Main Menu

Euro 2008

Started by Lord-Meta, June 05, 2008, 13:17:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lord-Meta

Når man har spillere som Ronaldo og Nani så skal jeg virkelig ikke klage på Zlatan, for makan til UFFAAATTELIG stygge, usympatiske, sleipe j*vler skal en leite lenge etter, Ronaldo og Nani slår alt og alle i stygghets skalaen nå til dags. blæææææ

isak

Quote from: Lord-Meta on June 08, 2008, 03:30:53
Når man har spillere som Ronaldo og Nani så skal jeg virkelig ikke klage på Zlatan, for makan til UFFAAATTELIG stygge, usympatiske, sleipe j*vler skal en leite lenge etter, Ronaldo og Nani slår alt og alle i stygghets skalaen nå til dags. blæææææ
Veldig einig og dei to er grunnen til at eg vonar at Portugal ikkje kjem langt i dette mesterskapet. FYSJ!

Stifler

Ronaldo er faktisk ikke så ille lengre.

Bare en utrolig god spiller. Verdens beste uten tvil.
-Nr 2 er den første taperen-

Lord-Meta

Quote from: Stiffler on June 08, 2008, 15:36:22
Ronaldo er faktisk ikke så ille lengre.

Bare en utrolig god spiller. Verdens beste uten tvil.

HA!!! god er han, men ikke så ille? offa

Budda

Er bare en person som er mer usmakelig enn C. Ronaldo og det er Zlatan. Kan ikke fordra den karen
Endre

Sleivind

Jeg hadde STORE forhåpninger til Kroatia idag, men de var forferdelig dårlige. Kampen må være en av de svakeste jeg har sett i EM noensinne. Kroatia gjorde ikke annet enn å ødelegge kampen, bare flaks gjorde at de vant. Skuffende!

Ellers gjorde Tyskland en grei kamp i kveld. De er ikke lenger slik gamle Tyskland var, heldigvis. De har noen spennende vinger/backer i Lahm, Fritz, Schweinsteiger og Podolski som idag var ute på venstresiden. I tilegg har de en spiller som Odonkor? på benken. Blir spennende å se hva Tyskland greier å gjøre utover i mesterskapet.

Bites Yer Legs

Zlatan er verdens beste spiller, Sverige er blågule og svenskene spiller fotball på landslagsamlinger - ikke playstation, jeg er 1/4 svensk! 8) Heia Sverige!

Norge fortjener absolutt ikke å være med, blir kvalm av å se tryne til Hareide i Norsk Tipping-reklamen - "Det var vi som skulle vært der" sier han - ja hadde du gjort jobben din, din kødd!! Makan til stakkarslig fotball i en kvalik, å skylde på keeperne er bare å lukke øynene for de virkelige problemene...
KEEP FIGHTING!!

Lord-Meta

Vell slik jeg ser det, så var det spillerne som sto for meste parten av grunnen til norge feilet. greit at det va Hareide som tok ut laget, men han kan ikke løpe for dem, fighte for dem. Spillere som Riise, gamst osv burde være så pass "store" spillere at de burde prestert 1000000000000 ganger bedre enn det de gjor. Hareide har nok ikke gjort en kjempe jobb nei, men spillerne har vært exxxxxtremt dårlige, bytt ut samtlige å konverter hele stabæk til norge ;D

Sleivind

Nok en forferdelig skuffende kamp av et lag jeg hadde visse forhåpninger for. Det virket som om Frankrike gikk for 0-0 idag!

Dennis

Tross at Frankrike var ekstremt dårlige i dag, var det ikke overraskende at Romania tok poeng. De er nok bedre enn de fleste gir utrykk for. Dødens gruppe består av fire nesten jevngode lag, ikke tre.

Nederland - Italia blir nok en kamp med mer nerve og trøkk, men neppe målrikt!

Stryker det! Fantastisk kamp så langt!
Marching on together!

