt er veldig bra når det gjelder seertall. Jeg sier ifra til deg så fort jeg vet noe som helst mer. Vi krysser fingerne.

Ray

Som sagt, store oppgaver den gutten tar på seg ;)

...slik jeg ser det stiller du (indirekte) to spr og får ett svar... Og da går jeg ut fra at det er det han kan påvirke han svarer på...  :)  Du ber i realiteten om bekreftelse på at han jobbet med ViaSat-visning, samt Sky-spr ditt

Asbj - erfaren tolk  :)

PS! Ikke at dette er noen big deal da...  ;D

Tell me  Tell me

Dylan

Webredaktøren

Såvidt jeg vet så sender ikke SportN Bundesliga, det er det NRK2 som gjør.

Men godt mulig at både jeg og Ray har misforstått hverandre litt.

Det høres jo selvfølgelig villt ut at en nordmann kan påvirke SkySports sendeprogram!

Uansett, mange Leeds-supportere som er gedigne kverulanter har jeg funnet ut ;D ;D ;D

Hovedpoenget er vel at det er brukbare muligheter for at dette blir TV-kamp.

jalu

det er ikke det ,at det er mange kverulanter ,men de som er her er stanhaftige.. leeds4ever ;D

Klausen

Quote from: Webredaktøren on April 08, 2008, 16:33:49

Det høres jo selvfølgelig villt ut at en nordmann kan påvirke SkySports sendeprogram!

Uansett, mange Leeds-supportere som er gedigne kverulanter har jeg funnet ut ;D ;D ;D

SportN sender Bundesliga jo..

Webredaktøren

Quote from: Klausen on April 09, 2008, 19:33:46
Quote from: Webredaktøren on April 08, 2008, 16:33:49

SportN sender Bundesliga jo..

Samtidig som NRK2 gjør det?

Klausen

http://www.viasatsport.no/index.php?option=com_wrapper&Itemid=1678&lang=no

Hvis jeg ikke tar feil viser de flere kamper enn Nrk2 også, men det er hvis jeg ikke tar feil.... :o

Bundesliga viser de iallefall! (men så ser jeg jo at de sender kamper på lørdager og ikke fredag...)

....jaja..

Lord-Meta

kan da ikke ta bundesliga ovenfor en Leeds kamp, blir jo som om tv2 skulle vist 4 divisjons dame"fotball" istede for Lsk-vif til helga ;D ;D

Webredaktøren

Enig, kan ikke skjønne hvorfor SkySports skal sende Bundesliga i stedet for Leeds...!!!

Trond90

Så det er tapt att denne kampen går på tv då altså?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Webredaktøren

Vet ikke. Venter på mail fra Ray Tørnkvist...

Sleivind

Leedskamp seint på fredags kveld, er vel som oftest synonymt med at den blir vist på Sky. Og hvis ikke Viasat har vet nok til å gripe sjansen til å få få vist kvalitetsfotball. Så regner jeg med det bare er å oppsøke nærmeste vannhull for å få seg litt kvalitetstid. Hvis ikke det er mulig heller, så er det vel bare å fiske frem godsider som f.eks livesport247.com.

Webredaktøren

Quote from: Sleivind on April 10, 2008, 17:00:27
Leedskamp seint på fredags kveld, er vel som oftest synonymt med at den blir vist på Sky. Og hvis ikke Viasat har vet nok til å gripe sjansen til å få få vist kvalitetsfotball. Så regner jeg med det bare er å oppsøke nærmeste vannhull for å få seg litt kvalitetstid. Hvis ikke det er mulig heller, så er det vel bare å fiske frem godsider som f.eks livesport247.com.

Men hvis du har sett ovenfor her, så vurderer Sky å sende Bundesliga i stedet og Viasat pleier å kjøpe rettighetene fra Sky...

Sleivind

Quote from: Webredaktøren on April 10, 2008, 17:09:39
Quote from: Sleivind on April 10, 2008, 17:00:27

Men hvis du har sett ovenfor her, så vurderer Sky å sende Bundesliga i stedet og Viasat pleier å kjøpe rettighetene fra Sky...

Etter et lite søk så ser jeg at det ikke er satt opp noen Leedskamp på Sky fredag 25. april, men det er heller ingen andre kamper som går denne dagen, så litt rart er det om Sky velger å ikke produsere tv-kamp.

Og det er forresten ikke Sky som sender Bundesliga, det er det Setanta som gjør. Og det vil forresten være naturlig at Viasat kjøper Bundesligakamper av tysk fjernsyn og ikke gjennom en engelsk tv-kanal.

Sydhagen

Quote from: Webredaktøren on April 10, 2008, 17:09:39

what is this world coming to??  >:(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."