Leeds United på TV

Started by testo, April 28, 2008, 21:05:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

flynn

Quote from: kalle_92 on February 07, 2011, 22:42:32
Quote from: Jon R on February 07, 2011, 22:38:32
Quote from: Rudi G. on February 07, 2011, 20:25:49
Quote from: Jon R on February 07, 2011, 20:09:03
Quote from: hobberst on February 07, 2011, 18:32:10
Quote from: Jon R on February 07, 2011, 17:28:28
Da kan det bli to på rad, da Leeds- Norwich må kalles runden desiderte toppkamp neste helg.  :o

Dessverre får jeg ikke sett noen av dem direkte, men har heldigvvis avventet å avbestille Viasat abonnementet som jeg har vært på nippet til flere ganger. Leeds i opptak er bedre enn ikke Leeds i det hele tatt.  :D

Leeds - Norwich helga er det FA-cup på alle kanalene til Viasat.

Det var da dumt.  :-\

Har et lite håp om at SKY melder seg på!

Dream on, Rudi. I så fall skal jeg spise hatten min.  ;D
En hatt her og en hatt der!  :D
Leeds - Norwich kommer til å bli litt av en match. Håper den blir tv-sendt  :)

Jeg for min del håper de sender hele matchen...

Sleivind

Quote from: hobberst on February 08, 2011, 15:52:30
Leeds - Forest vises som kjent på VF. Viasat skriver den begynner 12:45 norsk tid, stemmer det? 11:45 får vi som har tenkt oss til Elland Road denne formiddagen.

Nei, kampen starter 16:00 norsk tid.

Hobben

Quote from: Sleivind on February 08, 2011, 16:39:53
Leeds - Forest vises som kjent på VF. Viasat skriver den begynner 12:45 norsk tid, stemmer det? 11:45 får vi som har tenkt oss til Elland Road denne formiddagen.

er det noe jeg er sikker på, er det at den ikke spilles 1600 :P Fant ut at den startet 13:45 Norsk tid.
Rogaland Whites

Sleivind

Quote from: hobberst on February 08, 2011, 16:42:49
Quote from: Sleivind on February 08, 2011, 16:39:53

er det noe jeg er sikker på, er det at den ikke spilles 1600 :P Fant ut at den startet 13:45 Norsk tid.

Leeds - Forest ja, da snakket ikke vi om samme kamp. Trodde det var kampen nå til helga du snakket om  :P

fjellhaugen

Quote from: Leedsfan on February 07, 2011, 17:36:21
Quote from: hobberst on February 07, 2011, 14:45:51
Quote from: bwirum on February 07, 2011, 14:32:13
Quote from: Rudi G. on February 07, 2011, 14:05:04
Bristol City - Leeds United førstkommende lørdag blir vist på Viasat  :)
Kilde? Finner ikke annet enn at det er Npc på Viasat.no?

Viasat har bekreftete det på Facebook siden sin.

Er det du som konstant gnåler om Leedskamper på facebook siden? Er du klar over at du får Leedsfan generelt til å se ut som noen bortskjemte drittunger uten empati?

djiizas !! ta pillen din leedsfan
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per Arne

Quote from: fjellhaugen on February 08, 2011, 17:14:01

Er det du som konstant gnåler om Leedskamper på facebook siden? Er du klar over at du får Leedsfan generelt til å se ut som noen bortskjemte drittunger uten empati?

Kanskje han har rett? Det er ikke bare Leedsfan som er inne og kikker litt på den siden, for å si det sånn.

kalle_92

Quote from: flynn on February 08, 2011, 16:22:36
Quote from: kalle_92 on February 07, 2011, 22:42:32
Quote from: Jon R on February 07, 2011, 22:38:32
Quote from: Rudi G. on February 07, 2011, 20:25:49
Quote from: Jon R on February 07, 2011, 20:09:03
Quote from: hobberst on February 07, 2011, 18:32:10
Quote from: Jon R on February 07, 2011, 17:28:28
Da kan det bli to på rad, da Leeds- Norwich må kalles runden desiderte toppkamp neste helg.  :o

Dessverre får jeg ikke sett noen av dem direkte, men har heldigvvis avventet å avbestille Viasat abonnementet som jeg har vært på nippet til flere ganger. Leeds i opptak er bedre enn ikke Leeds i det hele tatt.  :D

Leeds - Norwich helga er det FA-cup på alle kanalene til Viasat.

