Skrevet av Emne: Billettar til finalen på søndag  (Lest 4388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Billettar til finalen på søndag
« på: Mai 20, 2008, 21:42:15 »
Verkar nesten umogleg å få tak i billettar utan å melde seg inn i Members Club. Nokon som veit korleis vi kan få billettar på andre måtar, utan å betale dyrt? Same kor vi får sitje, berre vi kjem oss innanfor stadionmurane.

Tom S

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #1 på: Mai 20, 2008, 21:44:48 »
Kan hende Donny har billetter til overs....
COME ON LEEDS !!

pale

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #2 på: Mai 21, 2008, 07:22:13 »
Verkar nesten umogleg å få tak i billettar utan å melde seg inn i Members Club. Nokon som veit korleis vi kan få billettar på andre måtar, utan å betale dyrt? Same kor vi får sitje, berre vi kjem oss innanfor stadionmurane.

Men members club koster 20 pnd for oss utlendinger. Synes ikke det er for dyrt....

Boxman

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #3 på: Mai 21, 2008, 08:05:29 »
Verkar nesten umogleg å få tak i billettar utan å melde seg inn i Members Club. Nokon som veit korleis vi kan få billettar på andre måtar, utan å betale dyrt? Same kor vi får sitje, berre vi kjem oss innanfor stadionmurane.

Du kan prøve her http://www.ticketservice.no/ts/event/cgi-bin/show_one_event.cgi?directselect=1&adults=1&availability=yes&basket_check=WESJS&basket_id=1187048&combo_id=4&combo_item_id=4&end_date=2009-05-25&package_friend=1&start_date=2008-05-25
Proud to be Leeds!

L.RADEBE

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #4 på: Mai 22, 2008, 12:17:58 »
Hvis noen kommer over billett som er til salgs så er det bare å gi meg en lyd. Har en kompis som også vil ha. Svartebørs 115 pund sier ryktene....... Vi drar over på lørdag og bor ved bayswater. Ses uansett på pub. 

Øyvind
Mob: 92 02 43 12
 

Svend Anders

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #5 på: Mai 22, 2008, 12:22:10 »
Over 100 pund på svartebørs... hvorfor ikke betale de 20 pundene for Membership (som til og med gjelder ut neste sesong) og være garantert billett som kan koste så lite som 30 pund...

Men nå er det i alle fall utsolgt... tror jeg.

SA

janove

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #6 på: Mai 22, 2008, 12:33:55 »
BBC Radio Leeds holder et oeye med svarteboerssalg.
Dyreste hittil er 330 pund.
Det var folk i gaar som var villig aa betale 500 pund.
Har selv en kjenning som vurderer aa selge 1 eller 2 billetter.

I dag stengte Doncaster billettlukene, pga masse Leeds supportere som skulle kjoepe billetter.
Ryktene i dag er at Doncaster kun klarer aa selge 20 000 billetter.

Faar du tak i en billett til 115 pund, boer du kjoepe med en gang.
Loerdag og soendag maa du iallefall tredoble det.

Svend Anders

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #7 på: Mai 22, 2008, 12:49:40 »
BBC Radio Leeds holder et oeye med svarteboerssalg.
Dyreste hittil er 330 pund.
Det var folk i gaar som var villig aa betale 500 pund.
Har selv en kjenning som vurderer aa selge 1 eller 2 billetter.

I dag stengte Doncaster billettlukene, pga masse Leeds supportere som skulle kjoepe billetter.
Ryktene i dag er at Doncaster kun klarer aa selge 20 000 billetter.

Faar du tak i en billett til 115 pund, boer du kjoepe med en gang.
Loerdag og soendag maa du iallefall tredoble det.


YEP skrev vel noe om at Doncaster hadde solgt 22.000 billetter i går, og at de faktisk hadde fått like mange som oss (36.000).

Jeg lurer fælt på hva som skjer med de som de ikke klarer å selge. Er kamparrangøren så urutinert at de bare "lar setene stå" dersom klubbene ikke klarer å selge unna? I verste fall vil altså 14.000 Doncaster-seter stå tomme - mens det er svartebørssalget på helsa løs noen kilometer unna i Yorkshire...

SA

janove

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #8 på: Mai 22, 2008, 13:07:56 »
Det er allerede flere tusen Leeds supportere med adresse i Doncaster, som har kjoept billetter gjennom dem.
Det var folk fra alle kanter av landet, som snudde paa Elland Road i gaar.
Disse tok sikte paa Doncaster. Jeg var tilstede i gaar og folk var desperate.

