Hvem ønsker dere inn/ut?

Started by Trond90, May 25, 2008, 19:26:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

skal ikke mye til å tenne deg skjønner jeg :P

er ikke du en av de som alltid snakker om å blø for drakta? carew må være tidenes slappeste utenlandseksport.
han har jo til og med selv sagt at han ikke orker å være 100% profesjonell med fotballen :o

og dessuten er det vel ikke offensivt vi trenger forsterkninger. og hvertfall ikke forsterkninger i form av en spiss som putter hvert 6785. minutt :P :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Ikke om vi hadde fått låne han gratis. ( for begrunnelse se fjellhaugens innlegg)
Jon R.

sveifors

Skjønne ikka hva vi skal me en gorre lat spillersom tror han er bedre enn han er.

Carew ---nei takk
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Vi har vel minst en tråd om ønsker:

Carew og Herrem (var det det?) må vel inn i denne tråden?

Jeg ønsker at vi skal ta over hele reservelaget til Chelsea!!!  :P
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Han hadde nok dunket inn mål for oss nede i Championship. Greit han kan være lat til tider, men han kan også være blant verdens beste spisser til tider også så det er litt mer nyansert enn at han ikke scorer mer enn hvert 6485.minutt. For Villa så scorer han vel i snitt hver 3.kamp i Premier League og det er jo ikke så ille.
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Vi trenger han ikke. Somma er bedre enn Carew, men fotballverdenen har heldigvis ikke skjønt det ennå.
Jon R.

flynn

Quote from: Jon R on November 22, 2010, 13:45:13
Vi trenger han ikke. Somma er bedre enn Carew, men fotballverdenen har heldigvis ikke skjønt det ennå.

En "sannhet" som sikkert kan diskuteres per idag, men det er bare en av dem som har sine beste år på fotballbanen foran seg....
Carew har jo et rykte som tilsier at han spiller over evne den første tiden i ny klubb, så for de som ønsker en kortsiktig løsning kan han sikkert funke. Men, med fyrens selvbilde er det slett ikke sikkert den ekstra motivasjonen villle kommet tilsyne i en nPC klubb. Min konklusjon blir dermed: Styr unna!

flynn

Sydhagen

er ikke dette way off-topic?  eller hører i det minste under "ønsketråden"!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Evig Pint

Har spilt mot Herrem flere ganger.. God spiller for det nivået, men ingenting å gjøre i et Leeds som skal opp og frem.
Marching on together

flynn

Quote from: Sydhagen on November 22, 2010, 14:13:57
er ikke dette way off-topic?  eller hører i det minste under "ønsketråden"!

Alternativt under "ønsker-ikke-tråden"...

p0ndus

Carew til Ledds = Nei takk.
Tipper Carew blir solgt til Molde he-he.

Per-Stian

Eg har ikkje mange konkrete namn på blokka, men vi treng sårt ein defensiv midtbanespelar eller to. Frå norsk fotball er Henning Hauger og Kara Mbodj to sterke kandidatar etter mitt skjønn.

Hobben

Quote from: Evig Pint on November 22, 2010, 14:33:46
Har spilt mot Herrem flere ganger.. God spiller for det nivået, men ingenting å gjøre i et Leeds som skal opp og frem.

Han er enda ung, kontraktløs.

Kanskje Leeds kunne tilbydt han noen år, lat han prøvt seg masse på reservelaget, gjort han til en god spiss? Ikke vet jeg om de kunne fiksest det, men... bare delte en tanke.
Rogaland Whites

AndyMathie

Quote from: Per-Stian on November 22, 2010, 20:13:34
Eg har ikkje mange konkrete namn på blokka, men vi treng sårt ein defensiv midtbanespelar eller to. Frå norsk fotball er Henning Hauger og Kara Mbodj to sterke kandidatar etter mitt skjønn.

