KAMP: vs. Carlisle 12/5 (Play off-semi 1)

Started by kjelvi, May 03, 2008, 21:02:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

Vi er laaaaaaaaangt fra opprykk i øyeblikket. Vi får håpe på en ettmålsseier i dag.
MOT

Snow

Sølvreven

Frazer burde vært brukt som vingspiller i steden for back. Han er rask og har gode innlegg. Men denne kampen er en katasrofe så langt.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Skuffende forestilling av Leeds!
Dette er for dårlig dersom vi skal ha håp om Wembley og opprykk.

Vi har riktignok tvinga fram eit par-tre gode redninger frå Carlisle sin keeper, men ellers er det fryktelig tynt.

Virker som Carlisle vil det lille ekstra meir enn oss, er først på ballen, raske i angrep med mange folk, får alltid lagt inn og det vert farlig gang på gang.

Leeds sliter med avstander i lagdelene. Midtbana har liten bevegelse og det gjer det vanskelig både framover og bakover.

Vi kom litt meir med mot slutten, så vi får håpe at ein god peptalk frå Macca vekker gutta til betre innsats i andre.
COME ON LEEDS !!

Sydhagen

backene var katastrofe i første!!  her må noe gjøres av macca!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ferre

Quote from: Tom S on May 12, 2008, 21:38:22
Skuffende forestilling av Leeds!
Dette er for dårlig dersom vi skal ha håp om Wembley og opprykk.

Vi har riktignok tvinga fram eit par-tre gode redninger frå Carlisle sin keeper, men ellers er det fryktelig tynt.

Virker som Carlisle vil det lille ekstra meir enn oss, er først på ballen, raske i angrep med mange folk, får alltid lagt inn og det vert farlig gang på gang.

Leeds sliter med avstander i lagdelene. Midtbana har liten bevegelse og det gjer det vanskelig både framover og bakover.

Vi kom litt meir med mot slutten, så vi får håpe at ein god peptalk frå Macca vekker gutta til betre innsats i andre.

Helt enig!

raggen

frazer spiller dårlig ja men virker som om hele fireren bak spiller med enorme nerver.
Keeperen deres står som en vegg foreløpig men tror dette snur i 2 omgang jeg. vi vinner 2-1 ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

baste

Macca må gjøre noen grep her ja....holder ikke å mønstre samme lag etter pausen....

4-1 er tipset mitt, det står jeg med.....

Oppdrettslaksen

tatt på meg leeds drakta med dougla på nå,
så hvis leeds snur dette må alle takke meg  ;)

isak

For akkurat ein månad sidan såg eg tilsvarandes kamp live på Elland Road. Stillingen var 0-1 til pause, me snudde kampen og vann 3-2. Håpe på noko tilsvarandes i dag. MOT!

lowfields

Bedre de siste 10 minuttene.
Forbanna surt med målet. Først redder keeperen mirakuløst fra Beckford - så går Carlisle opp og scorer med ræva på et feil idømt hjørnespark.
Men,men - ikke helt urettferdig heller. Leeds virker virkelig shaky bak - og det er ikke ulovlig å ha en god keeper.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Giske

Forsvarsfireren er jo helt på trynet idag, fullstendig panikk hver gang Carlisle kommer. De kommer altfor lett til avslutninger!!!! Skjerpings!!

Ove

Jeg tror også at Carole kan være svaret i denne matchen. Richardson kommer jo til innlegg, så det er gode forhold for en kantspiller.

Johrnino

Analyse etter 1. omgang:

Negativt:

- Klumper spillet for mye inn i midten. De offensive backene Richardson og Johnson kommer sjelde/aldri til Innlegg.
- Når innleggene til slutt kommer virker det ikke som at vi klarer å true Carlisle sine stoppere i lufta.
- I tillegg klarer vi ikke å få nok folk inn i feltet
- Defensivt sliter vi enormt på backene
- Vi klarer heller ikke å rense bra nok unna nå ballen kommer inn i feltet. Stopperne våre burde hatt gode nok luftferdigheter til å klarere oftere.

Positivt:

- Vi klarer tross klumpingen inn i midten å skaffe oss 3-4 kvalifiserte sjanser

Ellers så klarer jeg faktisk ikke å finne så mye mer positivt å skrive om førsteomgangen.
Vi får satse på at de kan ta mere tak i kampen i 2. omgang...

Tom S

Kanskje er Fraze svak defansivt, men vi kan no ikkje gi han skylda for kårneren. Det var jo faktisk ikkje kårner eingang.

Quote from: Sleivind on May 12, 2008, 21:19:39
Faen! Er det mulig? Det var Frazer sitt mål, han gjorde sånn at carlisle fikk corner. Håpløst! Jeg skjønner ikke hvorfor han spiller....
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Det viser seg at corneren som førte til målet egentlig skulle vært utspark fra mål. Ikke det at det hjelper noe nå, men..... Flaks hadde vi ikke der og da.
Super Leeds since 1968

Nilz

Quote from: Oppdrettslaksen on May 12, 2008, 21:41:29
tatt på meg leeds drakta med dougla på nå,
så hvis leeds snur dette må alle takke meg  ;)

Skjorta hadde jeg glemt, den er nå på, så nå blir det andre boller :)
....in my own time.

Kato

Frazers opptreden før corneren var KATASTROFE.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Og der datt bildet fra kampen ut. Noen andre her som har samme ploblemet? Svar fort :-[

Tore

Tore
Marching on together...

grauten85

Nilz

....in my own time.

Sølvreven

Faen og. KOM INN IGJEN NÃ...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã....  >:(

Sølvreven

GeirO

MOT

Tom S

Vi er fullstendig utspilt!

Kva faen er det som skjer??????????????????????????

Tragisk
COME ON LEEDS !!

4ever arcticwhite

nei, så f....
Hvordan er det mulig?
Nå synes veien uendelig lang til Wembley
The future's so White I've got to wear shades 8)

ollan

Ollan