Drar nok på meg en del vrede her...

Started by B_Ød, May 26, 2008, 14:21:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B_Ød

Ups & Ups!!

B-m

bullshit!

kjenner meg ikke igjen her.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Jeg synes faktisk Leeds kunne vært litt mer ydmyke i enkelte uttalelser i sesongen som var. Vi er på nivå tre fordi vi har rykket ned to ganger og jeg synes ikke uttalelser som at 'We have to get out of this division' og 'Where's Yeovil?' er særlig smart.

Det bidrar nok utelukkende til å tenne motstanderlagene og dermed legger vi feller for oss selv, samt gjør oss mer upopulære enn vi allerede er. Vi liker å synes synd på oss selv og jeg må si jeg ikke synes denne 'verden-mot-oss-innstillingen' bidrar til annet enn et sterkere personlig bånd til klubben, men det er forskjell på det og arroganse.

Men for å være ærlig, synes jeg ikke Leeds har vært så veldig arrogante og selvhøytidelige i år. 'Where's Yeovil?' kan jo like fort tolkes til selvironi, som hån mot en klubb, selv om det kan virke litt provoserende for de grønnkledde fra Sommerset.

Men denne 'Get out of this division' kan de legge av seg. Wise snakket om det, Bates snakker om det og det er trist å se at McAllister fortsatte med det.
Marching on together!

Sander

De snakker jo bare sant bruttern ;)

Quote from: Mr Kaizer on May 26, 2008, 15:35:47
Jeg synes faktisk Leeds kunne vært litt mer ydmyke i enkelte uttalelser i sesongen som var. Vi er på nivå tre fordi vi har rykket ned to ganger og jeg synes ikke uttalelser som at 'We have to get out of this division' og 'Where's Yeovil?' er særlig smart.

Det bidrar nok utelukkende til å tenne motstanderlagene og dermed legger vi feller for oss selv, samt gjør oss mer upopulære enn vi allerede er. Vi liker å synes synd på oss selv og jeg må si jeg ikke synes denne 'verden-mot-oss-innstillingen' bidrar til annet enn et sterkere personlig bånd til klubben, men det er forskjell på det og arroganse.

Men for å være ærlig, synes jeg ikke Leeds har vært så veldig arrogante og selvhøytidelige i år. 'Where's Yeovil?' kan jo like fort tolkes til selvironi, som hån mot en klubb, selv om det kan virke litt provoserende for de grønnkledde fra Sommerset.

Men denne 'Get out of this division' kan de legge av seg. Wise snakket om det, Bates snakker om det og det er trist å se at McAllister fortsatte med det.

lojosang

Hva pokker skal de si da? "Nei her var det koselig, dere, her håper jeg vi blir lenge?"  ??? ??? ???
- Leif Olav

Dennis

Quote from: lojosang on May 26, 2008, 18:31:24

Hva pokker skal de si da? "Nei her var det koselig, dere, her håper jeg vi blir lenge?"  ??? ??? ???

Neida, Leif Olav, det var ikke poenget mitt og det tror jeg du skjønte.  :)

Jeg har ikke noe imot at Leeds-laget og styret mener at vi er for store for tredjedivisjon (eller CCC for den saks skyld) for det ER vi. Men tror du ikke dette bidrar til å egge opp spillere på andre lag? Tror du ikke vi kan få stempelet som arrogante Leeds som mener de er for gode for lag som Cheltenham og Yeovil og dermed kun tenne de til ekstra innsats mot selvgode Leeds United?

Som sagt, det er ikke innad jeg føler dette som destruktivt. Det er mulig det er publikumsfrieri, det er mulig det er et forsøk på utpsykning eller rett og slett konstatering av pur fakta. Men det er ikke vits å gi motstanderne enda en grunn til å slå Leeds, mener nå jeg.

Vis det på banen og ikke bare ha det i kjeften!

My humble opinion, bare! ;)
Marching on together!

lojosang

Leedsfansen har en supporterkultur basert på humor. Også galgenhumor. Swansea-gutta som skriver de artiklene virker å ha en basert på hårsårhet.

Disse spillerne blir tente av å spille mot Leeds uansett, så jeg tviler på sånne uttaler har noe særlig å si fra eller til. "Where's Yeovil"-skjorta er et eksempel på overlevelsesstrategien til Leedsfansen. Døyve pinen med humor. Tror bare det er lurt jeg.

Og det er fansens oppgave å forvente at Leeds skal valse over motstanden i tredje divisjon. Så er det managerens oppgave å sørge for at ikke spillerne tror det samme. Vite at vi ikke får noe gratis her heller.
- Leif Olav