Skrevet av Emne: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur  (Lest 13701 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #30 på: Mai 25, 2008, 23:01:26 »
så jævla patetisk, å påstå at vi ikke klarer å rykke opp neste sesong..men ca 28.000tilskuere i snitt..

Blir faen så lei av dere, pessimister..som ikke klarer å se at Leeds er ett topplag...



f**k you....


Helt enig med deg.Jeg har fulgt Leeds siden tidlig på 70 tallet.Alle vet at det har vært både ned og opp turer.Forstår skuffelsen over resultatet av kamp og allt det der.
Vis jeg kan komme med et råd til dere som sliter mest,så bør dere ta en pause fra forumet og prøve å ikke tenke Leeds på noen timer eller dager.
Jeg for min del logga av i 3-4 timer.Følte da at dette er ikke verdens undergang men gleder meg til neste sesong uten -15 og evt nye spillere.Tror det blir MYE oppturer neste sesong.

Lykke til gutter og husk at det er venner her på forumet.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lufc86

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #31 på: Mai 25, 2008, 23:14:33 »
OPPMERKSAM

1. Innlegget vart skrive i frustrasjon rett etter kampen.
2. Les alt av innlegg før dykk kjem med kvass kritikk.
(Les fyrste side, og få med dykk alt)

Sjekk alltid fakta før man uttalar seg!!!!!

Ja vi kjem sterkt tilbake neste sesong.
Og det er lov å vere skuffa i dag.

MOT
@m_sortland på twitter

testo

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #32 på: Mai 25, 2008, 23:17:36 »
Jeg har på følelsen at dette tema foregår på en eller annen måte i de fleste emner her på forumet,noe jeg synes er bedritent.Reis dere opp med rak rygg gutter og se hva Leeds har gjort denne sesongen med all den motgangen de har måtte tåle før sesong og mitt i sesongen og nå ETTER FINALEN.Om dere sliter så tenk på de som fortsatt er igjen i London i garderoben eller hjemme på gutterommet.
Jeg skrev dette i annet emne også men føler at det passet inn her også
Ta dere sammen.

Jeg har fulgt Leeds siden tidlig på 70 tallet.Alle vet at det har vært både ned og opp turer.Forstår skuffelsen over resultatet av kamp og allt det der.
Vis jeg kan komme med et råd til dere som sliter mest,så bør dere ta en pause fra forumet og prøve å ikke tenke Leeds på noen timer eller dager.
Jeg for min del logga av i 3-4 timer.Følte da at dette er ikke verdens undergang men gleder meg til neste sesong uten -15 og evt nye spillere.Tror det blir MYE oppturer neste sesong.

Lykke til gutter og husk at det er venner her på forumet.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Larsen.

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #33 på: Mai 25, 2008, 23:20:21 »
Forbanna dritt lag, vi er i PL i 2050 om jeg er nøktern optimist.
Pride of Yorkshire

testo

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #34 på: Mai 25, 2008, 23:27:59 »
Forbanna dritt lag, vi er i PL i 2050 om jeg er nøktern optimist.

Håper ikke det for da er jeg over 100.
Og du! du er ikke optimist, men pesimist.
Våkne opp.Dette er ikke verdens undergang,men muligheter til å bygge et sterkere Leeds
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

dexter90

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #35 på: Mai 25, 2008, 23:50:29 »
Se tingene i perspektiv folkens!!!! Fotball er egentlig bare en lek der man skal ha det morro! Her lever vi i Norge, verdens mest velstående land. Tenk om vi hadde vært født i Sudan??
Selv om jeg er jævli skuffet over at det ikke ble opprykk, gidder jeg ikke la det gå ut over humøret i det daglige. Selv om jeg er en enorm leeds supporter, vet jeg at livet går videre og at den dagen hvor leeds finner seg selv igjen vil komme :)

Ha en glimrende sommer folkens, så møtes vi i August med ny giv og mot ;D!
 

B-m

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #36 på: Mai 25, 2008, 23:52:29 »
så jævla patetisk, å påstå at vi ikke klarer å rykke opp neste sesong..men ca 28.000tilskuere i snitt..

Blir faen så lei av dere, pessimister..som ikke klarer å se at Leeds er ett topplag...



f**k you....


