Skrevet av Emne: Skaden til Beckford  (Lest 2054 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Skaden til Beckford
« på: Mai 05, 2008, 15:39:18 »
Noen som vet hvor alvorlig denne er. Alt lå til rette for at han skulle starte på lørdag, men han går altså fortsatt skadet. Becks kan fint være tungen på vektskålen i kampen om opprykk, og selv om han skulle være klar mot Carlisle, så har han ikke spilt kamp på en måneds tid.

Bør han eventuelt starte på benken mandag 12.mai?

auren, som kjører debatt...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

KeyserSoze

Sv: Skaden til Beckford
« Svar #1 på: Mai 05, 2008, 15:59:10 »
Noen som vet hvor alvorlig denne er. Alt lå til rette for at han skulle starte på lørdag, men han går altså fortsatt skadet. Becks kan fint være tungen på vektskålen i kampen om opprykk, og selv om han skulle være klar mot Carlisle, så har han ikke spilt kamp på en måneds tid.

Bør han eventuelt starte på benken mandag 12.mai?

auren, som kjører debatt...

Kommer an på hvordan han virker på treningene selvfølgelig, men jeg mener en skadefri Beckford uten kamptrening er bedre enn de alternativene vi har. Så jeg mener han bør starte dersom han virker pigg på trening.
 

Jon R

Sv: Skaden til Beckford
« Svar #2 på: Mai 05, 2008, 16:12:58 »
"Tilfellet" Beckford er min største bekymring ift at vi skal spille to kamper på fire dager! Dette blir et vanskelig dilemma for Macca og det medisinske støtteapparatet: Skal vi spille Beckford fra start den 12., og satse på at bena også holder tre dager senere? Eller bør han starte på benken for å se hvordan kampene utvikler seg, for så å kaste han innpå hvis vi ligger under?  Ã… presse en "nyfrisk" spiller gjennom to knallharde kamper, uten skikkelig restitusjon imellom, kan i verste fall føre til at vi mister han til finalen. :)

Mye avhenger naturligvis av hvor "fit" han er pr 12. mai og videre om de andre angriperne våre har dagen i de aktuelle kampene. Vanskelig dette her.   :-\
« Siste redigering: Mai 05, 2008, 16:16:24 av Jon R »
Jon R.

Per-Stian

Sv: Skaden til Beckford
« Svar #3 på: Mai 05, 2008, 16:21:18 »
Freedman/Beckford er kanskje kombinasjonen vi er mest avhengig av for å rykke opp. Men om vi bør spare spissjuvelen vår til returkampen mot Carlisle, er vrient å seie. Verkar som han meir eller mindre var klar for Gills-kampen, men at Macca valde å spare han. Trur difor at ei god treningsveke kan restituere han i tide til første sluttspelskamp.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Skaden til Beckford
« Svar #4 på: Mai 05, 2008, 17:08:11 »
...jeg er merkelig rolig overfor semi'ene. Over to kamper vinner vi nok, with or without Becks.

Sånn sett er det nesten synd vi evt får Doncaster i finalen og ikke i semi'en. Over to kamper hadde vi gjerne greit klart dem, men i en enkampers finale er det så mye som spiller inn, dagsform, dommeravgjørelser, stang inn/ut...

Så, calm down alle Jon'er der ute. Vi tar'em likavel, i semien, Beck or no Beck...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Skaden til Beckford
« Svar #5 på: Mai 05, 2008, 17:31:46 »
Så, calm down alle Jon'er der ute. Vi tar'em likavel, i semien, Beck or no Beck...

Jeg syns vi burde spille med minst to backer, en på høyre og en på venstre.  ::)  ::)
Marching on together!

MooCow

Sv: Skaden til Beckford
« Svar #6 på: Mai 05, 2008, 22:34:14 »
Spar han t finalen  ;D

SveinArve

Sv: Skaden til Beckford
« Svar #7 på: Mai 05, 2008, 23:08:04 »
Vi slår de i første kampen uten Beckford, slik at Carlisle må framover på bana i den andre kampen. Der setter vi inn Beckford og kontrer inn 3 mål:)

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Snow

  • Gjest
Sv: Skaden til Beckford
« Svar #8 på: Mai 06, 2008, 07:29:46 »
Vi slår de i første kampen uten Beckford, slik at Carlisle må framover på bana i den andre kampen. Der setter vi inn Beckford og kontrer inn 3 mål:)


Da for Beckford er god jobb.
Unnskyld meg, men det bilde ditt ser veldig vondt ut!

Svend Anders

Sv: Skaden til Beckford
« Svar #9 på: Mai 06, 2008, 11:42:21 »
"Beckford will be training on Monday" slo Macca fast i presserommet etter kampen på lørdag. Så får vi se hvor lang tid han bruker på å komme seg i kampform.