Skrevet av Emne: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur  (Lest 13712 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SirOlsen

Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« på: Mai 25, 2008, 17:58:56 »
Dette er så tragisk!
Om moderatorer vil stenge denne tråden, så må de gjerne det, men nå er jeg så full av frustrasjon over det forbvanna tafatte laget av noen hodeløse kyllinger vi har!.. jeg har nå sitti i 95 minutter og følt NOK en galle-sprut som Leeds supporter!

Jævla forbanna tafatt var det fra hele forp***e gjengen!!! Jeg har lyst å grine, jeg har lyst å le, jeg har lyst å feire, jeg har lyst å grave meg ned.. det er så skammelig, men det gjenspeiler desverre det jeg har sagt her på forumet i tidligere tråder vedrørende Play-Offs... vi driter oss garantert ut i slike viktige kamper.. faen altså, hadde jeg hatt like mye rett i Lotto, hadde jeg aldri mere trengt å jobbe mere for resten av mitt liv!!

Dette fortjener faen ikke vi supportere som har holdt med laget i faen meg alt av tykt og tynt! Det spillerne ute på banen viste idag, var så skammelig at det er helt ufattelig! Kun en man kan jeg ta i forsvar og det var Casper Ankergren.. og i store deler av første omgang virket det som hele Leeds laget var Casper og ingen andre.. passivt passivt, rot rot..

Jeg er så lei... jeg er så trist... jeg er så full av forbannaisvartehelvetes frustrasjon!!!!

Vi supportere marsjerer i allefall sammen.. det gjorde ikke de udugelige sveklingene vi hadde på banen idag!

HELVETE! NY SESONG I FORBANNA LEAGUE ONE! HELVETE!
-SirOlsen-

Sydhagen

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #1 på: Mai 25, 2008, 18:01:16 »
faens enig!!!   er så skuffa over det gutta presterer idag at jeg ikke finner ord for det!

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

raggen

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #2 på: Mai 25, 2008, 18:02:40 »
denne tråden må holdes åpen!!! må få ut frustrasjonen!!!! er så jævla patetisk og se på hvordan de spiller og ikke er engasjert. er rett og slett vondt å se på :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sheridan

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #3 på: Mai 25, 2008, 18:02:42 »
ny veldig trist dag med leeds united....er mektig lei nå...

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #4 på: Mai 25, 2008, 18:25:42 »
Selv om leeds spilte elendig til tider så må vi fortsatt ikke glemme at vi må fortsatt støtte og laget! 

Det vi tapte på var at vi mistet ballen alt for mange ganger med de jævla langpasningene, og sullivan plukket lett opp ballene i luften når vi skulle "legge inn"....


Er så skuffet, men "Leeds till I die!"

SirOlsen

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #5 på: Mai 25, 2008, 18:30:04 »
Denne tråden handler da alldeles ikke om at man skal slutte å holde med Leeds.. snarere tvert imot.. men jeg er av den mening at det laget vårt viste oss på banen idag, fortjener vi ikke! Det er laget som må gjøres noe med, ikke vi.. vi ofrer blod svette og tårer for å holde med laget, men laget vårt ofrer ikke engang melkesyre i beina engang for årets aller viktigste kamp!
2 mål og vi hadde hatt opprykket nå!
1 mål, og vi hadde hatt ekstraomganger og kanskje straffekonk nå.. men laget kjempet ikke nok.. jeg så alt for mange spillere som var alt for passive.. tendensen var alt for mye "stå og se på".. ikke noen som prøvde legge opp til løp, bare spill til fot omtrent.

Vi fortjener bedre, gjør vi ikke?`Jeg aksepterer i allefall ikke at laget mitt hånliggjør min hengivelse til klubben på dette viset. Her må hoder rulle. Håper Becford sitt er ett av de første som fyker ut. Han skuffet meg maksimalt idag!
-SirOlsen-

lufc86

Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller, eller????
« Svar #6 på: Mai 25, 2008, 18:57:26 »
No har eg komt heim frå Oslo Sportsbar. NB! Frustrasjonen som skriv!!

Okei, vi har tatt ein kamp mot DONCASTER, og den har tapt oss opprykk til the Wankership. Greit nok.