Helt enig med deg.Jeg har fulgt Leeds siden tidlig på 70 tallet.Alle vet at det har vært både ned og opp turer.Forstår skuffelsen over resultatet av kamp og allt det der.
Vis jeg kan komme med et råd til dere som sliter mest,så bør dere ta en pause fra forumet og prøve å ikke tenke Leeds på noen timer eller dager.
Jeg for min del logga av i 3-4 timer.Følte da at dette er ikke verdens undergang men gleder meg til neste sesong uten -15 og evt nye spillere.Tror det blir MYE oppturer neste sesong.

Lykke til gutter og husk at det er venner her på forumet.



Karra meg opp fra senga etter en tidlig tur i køya(sånn rundt klokken 18)  ::)

Turte såvidt å logge meg inn her. Men. Kampen er historie. Doncaster var bedre, end of.

Herlig å lese innleggene fra deg Testo!  :)


Og som Bites yer leg sier, en seier er like deilig uansett i hvilken divisjon man er. Vi har et nykomponert og spennede lag på gang, og Gary mac er en god manager. Kanskje henter han inn noen spennende PL unggutter fra looserpool neste sesong?  Hvem vet. Tror både han og Steve staunton har noen meget gode spillere på lur. Og alle vet at det er bra å få innspilt laget i league one før man rykker opp :)

Dette blir bra!



« Siste redigering: Mai 26, 2008, 00:01:16 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Trond90

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #37 på: Mai 26, 2008, 00:00:07 »
Vi kommer til og KNUSE adle neste sesong! Få ut litt daugkjøtt og hent inn nytt friskt blod så skal Macca lede oss til Wankership, deretter Premier League og Europa!! Keep faith! MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Trond90

Sv: EN HÃ…N MOT LEEDS-FANSEN!!!!!!
« Svar #38 på: Mai 26, 2008, 00:01:30 »
Synest veldigt synd på fansen som var tilstede på wembley i dag ja  :'(
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Bites Yer Legs

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #39 på: Mai 26, 2008, 00:05:42 »
Helt enig dex - deler tankegangen! Men humøret mitt påvirkes, sånn er det bare..
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #40 på: Mai 26, 2008, 00:05:52 »
Hehe, mitt oppi all sinnet og frustrasjonen så er det noen som faen meg greier å se positivt i alt.. hehe.. og bra er jo det ;)
Men jeg er ikke der ennå. Jeg tilgir ikke dette tapet så fort! Det var et rett og slett unødvendig tap etter min mening, og det pga ren og skjær mangel på vilje fra de som iførte seg Leeds drakta ute på banen på Wembley idag.

Jeg kommer også til å finne det positive igjen snart, men dette er som nevnt i første post en ren frustrasjonstråd, og ærlig talt man må få lov til å være skuffet etter det begredelige nivået vi så idag.. i sesongens aller viktigste kamp!
-SirOlsen-

testo

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller.
« Svar #41 på: Mai 26, 2008, 00:11:10 »
så jævla patetisk, å påstå at vi ikke klarer å rykke opp neste sesong..men ca 28.000tilskuere i snitt..

Blir faen så lei av dere, pessimister..som ikke klarer å se at Leeds er ett topplag...



f**k you....


Helt enig med deg.Jeg har fulgt Leeds siden tidlig på 70 tallet.Alle vet at det har vært både ned og opp turer.Forstår skuffelsen over resultatet av kamp og allt det der.
Vis jeg kan komme med et råd til dere som sliter mest,så bør dere ta en pause fra forumet og prøve å ikke tenke Leeds på noen timer eller dager.
Jeg for min del logga av i 3-4 timer.Følte da at dette er ikke verdens undergang men gleder meg til neste sesong uten -15 og evt nye spillere.Tror det blir MYE oppturer neste sesong.

Lykke til gutter og husk at det er venner her på forumet.



Karra meg opp fra senga etter en tidlig tur i køya(sånn rundt klokken 18)  ::)

Turte såvidt å logge meg inn her. Men. Kampen er historie. Doncaster var bedre, end of.

