Skrevet av Emne: En vakker dag for en Leeds fan!!  (Lest 6273 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert

Sv: En vakker dag for en Leeds fan!!
« Svar #30 på: April 21, 2008, 21:09:10 »
Bra det ordnet seg til slutt.
Kanskje blir en tankevekker for hvordan man bør hilse et nytt medlem velkommen...

Bra du ga henne en 5'er iloveleeds.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Roy

Sv: En vakker dag for en Leeds fan!!
« Svar #31 på: April 21, 2008, 21:15:42 »
Jeg sier som Elton John: I'm still standing....
Det er alltid fint å sette saker litt på spissen for å skape debatt og reaksjoner. Føler at jeg har lykkes her ;)
Men la oss ta ting i riktig og sømmelig rekkefølge:

1) Den desidert peneste jenta i niende klasse fikk en femmer på sitt fremlegg!! Det var faktisk bare 3 elever, av over 50, i niende klasse som oppnådde det. Selvsagt basert på akademiske og objektive kriterier og ikke basert på følelser, hverken erotiske eller partiske ;)

2) Som man reder ligger man... Egentlig et interessant ordvalg i denne diskusjonen.... Ja, jeg er ny som skribent på forumet og man lærer så lenge man lever. Jeg tåler nok en del, men da jeg skulle inn å lese og ser sitat, "en fin historie fra en pedofil lærer",  syntes jeg at humoren hadde nådd bunnen. Det har noe med hva pedofili er og hva det gjør med barn som opplever det, som fikk med sint. Og DET står jeg for. Jeg vil derfor takke Jon R som tok tak i det.

3) Forøvrig vil jeg også benytte muligheten til å takke dere alle. Som en konsekvens av denne tråden har jeg fått meg en svært lønnsom bijobb. Som erotisk novelle skribent for forskjellige mannfolkblader. Uten dere hadde jeg ikke oppdaget mitt talent og det setter jeg veldig stor pris på ::)

Marching on together!!!!!!!!!


Velkommen tilbake. Håper du slipper flere slike episoder da, og husk at de fleste (alle ::)) her inne er snille da  ;)

MOT!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: En vakker dag for en Leeds fan!!
« Svar #32 på: April 21, 2008, 21:21:09 »
Jeg sier som Elton John: I'm still standing....
Det er alltid fint å sette saker litt på spissen for å skape debatt og reaksjoner. Føler at jeg har lykkes her ;)
Men la oss ta ting i riktig og sømmelig rekkefølge:

1) Den desidert peneste jenta i niende klasse fikk en femmer på sitt fremlegg!! Det var faktisk bare 3 elever, av over 50, i niende klasse som oppnådde det. Selvsagt basert på akademiske og objektive kriterier og ikke basert på følelser, hverken erotiske eller partiske ;)

2) Som man reder ligger man... Egentlig et interessant ordvalg i denne diskusjonen.... Ja, jeg er ny som skribent på forumet og man lærer så lenge man lever. Jeg tåler nok en del, men da jeg skulle inn å lese og ser sitat, "en fin historie fra en pedofil lærer",  syntes jeg at humoren hadde nådd bunnen. Det har noe med hva pedofili er og hva det gjør med barn som opplever det, som fikk med sint. Og DET står jeg for. Jeg vil derfor takke Jon R som tok tak i det.

3) Forøvrig vil jeg også benytte muligheten til å takke dere alle. Som en konsekvens av denne tråden har jeg fått meg en svært lønnsom bijobb. Som erotisk novelle skribent for forskjellige mannfolkblader. Uten dere hadde jeg ikke oppdaget mitt talent og det setter jeg veldig stor pris på ::)

Marching on together!!!!!!!!!


Velkommen tilbake. Håper du slipper flere slike episoder da, og husk at de fleste (alle ::)) her inne er snille da  ;)

MOT!

Velkommen tilbake ja :) Ingen er vel akkurat slemme her inne, men det finnes vel noen "skarpinger"... ;)
« Siste redigering: April 21, 2008, 21:47:01 av Webredaktøren »

Klausen

Sv: En vakker dag for en Leeds fan!!
« Svar #33 på: April 21, 2008, 21:24:05 »
Bra det ordnet seg til slutt.
Kanskje blir en tankevekker for hvordan man bør hilse et nytt medlem velkommen...

Bra du ga henne en 5'er iloveleeds.

Istedenfor 6....!?  :o :P

Jan-Tore - Som også hadde prosjekt om Leeds United på ungdomskolen, men som ble dømt nord og ned av en forbanna L'poolfan av en lærer!!

Pei

Sv: En vakker dag for en Leeds fan!!
« Svar #34 på: April 22, 2008, 08:44:18 »
Bra det ordnet seg til slutt.
Kanskje blir en tankevekker for hvordan man bør hilse et nytt medlem velkommen...

Bra du ga henne en 5'er iloveleeds.

Er nok et veldig godt råd ;)
Intern humor er ikke nødvendigvis vondt ment, men kan virke støtende og ekskluderende for en som er ny i "gjengen".
Kjør debatt! Hilsen en vesentlig mer aktiv leser enn skribent på OEF ;D