Skrevet av Emne: Leeds United på TV  (Lest 318908 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: Leeds på Tv
« Svar #330 på: Juni 29, 2010, 16:51:54 »
Engelsk Fotball
The Championship

Viasat Fotball sender ukentlig opptil tre kamper direkte fra The Championship, divisjonen under Premier League.

Hver mandag kl. 18.00 sender Viasat Fotball ”The Championship Highlights” som gir deg alle scoringene fra helgens kamper.

Viasat Fotball sender også enkelte utvalgte kamper fra League One, inkludert Play-Off Finalene på Wembley i mai.


sakset idag!  ;)

Lover bra :)
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Leeds på Tv
« Svar #331 på: Juni 29, 2010, 20:28:17 »
Kan det tenkes at bet365.com streamer Leeds-Derby?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Leeds på Tv
« Svar #332 på: Juni 30, 2010, 13:07:06 »
Derby, Forest og Donny-kampene på TV:

Leeds vs Derby  kl 18.15 n.tid lørdag 7.august
Nottm F vs Leeds kl 14.15 n.tid søndag 15.august
Doncaster vs Leeds kl 20.45 n.tid fredag 17.september

http://www.leedsunited.com/news/20100625/early-screen-tests-for-united_2247585_2078536

 :)

http://www.leedsunited.com/news/20100630/televised-derby-trip-to-donny_2247585_2081283

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Leeds på Tv
« Svar #333 på: Juni 30, 2010, 17:50:52 »
Derby, Forest og Donny-kampene på TV:

Leeds vs Derby  kl 18.15 n.tid lørdag 7.august
Nottm F vs Leeds kl 14.15 n.tid søndag 15.august
Doncaster vs Leeds kl 20.45 n.tid fredag 17.september

http://www.leedsunited.com/news/20100625/early-screen-tests-for-united_2247585_2078536

 :)

http://www.leedsunited.com/news/20100630/televised-derby-trip-to-donny_2247585_2081283

 :)

Og så kan vi legge til den 4.
Middlesbrough vs Leeds Utd kl.1820 lørdag 16/10-10

http://www.leedsunited.com/news/20100630/fourth-televised-game-named_2247585_2081670

 :)
COME ON LEEDS !!

Trond A

Sv: Leeds på Tv
« Svar #334 på: Juli 12, 2010, 13:24:30 »

Her er foreløpig oppsett av kamper som blir vist på Viasat Fotball i august.

http://www.viasatsport.no/augustkampene-fra-england-er-klare

Kampene mot Derby og Nottingham Forest blir sendt direkte.  :)
Luscos medl. 338

Henning

Sv: Leeds på Tv
« Svar #335 på: Juli 12, 2010, 15:52:09 »
Derby og Forestkampene på TV:

Leeds vs Derby  kl 18.15 n.tid lørdag 7.august
Nottm F vs Leeds kl 14.15 n.tid søndag 15.august

http://www.leedsunited.com/news/20100625/early-screen-tests-for-united_2247585_2078536

 :)

Håper Viasat følger opp!

Det gir eg blanke i for eg har både BBC og Sky ;D

Har ikkje sånt på landsbygda, veit du Jack ;)
det er like "enkelt" for dykk på landsbygda som oss i bydn å få Sky og BBC ;) . Kjøp abonement via kjentfolk i Leeds tune inn dekoderen så er det på plass!

MOT :) ny tatoo på tirsdag

Er det her den einaste/beste måten å skaffe seg kanalane på. Skulle gjerne hatt engelske kanalar i heimen.

Korleis det fungerar? Får ein i England til å bestille abonement, han sender kortet til meg og eg kan bruke det på ein vanleg dekodar/ parabolantenne?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds på Tv
« Svar #336 på: Juli 16, 2010, 13:18:32 »
...kan det være håp om å få Leedskamper fra NPower Championship også via Canal Digital nå? :)  (dvs Viasat Fotball)

Sitat
Mange fotballsupportere irriterer seg over at det ikke er mulig å se Viasat Fotball med Canal Digital som distributør.

- Dermed får man ikke tilgang på Champions League-kampene de dagene de går på Viasat Fotball. Det er helt håpløst, sier Ole P. Pedersen, leder for den skandinaviske avdelingen av Manchester United Supporters Club til Dagens Næringsliv.

Canal Digital opplyser at selskapet er i forhandlinger med Viasat Fotball.

