Estil og Rekdal snakker om gårsdagen

Started by Dennis, May 13, 2008, 16:23:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Kjetil Rekdal levner oss liten sjanse til å slå hjemmesterke Carlisle i omkampen, torsdag kveld. Frode Estil derimot, er nøktern optimist.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/13/535108.html?1210680114#1210680114

Rekdal har rett i at Carlisle er et utrolig sterkt hjemmelag, men det som taler mot utsagnet er at det nettopp er playoff-spill. Her kastes statistikk, form, hjemmefordel og kjerringer over bord og det er 'nuet' som teller.

La oss reise oss og slå grusomt tilbake til torsdag, gutter!
Marching on together!

Promotion 2010

Dette er jo akkurat noe for Estil:

LIGGE UNDER 0-2 FOR Ã... SLÃ... GHRUSOMT TILBAKE OG TIL SLUTT DRA ILAND SEIEREN!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B-m

bra at Estil er like stor loser som oss som sitter foran pcn  ;D
Bra av dagbladet og EStil/rekdal
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Feh! Denne Rekdal, hva har han for forutsetninger til å uttale seg om fotball?    8)
;D
- Leif Olav

fmtj

Quote from: lojosang on May 14, 2008, 00:18:11
Feh! Denne Rekdal, hva har han for forutsetninger til å uttale seg om fotball?    8)
;D

....ikke sjanse mot Carlisel!!?? Rekdal- fotballtrener på høyt nivå!? Hvordan kan han si noe sånt! Stakkars det laget som ansetter denne mannen, vikke ha noen sjanse hvis de ligger under med et mål de da!
Yeboahs vitne

Therese

Rekdal, isj! For en grusom mann.
Kunne ikke brydd meg mindre om hans mening.
10 %? Jeg fatter og forstår hvorvidt vi kommer til å få det vanskelig med å slå dem på hjemmebane, men 10 %?

Ha'jække trua på.

Leeds United derimot, DEM har jæ trua på ;D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Lars E

Må bare digge Estil.

Har prøvd å følge Rekdals tips på oddsen et par ganger, men har bare endt i tap. Han har jeg sluttet å høre på. :P
Forever Leeds

B3rit

Rekdal har alltid vært en klyse, og dette gjør han ikke til noen bedre kar :P
Rekdal for tru hva han vil, Leeds har mye større sjanse enn som så - og det trur jeg vi alle vet  :)

Asbjørn

Forstår godt dette "almenne" bildet Rekdal har skapt av seg selv (gjennom mediene). De som har møtt ham mer uformelt derimot skryter av en meget omgjengelig fyr, myyye lettere å komme i kontakt med enn hans felles Leedsfremde (fra gammelt), Fjørtoft.

Rekdal har kommet godt fra det i sine studio-analyser.

...syns nå jeg da  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Therese

Quote from: Asbjørn on May 14, 2008, 12:47:20
Forstår godt dette "almenne" bildet Rekdal har skapt av seg selv (gjennom mediene). De som har møtt ham mer uformelt derimot skryter av en meget omgjengelig fyr, myyye lettere å komme i kontakt med enn hans felles Leedsfremde (fra gammelt), Fjørtoft.

Rekdal har kommet godt fra det i sine studio-analyser.

...syns nå jeg da  :)

Det kan jeg bare ikke tro på.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Dr.Kronski

Reka snakker jo alltid fra levra virker det som. I studio i tv2 fremstår han som en mye morsommere fyr en evig irriterende fjøra i tv3.

Dennis

Kjetil Rekdal hadde en avtale når han spilte i Rennes (etter hva jeg har hørt og lest) at han i pausen skulle få vite resultatet ifra Leeds' sine kamper.

Har også uttalt at han aldri ville trent Leeds, men at han gjerne ville trent Manchester United og Liverpool ned en divisjon.  ;)

Kjetil Rekdal burde jo vært tysk, men han er Leeds-fan, derfor kan jeg ikke mislike han. Trur også han fotballfaglig har god kompetanse. Dessuten er jo ikke 10% akkurat optimistisk sett med Leeds-øyne, men vi møter et utrolig godt hjemmelag og slik vi framstod på mandag er det jo ikke usannsynlig. Men jeg tror nok prosentsjansen er større enn det.
Marching on together!