Leeds04

Quote from: Mr Kaizer on June 09, 2008, 20:12:43
Tross at Frankrike var ekstremt dårlige i dag, var det ikke overraskende at Romania tok poeng. De er nok bedre enn de fleste gir utrykk for. Dødens gruppe består av fire nesten jevngode lag, ikke tre.

Nederland - Italia blir nok en kamp med mer nerve og trøkk, men neppe målrikt!

Stryker det! Fantastisk kamp så langt!

Ingenting gleder meg mer enn at møkkalaget Italia ligger under med to mål!
Utrolig kamp til nå.
"Why settle for more, when you can settle for less"

Budda

Yeeessss, for en kamp av gutta. Dette ser bra ut.
Endre

Tom S

Det er ikkje rart vi er frelst av denne sporten!
Fantastisk morsom og god fotballkamp (Ned v Ita 3-0).

La oss håpe på mange sånne framover!

we all love football
COME ON LEEDS !!

Lids

Møkkalaget Italia? Cut the crap! Nederland var best i dag, men Italia er overhodet ikke et møkkalag. Har jo gått sport i å skjelle ut Italia.

Forza Italia!
Thomas

Lord-Meta

skal love deg at jeg kommer skjelle ut Italia i løpet av denne turneringen, alt ved italiensk fotball provoserer meg, virkelig koste meg i dag. Se møkkalaget ryke så hardt som det va fantastisk.

Leeds04

Quote from: Lids on June 09, 2008, 23:13:25
Møkkalaget Italia? Cut the crap! Nederland var best i dag, men Italia er overhodet ikke et møkkalag. Har jo godt sport i å skjelle ut Italia.

Forza Italia!

Italia ser ut som en gjeng kjerringer som løper rundt og kaster seg bare de får et lite kakk på leggen.
Har null og niks sympati for juksere!
I tillegg er Italia svært lite underholdene. Leder de 1-0, er det bare å slå av tv`n. Vi vet jo hvordan resultatet blir. De minner litt om Norge, hvis vi tar bort den individuelle kreativiteten.
Alle lag burde lære av Nederland i dag. Det var ikke snakk om å legge 11 mann bak ballen. De tok hver eneste sjanse de hadde!
"Why settle for more, when you can settle for less"

Asbjørn

Maange vil nok hevde - med god grunn - at Nederland og Spania har spilt på seg stoore  favorittstempel i EM så langt.

De har levert kjempeprestasjoner, de har det!

Men de vil ikke vinne EM...
- all erfaring tilsier at lag som begynner i hundre sjelden klarer å holde helt inn. Så disse lagene "fader" nok etterhvert.

Og igjen på oppløpssiden står Italia og Tyskland...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Tyskland slår Spania i finalen.

Spania har ikke imponert så mye som Nederland. Russland har vært elendige. Italia var faktisk fullt på høyde med Nederland i går, men byllen ville verke kampen gjennom...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

isak

Quote from: auren on June 10, 2008, 19:42:08
Tyskland slår Spania i finalen.

Spania har ikke imponert så mye som Nederland. Russland har vært elendige.
auren
Tykkjer ikkje Russland spelte so dårleg eg. Det er klart, bakover var det heller svakt, men jammen kom dei med nokre framragandes angrep innimellom. Så skjerpings i forsvar Russland og eg har litt true på dykk! Sverige og Hellas kan de faktisk fiksa!

Budda

Russland var ikke håpløse, men til tider gode. To av målene til Spania var offside pluss at de fikk en stor sjanse avblåst for feilaktig offside. Kan fort se de vinne mot Hellas og Sverige
Endre

Budda

Steike for et møkkalag Hellas er. Stygge etterslenger, oppe med albuer i dueller og defensiv fotball som bare går ut på å trille ball i forsvar. Får hope for fotballens skyld at de ryker ut for som svint
Endre

Dennis

Også overrasket av Aurens beskrivelse av russerne. Synes de faktisk var klart best i førsteomgang, men spanjolene scoret på sine gode kontringer. Russerne hadde ballen mye og skapte også en god del sjanser og nesten-sjanser. I annen gav de mer eller mindre opp når den tredje kom imot, forståelig nok. Var faktisk litt skuffet over Spania til tider jeg, men alt i alt scoret de jo selvsagt hele fire mål! Men hadde ventet å se de styre mer av spillet.

