Flytte til England

Started by Henning, June 11, 2008, 23:07:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henning

Hei.

Planar om å flytte til England på seinhausten. Usikkert kor lenge eg blir, men lurer på kva eg treng å tenke på reint praktisk. Kan dei som har budd/bur i England tipse meg om kva eg må ordne?

Tar imot alle tips.

MVH
Henning

h.b

arne armoen

Kjør på venstre side av veien/gata !!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

janove

Quote from: Henning on June 11, 2008, 23:07:32
Hei.

Planar om å flytte til England på seinhausten. Usikkert kor lenge eg blir, men lurer på kva eg treng å tenke på reint praktisk. Kan dei som har budd/bur i England tipse meg om kva eg må ordne?

Tar imot alle tips.

MVH
Henning

Har sendt deg mail.

fjellhaugen

for en herlig gjeng her inne. myyye gode tips :D :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

To ting de over hodet ikke kan døyten om i UK: Brunost og melkesjokolade.
Må du ha noen av disse to må du hamstre. Cadburys er for sjokolade det farris er for juleøl.

- Leif Olav

Henning

Quote from: fjellhaugen on November 20, 2009, 22:16:38

Hehe...Eg fekk mail med Jan Ove med ein del tips. Likevel ordna det meste seg når ein prøver seg fram.

Angåande din tur til Leeds kan eg ikkje hjelpe deg so mykje, sidan eg har ein annleis Leedshelg enn dei som kjem over på helgatur. Men viss du vil ha tips om York, kan eg sikkert ikkje hjelpe deg der heller :)

Men eg må no seie at Nesles sjokolade er meir enn bra nok for meg...

sviper

Quote from: Henning on November 21, 2009, 10:44:06
Quote from: fjellhaugen on November 20, 2009, 22:16:38

Hehe...Eg fekk mail med Jan Ove med ein del tips. Likevel ordna det meste seg når ein prøver seg fram.

Angåande din tur til Leeds kan eg ikkje hjelpe deg so mykje, sidan eg har ein annleis Leedshelg enn dei som kjem over på helgatur. Men viss du vil ha tips om York, kan eg sikkert ikkje hjelpe deg der heller :)

ser at det har gått nesten 1 1/2 siden du reiste og var usikker på hvor lenge du skulle vere,
vart litt nyskjerrig på hva du gjør i Leeds og om du har funnet ut hvor lenge du skal vere der??? ;)

Men eg må no seie at Nesles sjokolade er meir enn bra nok for meg...
LIFE IS LEEDS

Henning

Reiste over i oktober 2008 for å prøve noke nytt og følge Leeds. Fekk etter kvart jobb i barnehage/skulefritidsordning. Er utdanna førskulelærar. Reiste heim etter sesongen i mai, som planlagt.

Men fekk vidare jobbtilbod på samme plassen og tenkte at eg kunne no ta eit år til når eg først var igang. So vendte tilbake i oktober i år igjen, etter at fotballsesongen heime var over. (Spelar fotball på hobbybasis).

So no er planen å vere her til sesongen er over, før eg vender nasa heim igjen. So får vi sjå kva som skjer då. Tar ting som dei kjeme :)

PS: Bur og jobbar i York, då det er ein passeleg stor (og ikkje minst fin) by i mine auger.

sviper

Quote from: Henning on November 22, 2009, 14:46:55
Reiste over i oktober 2008 for å prøve noke nytt og følge Leeds. Fekk etter kvart jobb i barnehage/skulefritidsordning. Er utdanna førskulelærar. Reiste heim etter sesongen i mai, som planlagt.

Men fekk vidare jobbtilbod på samme plassen og tenkte at eg kunne no ta eit år til når eg først var igang. So vendte tilbake i oktober i år igjen, etter at fotballsesongen heime var over. (Spelar fotball på hobbybasis).

So no er planen å vere her til sesongen er over, før eg vender nasa heim igjen. So får vi sjå kva som skjer då. Tar ting som dei kjeme :)

PS: Bur og jobbar i York, då det er ein passeleg stor (og ikkje minst fin) by i mine auger.

er vel drømmen for mange,men som vi desverre bare drømmer om.lykke til videre
LIFE IS LEEDS

JanPSyse

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

75 SOLLI