Herlig å lese innleggene fra deg Testo!  :)


Og som Bites yer leg sier, en seier er like deilig uansett i hvilken divisjon man er. Vi har et nykomponert og spennede lag på gang, og Gary mac er en god manager. Kanskje henter han inn noen meget  PL unggutter fra looserpool neste sesong?  Hvem vet. Tror både han og Steve staunton har noen meget gode spillere på lur. Og alle vet at det er bra å få innspilt laget i league one før man rykker opp :)

Dette blir bra!





Helt enig
Jeg liker det du skriver og gleder meg enda mer til neste sesong.
Tror det blir et fyrverkeri av en sesong.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Boos

Sv: FORBANNA DRITLEEDS!
« Svar #42 på: Mai 26, 2008, 00:14:06 »
Hehe, jeg får enkelte utbrudd  enda:P
Skulle fikse sykkelen i stad, men neida, funket ikke, så da kom motgangen, igjen:P

Så må kjøpe nytt hjul :P
Sparket jo ikke så hardt at felgen skulle bli skeiv da :-\

Håper bare at dagen i morgen blir litt mer positiv, så slipper man sinne :P


Peters

Sv: EN HÃ…N MOT LEEDS-FANSEN!!!!!!
« Svar #43 på: Mai 26, 2008, 00:14:30 »
Ja vi som var pa Wembley sammen med 50 000 andre Leeds fans i dag fikk se det som ihvertfall jeg fryktet. Psyken knekket oss  :( Leeds er en stor klubb med fantastiske supportere men med spillere som ikke er i nerheten av samme standard. Null tempo, null bevegelse, null plan over spillet, utrolig skuffende.........

Trond90

Smerte og frustrasjon!
« Svar #44 på: Mai 26, 2008, 00:21:02 »
Jeg må bare lage denne tråden, kan slettes etterpå! Den må barre ligge en dag eller to.. slik att alle kan få ut frustrasjonen og sinnet sitt!

FAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEN SÃ… TRIIIIIIIST!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

arneg

Sv: Smerte og frustrasjon!
« Svar #45 på: Mai 26, 2008, 00:22:56 »
Svart natt
 

isak

Sv: Smerte og frustrasjon!
« Svar #46 på: Mai 26, 2008, 00:24:22 »
Doncaster-Leeds 1-0... HELVETE! Me skulle jo herja vilt i finalen og so tape me! UBRUKLEGE HEILE GJENGEN! Sånn, då var det ute av verda..

Allanclarke

Sv: Smerte og frustrasjon!
« Svar #47 på: Mai 26, 2008, 00:31:25 »
 >:( >:(

 JEG ER KNUST!!!!!!!!!!!!
ØDELAGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
S****n i helvete!!!!!!!!!!!!!!

rai

Sv: Smerte og frustrasjon!
« Svar #48 på: Mai 26, 2008, 00:31:53 »
...det gjør vondt, det gjør vondt......
Minner meg mye om en følelse jeg fikk i mai 1975! Da tapte vi også en finale....
 :'( :-[ :P >:( :( :'( :-\ :-[ :( >:( :'( :-\ :( >:( :'( :-\ :( >:(

Trond90

Sv: Smerte og frustrasjon!
« Svar #49 på: Mai 26, 2008, 00:34:46 »
Jeg er helt tom! Vi kunne spilt mot Derby, B`ham, Charlton etc, , men i plassen så skal vi spille mot
MK Dons, Rochdale/Wycombe, Cheltenham  :'( :-[ Så forjææææævliiiiiiiiiiiiiiiii!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Trygve

  • Gjest
Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller, eller????
« Svar #50 på: Mai 26, 2008, 07:37:08 »
Leeds starter med -15 og klarer og komme til play off finale, det må da være en god prestasjon ?
Kan ikke skjønne annet en at det blir direkte opprykk neste år.
De andre lagene i div.ønsket nok at Leeds skulle vinne søndag, for nå er det en mindre plass om opprykk for dem og kjempe om neste år :)
Vi tapte fortjent , men har gjort en god prestasjon denne sesongen.
Hvor mange trodde Leeds skulle gå opp i august med -15 i starten av sesongen ?

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Smerte og frustrasjon!
« Svar #51 på: Mai 26, 2008, 08:00:14 »
Dette er ILLE!!

