Skrevet av Emne: Damelaget til Leeds United  (Lest 7946 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir Magne

Damelaget til Leeds United
« på: April 27, 2008, 14:19:25 »
I hele sesongen har det vært minimalt med nytt å oppdrive om Leeds United Ladies Team. Oppdaget tilfeldigvis i dag at de ligger på tredje plass i kvinnenes toppserie. Er det mulig for webredaktørene å legge ut litt nytt om dem nå i serieinnspurten?
Jeg hadde gjerne sett at resultatene og tabellen ble trykket i hvert nummer av Peacock News slik at vi kan følge dem gjennom sesongen. Det ville ikke ta så stor plass at det går på bekostning av øvrig stoff i bladet. Vi kan synes hva vi vil om kvaliteten på kvinnefotball, men Leeds United har hevdet seg i toppen de senere årene med god ligaplassering og cupfinale, og jeg synes vi kan være stolte over det! :)
Hva mener dere andre?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #1 på: April 27, 2008, 14:26:11 »
I hele sesongen har det vært minimalt med nytt å oppdrive om Leeds United Ladies Team. Oppdaget tilfeldigvis i dag at de ligger på tredje plass i kvinnenes toppserie. Er det mulig for webredaktørene å legge ut litt nytt om dem nå i serieinnspurten?
Jeg hadde gjerne sett at resultatene og tabellen ble trykket i hvert nummer av Peacock News slik at vi kan følge dem gjennom sesongen. Det ville ikke ta så stor plass at det går på bekostning av øvrig stoff i bladet. Vi kan synes hva vi vil om kvaliteten på kvinnefotball, men Leeds United har hevdet seg i toppen de senere årene med god ligaplassering og cupfinale, og jeg synes vi kan være stolte over det! :)
Hva mener dere andre?

Er det noen fine damer på laget da? ;D

Budda

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #2 på: April 27, 2008, 14:49:34 »
Hvorfor ikke? Greit å være litt oppdatert i alle fall
Endre

Svend Anders

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #3 på: April 27, 2008, 15:09:54 »
Kontaktet Leeds i høst angående dette, nettopp for å få med litt i TPN. Tilbakemeldingen var at bortimot det eneste damelaget har å assosiere seg med klubben på er navnet, og svært lite har med Elland Road å gjøre. Klubben kunne dermed ikke hjelpe med resultatlister, tabeller, etc.

Det er mulig jeg ikke har lett godt nok, men er det noe sted på nettet vi kan finne tabellen oppdatert? Om så er kan vi muligens ta den med i neste utgave. Uansett håper jeg å få til en avtale om å få resultater oversendt i neste sesong. Men som sagt: koblingen til klubben forøvrig virker å være minimal.

SA


Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #4 på: April 27, 2008, 15:22:50 »
Kan godt prøve å spore opp både resultater og tabell jeg. Disse damene spiller tross alt under Leeds United-flagg, så det er helt klart interessant :)

B-m

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #5 på: April 27, 2008, 15:23:34 »
post gjerne bilder om noen er fin!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #6 på: April 27, 2008, 15:26:43 »
post gjerne bilder om noen er fin!

Selvfølgelig ;)

janove

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #7 på: April 27, 2008, 15:28:25 »
De har ogsaa kvalifisert seg til FA cupfinalen, for andre aaret paa rad. I aar som i fjor, mot suverene Arsenal.
Arsenal er det desidert beste laget, med Everton som en god nummer to.
Everton slo Arsenal i Ligacupfinalen tidligere i aar.
Jeg foelger faktisk med alt av damefotball ogsaa.

DOFFER

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #8 på: April 27, 2008, 15:33:20 »
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Webredaktøren

  • Gjest

Kjell Skjerven

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #10 på: April 27, 2008, 15:55:23 »
Kontaktet Leeds i høst angående dette, nettopp for å få med litt i TPN. Tilbakemeldingen var at bortimot det eneste damelaget har å assosiere seg med klubben på er navnet, og svært lite har med Elland Road å gjøre. Klubben kunne dermed ikke hjelpe med resultatlister, tabeller, etc.