Var også litt smådårlig journalistikk i både VG og Dagbladet som beskrev 'knusingen av Italia' osv. Kampen var fantastisk, men det var ikke slik at Oranje knuste Italia spillemessig. Det var en jevn kamp, med mange store sjanser begge veier, men Nederland scoret der Italia ikke gjorde.

Sneijder var selvsagt kampens helt, ilag med Gio van Bronckhorst, men min helt var midtbanekrigeren Engelaar. Makan! til defensiv jobb han gjorde i går. Stoppet ekstremt mange italienske kontringer. Spennende spiller!
Marching on together!

Therese

Portugal! : ( litt Sverige )
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

auren

Ok da... Fulgte ikke kampen så fryktelig nøye. Tenkte mest på russernes forsvarsspill, som til tider var elendig. Men det var vel kanskje pga alle mann i angrep taktikken.

auren

Sydhagen

hellas er det største møkkalaget jeg noen gang har sett i tv-ruta!!
jeg forbannet den dagen de utrolig nok ble europamestere....

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Quote from: Sydhagen on June 11, 2008, 08:11:03
hellas er det største møkkalaget jeg noen gang har sett i tv-ruta!!
jeg forbannet den dagen de utrolig nok ble europamestere....

Jeg må bare innrømme at jeg ikke har stort til overs for det svenske landslaget. De er klart bedre enn det norske og har mange dyktige spillere, men det er snakk om rivalisering. (Dessuten er vel de neppe glad i det norske heller?)

Men, jeg innrømmer lett at Sverige MÃ...TTE slå Hellas, rett og slett for å slå et slag for fotballen. Om Sverige noen gang har hetset norsk spillestil, kan de bare bytte land, for makan til møkkalag som Hellas har vel knapt et mesterskap sett?
Marching on together!

Sydhagen

og han der Kyrgiakos gjorde jo væpnet overfall hver gang en av spissene til sverige fikk ballen...faktisk 10 ganger verre enn materazzi!!
hadde lyst å hoppe inn i tv-skjermen og gi han en solid omgang juling!

hater hellas!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Milou

Eg har ikkje sett alle kampane, men det er vel ingen tvil om at Nederland og Spania har imponert mest hittil, samt at Tyskland og Portugal virkar sterke. Det er imidlertid sjelden at dei som spelar best i første kamp vinn turneringa, og eg held fortsatt "the usual suspects" Italia, Frankrike og Tyskland som knappe favorittar. Italia var ikkje så dårlege som resultatet ga inntrykk av. Frankrike var riktignok utruleg tamme i sin kamp, men dette kan fort snu seg.

Bak desse 3 er det mange outsidarar med Nederland, Spania og Portugal i spissen. Foreløpig er det enklare å lista opp laga som ikkje kjem til å vinna EM:
Sveits
Austerrike
Hellas
Romania

Per-Stian

Mine rangeringar etter første gruppespelsrunde:

1. Nederland
2. Portugal
3. Spania
4. Tyskland

Møkkalag: Hellas og Austerrike. Tsjekkia var ei heller mykje å skryte av.

auren

Dessverre slo grisetyrkia hederlige og sympatiske sveits. Ems største nedtur til nå. Sveits vært best i begge kamper, og har tidvis imponert stort, men har vært uheldige og ikke dyktige nok. Synd at hjemmelaget ikke går videre.

En trist dag for fotballen.

auren - sur nå... :(