Laget 2008/2009

Started by jarle, May 31, 2008, 17:58:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

Goalie
Jeg mener vi trenger en keeper som er bedre i feltet en Anker.
Mye av målene imot på dødballer ville vært ungått med en keeper med mer pondus og selvtillit i feltet.

Full backs: Frem med Gardner og Parker, hadde vært konge om de to steget opp.
Central defence: Her er vi meget bra dekt... Uansett hvem av de tre vi bruker.

Wingers: Johnson, Robinson på hver sin kant virker spennende. Johnson tror jeg kan bli stor neste år.

Central midfield. Howson tror jeg blir fast. Jeg mener vi trenger et nytt anker. En med litt mer ro i kroppen en de vi har som er for stressa med ballen.
Kilkenny er spennende men må spille sentralt.
Douglas/ Prutton... vi er bra dekt her, men de er litt like alle sammen (untatt Douglas)

Goalscorers: Beckford, konge om han blir! Men vi trenger en rev til i samme klasse. Tenk om vi kunne hatt to 20 måls spisser.

Jeg mener vi bør legge alle pengene i 3 kvalitetspillere ( mulig 5 avhengig av om vi mister noen av støttespillerne våre.

En keeper
Et anker
En rev foran

?
Gardner - Rui - Huntington - Parker
Robinson - Howson - ?  - Johnson
Beckford - ?

auren

Legg penger på bordet for å sikre oss Andy Sharp og Kieren Westwood. Sharp og Becks har spilt sammen på topp før i Scunthorpe. Tror og håper Parker kan ta steget i år, men tviler mer på om Gardner er klar. Frazer og Gardner får være "godt nok" denne sesongen.
Douglas er god nok som anker i denne divisjonen, så får vi se om Robinson kan mestre oppgavene på høyre ving, dog han visstnok ikke er en typisk ving.

Constantine bør vi beholde. Fikk hele fjorårssesongen spolert pga skader, men denne fyren puttet vel 26 mål for Port Vale i 2006/2007, så han bør borge for kvalitet i denne divisjonen.

auren, som ser for seg dette laget:

Westwood
Frazer, Hunts, Michalik, Parker
Robinson, Howson, Douglas, Johnson
Sharp, Beckford

Dette laget bør være mer enn godt nok for opprykk.

Minner om at Westwood aldri har vært linket til Leeds, men hadde vært digg å hatt i stallen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Førebels stall:

1    Casper Ankergren   
2    Frazer Richardson 
3    Paul Huntington   
4    Jonathan Douglas
5    Rui Marques
6
7    David Prutton   
8
9    Jermaine Beckford   
10    Leon Constantine 
11    Ian Westlake   
12    Alan Martin 
14    Jonathan Howson
16    Bradley Johnson 
17    Sebastien Carole   
18    Robert Bayly
19
20    Tresor Kandol 
22    Andy Hughes   
23    Curtis Weston   
24    Peter Sweeney   
25    David Lucas   
27    Scott Gardner 
28    Fabian Delph   
29    Tom Elliott
30     
31    Tomi Ameobi 
32   
33    Lubomir Michalik
34    Simon Madden 
35   
36    Sebastian Sorsa   
37    Neil Kilkenny 
38   
39    Anthony Elding 
40    Jonathan Lund

Thompson (lagt opp), Sheehan og Kenton (tilbake frå lån) og Da Costa (frigjeven) er ute av stallen. Robinson er henta inn frå Swansea, men er ikkje tildelt nummer endå.

Per-Stian

I ei ideell verd (der eg kunne bestemme) hadde eg gjerne sett at Westlake, Kandol, Weston, Lucas og Sorsa hadde forsvunne. Inn burde vi ha henta ein venstreback (Sheehan) og ein spiss (Billy Sharp). Robinson kjem inn og forsterkar forhåpentlegvis midtbaneleddet vårt.

Potensielt godt opprykkslag:

Ankergren
Gardner - Michalik - Huntington - Sheehan
Robinson - Howson - Douglas - Johnson
Sharp - Beckford

eiru

ankergren er mer enn god nok for leeds. syntes ikke vi burde selge han pga han kunne vært bedre i feltet. det vi trenger er en skikkelig solid VB på permanent kontrakt, og ikke flere låneavtaler, og så kanskje eg stor, kraftig, sterk spiss som targetman og tilrettelegger for becks