Skrevet av Emne: Leeds United på TV  (Lest 318828 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JanPSyse

Sv: Leeds på Tv
« Svar #390 på: August 05, 2010, 17:23:36 »
Ser at derby kampen også går på BBC HD, jeg har canal digital og den kanalen. kansje fler her inne også har det

Fantastisk! Da blir det kamp i stua.  ;D

Eller...

Ifølge bbchd.com viser de "Sensitive skin" hele dagen på søndag, og ingen kamp!  >:(


Hvor har du fått denne informasjonen fra?

link please?


OBS!!!
Kampen spilles på lørdag!!!


 ;)

Hehe. se der ja.
Det forklarer min frustrasjon.

Var helt sikker på at det var 08.08 kampen gikk, men ser nå at jeg tok feil.

 Sorry.  ;)

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

se-ivers

Sv: Leeds på Tv
« Svar #391 på: August 05, 2010, 17:50:55 »
Tror de som forventer å se kampen på BBC HD kanalen som distribueres via Canal Digital kommer til å bli skuffet.

Denne kanalen sender ikke det samme innholdet som BBC1/BBC HD i Storbritannia...
 

Lord-Meta

Sv: Leeds på Tv
« Svar #392 på: August 05, 2010, 17:59:21 »
Tror de som forventer å se kampen på BBC HD kanalen som distribueres via Canal Digital kommer til å bli skuffet.

Denne kanalen sender ikke det samme innholdet som BBC1/BBC HD i Storbritannia...

 
Baaah, ikke det?

testo

Sv: Leeds på Tv
« Svar #393 på: August 05, 2010, 18:09:54 »
Og som dere sikker vet streames kampen direkte på bookies som: BET365 og UNIBET, Gratis


og det er jo bestandig en eller annen luring som spør om hvordan dette gjøres kl.18.10 på lørdag

He he ;D ;D ...Sant så Sant..Det er helt utrolig at det ofte er de samme gjengangerne også...Det har sikkert ingen hensikt , men legger ut linken her allikevel... :D :D  http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13407.0.html
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

se-ivers

Sv: Leeds på Tv
« Svar #394 på: August 05, 2010, 18:20:24 »
Tror de som forventer å se kampen på BBC HD kanalen som distribueres via Canal Digital kommer til å bli skuffet.

Denne kanalen sender ikke det samme innholdet som BBC1/BBC HD i Storbritannia...

 
Baaah, ikke det?

Program BBC HD Storbritannia:
http://www.bbc.co.uk/bbchd/programmes/schedules/2010/08/07

Program BBC HD International:
http://scandinavia.bbchd.com/tvschedule/
 

Lord-Meta

Sv: Leeds på Tv
« Svar #395 på: August 05, 2010, 18:34:11 »
baaaah for noen ubrukelig folk

JanPSyse

Sv: Leeds på Tv
« Svar #396 på: August 05, 2010, 22:52:32 »
Da får det bli streaming da... :'(
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Jon

Sv: Leeds på Tv
« Svar #397 på: August 06, 2010, 11:42:48 »
Kjellærn sportspub fredrikstad viser matchen (selvfølgelig), håper flere også tar turen. Tar selv en turen i tretiden for noen pre-match pils, og kanskje fler gjør det samme? Vært artig med en gjeng!

RichardSveum

Sv: Leeds på Tv
« Svar #398 på: August 06, 2010, 20:37:32 »
Noen som veit om noen pubber i Hønefoss som viser matchen. Er der i helgen

Richard
 

GeirO

Sv: Leeds på Tv
« Svar #399 på: August 06, 2010, 21:39:27 »
Da er Viasat fotball innkjøpt i dag til kr. 199,- pr.mnd., en sum jeg er villig til å ofre for å se Leeds en god del denne sesongen.

Smilet er stort og jeg ser fram til i morgen kl. 18.15 ;D
MOT

Superfan

Sv: Leeds på Tv
« Svar #400 på: August 06, 2010, 22:22:50 »
Samme her. Satser på mye moro for pengene!!  ;D

samadhi

Sv: Leeds på Tv
« Svar #401 på: August 07, 2010, 09:36:51 »
Kan denne kampen kjøpes på nett??

Husker at det var mulig noen ganger i fjor. Tror jeg kjøpte viasat sine kamper på cdon.com.
marching on together,
derudaf forever...

Hobben

Sv: Leeds på Tv
« Svar #402 på: August 07, 2010, 09:39:45 »
Kan denne kampen kjøpes på nett??

Husker at det var mulig noen ganger i fjor. Tror jeg kjøpte viasat sine kamper på cdon.com.

vil tro viasat selger den på nett for 49kr
Rogaland Whites

Jon

Sv: Leeds på Tv
« Svar #403 på: August 07, 2010, 10:08:00 »
viasatondemand.com selger den sikkert...

Anders P

Sv: Leeds på Tv
« Svar #404 på: August 07, 2010, 11:00:46 »
Viasatondemand har ikke rettigheter til å vise Championship på nettet, bare TV.....De har rettigheter til FA cupen og CL på nettet i tillegg til TV. Kompliserte greier det der....
 

Jon

Sv: Leeds på Tv
« Svar #405 på: August 07, 2010, 14:00:06 »
Viasatondemand har ikke rettigheter til å vise Championship på nettet, bare TV.....De har rettigheter til FA cupen og CL på nettet i tillegg til TV. Kompliserte greier det der....

stemmer det, det samme sa de i fjor da jeg lurte på hvorfor jeg ikke fikk sett en leagueone kamp i fjor, når de sendte den på tv.. Egentlig et duste opplegg hele viasat! Ikke spesielt bra kvalitet er det heller på nett...

Nei, ned på puben folkens!