Det er mulig jeg ikke har lett godt nok, men er det noe sted på nettet vi kan finne tabellen oppdatert? Om så er kan vi muligens ta den med i neste utgave. Uansett håper jeg å få til en avtale om å få resultater oversendt i neste sesong. Men som sagt: koblingen til klubben forøvrig virker å være minimal.

SA





Ken Bates igjen dette.
Eg har ikkje følgt med så mykje på damelaget,men har høyrt folk som følger med nevne at forholdet mellom damelaget og Ken Bates er heller dårleg.
Før spelte dei jo i Garhford i Leeds,men nå må dei spele heimekampene sine ute av byen i Tadcaster.
Side before self,every time.

flynn

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #11 på: April 28, 2008, 13:41:04 »

Dennis

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #12 på: April 28, 2008, 14:04:24 »
Er det bare meg, eller har damelaget grisefine drakter? Da snakker jeg om draktene, altså tekstilet de spiller kamper i, ikke koffert på noe som helst måte.

Plain white, det er sånn jeg skulle sett herrelaget i.
Marching on together!

Lars E

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #13 på: April 28, 2008, 14:12:00 »
Forever Leeds

auren

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #14 på: April 28, 2008, 14:12:09 »
Er det bare meg, eller har damelaget grisefine drakter? Da snakker jeg om draktene, altså tekstilet de spiller kamper i, ikke koffert på noe som helst måte.

Plain white, det er sånn jeg skulle sett herrelaget i.

Synes ikke draktene var så fine. Blir litt kjedelig med bare hvitt og uten logoer, selv om jeg vet det er en del som synes Leeds´ drakter fra 70-tallet var de flotteste.

Jeg personlig liker veldig godt reservelagets gule bortedrakter. Ã…rets hjemmedrakt er ok.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

nord

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #15 på: April 28, 2008, 14:23:14 »
Og reserve damelaget liggur på 1 pladsen :-)

   (1) Leeds United Ladies Res       20  17  3  0  79:12  67  54 
2   (2) Liverpool Ladies Res  18  11  2  5  47:31  16  35 
3   (3) Everton Ladies Res  18  10  2  6  43:28  15  32 
4   (4) Doncaster Rovers Belles Res  21  10  2  9  42:38  4  32 
5   (5) Lincoln City Res  20  7  1  12  48:65  -17  22 
6   (6) Preston North End Res  20  6  2  12  29:56  -27  20 
7   (7) Sunderland Ladies Res  18  5  4  9  28:41  -13  19 
8   (8) Manchester City Res  19  2  2  15  23:68  -45  8 

 

flynn

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #16 på: April 29, 2008, 10:34:17 »
Reserve dame høres litt sånn halvsuspekt ut 

Nei, nå merker jeg at jeg ikke bidrar konstruktivt i denne tråden i det hele tatt, moderator-frykten kommer snikende...  :-[

flynn

Geir Magne

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #17 på: April 29, 2008, 16:34:37 »
Takk for alle opplysningene som er kommet! Jentene ER Leeds United med hvite drakter og klubbskjoldet vårt, uansett hva Ken Bates måtte mene. Synes et så godt damelag må være noe å markedsføre overfor yngre (og jeg mener spesielt jenter) for å kapre supportere til VÃ…R klubb.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Wannabe

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #18 på: April 29, 2008, 16:46:36 »
Reserve dame høres litt sånn halvsuspekt ut 

Nei, nå merker jeg at jeg ikke bidrar konstruktivt i denne tråden i det hele tatt, moderator-frykten kommer snikende...  :-[

flynn
Ingen fare, jeg har det i alle fall bare moro... Kanksje noen av damereservene tar igjen på andre områder enn å være meget gode som fotballspiller? :P

MOT
 

trondt

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #19 på: April 29, 2008, 18:21:00 »
Fa-cupfinalen mot arsenal går mandag 5. mai. kl. 14 på city ground.
Reprise på -72 finalen ?
« Siste redigering: April 29, 2008, 18:23:29 av trondt »

75 SOLLI

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #20 på: April 29, 2008, 21:08:32 »
Er det bare meg, eller har damelaget grisefine drakter? Da snakker jeg om draktene, altså tekstilet de spiller kamper i, ikke koffert på noe som helst måte.