Måten vi gjere det på, er dødball, etter først og fremst ein klønete takling frå Michalic.
Det er vår andre playoff finale vi tapar på 2 år. Og med det vil eg seie at vi kjem til å bli i denne divisjonen i mange år, desverre.
Eg er ein bitter pessimist blitt. Ã… gå rundt og vere ein glad optimist, gjere at nedturen blir så lang og mørk, spesielt når klubben i hjertet heiter Leeds United.
Hugs kva alle sa etter tapet for Watford i 06, neste år rykke me direkte opp. Kva skjedde? Vi kjem til å rykke direkte opp frå league one, kva skjedde? Nedturen blir større med at vi får starte med 15 minuspoeng. Vi sikrar ein playoff plass, og vi er sikre på opprykk. Kva skjer?
Til neste år, skal me ikkje spele fotball, vi skal krige å sparke fotball. Vi skal møte MK DONS og evt Rochdale.
Ein optimist vil sei at Leeds kjem seg sterkt tilbake. Vi kjem til å få ein rik onkel som kjøper opp klubben og har hjerte i Leeds. Mcallister får til eit klar spelesystem, og spelar "sexy football", og Frazer blir kalt opp til England troppen i kampen mot VM.

Det er berre til å innsjå fakta, vi er blitt ein klubb som tapar finalar, som rykker ned, som hamnar i gjeld, taparklubb. Det beste med heile Leeds United er fansen, den trofaste fansen, som ALDRI vil få tilbake den kjærleiken vi har gitt klubben. Kjæraste, famile og venner har alltid vore prioritert bak Leeds, men endar alltid med at det er desse som trøstar oss og får oss oppatt på beina.
Leeds har jo ikkje ein gong eitt eige treningsanlegg eller fotballbane. Har klubben solgt sjela til djevelen? For eg lurer verkeleg på når oppturen startar? Og da meinar eg ikkje når me vinner ein bortekamp mot Rochdale. Me er jo Leeds, det er ikkje stort for Leeds å rykka opp til Championship. Leeds United høyrer heime i Premier League. I Toppen av Premier League. Når me er tilbake i Europa, økonomien er på gang og Elland Road + Thorp Arch er tilbake til klubben som odel og eie. Vi skal satse på ungdomsakademi, og bli best i England på å utvikle eigne talent, som verken Tottenham eller Chelsea kan snappe opp.

Kva er ein opptur for deg?

Sjølvsagt vil opprykk innen 2-3 år vere ei målsetting no. Om me klarar det? Det gjenstår og sjå...

I
« Siste redigering: Mai 26, 2008, 00:01:01 av lufc86 »
@m_sortland på twitter

SirOlsen

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #7 på: Mai 25, 2008, 19:01:02 »
Hehe, jeg tror faktisk ikke vi greier det jeg heller... jeg tror ærlig talt vi sitter igjen med tynt spillermateriale etter sommeren..
-SirOlsen-

raggen

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #8 på: Mai 25, 2008, 19:04:25 »
var vel ikke lubos mann som gikk fri eller har jeg helt fri her.
MEN en ting kan vi være enig i, det er at leeds er skremmende dårlig på dødballer imot
Forever Leeds United!!!!!!!!

lufc86

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #9 på: Mai 25, 2008, 19:05:46 »
Det var lubo som laga frisparket til å begynne med..
@m_sortland på twitter

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #10 på: Mai 25, 2008, 19:06:03 »
Tviler på at vi klarer det med Bates. Han hjalp oss når vi holdt på å gå konkurs, men nå trenger vi en ny person som er mer villig til å satse på at vi blir en storklubb igjen! Vi trenger nye spillere!

jalu

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #11 på: Mai 25, 2008, 19:28:44 »
ny logo og nytt navn kreves "looser united "

