Skrevet av Emne: Tema: LUTV  (Lest 195219 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #570 på: November 22, 2017, 19:49:49 »
Aaaargh! Husker ikke hvor jeg skulle gå til betaling.. er det ett eller annet sted etter at man har gått inn på International Match center? Deretter logge inn? What next?  Skal det betalingsgreiene dukke opp?
Jeg måtte trykke play i videovinduet for å få opp betalingsvinduet. Fikk først opp et nytt login vindu. Se mitt forrige innlegg for videre instruksjoner.  :)
Jon R.

Bjorn

Sv: LUTV
« Svar #571 på: November 22, 2017, 20:30:32 »
Aaaargh! Husker ikke hvor jeg skulle gå til betaling.. er det ett eller annet sted etter at man har gått inn på International Match center? Deretter logge inn? What next?  Skal det betalingsgreiene dukke opp?

I'm in
Marching On! 4276

ar9

Sv: LUTV
« Svar #572 på: November 22, 2017, 22:31:16 »
Hvor mange ganger er kommentatoren programforpliktet til å si
‘of course’?

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #573 på: November 22, 2017, 23:58:21 »
Hvor mange ganger er kommentatoren programforpliktet til å si
‘of course’?


Leeds var jo OFF COURSE hele kampen, så ikke så veldig rart!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: LUTV
« Svar #574 på: November 23, 2017, 01:49:58 »
For første gang har ikke jeg hatt problemer overhodet. Betalte 2 min før kampstart og så kampen på PC uten brudd. Det verste er å finne siden der kampen vises.

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #575 på: November 23, 2017, 15:45:04 »
Store betalingsproblemer men deretter 110 minutters problemfri strømming på PC via Google chrome.  :)
Jon R.

Larsen.

Sv: LUTV
« Svar #576 på: Desember 13, 2017, 21:44:28 »
Jeg ble i dag trukker 573 kroner fra bankkontoen min av Leeds United. Jeg tror dette skyldes at jeg i fjor på dette tidspunktet kjøpte årsabennoment på LUTV. De har nå trukket igjen som en automatisk fornyelse, men LUTV er jo gratis nå hvor man kjøper seg tilgang kamp for kamp. Noen som har opplevd eller har erfaring med det samme problemet?
Pride of Yorkshire

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #577 på: Desember 13, 2017, 22:13:13 »
Jeg ble i dag trukker 573 kroner fra bankkontoen min av Leeds United. Jeg tror dette skyldes at jeg i fjor på dette tidspunktet kjøpte årsabennoment på LUTV. De har nå trukket igjen som en automatisk fornyelse, men LUTV er jo gratis nå hvor man kjøper seg tilgang kamp for kamp. Noen som har opplevd eller har erfaring med det samme problemet?

Ble trukket tidlig i august (fornying av årsab.), men jeg har faktisk ikke fundert noe over det før du nå skriver om det her.

Det høres jo riktig ut at dette ikke lenger er nødvendig, men så lenge man ikke sier opp abonnementet, er det jo automatikk i at det trekkes. Vet ikke om det er mulig å få pengene tilbake, tror ikke jeg gidder å prøve.

Men jeg kommer til å si opp i god tid før neste forfall.
Super Leeds since 1968

Larsen.

Sv: LUTV
« Svar #578 på: Desember 13, 2017, 22:15:50 »
Litt spesielt at de tar seg friheten med å trekke meg for en tjeneste som er gratis og utfaset nå, men det går jo til et godt formål :)
Pride of Yorkshire

ar9

Sv: LUTV
« Svar #579 på: Desember 13, 2017, 22:42:59 »
Er det mulig å se kampen i opptak? Altså ikke se den direkte men se den forsinket på LUTV? Det går på Viaplay.
Kommer hjem kl 18 på lørdag men har allikevel lyst til å se hele kampen.

TK20

Sv: LUTV
« Svar #580 på: Desember 14, 2017, 13:04:54 »
Er det mulig å se kampen i opptak? Altså ikke se den direkte men se den forsinket på LUTV? Det går på Viaplay.
Kommer hjem kl 18 på lørdag men har allikevel lyst til å se hele kampen.

LUTV har ikke opplegg for dette, nei. Du må i så fall gjøre opptak av streamen selv gjennom et skjermopptaksprogram. Men da må du starte streamen og trykke record etter at streamen er startet, åpenbart. Og om streamen detter ned underveis (noe som kan skje med LUTV) er du i trøbbel.

Jeg har problemer med kampen på lørdag selv, vurderer å prøve en variant. Men det er surt å betale £5 for noe som kanskje ikke vil funke.

ar9

Sv: LUTV
« Svar #581 på: Desember 14, 2017, 14:01:27 »
Er det mulig å se kampen i opptak? Altså ikke se den direkte men se den forsinket på LUTV? Det går på Viaplay.
Kommer hjem kl 18 på lørdag men har allikevel lyst til å se hele kampen.