Plain white, det er sånn jeg skulle sett herrelaget i.

Synes ikke draktene var så fine. Blir litt kjedelig med bare hvitt og uten logoer, selv om jeg vet det er en del som synes Leeds´ drakter fra 70-tallet var de flotteste.

Jeg personlig liker veldig godt reservelagets gule bortedrakter. Ã…rets hjemmedrakt er ok.

auren

Hvordan ser disse ut? Er ikke de lik A-laget sine drakter?

Jon R

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #21 på: April 29, 2008, 22:45:52 »
Off topic så det holder.  ::)
Jon R.

Tom

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #22 på: April 30, 2008, 16:38:51 »
Med all respekt å melde, men hvem i helvete bryr seg om damelaget til Leeds? Greit nok at man er leedssupporter på sin hals, men e plass går ihvertfall grensen for meg
 

B3rit

  • Gjest
Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #23 på: Mai 02, 2008, 11:42:10 »
Med all respekt å melde, men hvem i helvete bryr seg om damelaget til Leeds? Greit nok at man er leedssupporter på sin hals, men e plass går ihvertfall grensen for meg

Damefotball i seg selv er kjedelig :P
Men det kan da være litt interesant å se hvordan de gjør det :)

Snow

  • Gjest
Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #24 på: Mai 02, 2008, 12:23:12 »
Sitat
Men det kan da være litt interesant å se hvordan de gjør det  :)
Det er jo sant, men damefotball og herrefotball er egentlig stor forskjell syns jeg.

Geir Magne

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #25 på: Mai 06, 2008, 21:52:11 »
Vi tapte dessverre 4-1 i finalen. Arsenal tok the Double i år igjen, og er suverene i engelsk kvinnefotball.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #26 på: Mai 06, 2008, 22:02:18 »
Med all respekt å melde, men hvem i helvete bryr seg om damelaget til Leeds? Greit nok at man er leedssupporter på sin hals, men e plass går ihvertfall grensen for meg

Jeg har ingen problemer med å kose meg med damefotball   :)

At kvaliteten innimellom kan være så som så, oppveies også innimellom av kvalitet.  :)
Men, spøk til side så er det ingen problemer med engasjementet om man har noe "forhold" til kampen, det være seg kjenninger, landskamper eller oddsforslag...

Og spilles der i Leedsemblém får jeg sikkert ikke øynene vekk fra det engang  :)



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #27 på: Mai 06, 2008, 23:01:17 »
Ey guys, slapp av a!
Damene skakke inn her om det er for at dere gubber skal sikle.
Må evnt være for innsatsen deres. De har utmerket seg og røk ut av en eller annen finale her om da'n gjorde de ikke?

Trur det! Forresten, damelaget er uinteressant for min del.
Kjedelig, tregt og vi vet ikke nok om den til at vi kommer til å bry oss for mye :-\
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

lojosang

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #28 på: Mai 06, 2008, 23:25:11 »
At kvaliteten innimellom kan være så som så, oppveies også innimellom av kvalitet.  :)

Mye som Brann, altså.


 ;D





Hvis noen lurte på hva den singlelyden var akkurat nå har det noe med glasshus og stein å gjøre.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Damelaget til Leeds United
« Svar #29 på: Juni 27, 2017, 23:55:13 »
Radrizzani innfrir nok et løfte. Massene vil gå bananas over denne:  ::)

Leeds United ladies!   :D

https://www.facebook.com/groups/1496266810389815/permalink/1792757250740768/
Jon R.