Treng sårt hjelp.. Dama er på veg til å bli Liverpoolfan :O

Started by ESÃ…, April 14, 2008, 17:42:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ESÃ…

Mtt første innlegg her på LUSCOS-forumet blir eit rop om hjelp.

Nå har det seg slik att eg har vært Leeds-supporter på min hals i alle år.
Har vært i lag med dama i snart ett år, og ho har igrunn ikkje eit skikkeleg fotballag som ho held med. Så hun har ikkje problem med å ta på seg ein av mine Leedsdrakter og være med meg på pubben for å sjå Leedskamp, når dei ein sjelden gang blir visst der.

Men nå i det siste har ho gått over til å heie på Liverpool, og det toppa seg sist helg. Far hennar hadde vært til England å sett på Liverpoolkamp, og han hadde da sjølvsagt handla masse Liverpooleffekter til ho. Så nå er det kun Liverpool\Torres som står i hodet hennar.  >:(

Så nå er spørsmålet, har nokon nokre tips til å få ho over på mi "side". Kanskje litt rar problemstilling, men håpar nokon forstår meg  :) Er ikkje så kjekt å gå rundt i sentrum med ei dame som går i joggebukse med "Liverpool FC" på  :-\

F.eks finnst det noko "dritt" (men sant) å sei om Liverpool, som vil gjere ho flau over å gå med Liverpoolutstyr?
No må eg vel òg investere i masse Leedseffekter for å få ho til å gå med det *dyrt*

Webredaktøren

Grunn? En skam at det går an å komme så langt med så destruktiv fotball!

En trøst er det imidlertid at de sier at de skal vinne ligaen hvert eneste år også ender målsettningen etter hvert opp på en 4. plass, og det før jul ;D

Si det til henne du, og i tillegg oversett ordet Liverpool til norsk = leverbasseng! ;D

pesi

bensin å lighter skulle gjøre unna mesteparten av dritten (tenker på Looserpool utstyret ikke ta det lenger enn det 8))

Better dead than red!

;D
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Sander

Les: "Jeg hater Liverpool" tråden på off-topic ;D

Der finner du en hel del dritt

Geir fra Grimstad

Hadde samme problem med en hel haug med unger på fotballaget til guttungen min. Løste problemet med å gi bort et par svettebånd med LEEDS logo. Nå er det ganske mange som har skiftet lag faktisk og jeg må investere i flere svettebånd, men det er det verdt. Må forme de i riktig alder.
revie

isak

Velkommen til forumet ESÃ...! Fantastisk avatar du har lasta opp, det må berre seiast! Har ikkje noko spesielt tips til problemstillinga di, men kjekt å vite at eg ikkje er den einaste Leeds og Sogndalfanen i verda. Stao No Pao/Marching on Together!

Webredaktøren

Quote from: geir fra grimstad on April 14, 2008, 18:10:26
Hadde samme problem med en hel haug med unger på fotballaget til guttungen min. Løste problemet med å gi bort et par svettebånd med LEEDS logo. Nå er det ganske mange som har skiftet lag faktisk og jeg må investere i flere svettebånd, men det er det verdt. Må forme de i riktig alder.

Glimrende! Fortjener medalje du ;)

lojosang

Kanskje JonR kan bidra med litt kreativ krøsskløpping? Leedsklipp krøsskløppa med Mor Theresa, Supermann, Fritjov Nansen etterfulgt av Liverpoolklipp krøsskløppa med Idi Amin, Stalin, Saddam Hussein og Josef Göbbels, etterfulgt av flere klipp fra The Glory Days.  :D

- Leif Olav

jalu

Det finnes så mange damer der ute , så fortvil ikke. ;D
leeds4ever

ESÃ…

Quote from: isak on April 14, 2008, 18:13:10
Velkommen til forumet ESÃ...! Fantastisk avatar du har lasta opp, det må berre seiast! Har ikkje noko spesielt tips til problemstillinga di, men kjekt å vite at eg ikkje er den einaste Leeds og Sogndalfanen i verda. Stao No Pao/Marching on Together!

Hehe, takktakk. Går bra for begge klubbane no. ;D
Ellers takk for gode forslag

Fleire?  ;)

Runar

B-m

Bli liverpool supporter og dra på romantisk tur til anfield med henne!!  :D

Men seriøst, dump henne og begynn ilag Leeds-siri eller noen
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

supervisor

Snow

Enten sier du : Meg eller Liverpool.               
Eller så kan du sikkert dumpe henne.

75 SOLLI

We don't care what the red shite say,
what the f**k do we care!

Ronald

Har sjøl måtte gå for et kompromis her heme. (Dette gjelder ungene, fruen hater fotball :o så der e det ikkje håp) Så lenge Leeds e der de e så godtar eg andre lag, så lenge det ikkje e manU eller chelsea >:( Då e det ut av huset.

Men de følger også med de hel hvite, og eg kjøper ikkje en eneste supporter effekt fra andre engelske lag. 8)

boegval

Er vel bare en løsning på dette? Det må være å ta dama med på kamp på E.R og la hu å oppleve stemningen. Dermed er hu solgt  ;D

Asbjørn

Quote from: boegval on April 14, 2008, 22:20:36
Er vel bare en løsning på dette? Det må være å ta dama med på kamp på E.R og la hu å oppleve stemningen. Dermed er hu solgt  ;D

Sier det samme. En Leeedstur, og iallefall shoppingen vil gjøre susen  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Quote from: boegval on April 14, 2008, 22:20:36
Der har du løsningen! Garantert suksess.
Super Leeds since 1968

Erik M

Dette kan du vel fint leve med Edå.  La henne holde med Liverpool da.  Det vil gi mange spennede og morsomme "konflikter".  Det at dama er fotballinteressert er da et kjempepluss.  Dersom det ikke handler om trass og provokasjon, da - det er ikke bra.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

soumoh

Svaret er sårende enkel: Hvem er det som gir deg o****me om kvelden? Meg eller Torres?
We'll be back.

Ronald

Quote from: soumoh on April 15, 2008, 20:46:37
Svaret er sårende enkel: Hvem er det som gir deg o****me om kvelden? Meg eller Torres?
FARLIG SPØRSMÃ...L ;D
Du kan få et svar du helst ikke vil ha ;D ;D

h.b

Svaret er firedelt.
Er dere gift= Skifteretten
Er dere samboere= Skifteretten
Er dere bare kjærester= slå opp
Eller bare enkelt og greit= gjenåpne reitgjerdet for henne

sportcarl1

köp en Leedströja åt henne, alternativt bjud henne på en resa till elland road sedan lovar jag att hon aldrig aldrig ens kommer att fundera på att gå över till Liverpool

fmtj

Her er det fremkommet mangt et godt forslag. Personlig støtter jeg de som foreslår tur til Leeds og Elland Road, tur på puben til Peter L før kamp i selskap med mange ihuga supportere osv. Kjøpelaget Looserpool med sine amerikanske rike onkler er fullstendig sjarmløse, draktene er utrolig stygge og fotballen gørrkjedelig!
Hjælper ikke turen til Leeds er du fortapt- da får du legge vekt på hennes øvrige kvaliteter....maten hu lager å sånn  ;)!
Yeboahs vitne

ESÃ…

Tusen takk for mange gode forslag :)
Eg trur nok det blir ein Leedstur, kanskje ta oss ein tur over til hausten.
Det kjem nok til å gjere susen ;D
Også får eg spandere ei Leedsdrakt til ho, då blir det nok ein brå slutt på forhold til andre lag.  ;D