LUTV har ikke opplegg for dette, nei. Du må i så fall gjøre opptak av streamen selv gjennom et skjermopptaksprogram. Men da må du starte streamen og trykke record etter at streamen er startet, åpenbart. Og om streamen detter ned underveis (noe som kan skje med LUTV) er du i trøbbel.

Jeg har problemer med kampen på lørdag selv, vurderer å prøve en variant. Men det er surt å betale £5 for noe som kanskje ikke vil funke.

Hørtes litt vel avansert ut for mine EDB kunnskaper. Men spleiser gjerne hvis du klarer å få det til og sendt det over til meg på ett vis

Flottdet

Sv: LUTV
« Svar #582 på: Desember 14, 2017, 19:48:58 »
Når jeg logger meg inn og ser videosnutter, highlights osv så er det ingen reklame. Uten innlogggingen vises det noen ganger reklame. Det er vel eneste forskjellen jeg har lagt meeke til.

TK20

Sv: LUTV
« Svar #583 på: Desember 15, 2017, 18:18:51 »
Er det mulig å se kampen i opptak? Altså ikke se den direkte men se den forsinket på LUTV? Det går på Viaplay.
Kommer hjem kl 18 på lørdag men har allikevel lyst til å se hele kampen.

LUTV har ikke opplegg for dette, nei. Du må i så fall gjøre opptak av streamen selv gjennom et skjermopptaksprogram. Men da må du starte streamen og trykke record etter at streamen er startet, åpenbart. Og om streamen detter ned underveis (noe som kan skje med LUTV) er du i trøbbel.

Jeg har problemer med kampen på lørdag selv, vurderer å prøve en variant. Men det er surt å betale £5 for noe som kanskje ikke vil funke.

Hørtes litt vel avansert ut for mine EDB kunnskaper. Men spleiser gjerne hvis du klarer å få det til og sendt det over til meg på ett vis
Har sendt deg en PM.

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #584 på: Desember 16, 2017, 18:15:03 »
LUTV hakker noe så innmari akkurat nå.

Heldigvis fungerte det bra under kampen.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #585 på: Desember 16, 2017, 18:40:58 »
LUTV hakker noe så innmari akkurat nå.

Heldigvis fungerte det bra under kampen.

Utrolig dårlig gjennom hele kampen hos meg. Prøvde på det meste, men endte med periscope.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #586 på: Desember 16, 2017, 18:41:52 »
Fungerte utrolig bra via google chrome og chromecast.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: LUTV
« Svar #587 på: Desember 16, 2017, 18:46:50 »
Dette er første gang jeg ikke har kjøpt "billetten" ganske lenge i forveien (kanskje dagen før), og har vert ute i god tid på Live-streamen.
Dette er første gang det ikke har gått smertefritt for min del. Jeg fikk ikke sett ett minutt på PC, men måtte ty til mobiltelefonen.

Kan det være en sammenheng? Kan det være noe slikt som at serverene er bygd opp til å prioritere mottakere pr. "first-come-first-served" eller noe slikt, og at de med det feilberegner pågangen??

Ikke vet jeg, men det var i alle fall ufattelig bittert å først sitte ene omgangen å prøøøøve alt jeg kan komme på, for deretter å "gi opp" og ty til telefonen.

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #588 på: Desember 16, 2017, 18:49:37 »
Fungerte utrolig bra via google chrome og chromecast.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Jeg bruker også google chrome, men en stund etter kampslutt startet hakkingen.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #589 på: Desember 16, 2017, 19:43:19 »
Fungerte utrolig bra via google chrome og chromecast.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Jeg bruker også google chrome, men en stund etter kampslutt startet hakkingen.
Ok, jeg slo av etter kampslutt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ar9

Sv: LUTV
« Svar #590 på: Desember 16, 2017, 23:34:05 »
Er det mulig å se kampen i opptak? Altså ikke se den direkte men se den forsinket på LUTV? Det går på Viaplay.
Kommer hjem kl 18 på lørdag men har allikevel lyst til å se hele kampen.

LUTV har ikke opplegg for dette, nei. Du må i så fall gjøre opptak av streamen selv gjennom et skjermopptaksprogram. Men da må du starte streamen og trykke record etter at streamen er startet, åpenbart. Og om streamen detter ned underveis (noe som kan skje med LUTV) er du i trøbbel.

Jeg har problemer med kampen på lørdag selv, vurderer å prøve en variant. Men det er surt å betale £5 for noe som kanskje ikke vil funke.

Hørtes litt vel avansert ut for mine EDB kunnskaper. Men spleiser gjerne hvis du klarer å få det til og sendt det over til meg på ett vis
Har sendt deg en PM.

Tusen takk.
Funka helt supert

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #591 på: Desember 16, 2017, 23:48:29 »
IPad var helt ubrukelig i dag. Hakket og frøs. Til slutt ble jeg nektet tilgang og måtte bytte til andre medier litt over midtveis i 1 omgang. Fungerte helt problemfritt med PC  (2. omgang) og Mobil (android ca siste kvarteret av 1.omgang). Nå har jeg sett alle LUTV sendte kamper men det er tilsynelatende ikke noe mønster i problemene. Den eneste fellesnevneren er at det alltid er problemet med minst et av mediene. Android funker oftest problemfritt.
Jon R.

