Vi møtes på The Swan til helgen.

Started by Torgeir, May 18, 2008, 13:44:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Torgeir

Hola!

For de som skal til London neste helg så foreslår jeg at vi møtes på the Swan pub i Bayswater road. Jeg kommer lørdag ettermiddag.

Mot
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Karl Hot Shot

Jeg kommer på The Swan. Vi har saker og ting å diskutere, særlig etter den siste vendinga med Members Club og greier. Jeg kommer til å bo ute i Hammersmith. Ses på lørdag kveld!

Tom S

Satser vi på The Swan som møteplass både lørdags kveld og før/etter kamp på søndag?
For min og min broders del kjem vi såpass seint lørdag til London at eg tviler på at vi kjem innom før på søndagen.

Felles transport til Wembley eller tube?

COME ON LEEDS !!

pesi

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

lojosang

Ser The Swan har London Pride, Youngs og Greene King IPA på cask, og jeg har bare prøvd dem fra flaske, så da kommer vel jeg også, enten før eller etter kampen.
- Leif Olav

Kjell Skjerven

Side before self,every time.

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

pesi

siden valget fant på denne pubben Torgeir antar jeg at det er pubben i nærheten som har fyllt opp mest GT før helga???

Jeg er i alle fall SINNSYKT tørst! å klar ;D ;D 8) 8) 8)
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

75 SOLLI

Quote from: pesi on May 21, 2008, 17:05:15
siden valget fant på denne pubben Torgeir antar jeg at det er pubben i nærheten som har fyllt opp mest GT før helga???

Jeg er i alle fall SINNSYKT tørst! å klar ;D ;D 8) 8) 8)

Nei, dette er nok en rødvins pub! hehe

Kenneth

Ser ikkje vekk frå at ca 10 stk frå Bømlo/Bergen dukkar opp på "The Swan" på lørdagen og. Bur på Marble Arch Thistle!! Hotel,og det skulle vel nesten vere gå avstand..

Fred_1

Vi er to bilde sørlendinger som også dukker opp på The Swan på lørdag

Heen

Quote from: Fred_1 on May 22, 2008, 15:22:52
Vi er to bilde sørlendinger som også dukker opp på The Swan på lørdag

Er jeg den ene av de eller ;D?

Ekke

Yes! Har nå også fått ordnet billett, hotell og flybilletter! Jeg kommer også til The Swan! Reiser alene og er klar for hyggelig selskap med gode Leeds-venner ;-)
Noen andre som reiser fra Sørlandet søndag morgen eller som planlegger å bo i nærheten?
Gleder meg som en unge!!!

Jeg har booket rom på The Strand Palace hotel 372 Strand, London.

Hotellet:
http://www.hotell.com/pageDetails.do?childrenPerRoom=0&departureDate=26%2F05%2F2008&arrivalDate=25%2F05%2F2008&destinationId=3D931ACE-E3FE-46B4-A243-61D44A22053B&hotelId=114409&numberOfRooms=1&adultsPerRoom=1&childAgesPerRoom=

Marching on together...

Stewart Harvey

Vi sees.

Nordlænding alene på tur.

arne armoen

Quote from: Torgeir on May 18, 2008, 13:44:33
Hola!

For de som skal til London neste helg så foreslår jeg at vi møtes på the Swan pub i Bayswater road. Jeg kommer lørdag ettermiddag.

Mot
Kommer vel mest sansynlig dit vi to trønderne også. Sist vi tok en pint/GT sammen Torgeir, var vel før og etter vi slo Crewe A i siste kamp sesongen 2005/2006.
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Torgeir

Quote from: arne armoen on May 22, 2008, 23:52:22
Hola!

Mot
Kommer vel mest sansynlig dit vi to trønderne også. Sist vi tok en pint/GT sammen Torgeir, var vel før og etter vi slo Crewe A i siste kamp sesongen 2005/2006.

Kanon...kommer til å bli en bra samling nordmenn på The Swan lørdag.

Begynner å krible litt nå.....faan som jeg gleder/gruer meg til søndag.

"We will be back"

Torgeir

arne armoen

Quote from: Torgeir on May 23, 2008, 08:39:02
Quote from: arne armoen on May 22, 2008, 23:52:22
Hola!

Mot

Kanon...kommer til å bli en bra samling nordmenn på The Swan lørdag.

Begynner å krible litt nå.....faan som jeg gleder/gruer meg til søndag.

Samme her. Dette blir ulidelig....... Men vi er jo optimister alle sammen, inkludert Jahn Teigen.
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Rotor

The Swan ser ut til å bli "vår" på lørdag. Vi er på plass fra formiddagen av vil eg tru...

Promotion 2010

Quote from: Rotor on May 23, 2008, 15:38:04
The Swan ser ut til å bli "vår" på lørdag. Vi er på plass fra formiddagen av vil eg tru...

Er det fotballskjerm der, eller må vi på en annen pub hvis vi skal PO-kampen i CCC...?

???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Er usikker på om vi rekker innom The Swan på lørdagen.
Men, kor er det samling på søndag, er det på pub ved Wembley eller i citycentre?
Og kor tid satser vi på treffes?

Huff og huff, no gleder eg meg sinnsykt!

COME ON LEEDS !!

Rotor

Quote from: Promotion 2010 on May 23, 2008, 20:00:58

Er det fotballskjerm der, eller må vi på en annen pub hvis vi skal PO-kampen i CCC...?

Iflg hjemmesiden deres er det 1 TV, så da er det jo håp...

75 SOLLI

Quote from: Promotion 2010 on May 23, 2008, 20:00:58

???

Grand Prix????? LOL