Main Menu

No Flo

Started by Erik M, April 26, 2008, 21:35:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

talentløst å kritisere flo pga at han lar seg hylle av fansen på stamford bridge!
og hva i huleste har abramovitch med dette å gjøre?!?  det er FANSEN som hyller flo og ikke russeren!!

skjerpings!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Erik M

Har prøvd å forklare at jeg ikke var opptatt over å kritisere hverken Chelsea eller Flo for begivenheten, men at det ripper opp i følelser rundt den vonde tiden for Flo og Leeds. At andre hengere seg på og får ut gørr for stå for hver og en sin regning.

Registrerer at mange på forumet tilsynelatende kun er ute etter å ta andre fellow Leeds supportere - et fenomen jeg ikke klarer helt å venne meg til.

peacock

"Registrerer at mange på forumet tilsynelatende kun er ute etter å ta andre fellow Leeds supportere - et fenomen jeg ikke klarer helt å venne meg til."

Ta? Skriver man håpløse innlegg, hjelper det lite at man tilfeldigvis holder med Leeds.

clarke

TA gjorde det han kunne for oss på tampen av sin karriere. Takk.
At en nordmann hylles på Stamford B synes jeg er flott.

Dersom vi også hadde vært i PL og nettopp hadde spilt mot Chelsea, så hadde jeg nok reagert. Men nå, to divsjoner under, er dette helt greit for meg.
SuperLeeds

Dennis

Quote from: Sydhagen on May 01, 2008, 10:33:59
talentløst å kritisere flo pga at han lar seg hylle av fansen på stamford bridge!
og hva i huleste har abramovitch med dette å gjøre?!?  det er FANSEN som hyller flo og ikke russeren!!

skjerpings!

Det summerer vel opp det meste!
Marching on together!

dtage

Flo har vel gjort jobben sin for Leeds. Antall mål på de få minuttene han spilte sier nok. At han blir skadet bør vel ikke brukes mot han. Jeg vare forøvrig så heldig å få med meg TAFs siste mål i karrieren da han kom inn mot sluttet mot Huddersfield i desember i fjor. Reaksjonen fra fansen var det i alle fall ikke noe å si på. At han neppe hadde vært der uten mikro-midas Wise er en annen sak. All ære for det TAF har gjort for klubben. :)
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

lojosang

MAKAN!
Dette er er minst like hårreisende og dramatisk som bortfallet av geitramsen på skummetmelkkartongene!  >:(

;D ;D
- Leif Olav