Første treningskamp: York - Leeds

Started by auren, July 10, 2008, 14:52:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LEO

De to fra Liverpool er ikke med. Tror jeg har lest et sted at Nemeth er flyttet opp til A stallen.
Det vil være synd for han skulle jeg ønsket at leeds kunne lånt.

Robinson med et frispark men over. 

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

sindre12

endte 1-1..

ajja første kampen : )
Beckford 4 England!

Læshy

Quote from: LEO on July 11, 2008, 22:20:42
De to fra Liverpool er ikke med. Tror jeg har lest et sted at Nemeth er flyttet opp til A stallen.

Har surfet kjapt gjennom liverpool supporternes norske hjemmeside, og de virker å være bra oppdatert. Dog står det ikke noe om at Nemeth er i a-stallen deres, men han har blitt kalt opp til to a-landslags-tropper (for Ungarn). Kan du ha forvekslet det med det?
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Ferre

Quote from: Læshy on July 12, 2008, 13:38:13
Quote from: LEO on July 11, 2008, 22:20:42

Har surfet kjapt gjennom liverpool supporternes norske hjemmeside, og de virker å være bra oppdatert. Dog står det ikke noe om at Nemeth er i a-stallen deres, men han har blitt kalt opp til to a-landslags-tropper (for Ungarn). Kan du ha forvekslet det med det?

Har en kompis som er Liverpool-fan, han mente at Nemeth sansynligvis ikke kommer på lån til Leeds, og at han var blitt hentet opp i a-stallen.

h.b

Ser ikke helt hvem som jogger på venstrebekken når Sodje utligner. Men det han burde gjøre er å jobbe som Faen bak keeper i tilfelle han runder keeper. Hadde han gort det ville han ha kunne reddet målet som kom etter at keeper hadde reddet i første omgang

TrulsVikane

Roy

Målet holdt PL standard, men forsvaret så ut til å slite fryktelig. Ikke bare på målet!! Flere av klippene viser at vi (fremdeles) har en del å gå på defensivt.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Kato

Baklengsmålet var en enkel feil av høyre midtstopper som støter meningsløst når jobben hans er å falle av.

Forøvrig viser klippene grusomt backspill på venstresiden i andre anledninger, der backen støter i undertall (med motspiller utvendig).

Basisfeil.

Læshy

Har sett høydepunktene fra LUTV nå, og den høyre stopperen du nevner i forkant av 1-1 målet er Robert Bayly. Han er i utgangspunktet ikke stopper tror jeg (rett meg om jeg tar feil)? Utifra LUTV høydepunktene var han en spillende midtstopper, som ikke var redd for å sette fart fremover. Dog hadde han et par feilvalg defensivt, som foreksempel i forkant av 1-1 målet. Ellers virker det ikke som Parker hadde full kontroll som venstre beck i første omgang, også han gjorde noen taktiske feilvalg. Ellers virker det som det konstant skal være en sentral midtbanespiller som kommer dypt i banen og er spillbar, en rolle Douglas så ut til å fylle greit i første omgang. I andre omgang fikk jeg ikke helt med meg hvem som hadde denne rollen.

Forøvrig virker det som McAllister fortsetter med den spillende stilen, og vi har ballen forholdsvis mye. Det er også mange trekk innad i laget før vi skaper sjanser, noe jeg ser på som positivt så fremst vi greier å ha temposkifte i ballvekslingene.
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Stifler

Syntes Carole virket meget god på fredag.

God med ball i beina, og likte å utfordre.
-Nr 2 er den første taperen-

Ove

Hva med Sorsa? Han har vært innom det finske landslaget, men på Leeds virker veien fram veldig lang. Han kom ikke engang innpå selv om hele laget ble byttet i pausen. Har han i det hele tatt fått prøve seg?

Ferre

Quote from: Stiffler on July 13, 2008, 12:38:55
Syntes Carole virket meget god på fredag.

God med ball i beina, og likte å utfordre.

Enig! Synes virkelig vi bør beholde Carole. Han er vel nesten den eneste på dagens Leeds-lag som kan skape noe ut av ingenting.