Skrevet av Emne: For en oppreising av Frazer!  (Lest 5731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

For en oppreising av Frazer!
« på: Mai 15, 2008, 23:49:54 »
En av Leeds klart beste i dag. Hadde full kontroll på Hackney, og hadde noen meget viktige taklinger. I tillegg er han villig med fremover og viser til tider en ballkontroll som få høyrebacker mestrer. Innleggene er ikke presise nok, men de har en god kraft og bue, de treffer bare ikke mannen. Verre er det med cornerene. ALT for upresise (Kilkenny).

Dessverre mangler Frazer fart og stabilitet. Minner fortsatt om en lovende 18-20 åring.

Ta deg en banan Fraze. Det har du fortjent!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #1 på: Mai 16, 2008, 00:06:37 »
Frazer var meget god idag. Hvorfor kan han ikke spille slik hver kamp?

isak

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #2 på: Mai 16, 2008, 00:07:10 »
Einig Auren. Pluss i bokje for vår alles kjære Frazer!

Promotion 2010

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #3 på: Mai 16, 2008, 00:12:23 »
Frazer var nok god fordi han fikk med seg kantspilleren på midtbanen i et godt defensivt samspill.
Dette har mye med at Leeds spilte med stort fokus på defensiv trygghet. I tillegg var tempoet mye lavere enn på Elland Road. Dette er veldig typisk for dette laget synes jeg. Vårt ekstra-gir setter ikke inn før vi har kjempet motstanderen i kne. Dette har selvsagt noe med ferdigheter å gjøre. Men det har jo gitt oss enormt med sene mål i kampene!

Men for Frazers del var nok dette kanskje hans beste i en Leeds-trøye. Gøy for ham og oss!

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Stifler

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #4 på: Mai 16, 2008, 00:13:50 »
En av Leeds klart beste i dag. Hadde full kontroll på Hackney, og hadde noen meget viktige taklinger. I tillegg er han villig med fremover og viser til tider en ballkontroll som få høyrebacker mestrer. Innleggene er ikke presise nok, men de har en god kraft og bue, de treffer bare ikke mannen. Verre er det med cornerene. ALT for upresise (Kilkenny).

Dessverre mangler Frazer fart og stabilitet. Minner fortsatt om en lovende 18-20 åring.

Ta deg en banan Fraze. Det har du fortjent!

auren


haha, mangler Frazer fart? ;D

Da har jeg hørt det også :)
-Nr 2 er den første taperen-

Trond90

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #5 på: Mai 16, 2008, 00:55:42 »
En av Leeds klart beste i dag. Hadde full kontroll på Hackney, og hadde noen meget viktige taklinger. I tillegg er han villig med fremover og viser til tider en ballkontroll som få høyrebacker mestrer. Innleggene er ikke presise nok, men de har en god kraft og bue, de treffer bare ikke mannen. Verre er det med cornerene. ALT for upresise (Kilkenny).

Dessverre mangler Frazer fart og stabilitet. Minner fortsatt om en lovende 18-20 åring.

Ta deg en banan Fraze. Det har du fortjent!

auren


haha, mangler Frazer fart? ;D

Da har jeg hørt det også :)
Enig, er vel det Frazer har mest av  ;D ::)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Roy

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #6 på: Mai 16, 2008, 08:28:15 »
Frazer fortjente virkelig denne kampen. Har ikke akkurat gått hans vei til enhver tid... for å si det pent. Men all ære til han i går for da var han god - meget god.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Dennis

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #7 på: Mai 16, 2008, 09:27:53 »
Slik han spilte i går, må han være L1s beste back og mer en habil nok for CCC (nivåforskjellen er neppe stor)

Problemet er at man aldri helt veit hvor man har han. At en spiller ikke presterer topp uke inn og uke ut, er helt vanlig, men Frazer gikk fra en (egen børs) 2'er på mandag, til 8 i går. På tre dager!  ???

Nei, skjerp spillet ditt, Fraze, i går var du stor!
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #8 på: Mai 16, 2008, 09:34:37 »
Slik han spilte i går, må han være L1s beste back og mer en habil nok for CCC (nivåforskjellen er neppe stor)

Problemet er at man aldri helt veit hvor man har han. At en spiller ikke presterer topp uke inn og uke ut, er helt vanlig, men Frazer gikk fra en (egen børs) 2'er på mandag, til 8 i går. På tre dager!  ???

