Skrevet av Emne: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United  (Lest 65141 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stifler

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #330 på: Mai 25, 2008, 18:23:25 »
fy faen å elendig fotball vi spilte...

Beckford forsvinner nok nå, med noen flere, men kan ikke si det er så alt for dumt ut ifra han sin presentasjon idag...
-Nr 2 er den første taperen-

SirOlsen

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #331 på: Mai 25, 2008, 18:25:21 »
Hatten av for dere som i det hele tatt greier å se NOE positivt/lyst idag... jeg kommer i allefall ikke til å greie det på evinnelige tider!... Jeg føler ikke at jeg eller vi supportere fortjente dette vi fikk se idag på Wembley.. all den tidm, energi, kjærlighet og smerte vi har slitt for for klubben vår oppgjennom blir hånliggjort av disse apekattene vi hadde på banen idag, forutenom 2 personer. Ankers og Hughes. Kanskje til dels Howson også.

We played the occasion, not the game. Enda en sesong i helvetes bakgård. Bare å innse, Leeds og play-off funker ikke. Direkte opprykk til wankership neste sesong. MOT.
-SirOlsen-

TrulsVikane

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #332 på: Mai 25, 2008, 18:31:50 »
fy faen å elendig fotball vi spilte...

Beckford forsvinner nok nå, med noen flere, men kan ikke si det er så alt for dumt ut ifra han sin presentasjon idag...
Tipper Beckford, Douglas og Howson forsvinner ivertfall..

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #333 på: Mai 25, 2008, 18:41:27 »
Alt jeg kan si: Skuffet!

Masinga

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #334 på: Mai 25, 2008, 18:57:11 »
Nå er jeg helt matt! Hva er det med Leeds og finaler? Når jeg tenker etter, har jeg vel ikke sett Leeds vinne en finale siden 1972. Da var det FA-cupen mot Arsenal.

Doncaster vant helt fortjent og Leeds har bare seg selv å takke. Leeds takler ikke favorittstempel, uansett nivå og hvilke type finaler man spiller. Alltid møter man en underdog som har alt å vinne.

Nå er jeg skuffet så det holder! Aldri tar forbannelsen slutt. Leeds er og forblir et serielag. Vi får håpe Bates holder kjeft i sommer og ikke finner på nye sprell. Neste sesong må vi starte likt med konkurrentene og ingen minuspoeng.

Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva som gikk galt i dag. Definitivt sviktet Freedman og Beckford. Det er noe alle kunne se. Samtidig er nesten alle kantspillere under pari. Det være seg Johnson, Richardson, Kilkenny og Prutton. Går det an å slå et skikkelig innlegg? Går det an å prestere et skudd som setter keeper på prøve?
Masinga, medl.nr. 1250

Oggy

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #335 på: Mai 25, 2008, 18:59:50 »
Ufattelig skuffende kamp av oss  >:( >:( >:(

Hvor var bredden ? ALT gikk jo i midten
Hvor var gutsen ? Hvor mange dueller tapte vi i starten???
Hvor var skuddene ? Regner ikke med de tilbakespillene vi skjøt
Hvor var forsvaret på scoringen deres? Totalt umarkert han jævelen

Nei, vi fortjente ikke bedre.
Rett og slett ræva
Oggy

Joe Jordan

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #336 på: Mai 25, 2008, 19:26:45 »
Nå er jeg så lei av dette laget at jeg tror jeg tar en pause fra hele greia. Jeg har hata hvert sekund vi har vært i denne ligaen, jeg orker ikke engasjere meg ett år til, jeg har fulgt dette laget siden åttitallet. Beundringsverdig at noen greier komme med positive kommentarer rett etter den patetiske forestillingen i dag. De fleste utpå der burde vært sparket på dagen. Beckford selges nok nå, good riddance...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #337 på: Mai 25, 2008, 20:37:09 »
Vi spilte som puttespillere i angrep og forsvarte oss i perioder som olb boys. Derfor tapte vi kampen.

Bare trist  :-[

Men: Ekte Leedsfans står på videre. Gleder meg til august og nye sjanser.

PS. De som sier at de gir opp Leeds nå, kan gjerne gi opp Leeds! Værsågod.
MOT

Hallgeir *

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #338 på: Mai 25, 2008, 20:44:53 »
   Det er greit at folk er skuffet....det er også jeg...veldig skuffet over at laget ikke var til stede idag. Men å spre så mye søppel som så mange har gjort nå etter tapet.....patetisk! Hvorfor skrive når du er mest skuffet? Da kommer det bare edder og galle.  ::)
Super Leeds since 1968

testo

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #339 på: Mai 25, 2008, 21:01:04 »
   Det er greit at folk er skuffet....det er også jeg...veldig skuffet over at laget ikke var til stede idag. Men å spre så mye søppel som så mange har gjort nå etter tapet.....patetisk! Hvorfor skrive når du er mest skuffet? Da kommer det bare edder og galle.  ::)


Godt sagt.
Jeg logget av etter kamp og pleide min frustrasjon med noe annet i 3-4 timer,det hjalp.
Fatt mot karer....Vi reiser oss

MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sportcarl1

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #340 på: Mai 25, 2008, 21:40:29 »
känner mig ganska tom efter matchen, saknade viljan, löpningarna spelsinnet idag, kilkenny, prutton och freedman var ju osynliga, enda som jag tycke försökte och ville något var howson och douglas och casper, första 10 minutrarna var bland det sämsta jag sett, värsta hönsgården där räddade ankergren oss, men i morgon är detta glömt då tar vi nya tag
 

baste

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #341 på: Mai 25, 2008, 22:28:04 »
hvorfor ikke R.F slår innleggenee på første, mens alle er på løp vet ikke jeg-

F.R dro skudd finten, og dro seg inn, hver eneste gang.....det er en av grunnenen til at Leeda tapte i dag...ikke vanskeig å forsvare seg mot ett lag som bruker 2-3 min på å bestemmer seg hva de skalgjøre...


' t r i s t  som f a e n ....
« Siste redigering: Mai 26, 2008, 05:50:43 av baste »

Trond90

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #342 på: Mai 02, 2009, 14:13:41 »
DETTE Ã…RET VINNER VI PÃ… WEMBLEY!! MOT!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Torpe-do

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #343 på: Mai 02, 2009, 14:40:21 »
DETTE Ã…RET VINNER VI PÃ… WEMBLEY!! MOT!

 ;D