Main Menu

Tema: LUTV

Started by Dennis, July 21, 2008, 14:32:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Jon R

Quote from: auren on August 01, 2013, 09:48:03
Quote from: flynn on August 01, 2013, 08:53:43
Noen som vet om LUTV fungerer på Mac? Gjorde ikke det for en tid tilbake i alle fall, ganske irriterende...

flynn

Funker fint type brille på min iMac ihvertfall.. Så kampen mot Nürnberg.

auren

Bra. Det går seg sakte men sikkert til. Fremtidige oppgraderinger bør inkludere IOS for Ipad,  android og andre mobile plattformer  også. Burde ikke være noe hokus pokus dette.
Jon R.

auren

Ja, det irriterer meg litt at jeg ikke får hørt på LUTV på IPhonen...Det MÃ... jo være mulig å få til?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Quote from: auren on August 01, 2013, 15:52:37
Ja, det irriterer meg litt at jeg ikke får hørt på LUTV på IPhonen...Det MÃ... jo være mulig å få til?

auren

Hadde det funket så hadde jeg betalt for LUTV. Jeg hadde LUTV og måtte bruke Ustream for å høre på kamp når jeg ikke hadde tilgang til PC.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Skralle saker, nye LUTV. Dårlig lyd som stadig faller ut, og dårlige menyer. Ikke bra.  :(
Jon R.

Jørn Egil

Fikk strøken lyd når jeg trykte på video knappen istedenfor audio

HåvardK

Quote from: j-erikse on August 03, 2013, 17:04:08
Samme her, men lyden falt ut nå og da. Kanskje ikke helt uvanlig på nett-radio, men ikke bra for hjertet.

Jon R

Quote from: j-erikse on August 03, 2013, 17:04:08

Funket bedre her og. Fullstendig logisk løsning btw.  ::)
Jon R.

mac_gyver

Får dere sett høydepunktene fra gårsdagens match på LUTV? Trykker på videoen, men den bare loader i evig tid..
Pride of Yorkshire

Jon R

Quote from: mac_gyver on August 04, 2013, 18:16:03
Får dere sett høydepunktene fra gårsdagens match på LUTV? Trykker på videoen, men den bare loader i evig tid..

Hmmmm. Ikke overrasket. Skal prøve sjæl så fort jeg får tilgang til en pc....
Jon R.

mac_gyver

Quote from: Jon R on August 04, 2013, 18:18:59

Nå fungerer ting her :) 15 minutter med høydepunkter. Herlig :D
Pride of Yorkshire

Milou

Quote from: mac_gyver on August 04, 2013, 18:38:05

Kva gjorde du for å få dette til å fungere? Har samme problemet her, og klarer ikkje å få det til å virke etter forsøk med 3 ulike browsere.

testo

Quote from: Milou on August 04, 2013, 20:51:41
Quote from: mac_gyver on August 04, 2013, 18:38:05

Kva gjorde du for å få dette til å fungere? Har samme problemet her, og klarer ikkje å få det til å virke etter forsøk med 3 ulike browsere.

Problemet er nok ikke hos dere vil jeg tro, serveren til Leeds derimot har har vært treg veldig ofte i det siste har jeg merket. Mulig det er mye trafikk der om dagen..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Milou

Eg har fortsatt store problem med å få LUTV videoar til å spele. 9 av 10 ganger (minst) startar ikkje videoen. Dei få gangene det fungerer kjem det ein kort reklamesnutt først. Eg har ein mistanke om at det er denne reklametenesten som skaper problemet (og at det kan vere relatert til at eg bur i USA og at dei skal ha lokalisert reklame).

Eg syns det er ein uting å ha reklame på ein betalteneste og kjem til å klage på dette (i tillegg til at det ikkje fungerer sjølsagt), og eg oppfordrar alle andre LUTV-abbonenter til å gjere det samme.

Leedsfan

Quote from: Milou on August 12, 2013, 06:16:56
Eg har fortsatt store problem med å få LUTV videoar til å spele. 9 av 10 ganger (minst) startar ikkje videoen. Dei få gangene det fungerer kjem det ein kort reklamesnutt først. Eg har ein mistanke om at det er denne reklametenesten som skaper problemet (og at det kan vere relatert til at eg bur i USA og at dei skal ha lokalisert reklame).

Eg syns det er ein uting å ha reklame på ein betalteneste og kjem til å klage på dette (i tillegg til at det ikkje fungerer sjølsagt), og eg oppfordrar alle andre LUTV-abbonenter til å gjere det samme.

Jeg bruker www.privateinternetaccess.com og da kan jeg "flytte" på meg. På lørdagene pleier jeg å bo i Southampton for da kan jeg se Football League Show på BBC..

