Spillerrating Play-Off

Started by Kato, May 25, 2008, 23:25:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Sjelden jeg prøver meg, men her er mine tall sett fra TV-skjermen i dag.

1. Ankergren 7 Vår bestemann, viser vel at beste laget vant.

2. Richardson 5 Relativt god kontroll defensivt, bidro kun med svake innlegg offensivt.

3. Michalik 6 God i lufta, slår fine crossere. Beste utespiller selv om han lager frisparket som gir scoring.

4. Huntington 5 Verken fugl eller fisk.

5. Johnson 5 Trøbbel på venstresiden vår, men først og fremst fordi han ikke får hjelp og havner i undertall. Prøvde ihvertfall litt fremover.

6. Howson 5 For veik sentralt, borte i lange perioder. Men kommer til avslutninger.

7. Douglas 5 Brenner vår største, virker nesten uengasjert til tider.

8. Kilkenny 4 Stort sett usynlig, skuddfoten bør stilles ned sju knepp til neste sesong.

9. Prutton 4 Svak, ikke til å kjenne igjen fra forrige kamp.

10. Freedman 4 Svakere enn jeg har sett han på lenge.

11. Beckford 3 Se egen tråd. En skandale å se en slik moral gjennom 3 viktige kamper.

12. Kandol Snudde ikke verden opp-ned, men tendenser til litt vilje.

13. Hughes Også her litt vilje.

lufc86

Her er min rating:

Anker: 7. Kan ikkje gjera noko på målet, reddar oss med to/tre praktredningar.
Frazer: 4. Ikkje klar for England heilt enda:) Ikkje satt på prøvar bakover. Offensivt sleit han stort i dag, mange støttepasningar når han er på veg framover. Stoppa angrep eit par gonger. Gjer merkelige val på innkast. Elendige crossera. Svak kamp.
Hunty: 5. Vinn mange duellar, full kontroll i lag med makker Michalic etter pause. Har ein elles svak 1. omgang då han sleit litt med posisjonering.
Michalic: 5. Vinn alt på hovudet. Vart runda ein gong og var årsaka til frisparket. Gode pasningar.
Johnson: 4. Sterk i duellspel og offensiv. Ikkje god nok defensivt. Får òg lite hjelp av. Det vart skapa flest sjansar på høgresida deira i dag.

Prutton: 4. Spring som alltid, veldig mykje. Ikkje heilt med i spelet i dag. Eit par anledningar stoggar han opp spelet. Ikkje vingtype.
Kilkenny: 4. Spring veldig mykje imellom. Dårlige crossera. Finn ikkje posisjonen sin. Vandrar overalt men usynlig.
Douglas: 5. Defensiv god, men veldig treig til å bygge opp angrep. Spelar altfor mykje heimover i enkelte periodar. Har og eit par dribeseriar som han ikkje lykkast med. Ergo han mista ballen for mykje i dag. Reddar oss når han gjorde jobben sin, nemleg å følga løpa til motstanderen.
Howson: 5. Veik i duellar men finn seg rom og kjem til avslutningar. Er playmaker i slutten av kampen, men ein svak førsteomgang trekker ned.

Freedman: 3. Blir bytt ut, og det var vel ikkje i planane til Macca? Tung og treig i kroppen. Driblar av ein mann, men mistar i neste dribling. Får heller ikkje samarbeidet med Beckford til å stemme.
Beckford: 2. Dagens desisdert dårlegaste, burde vert bytta ut. Slett innsats og dårlege avslutningar. Skulle ikkje tru denne mannen dribla eit heilt lag og scora på alt som var før i sesongen. Det positive om Beckford i dag er at han klarte å ta ned ballen ved eit par anledingar, og skaffa oss eit frispark i farleg posisjon. Spelar og lekkert vekk med hælen gjennom til Johnson.

Hughes hadde innsats i dag, men fikk lite speletid. Eit lite uforståelig bytte. (ta ut ein spiss og inn med ein midtbane) Men gjorde vertfall som han skulle.
Kandol trykker til i duellane, er ein trussel på hovudet og gjere at Doncaster legger seg ekstra bakpå. Med Kandol på bana ble Leeds faktisk styrka i angrep i dag. Det seier litt om kor dårleg dei andre spissane vore var.

Macca: Starta med samme XL som slo Carlise. Heilt OK det, men etterpåklokskapen tilseier at Sheehan skulle hatt venstrebacken i dag, medan Johnson skulle vorte flytta opp på kanten og Kilkenny hadde tatt benken.
Vi spelar vertfall fotball, sjølv om det vart mykje støttepasningar og treige angrep.
@m_sortland på twitter