Fy skamme seg, VG og Dagbladet!

Started by Dennis, May 16, 2008, 10:14:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Leeds-bradgen nevnes ikke med ett ord i Norges to største tabloider i dag. Nei, det er jo klart man må banke opp en tosiders om at Solskjær mest sannsynlig får ny kontrakt om en måneds tid, eller at halvparten av spillerne i Tippeligaen får bedre lønn!

Jeg er så lei de to avisene. Leeds er "Norges" tredje største lag, regnet i supporterklubb (vi er vel bak Arse-anal, nå som vi lusker litt bak de andre) og burde vært nevnt oftere. VG og Dagbladet er to rævdiltere for Ferguson og Benitez. Slik da Dagbladet for to uker siden banket opp en kjempeartikkel på nettavisen deres om at Carlos Quieroz tråkket Ferguson på foten på treningsfeltet!

HERRE-FÃ...KKINGS-CHRIST for noen drittaviser! Jeg begynner heller med Se og Hør.
Marching on together!

Roy

Bergens Tidene har en liten notis  :-\ Burde vært en halv side  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

abbe

Quote from: Mr Kaizer on May 16, 2008, 10:14:23
Leeds-bradgen nevnes ikke med ett ord i Norges to største tabloider i dag. Nei, det er jo klart man må banke opp en tosiders om at Solskjær mest sannsynlig får ny kontrakt om en måneds tid, eller at halvparten av spillerne i Tippeligaen får bedre lønn!

Jeg er så lei de to avisene. Leeds er "Norges" tredje største lag, regnet i supporterklubb (vi er vel bak Arse-anal, nå som vi lusker litt bak de andre) og burde vært nevnt oftere. VG og Dagbladet er to rævdiltere for Ferguson og Benitez. Slik da Dagbladet for to uker siden banket opp en kjempeartikkel på nettavisen deres om at Carlos Quieroz tråkket Ferguson på foten på treningsfeltet!

HERRE-FÃ...KKINGS-CHRIST for noen drittaviser! Jeg begynner heller med Se og Hør.

Dagbladet har notis. Hadde i hvertfall på nett i går kveld.

B_Ød

Ups & Ups!!

Dennis

Kan kanskje kalles dårlig research fra min side, men tross at jeg som regel pløyer nettavisene et par ganger om dagen, så liker jeg å sitte ned med en gammal, traus papirutgave og en kaffikopp også.

Der står det altså kun under resultater, i skrivstørrelse 6.
Marching on together!

fmtj

VG- helst en dag uten!!!
Dagblad- ingenting å snakke om!
Søppel, opptenning, unyttig møkk! Spar skævven å legg ner de drittblekkene!
>:(
Yeboahs vitne

nellejr

Quote from: fmtj on May 16, 2008, 10:30:56
VG- helst en dag uten!!!
Dagblad- ingenting å snakke om!
Søppel, opptenning, unyttig møkk! Spar skævven å legg ner de drittblekkene!
>:(

Helt uenig at avisene er helt unyttige. De EGNER SEG MEGET BRA til opptenning :P
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

kjelvi

R - R

Rettelse: dei skriv om Leeds når det er noko negativt :o Når Leeds tapte første semifinale, var dei kjapt på bana. Dette er ein trend vi heile tida ser i norske aviser mtp Leeds. Dei negative historiene kjem fram, dei positive gjer ikkje. Huskar når vi vann kvartfinalen i UEFA cupen  2000. Til og med då klarte ikkje VG og dei å skrive noko om Leeds. *Ein irritert mail blei sendt til redaksjonane*.

At norske aviser er Scum og 'Pool dilterar veit alle. Pakk.
- Rune

arne armoen

Quote from: CardiganArms on May 16, 2008, 10:17:31
http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/15/535343.html
... men bildet kan diskuteres  ;D
Jeg så bare 3 herlige damer i en netthandel.no reklame til venstre for notisen jeg! Det var verd turen på dagbladet.no det !!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

pedro

VG/Dagblad who gives a f**k Super Leeds and we're going up ;D ;D ;D
Leedsomaniac

Dennis

Quote from: kjelvi on May 16, 2008, 10:41:00
Slutt å sutre!

Sutring eller ikke, at ikke Dagbladet og VG annerkjenner et lag som er tredje\fjerde størst for norske supportere av engelsk lag, er rett og slett elendig. Klarer ikke å bli sur på en slik gledens dag, gitt, men Norges to største aviser er og forblir håpløse.

Snart kommer vel Terje Liverød og skal uttale seg om engelsk fysikk, som er på nivå med tysk og argentinsk niende divisjon for kvinner - igjen.
Marching on together!

CoachKarlstad

Nettavisen la ut en artikkel en matchen igår.. Var fin og oppsummerte kampen den..

Therese

Dette begynner jeg å vende meg til nå..
Som en trofast Odd-supporter ble man ofte skuffet da Tv2, NRK og avisene sjeldent skrev eller sa noe om kampen. BARE "storlagene" som kjempa i toppen..