De billettene  Doncaster ikke klarer aa selge, returneres etter dagens regler.
Har Doncaster faatt samme antall billetter som Leeds, er det en skandale. Jeg har trodd de fikk 30 000, men selv det er alt for mye. Leeds har vel et snitt paa tre ganger saa mange tilskuere, enn Doncaster. Burde jo staa i forhold til det!


Promotion 2010

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #9 på: Mai 22, 2008, 13:32:52 »
Det er allerede flere tusen Leeds supportere med adresse i Doncaster, som har kjoept billetter gjennom dem.
Det var folk fra alle kanter av landet, som snudde paa Elland Road i gaar.
Disse tok sikte paa Doncaster. Jeg var tilstede i gaar og folk var desperate.

De billettene  Doncaster ikke klarer aa selge, returneres etter dagens regler.
Har Doncaster faatt samme antall billetter som Leeds, er det en skandale. Jeg har trodd de fikk 30 000, men selv det er alt for mye. Leeds har vel et snitt paa tre ganger saa mange tilskuere, enn Doncaster. Burde jo staa i forhold til det!



I forkant av play-off-finalen for to år siden gikk Leeds ut med at de hadde fått forespørsler på over 105.000 til de i overkant av 30.000 billettene de fikk tildelt da.
Nå - med nye Wembley og Leeds United - kan man bare tenke seg!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Dinho

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #11 på: Mai 22, 2008, 19:03:44 »
Noen som vet hvordan vi henter billettene? Trenger vi bare å vise legitimasjon også får vi dem? Kan de hentes lørdag? Når åpner billettkontoret på wembley?
 

janove

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #12 på: Mai 22, 2008, 19:09:14 »
Doncaster har solgt 24 000 billetter.
De har spurt forbundet om de kan levere tilbake 6 000 billetter, slik at Leeds kan faa disse.
Forbundet har sagt nei. Begrunnelse: Det vil bli problemer med "segregation".

Promotion 2010

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #13 på: Mai 22, 2008, 23:01:19 »
Doncaster har solgt 24 000 billetter.
De har spurt forbundet om de kan levere tilbake 6 000 billetter, slik at Leeds kan faa disse.
Forbundet har sagt nei. Begrunnelse: Det vil bli problemer med "segregation".


Må jo ha vært et kjempeproblem for Ligaen og porsjonere ut billettene, slik at en eventuell rest ville ligget på kantene av Doncaster-svingen.
Veldig bra policy dette av arrangøren. Ikke så veldig overraskende.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #14 på: Mai 23, 2008, 02:02:04 »
Teiteste jeg har hørt! DOncaster er jo breddfull av Leedsfans!

Er ikke sikker på hvilken smiley jeg skal bruke her.  ;D   :o  :(  >:(
Dere får velge selv.
- Leif Olav

janove

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #15 på: Mai 23, 2008, 09:45:33 »
I gaar kveld ble billetter solgt for 400 pund paa The Sports cafe.
Tror de som reiser over og ikke har billett, maa regne med aa grave dypt i lommeboka.

Tom S

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #16 på: Mai 23, 2008, 20:58:40 »
Har du fått tak i billetter PS?

COME ON LEEDS !!

L.RADEBE

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #17 på: Mai 23, 2008, 21:00:56 »
Artigkar du som krevde 300 pund for billett. Greit nok å tjene noen kroner for billett, men det får være grenser. Til de som ikke har billett er det bare å ha is i magen. Vet det er mange uten billett som dropper turen til london ettersom de ikke har fått billett og ikke er interessert i å betale overpris. Jeg spår at man ikke trenger å betalte altfor mye i overpris om man holder roen og har grei oversikt over de som selger billetter utenfor stadion. Muligens man må sitte med doncaster men der sitter det nok en god del Leeds fra før av så ikke noe stress.

Jeg har engelske kontakter som hjelper meg med billetter. Får svar lørdag om jeg får og evt/ hvor mange jeg får. Får jeg en til overs selger jeg den for vanlig pris.
 

L.RADEBE

Sv: Billettar til finalen på søndag
« Svar #18 på: Mai 23, 2008, 21:14:41 »
Tikket nettopp inn sms. Fått en billett til 80 pund så da er jeg i boks. Prøver å pushe min kontakt enda mer slik at jeg får par billetter til. Er på the swan på lørdag så høres der.