Stifler

Sv: Leeds på Tv
« Svar #406 på: August 08, 2010, 16:51:14 »
Kan vi ikke helelr kun legge ut kamper som går på TV her, så diskutere andre steder hvor kampene vises? Blir jo bare rot...

Når er neste Leeds kamp på tv? husker og tror det er veldig snart?
-Nr 2 er den første taperen-

75 SOLLI

Sv: Leeds på Tv
« Svar #407 på: August 08, 2010, 19:53:44 »
Neste helgs kamp mot skogvokterne vises live på Viasat Fotball. Kampen spilles søndag kl 14:15

p0ndus

  • Gjest
Sv: Leeds på Tv
« Svar #408 på: August 09, 2010, 20:28:53 »
Tja  da er Viasat Sport bestilt og Leeds er da  på vei inn i huset etter 15 års fravær, mens kona er på vei ut av huset etter 15 års tilstedeværelse. Livet er fullt av motsetninger.

GeirO

Sv: Leeds på Tv
« Svar #409 på: August 12, 2010, 17:00:39 »
Er det noe håp for at Leeds-Milwall går på Viasat? Den går lørdag 21/8 kl. 13.30.
MOT

Jon

Sv: Leeds på Tv
« Svar #410 på: August 12, 2010, 17:11:05 »
For Fredrikstad og omegn er det igjen bare å ta turen til Kjellærn sportspub på søndag mot Forest. Kommer til å vise alle Leeds matcher der, så vi prøver å bygge opp en gjeng etterhvert. Morro å samles med fler Leedsfans til kamp her hjemme og!

jallar

Sv: Leeds på Tv
« Svar #411 på: August 15, 2010, 12:30:38 »
Har sagt opp mitt parabolabbonement hos anal digital og bestilt fiber. Da er det enkelt å skifte programpakker hvis championship plutselig skulle falle i hendene på noen andre enn viaS****n fotball.
dessverre er det leveringstid på fiber, så det blir nok puben idag.....


Hallgeir *

Sv: Leeds på Tv
« Svar #412 på: August 15, 2010, 13:33:44 »
Har sagt opp mitt parabolabbonement hos anal digital og bestilt fiber. Da er det enkelt å skifte programpakker hvis championship plutselig skulle falle i hendene på noen andre enn viaS****n fotball.
dessverre er det leveringstid på fiber, så det blir nok puben idag.....


Det finnes sikkert nok av søndagsåpne butikker hvor du kan få kjøpt rikelig med fiber som holder ut tida dagens kamp varer..  ;)
Super Leeds since 1968

Pheriox

Sv: Leeds på Tv
« Svar #413 på: August 15, 2010, 16:31:40 »
Er det noe håp for at Leeds-Milwall går på Viasat? Den går lørdag 21/8 kl. 13.30.

Er nok ikke noe håp, dessverre. Coventry - Derby starter kvarteret før, og er tv-sendt.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

kloggen

Sv: Leeds på Tv
« Svar #414 på: August 16, 2010, 18:33:13 »
Kan vi ikke helelr kun legge ut kamper som går på TV her, så diskutere andre steder hvor kampene vises? Blir jo bare rot...
Hadde det vore råd at Leeds72 eller moderatorane hadde brukt det fyrste innlegget til å oppdatera ei liste over komande kampar? Som Stifler seier er det uråd å halda oversikta i denne tråden.

ANNAN

Sv: Leeds på Tv
« Svar #415 på: August 17, 2010, 18:50:10 »
millwall kampen går på tv etter det eg har forstått fordi på lutv står d at viss du vill sjå kampen live må du trykkja på eit eller anna på heimesida:D ta ei titt sjøl
LIFE IS LEEDS

fjellhaugen

Sv: Leeds på Tv
« Svar #416 på: August 17, 2010, 22:50:09 »
millwall kampen går på tv etter det eg har forstått fordi på lutv står d at viss du vill sjå kampen live må du trykkja på eit eller anna på heimesida:D ta ei titt sjøl

HVOR STÃ…R DETTE?
KIKKET MEN KUNNE IKKE FINNE NOE....
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds på Tv
« Svar #417 på: August 17, 2010, 23:21:36 »
millwall kampen går på tv etter det eg har forstått fordi på lutv står d at viss du vill sjå kampen live må du trykkja på eit eller anna på heimesida:D ta ei titt sjøl

HVOR STÃ…R DETTE?
KIKKET MEN KUNNE IKKE FINNE NOE....

Det står:

Next Match:
Leeds United V Millwall

Sat 21st August - 12.00 Live build up - 12.30 KO

Live video build up from inside Elland Road.
Audio Commentary from Thom Kirwin
and Leeds Legend Eddie Gray.

**If you would like to watch the match live then please access via the banner on the homepage**

Håper dette "banneret" dukker opp før kampen!

Blank_File

Sv: Leeds på Tv
« Svar #418 på: August 17, 2010, 23:58:21 »
Wuhu!

Adis

Sv: Leeds på Tv
« Svar #419 på: August 18, 2010, 10:08:45 »
millwall kampen går på tv etter det eg har forstått fordi på lutv står d at viss du vill sjå kampen live må du trykkja på eit eller anna på heimesida:D ta ei titt sjøl

HVOR STÃ…R DETTE?
KIKKET MEN KUNNE IKKE FINNE NOE....

Det står:

Next Match:
Leeds United V Millwall

Sat 21st August - 12.00 Live build up - 12.30 KO

Live video build up from inside Elland Road.
Audio Commentary from Thom Kirwin
and Leeds Legend Eddie Gray.

**If you would like to watch the match live then please access via the banner on the homepage**

Håper dette "banneret" dukker opp før kampen!

Det hørtes da meget rart ut at de skulle ha lov til å sende kampen live..men om så så hadde det jo vært klasse!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!