Ingenting skjedd...

Started by Sleivind, June 28, 2008, 11:59:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

Nå er snart juni måned over og ingenting er skjedd hverken i eller med Leeds. Ingen spillere som er hverken kjøpt eller solgt, ingen oppkjøp, ingen utenomsportslige skandaler, ingen sparking av manager, ingen økonomisk krise, ingen straffer av FA og heller ingen andre negative rykter om Leeds. Det virker som om vi endelig(?) har fått det slik andre supportere har det med klubbene sine.

Er det stille før stormen, eller er det begynt å bli kjedelig å være Leedsfan?  :P :D

Ove

Ja si det. Jeg har tenkt det samme som deg. Nå skjer de jo ingen verdens ting. Hva i alle dager skal vi lese og skrive om? Men det er jo egentelig litt godt også. I fjor på denne tiden visste vi ikke engang om vi kunne fortsette som klubb og om vi hadde spillere!
Nå er grunnmuren lagt og det jobbes forhåpentligvis litt mer langsiktig.
Jeg tror vi får mye å glede oss over i år.

baste

Quote from: Ove on June 28, 2008, 16:00:24
Ja si det. Jeg har tenkt det samme som deg. Nå skjer de jo ingen verdens ting. Hva i alle dager skal vi lese og skrive om? Men det er jo egentelig litt godt også. I fjor på denne tiden visste vi ikke engang om vi kunne fortsette som klubb og om vi hadde spillere!
Nå er grunnmuren lagt og det jobbes forhåpentligvis litt mer langsiktig.
Jeg tror vi får mye å glede oss over i år.

Velvalgte ord..Nå har Leeds en god tropp på plass. Slapp in nest mist mål i fjor...trenger en meget bra spiss til nå...så trur jeg vi er i mål. Gleder med..siste sesong i L1  8)

McMidjo

Quote from: Sleivind on June 28, 2008, 11:59:46
.....Det virker som om vi endelig(?) har fått det slik andre supportere har det med klubbene sine.

Er det stille før stormen, eller er det begynt å bli kjedelig å være Leedsfan?  :P :D

Godt poeng! Nå ser vi hvor kjedelig det egentlig er å være fotballsupporter.

Tenk deg alle de som holder med middelhavsfarerne i Premier League eller CCC - de har det slik nesten hele tida!  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

h.b

Sitter her med en følelse av at det ikke kommer til å skje så mye heller. Vi selger nok flere enn vi kjøper inn denne sommeren. Bates er og blir Bates. Bare prat og ikke noe handling.
Er redd for at Macca må stille med en svakere stall denne sesongen. Vi er linka til den og den spilleren, men absolutt ingenting skjer.
Savner her vilje fra Ledelsen i klubben til å vise oss at de mener alvor med å få Leeds opp fra denne søppledivisjonen

Bjorn

Det kommer H.B, det kommer...  :)
Om et par uker myldrer det av nye spillere tenker jeg  ;D
Marching On! 4276

Dennis

Oss Leeds-fans er det neimen ikke lett å gjøre fornøyde!  :)

I januar kom det spillere på rad og rekke, men da var det galt fordi det tilsynelatende ble handlet i kvantum og ikke kvalitet.

Mens nå, som Macca er ute etter å styrke førsteelleveren og ikke bare bidra til å øke antallet spillere i troppen, så er selvsagt det galt også.  ;)

Joda, det er litt stille fra Leeds-leiren enda, jeg skal si meg fullstendig enig i det, men jeg er hundre prosent sikker på at Garymac og Staunton gjør de korrekte valgene når det gjelder ankomster til Elland Road. Vi vil nok få inn noen forsterkninger i løpet av de neste ukene og kanskje dagene. Pre-season er i gang, så jeg tipper Macca ønsker spillerne på plass så fort som mulig.
Marching on together!

GeirO

Slapp av dere som er utålmodige. Sommeren har såvidt begynt, og kontakten mot de som skal forsterke oss er sikkert opprettet.....
MOT