I Trondheim møtes vi på Three Lions på mandag, skal vi si kl 19.00?

Started by Marius Høeg, May 06, 2008, 21:26:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marius Høeg

Hvem kommer?

Kan noen som kjenner Dougie fikse det slik at vi kan sitte sammen?

Gleder meg!!!

Mvh
Marius

HåvardK

Jon flytter vel denne til lokale avdelinger?

Uansett tror jeg ikke vi trenger å be Dougie spesielt om å sette av plass til oss. Selv er jeg opptatt med trening til kl 2015, men kommer umiddelbart etter dette.

Asbjørn

Quote from: HåvardK on May 06, 2008, 22:04:35
Jon flytter vel denne til lokale avdelinger?

...siden Jon ikke tar ansvar får vel andre gjøre det   :)

Men det er vel der det hører hjemme.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Jeg kommer så sant himmelen ikke ramler ned i hodet på meg, eller noe sånt.
Eneste andre kamp oppsatt den 12. er Tynset- Rosenborg klokka 1800, og de helt store ekstatiske origene vil vel ikke en borteseier der avstedkomme, vil jeg anta.

Ellers renger jeg med Boxman har vært i kontakt med vertskapet allerede. Ellers kan jeg utmerket godt sende av gårde et elektrisk brev til ham å si at vi stiller mannsterke og øltørste, men det tror jeg de regner med uansett.  ;D

For to år siden var det stinn brakke i hele 2. etasje. Stemningen var betydelig bedre etter Preston borte enn etter Watford.
- Leif Olav

trosetti

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Boxman

Dougie er obs på kampene, og han ser frem til at vi møter mannssterkt. Selv om jeg er usikker på om han vil være til stede selv. I hvert fall på en evt. finale, forstod jeg det slik at han vil være bortreist.
Personlig blir jeg bortreist fra i dag, og 14 dager fremover. Ergo tilbake til en evt finale. Hvis jeg da ikke drar over.
Proud to be Leeds!

Pleinar

Jeg kommer.
kanskje ikke til klokken 1900, må legge unger og slikt først, men så snart jeg kan. Dessuten er det forferdelig langt å kjøre fra Børsa og heeeelt inn til Trondhjæm i byn
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

HåvardK

Quote from: lojosang on May 06, 2008, 23:19:38

Ellers renger jeg med Boxman har vært i kontakt med vertskapet allerede. Ellers kan jeg utmerket godt sende av gårde et elektrisk brev til ham å si at vi stiller mannsterke og øltørste, men det tror jeg de regner med uansett.  ;D

Bestem deg, mann! Renger eller regner?

lojosang

Quote from: HåvardK on May 07, 2008, 17:52:20

Jeg renger, diskensringerne på 3L regner. Var det så vanskelig?

-LeifO, som skal begynne å anta i framtida.
- Leif Olav

HåvardK

Quote from: lojosang on May 07, 2008, 18:24:40
Quote from: HåvardK on May 07, 2008, 17:52:20

Jeg renger, diskensringerne på 3L regner. Var det så vanskelig?

-LeifO, som skal begynne å anta i framtida.
Ikke for å være pedantisk, men de ringer kanskje?

lojosang

Etter hva jeg hører er det mye gøy å finne på i trafikken for tiden Håvard!  >:( >:( >:(

;D
- Leif Olav

Marius Høeg

Quote from: Boxman on May 07, 2008, 07:27:53
Dougie er obs på kampene, og han ser frem til at vi møter mannssterkt. Selv om jeg er usikker på om han vil være til stede selv. I hvert fall på en evt. finale, forstod jeg det slik at han vil være bortreist.
Personlig blir jeg bortreist fra i dag, og 14 dager fremover. Ergo tilbake til en evt finale. Hvis jeg da ikke drar over.

Synes å huske at du hadde endel musikkmixer som du hadde med på Three Lions, Boxman. Kan du sende dem på mail til meg?

marius_hoeg@hotmail.com

Boxman

Hmmm...når jeg tenker meg om, har jeg ikke lovet deg å ordne det en gang tidligere? Fikk et lite flashback her plutselig.  ::) Eller kanskje jeg blander deg sammen med en annen...
Anyway, jeg er bortreist på jobb, så får ikke ordnet sånt før jeg er tilbake i Trondheim. Dvs tidligst 21. mai.
Proud to be Leeds!

Marius Høeg

Quote from: Boxman on May 08, 2008, 13:06:31
Hmmm...når jeg tenker meg om, har jeg ikke lovet deg å ordne det en gang tidligere? Fikk et lite flashback her plutselig.  ::) Eller kanskje jeg blander deg sammen med en annen...
Anyway, jeg er bortreist på jobb, så får ikke ordnet sånt før jeg er tilbake i Trondheim. Dvs tidligst 21. mai.

Stemmer nok det. Synes å huske det var etter alt for mange øl på Three Lions.

Flott hvis husker det når du er tilbake fra jobb!

Boxman

Quote from: Marius Høeg on May 08, 2008, 21:14:37
Quote from: Boxman on May 08, 2008, 13:06:31

Stemmer nok det. Synes å huske det var etter alt for mange øl på Three Lions.

Flott hvis husker det når du er tilbake fra jobb!

Det skal vi få til. Hvis ikke får du bare minne meg på det igjen.
Proud to be Leeds!

donfrode

Quote from: Marius Høeg on May 06, 2008, 21:26:05
Hvem kommer?

Kan noen som kjenner Dougie fikse det slik at vi kan sitte sammen?

Gleder meg!!!

Mvh
Marius

Hvilken kanal sender kampene?
Bor på Ã...ndalsnes, men visst jeg ikke får sett de her, tar jeg glatt en tur til Trondheim for å se.

lojosang

SkySports1 sender kampen. Sendingen begynner 20:30, og avspark er satt til 20:45, så vidt jeg husker.
- Leif Olav

donfrode

Quote from: lojosang on May 09, 2008, 11:43:25
SkySports1 sender kampen. Sendingen begynner 20:30, og avspark er satt til 20:45, så vidt jeg husker.

Fant det ut nå.
For de som ikke har sky/mulighet til å dra på pub, men har pc og 24,-, sjekk ut www.livesport247.com

Dan-il

Super leeds:)

Marius Høeg

Beklager maset Boxman, sender du meg lyden av Leeds når du rekker deg til det?

marius_hoeg@hotmail.com