Det var da dumt.  :-\

Har et lite håp om at SKY melder seg på!

Dream on, Rudi. I så fall skal jeg spise hatten min.  ;D
En hatt her og en hatt der!  :D
Leeds - Norwich kommer til å bli litt av en match. Håper den blir tv-sendt  :)

Jeg for min del håper de sender hele matchen...
Haha!  ;)
Ved nærmere ettertanke...  8)

Jon R

Quote from: Per Arne on February 08, 2011, 17:28:45

Kanskje han har rett? Det er ikke bare Leedsfan som er inne og kikker litt på den siden, for å si det sånn.

Rett i hva? Min mening er at man bør være varsom med å be om unnskyldning "på vegne av en rekke andre Leeds fans". Hver mann må ha rett til å ytre seg, men man får snakke for seg sjøl! 
Jon R.

Per Arne

Med teskje: Kanskje han har rett i at enkelte uttalelser på Viasatsiden på facebook får Leedsfans til å se ut som bortskjemte drittunger blottet for empati?   ;D

Jeg påstår ikke at han har rett. Men som jeg skrev, det er ikke bare han som har registrert endel kommentarer på den siden.

Og det har han vel rett til å ytre seg om?

Eller hur?

;)

Tom S

Søren og!
Endelig Leeds i ruta igjen så er det selvfølgelig Veslefrikk-turnering i Florø for Marius & Co samtidig.
Grrrrr!!!
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Quote from: Jon R on February 08, 2011, 18:27:14
Quote from: Per Arne on February 08, 2011, 17:28:45

Rett i hva? Min mening er at man bør være varsom med å be om unnskyldning "på vegne av en rekke andre Leeds fans". Hver mann må ha rett til å ytre seg, men man får snakke for seg sjøl! 

Jeg må da få lov å be om unnskyldning på de leedsfansene jeg kjenner som synes det er ganske mye utidig mas om Leeds på denne Viasat-siden. Jeg ba ikke om unnskyldning for ALLE leedsfans. Ganske stor forskjell på det, eller?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Hadde glemt å ta min vival 5mg før jeg skrev det..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

Quote from: Per Arne on February 08, 2011, 20:07:25
Med teskje: Kanskje han har rett i at enkelte uttalelser på Viasatsiden på facebook får Leedsfans til å se ut som bortskjemte drittunger blottet for empati?   ;D

Jeg påstår ikke at han har rett. Men som jeg skrev, det er ikke bare han som har registrert endel kommentarer på den siden.

Eller hur?

;)

Jeg for min del synes det er aldeles strålende at unge engasjerte hobbert "gnåler" om å få se Leeds United på en Tv-kanals fotballside på FB 8) Kjør på Ole Morten, jeg skal i hvertfall trykke på "Liker" knappen hver gang du setter Viasat under press!

MOT!

Geiremann

[/quote]

Kan vel si meg enig i at det har vært litt mye mas om Leeds-kamper på denne facebooksiden, men jeg ville aldri valgt å uttrykke meg på den måten du har gjort. Ta ballen, ikke mannen  ;)
Member of "The Peterborough eight".

GeirO

....mens jeg lurer mest på om Viasatfotball sender Bristol C-Leeds?
På programoversikten står det at det skal sendes en kamp fra Championsship, men ikke hvilken.
MOT

kongsmo

Quote from: Rudi G. on February 08, 2011, 21:15:28
Med teskje: Kanskje han har rett i at enkelte uttalelser på Viasatsiden på facebook får Leedsfans til å se ut som bortskjemte drittunger blottet for empati?   ;D

Eller hur?

;)

Jeg for min del synes det er aldeles strålende at unge engasjerte hobbert "gnåler" om å få se Leeds United på en Tv-kanals fotballside på FB 8) Kjør på Ole Morten, jeg skal i hvertfall trykke på "Liker" knappen hver gang du setter Viasat under press!