Gellen

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #12 på: Mai 25, 2008, 19:32:03 »
Fytti faen for ein nedtur

bmoen

EN HÃ…N MOT LEEDS-FANSEN!!!!!!
« Svar #13 på: Mai 25, 2008, 21:00:34 »
Horror-show, horribelt dårlig, forferdelig taktikk mot et gråsteinslag fra Doncaster!!!
Leeds er i en playoff-finale og greier ikke å spille seg til en eneste  sjanse i løpet av 90 min.! De så ut som en gjeng forskremte hvite høns som betraktet ballen som ei ildkule som det var om å gjøre å bli kvitt raskest mulig. Hva hadde de egentlig på Wembley å gjøre? Den eneste med æren i behold var keeper Ankergren. Det er en hån mot sine egne tilhengere å stille med en slik taktikk, å ikke prøve på å gå framover på banen. Hvis de var nervøse for å møte Doncaster, hva ville de da være hvis du skulle møte championship-lagene neste sesong? Mine bange anelser slo til igjen; Leeds og Cup betyr trøbbel!  Jeg satt og så kampen sammen med en Leeds-venn fra Nord-Irland og vi var begge flaue over det Leeds-laget presterte. Forferdielig dårlig, de burde skamme seg over å levere en slik forestillingen til 36.000 fans på tribunen og ellers alle andre som støtter laget. DETTE VAR GRUSOMT!!!!!!!
« Siste redigering: Mai 25, 2008, 21:06:28 av Lids »
BMo - Leeds-fan siden 1964

Bites Yer Legs

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #14 på: Mai 25, 2008, 21:10:15 »
No har eg komt heim frå Oslo Sportsbar. NB! Frustrasjonen som skriv!!

Okei, vi har tatt ein kamp mot DONCASTER, og den har tapt oss opprykk til the Wankership. Greit nok.

Måten vi gjere det på, er dødball, etter først og fremst ein klønete takling frå Michalic.
Det er vår andre playoff finale vi tapar på 2 år. Og med det vil eg seie at vi kjem til å bli i denne divisjonen i mange år, desverre.
Eg er ein bitter pessimist blitt. Ã… gå rundt og vere ein glad optimist, gjere at nedturen blir så lang og mørk, spesielt når klubben i hjertet heiter Leeds United.
Hugs kva alle sa etter tapet for Watford i 06, neste år rykke me direkte opp. Kva skjedde? Vi kjem til å rykke direkte opp frå league one, kva skjedde? Nedturen blir større med at vi får starte med 15 minuspoeng. Vi sikrar ein playoff plass, og vi er sikre på opprykk. Kva skjer?
Til neste år, skal me ikkje spele fotball, vi skal krige å sparke fotball. Vi skal møte MK DONS og evt Rochdale.
Ein optimist vil sei at Leeds kjem seg sterkt tilbake. Vi kjem til å få ein rik onkel som kjøper opp klubben og har hjerte i Leeds. Mcallister får til eit klar spelesystem, og spelar "sexy football", og Frazer blir kalt opp til England troppen i kampen mot VM.

Det er berre til å innsjå fakta, vi er blitt ein klubb som tapar finalar, som rykker ned, som hamnar i gjeld, taparklubb. Det beste med heile Leeds United er fansen, den trofaste fansen, som ALDRI vil få tilbake den kjærleiken vi har gitt klubben. Kjæraste, famile og venner har alltid vore prioritert bak Leeds, men endar alltid med at det er desse som trøstar oss og får oss oppatt på beina.
Leeds har jo ikkje ein gong eitt eige treningsanlegg eller fotballbane. Har klubben solgt sjela til djevelen? For eg lurer verkeleg på når oppturen startar? Og da meinar eg ikkje når me vinner ein bortekamp mot Rochdale. Me er jo Leeds, det er ikkje stort for Leeds å rykka opp til Championship. Leeds United høyrer heime i Premier League. I Toppen av Premier League. Når me er tilbake i Europa, økonomien er på gang og Elland Road + Thorp Arch er tilbake til klubben som odel og eie. Vi skal satse på ungdomsakademi, og bli best i England på å utvikle eigne talent, som verken Tottenham eller Chelsea kan snappe opp.

Kva er ein opptur for deg?

Sjølvsagt vil opprykk innen 2-3 år vere ei målsetting no. Om me klarar det? Det gjenstår og sjå...

I


Ã… hold kjeft!! Ikke rykke oppp til neste år? Det er 46 kamper til det kamerat!  Nå må vi vise litt ryggrad, o0g ikke legge oss i graven bare fordi vi ikke er Abramovitsj hobbyprosjekt og ikke har Ronaldo på kant (spissformulering ja)..

