Skrevet av Emne: Vedr "Supportercupen i Tønsberg" 28 juni  (Lest 1723 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Vedr "Supportercupen i Tønsberg" 28 juni
« på: Juli 13, 2008, 23:50:56 »
Supportercup Tønsberg 2008
30.06.2008 - Thor Erling

Lørdag 28.juni var det på ny duket for den årlige supportercupen i Tønsberg, og for første gang med et deltakende Evertonlag. (såvidt!). Labert oppmøte gjorde nemlig at vi stod i fare for å måtte trekke laget, og mangelen på innbyttere fikk også betydning for utfallet i noen av kampene.
Stor takk til  "leiesoldatene" fra andre lag, som hjalp oss underveis. Blackburn, Man.Ux2 og  Milan-spillere ikledde seg blått for oss i dag.

Vålerenga vs Everton, 1-1.
Trøtte tryner tidlig på en lørdagsmorgen, men vi klarte 1-1 mot VIF. Jevn kamp, men må vel alt i alt si oss fornøyd med resultatet i og med at vi utlignet sent, ett minutt før slutt. Målscorer for oss var 2.divisjonslaget FK Tønsbergs Reidar Halmqvist, som stillte opp for oss på kort varsel slik at vi kunne stille fulltallig lag.

Everton vs Norge, 0-3.
Kampen var jevnere enn resultatet tilsier. Man.U.-keeper i målet som gav retur på absolutt ALT, og vi hadde noen gedigne muligheter til å score minst et mål eller to.

Man.U. 1 vs Everton, 1-0.
Knepent tap. God kamp spillemessig, men vi skapte likevel få sjanser. Slitne mot slutten, og kunne sårt trengt en mann eller to ekstra.

Everton vs Leeds1, 2-3.
Med seier i denne kampen ville vi avansert til kvartfinale, men ledelse 2-1 glapp på typisk Everton-vis med to Leeds scoringer på de siste to minuttene. Med tilsynelatende overtak og god kontroll, var det surt at Leeds stakk av med alle
poengene. Vi ble slitne på slutten, og det kostet oss nok dessverre seieren.


Likevel, alt i alt var det en positiv opplevelse. Håper vi stiller lag også til  neste år, og at flere møter opp!
-----------------------------------------------------------------------------------------

Fant denne over her på Evertons hjemmeside idag. Supportercupen i Tønsberg og de spilte mot Leeds? Noen som vet noe om dette?    ??? ???
« Siste redigering: Juli 13, 2008, 23:53:04 av Jon R »
Jon R.

Per-Stian

Sv: Vedr "Supportercupen i Tønsberg" 28 juni
« Svar #1 på: Juli 14, 2008, 08:36:50 »
Vi som var med på Voldsløkka i år fekk tilbod om å delta for Leeds i Tønsberg, og eg trur det var nokre karar frå Oslo som ønskte å vere med. Nokon i Vestfold burde tatt seg tid til å skrive eit lite referat frå turneringa.

Martin Dammen eller Terje Dahl - påtek ein av dåkke jobben med å skrive nokre ord?

Torgeir

Sv: Vedr "Supportercupen i Tønsberg" 28 juni
« Svar #2 på: Juli 14, 2008, 12:13:39 »
Fikk en tekstmelding om att Leeds ihvertfall hadde gått til semifinale.

Terje ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Dennis

Sv: Vedr "Supportercupen i Tønsberg" 28 juni
« Svar #3 på: Juli 14, 2008, 13:02:45 »
Fikk en tekstmelding om att Leeds ihvertfall hadde gått til semifinale.

Terje ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Snakket med en som var med for et par uker sida. Jeg mener han også sa det ble semifinale på det ene av to Leeds-lag, men at de røyk for Manchester United, som senere vant.

Husker ikke sikkert!
Marching on together!

martind

Sv: Vedr "Supportercupen i Tønsberg" 28 juni
« Svar #4 på: August 27, 2008, 12:48:42 »
Per Stian, jeg var desverre ikke med  på denne turneringen jeg.
MOT!! We are Leeds!

Per-Stian

Sv: Vedr "Supportercupen i Tønsberg" 28 juni
« Svar #5 på: August 27, 2008, 14:29:06 »
Per Stian, jeg var desverre ikke med  på denne turneringen jeg.

Svakt, Martin, svakt!  8)

martind

Sv: Vedr "Supportercupen i Tønsberg" 28 juni
« Svar #6 på: August 28, 2008, 14:34:58 »
Ja det er jeg enig i:) får komme sterkere tilbake ved en annen anledning tror jeg:)

MOT!! We are Leeds!