That's the aha aha, i hate it, aha aha >:(
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Bjalle Skien

Quote from: Therese on May 16, 2008, 11:43:00
Som en trofast Odd-supporter ble man ofte skuffet da Tv2, NRK og avisene sjeldent skrev eller sa noe om kampen. BARE "storlagene" som kjempa i toppen..

Jøss er det flere Odd Grenland supportere her inne  :D
Ses i kveld

espenm

"Leeds startet sesongen med Tore André Flo og 15 minuspoeng. Nå er de én kamp unna opprykk til Championship."

Dette var teksten under bildet.
Slik jeg leser setningen startet Leeds sesongen med 2 handicap, -15 poeng og Tore A. Flo.
Vi har det vondt ja....

Therese

Quote from: Bjalle Skien on May 16, 2008, 11:57:27
Quote from: Therese on May 16, 2008, 11:43:00

Jøss er det flere Odd Grenland supportere her inne  :D
Ses i kveld

Jaa, men kommer meg ikke hjem til Skien i kveld >:(
Men har scoringsvarsel på telefonen :D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

samadhi

Skjønner ikke hvorfor VG ikke har eget bilag for playoffen i L1 - hadde vært på sin plass...
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Herregud. Er det noen som har glemt at vi spiller på tredje nivå i england?  ;)
Jon R.

Therese

ToreLA

Men folkens, greit nok at Leeds er norges tredje største lag (det kan jo diskuteres, har vel sluppet ut en del Arsenal og Chelseasupportere de siste årene), men selv om 3-4000 har lyst å lese om Leeds, så er det forsvinnende lite i et marked som VG og Dagbladet opererer i. Det er vel bare å innse at Leeds faktisk spiller på 3. nivå i England. Den kvaliteten vi så igår er vel heller ikke til å hoppe i taket for, så jeg skjønner det godt jeg. Vi hadde vel ikke lest noe vi ikke visste i disse avisene. Kommer nok sterkere tilbake når vi snakker Premier League i 2009...

Dennis

Jeg husker jeg sendte en mail til Truls Andersen i VG for et års tid eller to siden og spurte om hvorfor det var så ekstremt lite Leeds-stoff i avisene, tross at vi da var et Championship-lag.

Han forklarte da at han (som Leeds-supporter) helt klart ønsket mere Leeds-relatert i Sportsbilaget, men at det var umulig, ettersom Premier League fikk all prioritet.

Jeg forstår fullt og helt at vi er på nivå tre, men playoff i CCC, L1 og L2 er da uansett mer interessant enn av Quieroz fikk tråkket på bena til Ferguson? Jeg så selv Manc-wankers skrive på Dagbladet at dette var tull og at 'det er ikke rart vi blir hatet, når vi får dekket slike nyheter' osv osv. At Leeds deltar i en slik playoff, bør også bidra til større dekning.

De kan kalle det lite marked og Kjelvi må gjerne kalle det sutring, men jeg synes vi fortjener større dekning, utover stadige artikler om tidenes fall for en fotballklubb. I alle fall på nettet, burde de kunne skrive litt mer, ikke bare om oss, men om andre klubber utenom de fire forpul... mener store!

Marching on together!

Bites Yer Legs

Er vel langt hyggeligere å lese om Leeds her inne evt YEP o.l., enn å la disse verdiløse blekkene få forsøple Leedsnytt med sin skruppeløse jornalistikk..

Altså - who cares?
KEEP FIGHTING!!

Dennis

Quote from: bites yer legs on May 16, 2008, 14:14:20
Er vel langt hyggeligere å lese om Leeds her inne evt YEP o.l., enn å la disse verdiløse blekkene få forsøple Leedsnytt med sin skruppeløse jornalistikk..

Altså - who cares?

Det er jeg fullstendig enig i.

Debatt død.
Marching on together!

Wannabe

Quote from: Mr Kaizer on May 16, 2008, 10:14:23
VG og Dagbladet er to rævdiltere for Ferguson og Benitez.
Kanskje å trekke de to herrers interesse for norske "riksaviser" litt langt, men jeg er fullt ut med på begrepet rævdiltere, som er helt på sin plass. De er imidlertid rævdiltere for norske supportere av disse lagene, og i tillegg vet de ikke bedre, fordi de overser oss. Fordi vi ikke befinner oss (høyt oppe) i Premier League...!

Helt enig i hovedpoenget, altså!!!

MOT

baste

Quote from: CoachKarlstad on May 16, 2008, 11:06:12
Nettavisen la ut en artikkel en matchen igår.. Var fin og oppsummerte kampen den..

Det er riktig at nettavisen skrev om Leeds...men det stod bl.a Dermed var triumfen et faktum og de hvitkledde fra Elland Road kan nå fokusere på finalen som spilles 25.mai.

Hadde vel ventet at det skulle stå de "gulkledde"... men men...VI VANT...

WE ARE LEEDS

SOL

Oddrane, Oddrane!!! Heia Odd!!

isak

Sydhagen

vi er en league one klubb for øyeblikket...er jo ikke så rart at vi ikke blir førstesidestoff i vg akkurat da   ::)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lids

Thomas