- Vi satser på å kunne tilby Viasat Fotball til både kabel- og parabolkundene, sier Kenneth Tjønndal, informasjonsdirektør i Canal Digital, til DN
.



http://www.kampanje.com/medier/article593630.ece
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lassie

Sv: Leeds på Tv
« Svar #337 på: Juli 16, 2010, 14:29:38 »
Ikke  ha  for  høye  forventninger  til  at  dette  går  i  boks pga  canal digital  har jobbet  med  dette  her i  opptil 2 år nå. kjøpte selv viasat pakke  med  lovnad  at viasatfotball kom  men nei da det var  det  samme  svaret hele  tiden . Lover  bare for  å  få flere  kunder ikke  noe  annet.
Men håpet må jo  være at  de  blir enig  en gang og  at viasatfotball blir tilgjengelig for  alle  med canal  digital. 


GOD  SOMMER  MED  LEEDS UNITED
Lassie

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds på Tv
« Svar #338 på: Juli 21, 2010, 19:51:28 »

auren

Sv: Leeds på Tv
« Svar #339 på: Juli 21, 2010, 19:54:21 »
Brann - Leeds United på LUTV!

http://www.leedsunited.com/news/20100721/live-friendlies-on-lutv_2247585_2098412


Jaja Rudi, da tror jeg rett og slett jeg heller blir hjemme i dalen og ser kampen  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Leeds på Tv
« Svar #340 på: Juli 21, 2010, 19:55:25 »
Brann - Leeds United på LUTV!

http://www.leedsunited.com/news/20100721/live-friendlies-on-lutv_2247585_2098412

LUTV viser også Wolves-kampen lørdag 31.juli. Det koster altså 5 pund for å se kampen, det samme som for Brann-kampen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Leeds på Tv
« Svar #341 på: Juli 21, 2010, 20:35:57 »
 Unødvendig å kreve ytterligere betaling for oss som allerede abonnerer på LUTV.  ??? Og Brann frister ikke SÃ… mye....  ;)
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: Leeds på Tv
« Svar #342 på: Juli 21, 2010, 20:58:27 »
Brann - Leeds United på LUTV!

http://www.leedsunited.com/news/20100721/live-friendlies-on-lutv_2247585_2098412

LUTV viser også Wolves-kampen lørdag 31.juli. Det koster altså 5 pund for å se kampen, det samme som for Brann-kampen.

auren

Koster det £5 for oss som abbonnerer på LUTV ???
Skammelig  >:(
COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Sv: Leeds på Tv
« Svar #343 på: Juli 21, 2010, 21:39:49 »
50 kroner ekstra i tillegg til det vi betaler fra før hørtes bak mål ut. Går det virkelig så dårlig, eller skal pengene øremerkes midtbanegeneral-fondet?
Forresten en fantastisk timing på dette her; 24 timer etter å ha blitt feid av banen av Bury krever de betaling for å se treningskampene på stream...

Tom S

Sv: Leeds på Tv
« Svar #344 på: Juli 21, 2010, 21:44:04 »
50 kroner ekstra i tillegg til det vi betaler fra før hørtes bak mål ut. Går det virkelig så dårlig, eller skal pengene øremerkes midtbanegeneral-fondet?
Forresten en fantastisk timing på dette her; 24 timer etter å ha blitt feid av banen av Bury krever de betaling for å se treningskampene på stream...

Vurderer å boikotte Wolveskampen!
(tviler på om eg klarer å holde meg...)
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds på Tv
« Svar #345 på: Juli 21, 2010, 21:52:44 »
50 kroner ekstra i tillegg til det vi betaler fra før hørtes bak mål ut. Går det virkelig så dårlig, eller skal pengene øremerkes midtbanegeneral-fondet?
Forresten en fantastisk timing på dette her; 24 timer etter å ha blitt feid av banen av Bury krever de betaling for å se treningskampene på stream...

Vurderer å boikotte Wolveskampen!
(tviler på om eg klarer å holde meg...)

Spør dere meg, er dette en liten skandale! Ikke at du boikotter Tom, men at LUTV skal ha penger for ettkamera kampoverføringer :o

Hallgeir *

Sv: Leeds på Tv
« Svar #346 på: Juli 21, 2010, 22:21:35 »
50 kroner ekstra i tillegg til det vi betaler fra før hørtes bak mål ut. Går det virkelig så dårlig, eller skal pengene øremerkes midtbanegeneral-fondet?
Forresten en fantastisk timing på dette her; 24 timer etter å ha blitt feid av banen av Bury krever de betaling for å se treningskampene på stream...

Vurderer å boikotte Wolveskampen!
(tviler på om eg klarer å holde meg...)