Nei, skjerp spillet ditt, Fraze, i går var du stor!


Æres de som æres bør...! Enig, men Fraze er for ujevn. Meget bra at han var god i går, men skal vi klare dette må man kunne stole på at han leverer jevnt god innsats! Usikre kort som dette er det værste som finnes- det sprer uro også hos medspillerne når han ikke har dagen.
Yeboahs vitne

Lars E

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #9 på: Mai 16, 2008, 10:12:38 »
I går var han meget god, og det skal han ha cred for. Hans svake opptreden på mandag irriterte nok vettet av ham før kampen igår. Det var revansj-time.

Noen visdomsord fra Macca har han sikkert også fått på trening de siste dagene. :)
Forever Leeds

lojosang

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #10 på: Mai 16, 2008, 10:41:33 »
Det var vel ikke verre enn at han plutselig fikk dekning fra midtbanen, så han kunne ta seg av sin mann, i motsetning til på mandag da han stort sett måtte deke to eller tre spillere. Ja, og at han ikke dribla på egen femmeter.
- Leif Olav

Hartey

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #11 på: Mai 16, 2008, 10:56:26 »
Både Frazer och Bradley var kanonbra igår :D :D :D :D
 

Will

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #12 på: Mai 16, 2008, 11:15:23 »
Johnson og Frazer var bunnsolide i går. Spesielt en herlig takling som frazer hadde på hackney i første omgang, hvor det så ut som vingen skulle parkere frazer, men hvor gutten vår beit tenna sammen og utførte en perfekt "last ditch tackle". Nydelig Frazer! Hackney er ikke noe lett ving å passe på. Kjapp som faen. Men det skal sies at frazer fikk god hjelp i går, av både douglas og kilkenny. Men det er sånn det skal være. Mareritt å spille back hvis du hele tida skal passe på to mann. Deilig frazer. Vår mest trofaste spiller fortjener heder og ære for denne kampen. Storspill forventes i finalen også!

litt børs: ankergren 7, frazer 8, michalik 8, huntington 7, johnson 7, kilkenny 6, douglas 7, howson 9 (mannen er jo helt!!), prutton 6, beckford 6, freedman 7 (to assist i går)
WG

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #13 på: Mai 16, 2008, 11:40:14 »
Frazer imponerte meg til tider i går, men som sagt er han ikke helt stabil.
Men han var helt rå framover på banen i visse perioder.
Liker det faktum at han setter fart på høyresiden og selvom han ikke alltid blir brukt fullfører han løper og ligger breit.

Johson hadde også visse forbedringer han også.
Kom seg til et par innlegg, et at dem var utrolig bra.

 ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Stifler

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #14 på: Mai 16, 2008, 12:47:36 »
Johnson og Frazer var bunnsolide i går. Spesielt en herlig takling som frazer hadde på hackney i første omgang, hvor det så ut som vingen skulle parkere frazer, men hvor gutten vår beit tenna sammen og utførte en perfekt "last ditch tackle". Nydelig Frazer! Hackney er ikke noe lett ving å passe på. Kjapp som faen. Men det skal sies at frazer fikk god hjelp i går, av både douglas og kilkenny. Men det er sånn det skal være. Mareritt å spille back hvis du hele tida skal passe på to mann. Deilig frazer. Vår mest trofaste spiller fortjener heder og ære for denne kampen. Storspill forventes i finalen også!

litt børs: ankergren 7, frazer 8, michalik 8, huntington 7, johnson 7, kilkenny 6, douglas 7, howson 9 (mannen er jo helt!!), prutton 6, beckford 6, freedman 7 (to assist i går)

putton bare 6?!
Han vant ALT på hode. vant mange taklinger. kriget som bare faen og  hadde gode passninger. 8 til Prutton!
-Nr 2 er den første taperen-

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #15 på: Mai 16, 2008, 12:50:18 »
Johnson og Frazer var bunnsolide i går. Spesielt en herlig takling som frazer hadde på hackney i første omgang, hvor det så ut som vingen skulle parkere frazer, men hvor gutten vår beit tenna sammen og utførte en perfekt "last ditch tackle". Nydelig Frazer! Hackney er ikke noe lett ving å passe på. Kjapp som faen. Men det skal sies at frazer fikk god hjelp i går, av både douglas og kilkenny. Men det er sånn det skal være. Mareritt å spille back hvis du hele tida skal passe på to mann. Deilig frazer. Vår mest trofaste spiller fortjener heder og ære for denne kampen. Storspill forventes i finalen også!

litt børs: ankergren 7, frazer 8, michalik 8, huntington 7, johnson 7, kilkenny 6, douglas 7, howson 9 (mannen er jo helt!!), prutton 6, beckford 6, freedman 7 (to assist i går)

putton bare 6?!
Han vant ALT på hode. vant mange taklinger. kriget som bare faen og  hadde gode passninger. 8 til Prutton!