MOT!

henger meg på den jeg også, mas og kjør på  :D litt mas ma de da tåle fra oss sultne leeds fans  8) fortsett i samme spor hobbert  ;D
"SNIFFER"

kongsmo

Quote from: GeirO on February 08, 2011, 21:31:42
....mens jeg lurer mest på om Viasatfotball sender Bristol C-Leeds?
På programoversikten står det at det skal sendes en kamp fra Championsship, men ikke hvilken.

er TV kamp på viasat fotball 16.00 norsk tid, bekreftet på facebook siden til viasat

http://www.facebook.com/pages/Viasat-Fotball-NERD/178047782212531?ref=ts
"SNIFFER"

Hobben

Setter pris på støtten deres, gutter :D! Skal gnåle mer fra meg! Hvem gnåler ikke for å få se Leeds på viasat? :)!

Marching on together!
Rogaland Whites

kongsmo

Quote from: hobberst on February 08, 2011, 21:42:18
Setter pris på støtten deres, gutter :D! Skal gnåle mer fra meg! Hvem gnåler ikke for å få se Leeds på viasat? :)!

Marching on together!

jepp, er jo den største og ENESTE grunnen til å ha sportspakken til viasat, å da er det jo skammelig at det blir så lenge mellom hver kamp, selv om det ikke er bare opp til dem.....

kanskje du burde gnåle rett til SKY og BBC også  ;D
"SNIFFER"

Hobben

Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on February 08, 2011, 21:45:14

Marching on together!

jepp, er jo den største og ENESTE grunnen til å ha sportspakken til viasat, å da er det jo skammelig at det blir så lenge mellom hver kamp, selv om det ikke er bare opp til dem.....

Haha, kanskje finne frem ein FB side til de også å gnåle litt der ! :P haha! Men funker neppe like godt der som i Viasat, tror SKY å BBC driter i hvem de sender, får masse seere uansett, men jeg tror Viasat er litt mer bevist på hvem de velger av altarnativene de får.
Rogaland Whites

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on February 08, 2011, 21:15:28

Eller hur?

;)

MOT!

Hehe, Viasat under press..:)

Leedsfan

Quote from: Geiremann on February 08, 2011, 21:26:03

Kan vel si meg enig i at det har vært litt mye mas om Leeds-kamper på denne facebooksiden, men jeg ville aldri valgt å uttrykke meg på den måten du har gjort. Ta ballen, ikke mannen  ;)
[/quote]

Fair enough!

Leedsfan

Quote from: hobberst on February 08, 2011, 21:50:50
Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on February 08, 2011, 21:45:14

Marching on together!

Haha, kanskje finne frem ein FB side til de også å gnåle litt der ! :P haha! Men funker neppe like godt der som i Viasat, tror SKY å BBC driter i hvem de sender, får masse seere uansett, men jeg tror Viasat er litt mer bevist på hvem de velger av altarnativene de får.

Det funker nok like mye å mase hos Sky som hos Viasat. Det funker ikke i det hele tatt.

Blir litt som om midstopperne våre skulle kun øve på å score mål på trening, ikke helt lurt..:)

Le Jardin

Det står på bet365.com at de viser Leeds lørdag, så da stemmer vel det. Gleder meg jeg...

Terje, som ser frem til Leedskamp uansett, men særlig på skjermen
"Victory is in our sights"

DanskLeedsGut

Den kommer på dansk tv, nærmere Canal 9 :) MARCHING ON TOGETHER
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

kongsmo

husker ikke om dette allerede er postet, men viasat har også bekreftet at de sender Swansea-Leeds 26. februar 13.45 norsk tid :)
"SNIFFER"

Hallgeir *

Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on February 08, 2011, 22:34:15
husker ikke om dette allerede er postet, men viasat har også bekreftet at de sender Swansea-Leeds 26. februar 13.45 norsk tid :)
Det samme står på Leeds sin offisielle side i kamplisten -  12:45 engelsk tid.
Super Leeds since 1968

kongsmo

Quote from: hallghel on February 08, 2011, 22:39:35
Det samme står på Leeds sin offisielle side i kamplisten -  12:45 engelsk tid.

jepp, men der står det vel ingenting om at Viasat Fotball sender kampen live  :P
"SNIFFER"

Jon R

Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on February 08, 2011, 22:53:39
Quote from: hallghel on February 08, 2011, 22:39:35
Det samme står på Leeds sin offisielle side i kamplisten -  12:45 engelsk tid.

jepp, men der står det vel ingenting om at Viasat Fotball sender kampen live  :P

Husk at "Leeds på TV tråden" (sticky) oppdateres fortløpende, karer!  :P
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15046.0.html
Jon R.

B_Ød

Ups & Ups!!