Treningskamp: vs. BRAY WANDERERS 20/7

Started by kjelvi, July 16, 2008, 22:33:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

Sesongens tredje og Irland-turnèens andre treningskamp!

Bray Wanderers søndag 20. juli, kl. 16 (norsk tid) på Carlisle Grounds.
Første møtet noensinne mellom disse to klubbene.

Gjensyn med Andy Cawley, tidligere Leeds-spiller - som gikk gratis til Sheffield W. i 2001: http://www.braywanderers.ie/Players.meetthesquad.0.html?&cHash=485ed1157b&tx_spdirectory_pi1[mode]=detail&tx_spdirectory_pi1[modifier]=abc&tx_spdirectory_pi1[value]=33

http://www.braywanderers.ie/
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1319605,00.html

Promotion 2010

Ã...hh... Heldigvis! Jeg så at det var null svar og trodde at denne tråden var låst også! Takk og pris for at det fortsatt er mulig å legge til kommentarer på enkelte innlegg her også.  ;)

Hva slags nivå er det egentlig på disse irske lagene? Er det stort sett som svenske 3.divisjonslag?

???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Herlig med Alan Cawley....

Husker Woody spådde han som klubbens neste store stjerne når han var hos oss...

Roy

Quote from: Promotion 2010 on July 17, 2008, 22:21:06
Ã...hh... Heldigvis! Jeg så at det var null svar og trodde at denne tråden var låst også! Takk og pris for at det fortsatt er mulig å legge til kommentarer på enkelte innlegg her også.  ;)

Hva slags nivå er det egentlig på disse irske lagene? Er det stort sett som svenske 3.divisjonslag?

???

...eller norske?
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Hallgeir *

Litt info om Bray W. sin sesong så langt...

H 5 0 4 (5-10)   B 1 4 4 (7-16). De har altså vunnet 1-0 fem ganger på hjemmebane så langt!

Plasseringsmessig er de p.d. nr. 8 av 12 lag i irsk PL.
  Nå i kveld, kl 20.45, møter de Galway United på hjemmebane.
Super Leeds since 1968

B3rit

Vises denne kampen også på LUTV? Akkurat invistert ett år med LUTV :P

Tom S

Den vises nok ikkje, men vert overført som radio på LUTV.
Siste treningskamp heime mot FCV Dender vert vist på LUTV, 2.august.

Ellers er eg sikker på at du vil glede deg mykje med LUTV utover sesongen!

Quote from: B3rit on July 18, 2008, 17:23:32
Vises denne kampen også på LUTV? Akkurat invistert ett år med LUTV :P
COME ON LEEDS !!

kjelvi

Leeds United vs Bray Wanderers Preview

This Sunday Leeds United will face Bray Wanderers at Carlisle Grounds, as United will look to make it 2/2 wins on Irish soil.
Leeds United overcame Galway United on Wednesday 2-0, courtesy of two Jermaine Beckford goals, and now United are preparing for their second game in Ireland on this pre-season tour.
United will be looking to build upon their assured performance against Galway, but will face a harder time when taking on Bray.
Bray currently sit in 8th position in the Irish Premier League and are 14 points better off than Leeds’ previous opponents Galway United with 22 points next to their name.
Bray was founded back in 1942, during the Second World War and has steadily risen up the divisions over the years. They’ve also had a rare foray into the UEFA Cup, losing to Grasshoppers Zurich in the qualification rounds back in 1999.
Leeds boss Gary McAllister while speaking to LUTV, said he’s looking forward to the game, a big attendance and a much more challenging match from the Wanderers.
Apart from Neil Kilkenny, who’s with the Australian national side, United are at full strength for Sunday’s clash. Kick off is at 15:00 with live commentary available on Yorkshire Radio/LUTV.

fansonline.net

Ferre

United: Lucas, Gardner, Marques(c), Michalik, Parker, Prutton, Douglas, Johnson, Sweeney, Haber, Robinson

I en slags 4-3-3/4-2-3-1 formasjon.

Karl Hot Shot

Jeg ser at Ferre nevner en Haber i førsteelleveren til Leeds United mot Bray Wanderers. Riktignok har jeg hatt ferie i fire uker nå, men jeg trodde virkelig at jeg hadde oversikten over førstelagsspillerne. Kan noen gi meg info om Haber?

Ferre

Quote from: Karl Hot Shot on July 20, 2008, 15:57:06
Jeg ser at Ferre nevner en Haber i førsteelleveren til Leeds United mot Bray Wanderers. Riktignok har jeg hatt ferie i fire uker nå, men jeg trodde virkelig at jeg hadde oversikten over førstelagsspillerne. Kan noen gi meg info om Haber?

Haber er på prøvespill for tiden. Han er 19 år og kommer fra Kanada. Er en stor og sterk spiss som også kan spille midtstopper.

http://en.wikipedia.org/wiki/Marcus_Haber

Karl Hot Shot

Takker for den, Ferre! Det er spennende med unge og lovende spillere. Canadiere har ofte lett for å tilpasse seg den britiske kulturen, så er Marcus Haber god nok, er han hjertelig velkommen.

Ferre

Tipper 3-1 til Leeds. Michalik, Robinson og Beckford.

Trond90

1 - 0 til Bray, ett fantastisk mål i følge kommentatorene
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Ferre

1-0 til Bray, et fantastisk mål som kom ut av intet.

Selv om vi ligger under har vi startet helt klart best.

Ruffu

Hvor har dem oppdateringer fra kampen?

R

Ferre

Ruffu

Ferre

Trond90

Trond90

Ferre

ragnar

Med tanke på at dette er de første kampene i pree-season så er det viktigste med disse kampene å få litt kamptrening.

Men det er alltid kjekt å vinnekamper, uannsett motstand. ;-)
*In El Loco we trust!*

Adis

Hei

Er det noen som har problemer med å få radioen på LUTV til å funke? Jeg har en mac, men det funka fint før med realplayer lasta ned, og nå fungerer også streaminga av videosnuttene, men radioen får jeg plutselig ikke til å starte. Står bare LUTV Radio i det bildet der spilleren skal være.

Noen tips?

Takker
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Trond90

isak

Trond90

isak

TK20

Quote from: Adis Skjetne aka WeAreLeeds on July 20, 2008, 16:50:13
Hei

Er det noen som har problemer med å få radioen på LUTV til å funke? Jeg har en mac, men det funka fint før med realplayer lasta ned, og nå fungerer også streaminga av videosnuttene, men radioen får jeg plutselig ikke til å starte. Står bare LUTV Radio i det bildet der spilleren skal være.

Noen tips?

Takker

Hei Adis.

Jeg har hatt problemer med hele tjenesten ved bruk av Firefox. Med Internet Explorer 7 fungerer alt fint. Hvilken nettleser sitter du med?

Dersom du hater IE (som alle bør gjøre), anbefaler jeg firefox IE plugin:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419

Med denne kan du hoppe mellom firefox og IE i samme vindu. Helt krem.