Han gjorde i tillegg mange dårlige valg, brukte alt for lang tid med ballen på midten og gjorde mye halvveis.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

SirOlsen

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #16 på: Mai 16, 2008, 12:52:53 »
Jeg er en av de som alltid har vært glad i Frazer.. jeg har uheldigvis ikke fått sett så mye av ham denne sesongen.. vet ikke hva, men alltid når jeg har fått se ham har jeg syntes han har gjort jobben sin bra.. Kanskje ikke alltid vært like heldig med alt, men storkost meg når han har kommet på løpene sine oppover banen.

Gleder meg voldsomt å ikke se ham bli slaktet denne gang. Skulle gjerne ha sett det selv..
Forsvarer selvfølgelig ikke at/om han ikke gjør jobben sin, for det må han jo om han skal spille for oss.. men .. ja, jeg vet ikke.. jeg har aldri fått sett noen fadeser av ham, og det jeg har sett av ham har vært veldig bra.. Har vært litt småsårt og se all slakten han har fått. Håper dette bidrar til at Frazer blomstrer for oss nå. Ønsker at den mannen får det til!
-SirOlsen-

peacock

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #17 på: Mai 16, 2008, 13:58:25 »
Er det mulig? Ser dere ikke at han suverent er Leeds' dårligste spiller noensinne?

Svend Anders

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #18 på: Mai 16, 2008, 14:00:35 »
Er det mulig? Ser dere ikke at han suverent er Leeds' dårligste spiller noensinne?

Så du ikke kampen igår?
Det er den vi snakker om! Da var han god!  :)

SA

Stifler

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #19 på: Mai 16, 2008, 15:03:42 »
Johnson og Frazer var bunnsolide i går. Spesielt en herlig takling som frazer hadde på hackney i første omgang, hvor det så ut som vingen skulle parkere frazer, men hvor gutten vår beit tenna sammen og utførte en perfekt "last ditch tackle". Nydelig Frazer! Hackney er ikke noe lett ving å passe på. Kjapp som faen. Men det skal sies at frazer fikk god hjelp i går, av både douglas og kilkenny. Men det er sånn det skal være. Mareritt å spille back hvis du hele tida skal passe på to mann. Deilig frazer. Vår mest trofaste spiller fortjener heder og ære for denne kampen. Storspill forventes i finalen også!

litt børs: ankergren 7, frazer 8, michalik 8, huntington 7, johnson 7, kilkenny 6, douglas 7, howson 9 (mannen er jo helt!!), prutton 6, beckford 6, freedman 7 (to assist i går)




Men alle har sin egen mening :)

putton bare 6?!
Han vant ALT på hode. vant mange taklinger. kriget som bare faen og  hadde gode passninger. 8 til Prutton!


Han gjorde i tillegg mange dårlige valg, brukte alt for lang tid med ballen på midten og gjorde mye halvveis.


Så jæææææææævla uenig!  :o

men alle har sin mening :)
« Siste redigering: Mai 16, 2008, 15:06:23 av Stiffler »
-Nr 2 er den første taperen-

Papi

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #20 på: Mai 16, 2008, 15:09:47 »
All honnør til Frazie angåande kampen i går.
Eg hadde desverre ikkje mulegheit å sjå kampen i går, tragisk eg veit  :-[

Men!
Eg vil anbefale Macca og kjøpe ein solid høgreback som presterer over tid. Dette har Frazie hatt nok av muligheiter til og bevise, og ikkje klart.
Bør bli eit andre valg neste sesong, uansett divisjon.
Etter min meining
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

jarle

Sv: For en oppreising av Frazer!
« Svar #21 på: Mai 16, 2008, 15:23:44 »
må si jeg syns Frazer gjorde en bra 2. omgang i 1 paly off kamp også...
særlig i den perioden vi trykker...

minus for 2 målet men det er en 2 mot 1 med null cover både fra stopper som skal i sikring og kantspiller som var hvor?