Skrevet av Emne: Trio tilbake i trening  (Lest 1725 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Webredaktøren

  • Gjest
Trio tilbake i trening
« på: April 10, 2008, 15:18:45 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1286424,00.html

Både Rui, Kenton og Becks er alle tilbake i trening etter skader og blir dermed trolig klare for Carlisle-kampen kommende lørdag.

Blir trolig Hughes som erstatter suspenderte Sheehan på venstrebacken.

Burde ha kanskje ha ligget på skade- og suspensjonsoversikten...beklager... Uansett meget gode nyheter :)
« Siste redigering: April 10, 2008, 16:31:35 av Webredaktøren »

lufc86

Sv: Trio tilbake i trening
« Svar #1 på: April 10, 2008, 17:51:30 »
Får ikkje håpa at Huntinton må vika plass!

Få Rui inn på høgreback om han må spela..

Hughes på venstreback..

@m_sortland på twitter

Jon R

Sv: Trio tilbake i trening
« Svar #2 på: April 10, 2008, 17:54:07 »
Huntington har vist at det trolig var galt av Macca å vrake han til fordel for Marques, som viste en dalende formkurve før han ble skadet.  Håper Macca ikke gjør noe dumt nå.  :-\
Jon R.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Trio tilbake i trening
« Svar #3 på: April 10, 2008, 18:00:45 »
Enig, Huntington må spille. Men for all del bruk ikke Marques på høyreback. Han spilte der i FA-cupen borte mot Hereford og det fungerte meget dårlig...

Nå har vi jo Kenton tilbake og Frazer har også gjort sine saker brukbart i det siste.

Per-Stian

Sv: Trio tilbake i trening
« Svar #4 på: April 10, 2008, 18:46:15 »
Hunty bør heilt garantert behalde plassen i midtforsvaret, men vi får eventuelt vurdere Rui på venstrebacken. Hughes stolar eg ikkje lenger på...

lufc86

Sv: Trio tilbake i trening
« Svar #5 på: April 10, 2008, 21:10:53 »
Kanskje Rui bør spele back. (Ein kamp mot Hereford som høgreback der alle var dårlege er ikkje nok til å bedømme om han er brukbar på back)

Kva har han av kvalitetar? Han er rask, han er teknisk, han har ro, og mannen tør å spele ballen, ikkje sparke.

Kva bør ein back ha av kvalitetar? Personleg meinar eg at ein back skal vere offansiv i spelestilen, vere viljug til å bidra framover kvar gong anledningen tilsvarar det, for å lage overtal i angrep.

Andre kvalitetar ein back bør ha: Pasningssterk, rask og taklingssterk.

Med andre ord, ut i frå det vi veit og har sett av Marques så innehar han desse kvalitetane. Om han er betre enn Frazer defansivt er ikkje noko å diskutera, om han er betre offansivt enn Kenton vil eg òg påstå.

Men, Rui har ikkje erfaring med denne posisjonen. Han har nettopp vore ute med skade, eg trur det vil vere lurarst å satse på mest mogleg lik forsvarslinje som har vore fast den siste tida. Ergo Frazer fortenar å beholde høgrebacken mot Carlise så får me ta det derfra.

Kenton har vore bra den siste tida, men sjølv har han vore ute med skade og mista dei siste to kampane, kor me har tatt 6 av 6 moglege poeng. Ingen grunn til at han da skal inn på laget. Kor mykje betre kan det bli eventuelt?

Sats på kontinuitet. Hunty og Mikkelikk er stopperparet heretter.

Er det ikkje deilig da gutter, at vi har eit slek innamari luksusproblem i laget?
@m_sortland på twitter

flynn

Sv: Trio tilbake i trening
« Svar #6 på: April 11, 2008, 08:33:09 »
Tja til Rui som back. Jeg er litt uenig med lufc86 i at han er teknisk og pasningssikker. Synes han først og fremst har vist seg som en solid stopper, med duellstyrke og brukbar hurtighet som fremste kjennemerke. Rollen som back i dagens fotball er, som også lufc86 påpeker, veldig annerledes enn midtstoppere. Spesielt ettersom vi for tiden spiller uten breddeholder på høyre midtbane mener jeg at vel at både Kenton og Frazer er bedre alternativer akkurat nå.

flynn

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Trio tilbake i trening
« Svar #7 på: April 11, 2008, 09:13:24 »
Kanskje Rui bør spele back. (Ein kamp mot Hereford som høgreback der alle var dårlege er ikkje nok til å bedømme om han er brukbar på back)

Kva har han av kvalitetar? Han er rask, han er teknisk, han har ro, og mannen tør å spele ballen, ikkje sparke.

Kva bør ein back ha av kvalitetar? Personleg meinar eg at ein back skal vere offansiv i spelestilen, vere viljug til å bidra framover kvar gong anledningen tilsvarar det, for å lage overtal i angrep.

Andre kvalitetar ein back bør ha: Pasningssterk, rask og taklingssterk.

Med andre ord, ut i frå det vi veit og har sett av Marques så innehar han desse kvalitetane. Om han er betre enn Frazer defansivt er ikkje noko å diskutera, om han er betre offansivt enn Kenton vil eg òg påstå.

Men, Rui har ikkje erfaring med denne posisjonen. Han har nettopp vore ute med skade, eg trur det vil vere lurarst å satse på mest mogleg lik forsvarslinje som har vore fast den siste tida. Ergo Frazer fortenar å beholde høgrebacken mot Carlise så får me ta det derfra.

Kenton har vore bra den siste tida, men sjølv har han vore ute med skade og mista dei siste to kampane, kor me har tatt 6 av 6 moglege poeng. Ingen grunn til at han da skal inn på laget. Kor mykje betre kan det bli eventuelt?

Sats på kontinuitet. Hunty og Mikkelikk er stopperparet heretter.

Er det ikkje deilig da gutter, at vi har eit slek innamari luksusproblem i laget?

Virker som du har sett Rui som back mange ganger... ::)

Kan nevne det at han var skikkelig dårlig på høyrebacken den eneste kampen han fikk under Blackwell også, samtidig så er det ikke bare bare å omstille seg til å spille back etter å ha spilt stopper i et par år...

Geir Magne

Sv: Trio tilbake i trening
« Svar #8 på: April 11, 2008, 16:18:47 »
Engelskmenn jeg kjenner skryter fælt av Rui. Hva med Rui og Huntington som makkere på midtstopperplass?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Trio tilbake i trening
« Svar #9 på: April 11, 2008, 16:40:40 »
Engelskmenn jeg kjenner skryter fælt av Rui. Hva med Rui og Huntington som makkere på midtstopperplass?

Rui er god han, men nå må vi huske at vi har kjøpt Michalik fra Bolton som har spilt nesten fast i Premier League denne sesongen!