Main Menu

God Sommer!

Started by Sydhagen, May 25, 2008, 18:25:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

akkurat nå gir jeg blanke faen i hele leeds united!!!

God Sommer!!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SirOlsen

Da jeg så topic, hadde jeg egentlig lyst å bare si drit og dra i tråden her, men når jeg så hva du ahdde skrevet, så er jeg egentlig helt himla enig med deg!
-SirOlsen-

Vonsiggy

God sommer...

Nå gjelder det bare å ignorere alle jeg møter på skolen imorgen.... Hadde egentlig tenkt å møte opp i leeds drakt & skjerf, men vi vet jo hvordan kampen endte  :-\

Robert

Må få roet meg ned, og føler vel egentlig at jeg gir faen i Leeds nå.
Men, det tar nok bare noen dager, før jeg begynner å glede meg til neste sesong.
Skuffet, men må ikke glemme at vi har hatt en forholdsvis god sesong likevel, med tanke på utgangspunktet.

God sommer!
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

SirOlsen

Jegg kommer til å gå rundt i Leeds drakta i uka fremover jeg.. nettopp for å understreke at det er klubben jeg holder med, ikke disse patetiske jævlene vi så ute på banen idag (som tidligere nevnt; utenom 3 personer)

Quote from: Vonsiggy on May 25, 2008, 18:27:44
God sommer...

Nå gjelder det bare å ignorere alle jeg møter på skolen imorgen.... Hadde egentlig tenkt å møte opp i leeds drakt & skjerf, men vi vet jo hvordan kampen endte  :-\

-SirOlsen-

Stifler

Tok faktisk ikke dette så tungt som jeg ville trodd.

Begynner å bli vant til dette nå.

jaja.....

God sommer folkens!

-Nr 2 er den første taperen-

Robert

Quote from: Stiffler on May 25, 2008, 18:31:55

jaja.....

God sommer folkens!

Jeg er enig. Har ikke tatt dette så hardt. Visste vel at det skulle slutte slik kanskje?
Evt så kanskje det kommer i løpet av kvelden eller morgendagen..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

raggen

motgangen vil ingen ende ta nei... så god sommer alle leeds fan og håper vi kommer sterkere tilbake til neste sesong
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sølvreven

Ja ja, god sommer til alle gode supportere. Jeg tenker at jeg blir fraværende på disse sidene en stund fremover. Jeg føler at jeg trenger noen uker på å fordøye denne skuffelsen. Men så begynner sommeraktiviteten med overganger og treningskamper, og da kommer vel lysten til å si noen ord tilbake. Takk for meg for en stakkels stund

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Stephenjazz

Quote from: Stiffler on May 25, 2008, 18:31:55

jaja.....

God sommer folkens!

Haha sitter faktisk igjen med den samme følelsen som deg, begynner å bli vant til at leeds svikte når det gjelder som mest
Det blir aldri umoderne å vinne

Blank_File

Jeg fatter ikke egentlig at jeg orker å sitte å lese alle postene her nå. Livet går videre, og nå er det sommer. Så for vi drømme om oppkjøp av en sjeik og håpe på opprykk neste år...

isak

Sommaren vert ikkje god etter dette :'( Hausten kanskje

dexter90

helt enig, nå gidder jeg ikke bruker en jævla mer kalori på Leeds United før august. Nå er jeg blitt vant med så mange nedturer at jeg tar det ikke så jævla tungt mer.
Vi sees i August! Forhåpentligvis uten -15 poeng ;)

pedro

Dagens nedtur er småtteri i forhold til fjorårets og denne sommeren blir mye mye mer positiv enn på leeenge tror nå jeg. God sommer til dere som velger og ta en pause ;)
Leedsomaniac

B-m

vi har helsa i behold.

God sommer!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

JanPSyse

Jeg ble faktisk ikke overrasket av at vi tapte idag. Skuffa og forbanna, ja. men overrasket, nei.

Jeg er ikke leeds-supporter for ingenting.

Leeds is the name, and motgang is the game.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

GeirO

Bare en ting å si: Ekte supportere gir ikke opp Leeds. Ikke en dag eller en time engang! Merk dere det!
MOT

Vonsiggy

Quote from: GeirO on May 25, 2008, 20:38:43
Bare en ting å si: Ekte supportere gir ikke opp Leeds. Ikke en dag eller en time engang! Merk dere det!

QuoteLeeds
till
I
die!

Lord-Meta

Tror jeg har fått frem ca. 5 ord etter kampen, og da var grilling med masse familie inkludert. Er såpass tungt at jeg ikke orker å snakke med noen som helst. Tar nok noen dager før jeg er resituert.

Trond90

Quote from: Lord-Meta on May 25, 2008, 21:05:41
Tror jeg har fått frem ca. 5 ord etter kampen, og da var grilling med masse familie inkludert. Er såpass tungt at jeg ikke orker å snakke med noen som helst. Tar nok noen dager før jeg er resituert.
Samme her, tror ikke det er vits i og gå og prøve og få søvn..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

fmtj

God sommer selvsagt, til alle tapre Leedsfans...også dere som nå tar en velfortjent pause fra dette! Det er forståelig med bitre utbrudd og saftige uttalelser fordi gutta gjorde ikke jobben! Men, Doncasters karer gjorde virkelig det altså- de var best på søndag- dessverre! Vi forlanger mer av de som skal bære den hvite drakta, men jeg er redd de ikke er bedre den gjengen vi stilte med!
Nå kommer sommeren og ny spenning om evt. salg av klubben, hvilke spillere går, hvilke kommer osv. osv. Jeg tror nok en del av dere som ser for dere å ta pause nok "sprekker" før august... ;)!
Leeds forever- sånn er det bare. Og det er innimellom et hælvete!
Marching on Together- verdens forbaska beste fans- ingen tvil! Klubben har Premier League fans, men for øyeblikket altfor mange bakgårdsspillere- det blir nok renska opp litt i rennesteinen før neste sesong- så kan vi igjen forvente store ting håper jeg!
Yeboahs vitne

Dennis

Jeg vil takke for det som har vært en spennende oppoverbakke av en sesong. Gutta har til tider vært fantastiske, mens de i andre perioder har gått utrolig trått. Alle er vi vel enige om at Swansea hadde en kjempesterk sesong? Vi tok ETT fattig poeng mindre!

Bare så synd at noe om kunne vært flagget på toppen av kransekaka ble en enorm skuffelse, en stygg plett på en ellers meget god sesong, der 'målet' i starten var å unngå nedrykk. Vi ble allikevel historiske, både fordi vi overlevde en ekstremt tøff poengstraff og nettopp fordi denne poengstraffen var så kontroversiell.

Man kan selvsagt mene at vi fortjente å gå opp, noe jeg også synes, men det er Donny-fansen som feirer i dag og de fortjener det selvsagt!

God sommer folkens, men jeg blir nok her på siden også i juni, juli og frem til sesongstart!
Marching on together!