Live on Sky

Started by Boxman, June 16, 2008, 14:02:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Boxman

Liga Cup kampen mot Chester, går live på Sky Sports den 12. august kl 20.45.  :)
Vi sees på Three Lions....forhåpentligvis.
Proud to be Leeds!

Stifler

-Nr 2 er den første taperen-

Sydhagen

konge!! da blir det enten sportN eller livesport!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Trond90

Sir Toby i Haugesund da ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

Marching on together!

Hartey

Bulgarien Golden Sands ;D ;D

Sheridan

En av sommerens største nyheter i Leeds sammenheng dette!

::)

majron

Hei og hå.

Jeg har store problemer med å få kansellert mitt abonnement på livesport247.com, PayPal driver å trekker meg for 25 kroner i uka, til min (og spesielt min bedre halvdels) økende frustrasjon  >:( Tips mottas med dype bukk...

RonaldW

isak

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10657.0
Quote from: majron on June 17, 2008, 20:35:34
Hei og hå.

Jeg har store problemer med å få kansellert mitt abonnement på livesport247.com, PayPal driver å trekker meg for 25 kroner i uka, til min (og spesielt min bedre halvdels) økende frustrasjon  >:( Tips mottas med dype bukk...

RonaldW

JonK

Det står "oppskrift" på hvordan abonnement slettes i den bekreftende e-posten som du mottok fra livesport.

Jeg fikk samme tips i går - og da løste problemet seg rimelig greit:)

Jon K

HåvardK

mail2rj

Hei og hå.

RonaldW

Halla,

Hvis du sletter det kortet du har lagt inn i paypal, har ikke paypal lenger noe kort å trekke den ukentlige summen fra. Er du skikkelig heldig, som meg, så virker livesportkontoen selv om betalingene opphører:)

Medgang:)

isak

Quote from: mail2rj on June 22, 2008, 01:19:57
Hei og hå.

RonaldW

Halla,

Hvis du sletter det kortet du har lagt inn i paypal, har ikke paypal lenger noe kort å trekke den ukentlige summen fra. Er du skikkelig heldig, som meg, så virker livesportkontoen selv om betalingene opphører:)

Medgang:)
Eg har ikkje sletta paypal accounten min, berre stoppa betalingane. Funker framleis. Var ganske artig tidleg i EM ;D