Jeg som Tromsø supporter kan i alle fall skrive under på at Kara hadde gått inn på laget og forsterka det kollosalt. Han er vanvittig god og er enda bare 20 år. Kommer til å bli sinnsykt dyr og tror at overgangsrekorden ut av Tromsø blir slått nå. Rekorden ligger vel på 45 millioner for Rune Lange når han i sin tid gikk til Tyrkisk fotball.

Henning Hauger tror jeg også hadde vært et godt alternativ og det er jo sletts ikke sikkert han hadde kostet stort mer en ca 1 millioner pund. Uansett så vet vi at han presterer på et høyt nivå i og med at han har prestert så lenge på landslaget. Gode forslag begge 2 PS:)
We are Leeds and we are proud of it!

dansale

Michael Ball - Klubbløs. spilt for: Everton,Rangers,PSV og Man City. 1 Landskamper. Alder 31

Even Hovland - Sogndal. Spilt for: Vadheim og Høyang. 0 Landskap. Alder 21

Lucas Dinge - Lille. 0 Landskamper. Alder 17 ( Har vært i søkelys til Chealski)

Eirik Mæland- Haugesung. 0 Landskaper. Alder 21
Forza Leeds!

SindreWikre

Pontus ❤

lojosang

Quote from: dansale on November 23, 2010, 03:28:19
Eirik Mæland- Haugesung. 0 Landskaper. Alder 21

Absolutt en god fotballspiller som i likhet med hele Haugesundslaget har tatt nivået i Tippeligaen på imponerende vis. Til han ble skada. Men han trenger etter min mening en sesong eller to til på norsk toppnivå før han kan bli aktuell for en allerede overbefolket offansiv Leedsmidtbane.
- Leif Olav

kalle_92

"the club can also confirm that no bid has been recieved from Manchester United for Elliott Kebbie, despite reports in the national media, and nor would one be welcomed."
Dette er snakk om spillere ut og inn av akademiet.

Kilde: http://www.leedsunited.com/news/20101123/youngsters-set-for-scholarships_2247585_2228245

LeifMorten

Dersom noen tror at Tromsøs Kara kan havne i Leeds tar man kraftig feil. Leeds kommer aldri til å kjøpe en spiller fra Norge for 40 mill. Bates vil aldri sette seg til forhandlingsbordet dersom det er utgangspunkt.

DenHviteYeboah

Quote from: LeifMorten on November 23, 2010, 14:11:59
Dersom noen tror at Tromsøs Kara kan havne i Leeds tar man kraftig feil. Leeds kommer aldri til å kjøpe en spiller fra Norge for 40 mill. Bates vil aldri sette seg til forhandlingsbordet dersom det er utgangspunkt.
nei,dessverre ;)
å nei,glemte meg bort,kvalitet koster ikke,helt unødvendig å bruke penger..vi blir jo best uansett...

fjellhaugen

eikik mæland???? hehe, her har noen drukket store doser maling mener jeg å kunne påstå.

som FKH supporter kan jeg selv si at jeg synes mæland har gjort en god sesong, hverfall frem til han ble skadet.
men la oss se litt på hva som er spilleren som ønskes som 1. prioritet her inne på forum;

han er midtbanespiller, helst holding type.
han skal være tidlig i karrieren men allikevel rutinert.
han skal være en som folk har hørt om.
gjerne engelsk, helst lokal. les; smith
han skal kunne være førstemann på blokka til larry nå, og også om et par år når vi er i PL

vi kaster gjerne på dør brads og killa og en del vil også kvitte seg med johnny. (Selv om det har blitt stillere i klagekoret rundt han etter noen sterke kamper i det siste)
og for å erstatte disse skal vi fra januar av mønstre en midtbane med solli, mæland og hovland og disse skal bære laget vårt i PL om et par år?

sånn... tenk litt på hva dere ønsker dere og hva dere ønsker bort fra klubben hva?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

LEO

Ramsey fra Arsenal som gikk til N.Forest på lån. :P