Spør dere meg, er dette en liten skandale! Ikke at du boikotter Tom, men at LUTV skal ha penger for ettkamera kampoverføringer :o
Finner bare ett ord som er dekkende : SMÃ…LIG !!!!
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Leeds på Tv
« Svar #347 på: Juli 22, 2010, 00:05:47 »
Oi! Nesten en hel FEMTILAPP! Aiaiai! Like mye som en fish supper eller en halvliter ringnesskvip på 0.4L. Ikke at jeg tror det blir enorm pågang for å kjøpe kampen, men jeg har store problemer med å forstå ramaskriket. Gjennomsnittsnordmannen må vel jobbe nesten en halvtime for å ta seg råd til denne enorme utgiften. Og over en HEL time for å få råd til LUTV-abonnementet i utgangspunktet.  ::)
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds på Tv
« Svar #348 på: Juli 22, 2010, 00:22:58 »
Oi! Nesten en hel FEMTILAPP! Aiaiai! Like mye som en fish supper eller en halvliter ringnesskvip på 0.4L. Ikke at jeg tror det blir enorm pågang for å kjøpe kampen, men jeg har store problemer med å forstå ramaskriket. Gjennomsnittsnordmannen må vel jobbe nesten en halvtime for å ta seg råd til denne enorme utgiften. Og over en HEL time for å få råd til LUTV-abonnementet i utgangspunktet.  ::)

Regner med du tuller lojo, men jeg er usikker. Blir jo litt som om å ha partoukort på Stadion og så må du i tillegg løse billett for å se kampen!

lojosang

Sv: Leeds på Tv
« Svar #349 på: Juli 22, 2010, 01:15:44 »
Oi! Nesten en hel FEMTILAPP! Aiaiai! Like mye som en fish supper eller en halvliter ringnesskvip på 0.4L. Ikke at jeg tror det blir enorm pågang for å kjøpe kampen, men jeg har store problemer med å forstå ramaskriket. Gjennomsnittsnordmannen må vel jobbe nesten en halvtime for å ta seg råd til denne enorme utgiften. Og over en HEL time for å få råd til LUTV-abonnementet i utgangspunktet.  ::)

Regner med du tuller lojo, men jeg er usikker. Blir jo litt som om å ha partoukort på Stadion og så må du i tillegg løse billett for å se kampen!

Det er vel mer som å ha kjøpt bil og så bli sjokkert over at man må betale for bensin?  :D
Jeg er skjemtende alvorlig, og overdriver en smule, men jeg syns ikke akkurat en femtilapp er noe å gå i fistel over. Selv om underholdningsverdien i en reprise av Derrick sannsnyligvis langt høyere om man ikke er Leedsfan.
- Leif Olav

auren

Sv: Leeds på Tv
« Svar #350 på: Juli 22, 2010, 08:45:20 »
Man har jo valget: høre kampen på radio uten å betale, eller å se kampen for 50 kr. Jeg kommer nok til å spytte i 5 pund for å bivåne Wolveskampen. Den har tross alt 4 ganger så mange kameraer som på Brannkampen :D

auren, en såkalt supporter...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Leeds på Tv
« Svar #351 på: Juli 22, 2010, 09:17:58 »
Oi! Nesten en hel FEMTILAPP! Aiaiai! Like mye som en fish supper eller en halvliter ringnesskvip på 0.4L. Ikke at jeg tror det blir enorm pågang for å kjøpe kampen, men jeg har store problemer med å forstå ramaskriket. Gjennomsnittsnordmannen må vel jobbe nesten en halvtime for å ta seg råd til denne enorme utgiften. Og over en HEL time for å få råd til LUTV-abonnementet i utgangspunktet.  ::)

Regner med du tuller lojo, men jeg er usikker. Blir jo litt som om å ha partoukort på Stadion og så må du i tillegg løse billett for å se kampen!

Det er vel mer som å ha kjøpt bil og så bli sjokkert over at man må betale for bensin?  :D
Jeg er skjemtende alvorlig, og overdriver en smule, men jeg syns ikke akkurat en femtilapp er noe å gå i fistel over. Selv om underholdningsverdien i en reprise av Derrick sannsnyligvis langt høyere om man ikke er Leedsfan.


Det er vel ikkje femtilappen som er det store problemet, lojo, det skjønner du?

Det er meir prinsippet, når ein først abbonnerer på LUTV bør ein ikkje ta ekstra betalt for å kunne følge sendingen live. Hadde vert greit om de som ikkje abbonnerer kunne kjøpt kampen for ein femtilapp.
Forøvrig syntes eg eksempelet til Rudi er meir riktig enn ditt om bil og bensin.

Smålig av Bates, rett og slett.
COME ON LEEDS !!