Blank_File

Sv: LUTV
« Svar #592 på: Desember 17, 2017, 03:34:55 »
Dette er første gang jeg ikke har kjøpt "billetten" ganske lenge i forveien (kanskje dagen før), og har vert ute i god tid på Live-streamen.
Dette er første gang det ikke har gått smertefritt for min del. Jeg fikk ikke sett ett minutt på PC, men måtte ty til mobiltelefonen.

Kan det være en sammenheng? Kan det være noe slikt som at serverene er bygd opp til å prioritere mottakere pr. "first-come-first-served" eller noe slikt, og at de med det feilberegner pågangen??

Ikke vet jeg, men det var i alle fall ufattelig bittert å først sitte ene omgangen å prøøøøve alt jeg kan komme på, for deretter å "gi opp" og ty til telefonen.
Nei. Jeg betalte 5 minutter etter kampen hadde begynt og så alt uten tendenser til problem. Pc med Chrome.

roaldv

Sv: LUTV
« Svar #593 på: Desember 17, 2017, 08:56:26 »
Dette er første gang jeg ikke har kjøpt "billetten" ganske lenge i forveien (kanskje dagen før), og har vert ute i god tid på Live-streamen.
Dette er første gang det ikke har gått smertefritt for min del. Jeg fikk ikke sett ett minutt på PC, men måtte ty til mobiltelefonen.

Kan det være en sammenheng? Kan det være noe slikt som at serverene er bygd opp til å prioritere mottakere pr. "first-come-first-served" eller noe slikt, og at de med det feilberegner pågangen??

Ikke vet jeg, men det var i alle fall ufattelig bittert å først sitte ene omgangen å prøøøøve alt jeg kan komme på, for deretter å "gi opp" og ty til telefonen.
Nei. Jeg betalte 5 minutter etter kampen hadde begynt og så alt uten tendenser til problem. Pc med Chrome.

Har også sett alle til nå på ipad, stort sett alltid kjøpt rett før kampstart og aldri hatt trøbbel før i dag. Tror de hadde trøbbel med ios-streamen i dag, for på min android-telefon funket det smertefritt. Pc funker ikke for meg, av en eller annen grunn får jeg feilmelding på at min region ikke er tillatt. Har prøvd flere forskjellige pc'er, nettlesere, wifi og 4g, men samme skitt hver gang ???
« Siste redigering: Desember 17, 2017, 09:04:11 av roaldv »

Sterland

Sv: LUTV
« Svar #594 på: Desember 17, 2017, 11:16:34 »
Helt katastrofe med safari på mac i går, det har imidlertid funket veldig bra tidligere.. Lastet ned Chrome for mac, og så resten av kampen uten noen form for problemer.

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #595 på: Desember 17, 2017, 12:12:16 »
Dette er første gang jeg ikke har kjøpt "billetten" ganske lenge i forveien (kanskje dagen før), og har vert ute i god tid på Live-streamen.
Dette er første gang det ikke har gått smertefritt for min del. Jeg fikk ikke sett ett minutt på PC, men måtte ty til mobiltelefonen.

Kan det være en sammenheng? Kan det være noe slikt som at serverene er bygd opp til å prioritere mottakere pr. "first-come-first-served" eller noe slikt, og at de med det feilberegner pågangen??

Ikke vet jeg, men det var i alle fall ufattelig bittert å først sitte ene omgangen å prøøøøve alt jeg kan komme på, for deretter å "gi opp" og ty til telefonen.
Nei. Jeg betalte 5 minutter etter kampen hadde begynt og så alt uten tendenser til problem. Pc med Chrome.

Har også sett alle til nå på ipad, stort sett alltid kjøpt rett før kampstart og aldri hatt trøbbel før i dag. Tror de hadde trøbbel med ios-streamen i dag, for på min android-telefon funket det smertefritt. Pc funker ikke for meg, av en eller annen grunn får jeg feilmelding på at min region ikke er tillatt. Har prøvd flere forskjellige pc'er, nettlesere, wifi og 4g, men samme skitt hver gang ???


Samme problem for meg. PC funker rett og slett ikke. Bare feilmelding.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: LUTV
« Svar #596 på: Desember 23, 2017, 13:46:05 »
Kjøpte International Streaming Matchday Pass nå, men det står bare "Live audio, Listen from 15:00" på International Match Centre. Er det vanlig et par timer før kamp?

TK20

Sv: LUTV
« Svar #597 på: Desember 23, 2017, 14:30:19 »
Kjøpte International Streaming Matchday Pass nå, men det står bare "Live audio, Listen from 15:00" på International Match Centre. Er det vanlig et par timer før kamp?

Nå har det kommet et videovindu. Perfekt!

Leedsgutt

Sv: LUTV
« Svar #598 på: Desember 23, 2017, 17:03:31 »
Noen flere som får error-melding under kampen ?

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #599 på: Desember 23, 2017, 18:27:00 »
Noen flere som får error-melding under kampen ?
Fikk i pausen. Ellers problemfritt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."