1-0 over Rochdale i L1 er like deilig som 1-0 over Reading i CCC

FØLGER VI STEMNINGEN HER INNE SKULLE EN TRO AT KLUBBEN HADDE OPPHØRT OG FANSEN LIGESÅ..
KEEP FIGHTING!!

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #15 på: Mai 25, 2008, 21:17:30 »

FØLGER VI STEMNINGEN HER INNE SKULLE EN TRO AT KLUBBEN HADDE OPPHØRT OG FANSEN LIGESÅ..

Du må jo ta "litt" hensyn til at de fleste er preget av kampen og at vi ikke rykket opp er vel vanskelig å svelge for noen. Gi dem et par uker så støtter de Leeds  like mye som før ;)

d701753

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #16 på: Mai 25, 2008, 21:36:06 »
Greit at folk er skuffa, men å påstå at vi ikke rykker opp neste år er latterlig!! Det er en lang sommer før den i det hele tatt starter! Jeg er overbevisst om at til neste år får vi mer stabilitet(Macca), flere gode spillere og ut med dårlige, og vi vinner hele driten!!!

Marching on.....
Tony

testo

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #17 på: Mai 25, 2008, 21:49:10 »
Denne tråden burde vært sletta,da dette ikke er noe tema før om ca 11 mnd.
Fatt mot karer....Det kan bare gå en vei nå..... Vi reiser oss.

MOT..MOT..MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

isak

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #18 på: Mai 25, 2008, 21:50:58 »
Denne tråden burde vært sletta,da dette ikke er noe tema før om ca 11 mnd.
Dette vert aldri noko tema!

jalu

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #19 på: Mai 25, 2008, 21:57:13 »
som jeg har hevdet før så har jeg ingen tro på macca og hans disponeringer og spillerne ,ja hva kan man forvente av noen leiesoldater og egotrippere som tror dem er guder, nei bakkekontakt må til , og vi får slutte å si at leeds er en stor klubb , vi er en leage one klubb og kommer til å være det hele neste sesong så enkelt er det  , om bates hadde spøtta inn milliarder hvem gidder å spille i league one ingen så penger er ikke noe tema , men blø for drakta , bygg opp med juniorer og sats lokalt . vil dere ha flere råd er det bare å spørre . leeds4ever :-\

langva

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #20 på: Mai 25, 2008, 22:05:33 »
Vi må bare holde motet opp gutter selv om det er vanskelig men støtt klubben dem trenge oss både i motgang og i medgang. vi må holde sammen for og komme til premier league igjen.
selv om denne dagen her e den dårligste så har vært i livet mitt
Henrik Høiberg Langva

lufc86

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #21 på: Mai 25, 2008, 22:06:44 »
Legg tråden død. Eg er blitt optimist igjen!!!!!!! We`re super Leeds and going up:)

No veit me korleis liga me er i. Og kva vi kan forvente oss.
Me kjenner motstanderane betre.
Me er revansjelystne.
Me vil unngå playoff og alt som har med cup og gjera.
Me har ein manager som VIL spela fotball og ta oss ut av denne sumpa.
Me har det beste spelarmateriale.
Me er den mest attraktive klubben i heile ligaen. No når Forest er ute er me soleklart på topp, åleine.
Talenta våre slår til.
Og me rykker direkte opp, direkte opp:) Premier League here wE CoME:)
@m_sortland på twitter

Yeboah

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #22 på: Mai 25, 2008, 22:09:30 »
HELVETE! NY SESONG I FORBANNA LEAGUE ONE! HELVETE!

Så så! Se positivt på det! Den kommende sesongen kan vi vinne malingcupen! :)

SirOlsen

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #23 på: Mai 25, 2008, 22:13:20 »
Hehe, godt poeng ;)
Enda godt vi har litt galgenhumor :D Det er vel tross alt det eneste som hjelper på en stakkar frustrert Leeds supporter og idag ;)

HELVETE! NY SESONG I FORBANNA LEAGUE ONE! HELVETE!