Trulsaren

Sv: Leeds på Tv
« Svar #352 på: Juli 22, 2010, 12:54:46 »
Er jo ikke Bates som bestemmer dette! Han sitter jo ikke å tar alle mulige avgjørelser. Er nok ansvarlige for LUTV osv som har bestemt dette...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

lojosang

Sv: Leeds på Tv
« Svar #353 på: Juli 22, 2010, 16:40:41 »
Er jo ikke Bates som bestemmer dette! Han sitter jo ikke å tar alle mulige avgjørelser. Er nok ansvarlige for LUTV osv som har bestemt dette...

Det er jeg faktisk ikke så sikker på  :)
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds på Tv
« Svar #354 på: Juli 22, 2010, 17:30:14 »
Er jo ikke Bates som bestemmer dette! Han sitter jo ikke å tar alle mulige avgjørelser. Er nok ansvarlige for LUTV osv som har bestemt dette...

Det er jeg faktisk ikke så sikker på  :)

Ikke jeg heller :)

Hallgeir *

Sv: Leeds på Tv
« Svar #355 på: Juli 22, 2010, 18:24:46 »
Oi! Nesten en hel FEMTILAPP! Aiaiai! Like mye som en fish supper eller en halvliter ringnesskvip på 0.4L. Ikke at jeg tror det blir enorm pågang for å kjøpe kampen, men jeg har store problemer med å forstå ramaskriket. Gjennomsnittsnordmannen må vel jobbe nesten en halvtime for å ta seg råd til denne enorme utgiften. Og over en HEL time for å få råd til LUTV-abonnementet i utgangspunktet.  ::)

Regner med du tuller lojo, men jeg er usikker. Blir jo litt som om å ha partoukort på Stadion og så må du i tillegg løse billett for å se kampen!

Det er vel mer som å ha kjøpt bil og så bli sjokkert over at man må betale for bensin?  :D
Jeg er skjemtende alvorlig, og overdriver en smule, men jeg syns ikke akkurat en femtilapp er noe å gå i fistel over. Selv om underholdningsverdien i en reprise av Derrick sannsnyligvis langt høyere om man ikke er Leedsfan.


Det er vel ikkje femtilappen som er det store problemet, lojo, det skjønner du?

Det er meir prinsippet, når ein først abbonnerer på LUTV bør ein ikkje ta ekstra betalt for å kunne følge sendingen live. Hadde vert greit om de som ikkje abbonnerer kunne kjøpt kampen for ein femtilapp.
Forøvrig syntes eg eksempelet til Rudi er meir riktig enn ditt om bil og bensin.

Smålig av Bates, rett og slett.

 Det kommer neppe som en overraskelse at jeg er enig med sistnevnte "taler". Dette er en prinsippsak. Vi har allerede betalt for LUTV. Og hva pokker gjør kampene mot Brann og Wolves så spesielt attraktive at det skal forsvares å betale 2 x £5 ekstra ? To skarve oppkjøringskamper! Lusne gniere!  :o ;)
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Leeds på Tv
« Svar #356 på: Juli 22, 2010, 18:49:19 »
Og hva pokker gjør kampene mot Brann og Wolves så spesielt attraktive at det skal forsvares å betale 2 x £5 ekstra ? :o ;)

At Leeds har rettigheter til å sende kampen live, i motsetning til obligatoriske kamper er vel det mest nærliggende svaret på det spørsmålet, ellers ville nok alle kamper vært tilgjengelig på peipærvju, og radio og treningskamper på TV direkte vært inkludert.
- Leif Olav

kewell79

Sv: Leeds på Tv
« Svar #357 på: Juli 22, 2010, 21:32:49 »
Tv2 sumo sender kampen
 

Sheridan

Sv: Leeds på Tv
« Svar #358 på: Juli 22, 2010, 22:51:22 »
50 kroner ekstra i tillegg til det vi betaler fra før hørtes bak mål ut. Går det virkelig så dårlig, eller skal pengene øremerkes midtbanegeneral-fondet?
Forresten en fantastisk timing på dette her; 24 timer etter å ha blitt feid av banen av Bury krever de betaling for å se treningskampene på stream...

Vurderer å boikotte Wolveskampen!
(tviler på om eg klarer å holde meg...)

Spør dere meg, er dette en liten skandale! Ikke at du boikotter Tom, men at LUTV skal ha penger for ettkamera kampoverføringer :o
Finner bare ett ord som er dekkende : SMÃ…LIG !!!!

Flaut av klubben!

ollan

Sv: Leeds på Tv
« Svar #359 på: Juli 22, 2010, 22:58:26 »
håper kampen streames et eller annet sted???
Ollan