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller, eller????
« Svar #52 på: Mai 26, 2008, 08:00:41 »
Leeds kommer garantert til å rykke opp til neste år

willum

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller, eller????
« Svar #53 på: Mai 26, 2008, 08:01:17 »
Hvorfor er det latterlig og patetisk å påstå at vi ikke rykker opp neste sesong? Det er faktisk veldig sannsynlig.

La oss se på hva som skjedde forrige gang vi tapte en play-off-finale. Vi fikk vel kanskje 16-17 tusen i tilskuersnitt påfølgende sesong. Solgte de beste spillerne våre i Hulse og etterhvert Kilgallon.

Det er helt avgjørende at dette ikke skjer igjen. Det blir viktig å få inn folk på eiersiden med penger slik at vi ikke mister de beste spillerne våre (ja, klubben går med overskudd nå, men Bates kommer ikke til å si nei til å tjene en slant på våre salgsobjekter), men heller kan kjøpe nye og enda bedre. Jeg tror også at de første kampene i neste sesong blir utrolig viktige, for å unngå en nedadgående stemning rundt klubben som vil kunne føre til lave tilskuertall og dermed lave inntekter.

Det er helt rasjonelt å se med pessimistiske øyne på neste sesong nå. Historien har lært oss det. Det er ikke latterlig og patetisk, og det betyr ikke at man er en dårligere supporter heller.

Jeg har mye mer frustrasjon som skulle vært tatt ut på andre enn samboeren  :-\ (spesielt om managerens disposisjoner og taktikk/kampplan i går), men det er nok best å stoppe nå. Tror bare ny eier/nye spillere eller to-tre seire på rappen neste sesong kan gi meg troen tilbake.

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EN HÃ…N MOT LEEDS-FANSEN!!!!!!
« Svar #54 på: Mai 26, 2008, 08:03:53 »
Dette er dritdårlig av spillerne, den som var best på Leeds lag i går var nok vår kjære danske venn

Thomas

Sv: Smerte og frustrasjon!
« Svar #55 på: Mai 26, 2008, 11:14:04 »
Vi kommer sterkere tilbake! Det vet vi alle.

d701753

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller, eller????
« Svar #56 på: Mai 26, 2008, 11:19:08 »
Historikk er historikk! Ikke grunnlag for at det skal skje igjen! Jeg mener det er latterlig å si at vi ikke rykker opp allerede nå, før vi får alle fakta som de neste 2-3 mnd vil gi. For alt vi vet bli vi kjøpt opp av Onkel Skrue (eller noen i samme liga) og får pussa opp i stallen! Det ville vært en positiv holdning, men hvis vi velger å se negativ på det så hver så god for meg!

Jeg velger å ha trua!!!
Tony

abbe

  • Gjest
Sv: Smerte og frustrasjon!
« Svar #57 på: Mai 26, 2008, 11:22:08 »
Jeg er helt tom! Vi kunne spilt mot Derby, B`ham, Charlton etc, , men i plassen så skal vi spille mot
MK Dons, Rochdale/Wycombe, Cheltenham  :'( :-[ Så forjææææævliiiiiiiiiiiiiiiii!

Hvis vi faktisk var bedre enn Cheltenham så hadde vi vel faktisk rykket opp i år.

Oggy

Sv: EN HÃ…N MOT LEEDS-FANSEN!!!!!!
« Svar #58 på: Mai 26, 2008, 11:25:15 »
Virker ikke som vi er på stasjon når kampen starter  :o
Vi blir løpt i senk, av sultne Doncaster-spillere. Regelrett overkjørt.

Casper redder jo oss 2-3 ganger, og DEN forsvarslinja slår sprekker
flere ganger. Har sagt det før, vi kunne trengt å leid inn Drillo ei uke
for å få skikk på å sette ei linje bak.

Og målet deres er jo en skam.
Ikke EN jævla spiller tar ut han som scorer!!!
Han får stå umarkert hele tiden, og putter enkelt.
Småguttefeil  :( :( :(
Utilgivelig å tape på noe sånt.

Men vi fortjente ikke bedre
Oggy

langva

Sv: Vi kjem ikkje til å rykke opp neste år heller, eller????
« Svar #59 på: Mai 26, 2008, 11:32:37 »
Helt enig med dere skriver. Vi må begynne og se fremover mot neste sesong der det vil komme oppturer, og nye spillere.

Forever Leeds, Forever Proud
Henrik Høiberg Langva