Så så! Se positivt på det! Den kommende sesongen kan vi vinne malingcupen! :)
-SirOlsen-

SirOlsen

Sv: EN HÃ…N MOT LEEDS-FANSEN!!!!!!
« Svar #24 på: Mai 25, 2008, 22:20:50 »
Helt helt helt enig!
-SirOlsen-

testo

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #25 på: Mai 25, 2008, 22:26:57 »
Legg tråden død. Eg er blitt optimist igjen!!!!!!! We`re super Leeds and going up:)

No veit me korleis liga me er i. Og kva vi kan forvente oss.
Me kjenner motstanderane betre.
Me er revansjelystne.
Me vil unngå playoff og alt som har med cup og gjera.
Me har ein manager som VIL spela fotball og ta oss ut av denne sumpa.
Me har det beste spelarmateriale.
Me er den mest attraktive klubben i heile ligaen. No når Forest er ute er me soleklart på topp, åleine.
Talenta våre slår til.
Og me rykker direkte opp, direkte opp:) Premier League here wE CoME:)


Du glemte at vi ikke starter med -15

Personlig så er kampen HISTORIE allerede.Ser fram imot å lese om nye spillere etc,og ikke minst så lærer de unge spillererne utrolig mye av motgang.
Det viktigste i denne fasen for dem er å vite at de har supporterne i ryggen.Svikter vi så graver de graven enda dypere,vår jobb om jeg kan kalle det det er å hjelpe de opp av gjørma.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DOFFER

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #26 på: Mai 25, 2008, 22:29:36 »
...og at vi får en ny sjanse til å vinne Johnstone's Paint Trophy  ::)
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

testo

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #27 på: Mai 25, 2008, 22:33:08 »
...og at vi får en ny sjanse til å vinne Johnstone's Paint Trophy  ::)

Er det en cup i England ?

He he  Kødda
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Yeboah

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #28 på: Mai 25, 2008, 22:43:00 »
Det er helt sant. Vi tjener absolutt ingenting på å legge oss ned og dø nå! Nå må vi se fremover og bare innse at det blir nok et år i League One! Forhåpentligvis har flere av dagens spillere LYST til å spille for Leeds også den kommende sesongen. Sannsynligvis mister vi noen sentrale spillere, men vi er fortsatt LEEDS og vi kan nok lokke til oss gode spillere som takler dette nivået og som fører oss opp til Championship!

Ubeseira neste sesong?

SirOlsen

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #29 på: Mai 25, 2008, 22:55:08 »
Hehe, fra et personlig ståsted så er det alt for tidlig for meg å begynne å se så positivt på ting, men jeg beundrer egenskapen din du har der :) hehe..

Jeg må bare deppe fra meg en liten stund nå, så kommer spiriten tilbake smått om senn, skal du se ;) Eller, spiriten er der jo forsåvidt, og jeg tror vi kan greie litt av hvert neste sesong jeg.. men det som gjorde meg så hakkende forbanna idag var at Leeds LAGET ikke viste høyere innsats idag når det virkelig gjald.. 36000 supportere satt på tribunen, 70000 var møtt opp på Wembley, og i tillegg satt vi horder her i Norge og resten av verden og fulgte med på TV... (spennende og hadde visst eksaskt antall Leeds fans som så oppgjøret direkte idag egentlig?..)

Fra et personlig ståsted, så hadde jeg akseptert et tap om de hadde blødd for drakta idag. Det var vel ganske langt fra tendenser til å engang tenke på å blø for drakta idag så det ut til.. foruten som sagt 2-3 personer.. jeg vil gi min honnør til Casper idag, som redda oss fra ytterligere ydmykelse. men det skal være sagt;
Jeg var hysterisk rasende da jeg starta denne tråden umiddelbart etter kampslutt.. hadde noen i nærheten sagt et skjevt ord til meg da, spørs det om jeg hadde langet ut en rett høyre.. og det kommer fra meg som aldri har slått et menneske noengang :p
Mye følelser i sving vet jeg.. og det er heller ikke lenge siden det var en her inne på forumet som provoserte meg voldsomt med en uttalelse heller :p hehe.. så lunta er jo litt kort nå selvfølgelig... men er ikke det egentlig litt rettferdiggjort med det vi fikk se idag?..

Men gleder meg jo selvsagt til værste deppingen er unnagjort og vi setter igang ny sesong med LUTV ;) hehe
-SirOlsen-