Asbjørn

Quote from: Mr Kaizer on May 14, 2008, 15:32:13

Kjetil Rekdal burde jo vært tysk, men han er Leeds-fan, derfor kan jeg ikke mislike han. Trur også han fotballfaglig har god kompetanse. Dessuten er jo ikke 10% akkurat optimistisk sett med Leeds-øyne, men vi møter et utrolig godt hjemmelag og slik vi framstod på mandag er det jo ikke usannsynlig. Men jeg tror nok prosentsjansen er større enn det.

Reka snakker jo om at sjansen for opprykk er 10%... Og det er vel ikke langt unna sannheten. Vi begynte på mandag med 25% sjanse og økte vel ikke den ved å tape på hjemmebane i første semi.  Sjansen for finaleplass er vel et stykke under 50% nå vil jeg tro... skal vi si 35% - og så må den halveres igjen i tilf. finale (i utg.punktet 50% sjanse for gevinst)... da ligger vi på 17,5% sjanse pr i dag  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lars E

Kommer ikke helt over denne. Kjetil Rekdal. 10%?!  :D
Forever Leeds

Dennis

Quote from: Lars E on May 16, 2008, 09:54:08

'Det er bedre at Leeds vinne, enn at I......sløse.'
Marching on together!

fmtj

Quote from: Lars E on May 16, 2008, 09:54:08

Som tidligere nevnt- Rekdal, fotballtrener og goe greier- han ville jo aldri sagt no sånn hvis et lag han trente var i samme situasjon- det ville jo vært ødeleggende!
Yeboahs vitne

Roy

Men nå må vel Reka omdisponere oddsen til 50/50  ;)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

McMidjo

Tror Rekdal enten har vært feilsitert på denne 10-prosenten, eller har kommet med en flåsete uttalelse i skuffelse over hjemmetapet for Carlisle.

Rekdal er jo en storgambler - og jobber litt for en av de store nordiske bookmakerne, så jeg tror han egentlig har god koll på dette med å prosensette sannsynlighet på kamputfall.

Husker ikke den eksakte oddsen som var satt forut for returoppgjøret i Carlisle, men mener at enkelte bookmakere satte en odds som gav Leeds 40-50% sjanse til avansement, og når oddsen på Leedsopprykk nå legges på ca 1,70 betyr det at bookiene gir oss ca 60% sjanse til å gå seirende fra Wembley.

Riktig prosent fra Reka burde vært 20-25%.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

fmtj

Quote from: McMidjo on May 16, 2008, 10:29:12
Tror Rekdal enten har vært feilsitert på denne 10-prosenten, eller har kommet med en flåsete uttalelse i skuffelse over hjemmetapet for Carlisle.

Rekdal er jo en storgambler - og jobber litt for en av de store nordiske bookmakerne, så jeg tror han egentlig har god koll på dette med å prosensette sannsynlighet på kamputfall.
Husker ikke den eksakte oddsen som var satt forut for returoppgjøret i Carlisle, men mener at enkelte bookmakere satte en odds som gav Leeds 40-50% sjanse til avansement, og når oddsen på Leedsopprykk nå legges på ca 1,70 betyr det at bookiene gir oss ca 60% sjanse til å gå seirende fra Wembley.

Riktig prosent fra Reka burde vært 20-25%.

...snakka seg til arbeidsløshet han da...??  ;D
Yeboahs vitne

pedro

Hør her; Kjetil Rekdal er en legende her på berget. Han var med og førte oss til VM i fotball +++ og så er han i tillegg svoren Leeds supporter. Hva mer kan vi forvente av karen? La oss holde sammen vi som elsker denne klubben ;) Glemmer forresten aldri målet Rekdal scoret på Wembley, klassescoring.
Leedsomaniac