Målet

Started by B-m, May 16, 2008, 00:57:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Torpe-do

mercruiser

Så herrrrrlig!!!
Våre på tribunen er helt maurtue, gid jeg var der.. ;D

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

TrulsVikane

FRYNINGER!!! For en fantastisk avslutning av kampen! Satt å bannet for at det kun var 1 min i tillegg, så kommer en liten 19 åring å sender meg til himmels =D Ikke hatt blund på øyet i natt.. Diverse Leeds sanger har dundret ut fra høytalerne!!

MOT - To Wembley!

fmtj

Quote from: TrulsVikane on May 16, 2008, 08:07:16
FRYNINGER!!! For en fantastisk avslutning av kampen! Satt å bannet for at det kun var 1 min i tillegg, så kommer en liten 19 åring å sender meg til himmels =D Ikke hatt blund på øyet i natt.. Diverse Leeds sanger har dundret ut fra høytalerne!!

MOT - To Wembley!

.....Utrolig hærlig, og enig i at FRYSNINGER er et for svakt ord i denne sammenheng- FRYNINGER ga det!!!
;D ;D ;D ;)
Yeboahs vitne

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

tori_no

Hva med scenene idet dommeren blåser av? Er det noen som har sett video av dette.
Fikk ikke sette dette på Sky pga. av alle tårene.. :D

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Leeds born and bread... for noen herlige ord. For noen herlige bilder. Både første målet og andre målet er eksatisk å se en gang til...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

For å hive meg på HåvardK-bølgen med feiltastingshets syns jeg det er frekt av deg å kalle vår helt Howson et brød.  :)

Førstemålet er jo et skikkelig mønsterangrep. En perle som vaier i vind, som Løgnaslaget så lyrisk sier det.
- Leif Olav

Oggy

To flotte scoringer, av en unggutt fra byen vår  ;D ;D ;D
Oggy

MartinR

To herlige mål, av Gullgutten :D :D :D