Wembley next!!

Started by Per Lorimer, May 15, 2008, 22:59:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per Lorimer

Av alle steder har jeg nå sett matchen mot Carlisle på "chavster's channel!!" Det spiller jo ingen rolle om det var litt hakkete! Mitt 52-årige Leedshjerte ble faktisk imponert! Så ikke første oppgjøret, der spillerne fikk ganske slett kritikk etterpå. I kveld var innstillingen upåklagelig!!! Mens jeg skriver dette jubler ennå Leeds-fansen i Carlisle, og andre steder rundt omkring. I kveld hadde jeg ingen medfølelse med Carlisle. Midt på 70-tallet syntes jeg det var trivelig at de ledet øvste divisjonen etter noen få kamper innledningsvis, anført av Chris Balderstone!

Asbjørn

Hei Lorimer, og velkommen som skribent på forumet.

Herlig kveld i kveld ja  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

langva

Det e så deilig va utrolig deili og se howson sende ballen i mål :D tror e vekte naboane:P
Henrik Høiberg Langva

MooCow

;D ;D ;D ;D

Bli bra pao wembley :D

isak

Quote from: MooCow on May 15, 2008, 23:28:21
;D ;D ;D ;D

Bli bra pao wembley :D
Ja, har true eg! Glad me får spela på Wembley og ikkje i Cardiff som sist.. :)

Lars E

Denne tar vi! Opp skal vi!!
Forever Leeds

Boxman

Fly og hotell er booket. Og billetten til Wembley er bestilt, og skal være sikret ifølge e-post som bekreftet Extra Time Membership blant de 1000 første. Knappe 6k for hele pakken, med **** hotell midt i sentrum lørdag-mandag. Finansiert med 1k spilt på Leeds hc-1 i kveld. Fantstisk smart gjort, om jeg må si det selv.    ;D
Reisefeber allerede.
Proud to be Leeds!

auren

Quote from: Boxman on May 16, 2008, 00:12:04
Fly og hotell er booket. Og billetten til Wembley er bestilt, og skal være sikret ifølge e-post som bekreftet Extra Time Membership blant de 1000 første. Knappe 6k for hele pakken, med **** hotell midt i sentrum lørdag-mandag. Finansiert med 1k spilt på Leeds hc-1 i kveld. Fantstisk smart gjort, om jeg må si det selv.    ;D
Reisefeber allerede.

Når jeg leser 6k tenker jeg 6000 pund, men det er kanskje en felles betegnelse for tusen, uansett myntenhet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

mercruiser

Klarer vi presset..?? I britisk fotballhistorikk blir vi selvsagt Goliat i forhold til motstander på Wembley. Det var vel ca. 50.000 Leeds-fans i Cardiff mot Watford.. Hva nå, hehe?

McMidjo

OK. Jeg har booket fly lørdag formiddag (til Heathrow) - hjem igjen fra London City mandag morgen. Hvem faen har stukket av med alle billigbilletene!!  >:(

Foreslår at vi adopterer en pub som Luscos samlingssted denne helga - så kan vi ha et sted å varme opp lørdag kveld - og feire (eller i verste fall bedrive fuktig gruppeterapi) utover søndagen. Antrekk: Grå dress a la Macca - og papirhatt med OEF-nick i panna.  :)

Regner med at dette forslaget tar av i en egen tråd etterhvert - men lufter det allerede nå!
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

fmtj

Reisefeber allerede.

DIN HELDIGGRIS!!! Sikkert vel fortjent!  :)
Yeboahs vitne

Roy

Reisefeber allerede.

Ã...h. Heldiggris  ;D Kos deg og syng noe sinnsykt  ;)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

soumoh

haha Auren. K = kilo = 1000 på gresk eller latin om jeg ikke husker feil  ;)

Quote from: auren on May 16, 2008, 00:22:30
Reisefeber allerede.

Når jeg leser 6k tenker jeg 6000 pund, men det er kanskje en felles betegnelse for tusen, uansett myntenhet?

auren
We'll be back.