Unødvendig, men det kan løse problemet ditt..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Dette innlegget poster jeg her, selv om det egentlig burde ligge under klubbens offisielle side...

Jeg prøver å finne kampreferatet fra kampen mot Chesterfield med lagoppstillinger. Det virker å være "umulig".

Under Match Centre - Fixtures and Results, kan man bare se highlights fra kampene. Referat fra kampene finner jeg heller ikke under "News" - tidligere lå de der.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Ved å gå til "Newsnow", bla meg tilbake til kampdato 7. august, fant jeg referat fra kampen. På den offisielle siden har jeg ikke lykkes så langt.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Quote from: Hallgeir * on August 12, 2013, 18:34:21
Dette innlegget poster jeg her, selv om det egentlig burde ligge under klubbens offisielle side...

Jeg prøver å finne kampreferatet fra kampen mot Chesterfield med lagoppstillinger. Det virker å være "umulig".

Under Match Centre - Fixtures and Results, kan man bare se highlights fra kampene. Referat fra kampene finner jeg heller ikke under "News" - tidligere lå de der.

Gå inn på MATCH CENTRE og velg Fixtures and results i nedtrekksmenyen (på venstre side av den).
Velg COMPETITION i ny nedtrekksmeny  (Omtrent under ordet FIXTURES i overskriften)
Velg eksempelvis League Cup
Da kommer neste kamp opp.
For å se forrige trykker du på ordet: RESULTS

.......................og vips................................. Jeg finner jo ikke noe jeg heller! Utrolig tungvint design!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Den nye versjonen av LUTV må være designet og "utviklet" i fylla. Her må noen skjerpe seg!  >:(
Jon R.

rober

Quote from: Jon R on August 13, 2013, 20:58:46
Den nye versjonen av LUTV må være designet og "utviklet" i fylla. Her må noen skjerpe seg!  >:(

Eller i en kraftig bakrus.
Jeg vil ha tilbake gamleversjonen.

Hallgeir *

Kommer til å sende en mail til klubben....
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Hallgeir * on August 14, 2013, 10:03:35

Twittre litt til Haigh også kanskje. Du kan jo nevne at man ikke får hørt på LUTV under matchen hvis man har iPhone. De burde samkjøre LUTV på Internett og app på smarttelefon, kjøper man det ene så får man det andre..

Hallgeir *

Quote from: Leedsfan on August 14, 2013, 12:37:33

Twittre litt til Haigh også kanskje. Du kan jo nevne at man ikke får hørt på LUTV under matchen hvis man har iPhone. De burde samkjøre LUTV på Internett og app på smarttelefon, kjøper man det ene så får man det andre..

Shocking news.... Jeg er nok ikke på Twitter!    :o
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Hallgeir * on August 14, 2013, 13:48:48

Shocking news.... Jeg er nok ikke på Twitter!    :o

Jeg var ikke det jeg heller, men når nyheter kommer dit først, så til facebook, så på forum og til sist i nettaviser så hadde jeg ikke noe annet valg enn å melde meg inn...:)

Hallgeir *

Den nye versjonen av LUTV må være designet og "utviklet" i fylla. Her må noen skjerpe seg!  >:(

Fikk ganske kjapt svar på mitt spørsmål, med henvisning til siden der det ikke er info å finne om lagoppstillinger fra tidligere spilte kamper. Jeg er egentlig like langt.

Svar på ditt spørsmål ga kanskje mer uttelling, men gjør deg neppe mer happy enn meg...

Hi Hallgeir,

Thank you for your email.

Below provided link will take you to the results of the matches played earlier seasons:

http://www.leedsunited.com/results

Unfortunately, LUTV on iPhone will provide only text alerts and no audio commentary.

Best regards,
Manu
Customer Services

Dessuten likte jeg dårlig at vi har en dårlig skjult spion hos Customer Services. Er det han som står bak den nye websiden?
Super Leeds since 1968

Jon R

Fikke lyd før kampen på lørdag og heller ikke idag. Det reklameres med pre og post match shows på LUTV. Noen som får lyd? ??? ???
Jon R.

ollan

Quote from: Jon R on September 18, 2013, 20:48:42
Fikke lyd før kampen på lørdag og heller ikke idag. Det reklameres med pre og post match shows på LUTV. Noen som får lyd? ??? ???
Jeg hadde lyd i 5 min,så forsvant den.....venter i spenning. Klagemail på gang >:(
Ollan

Jon R

Nye LUTV suger balle.  >:(
Jon R.

flynn

Quote from: Jon R on September 18, 2013, 20:48:42

Nope, stillere enn på Old Trafford her.

Jon R

Lyd nå men dette holder ikke mål. Prøvde 2 min før KO og ingen lyd... >:(
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on September 18, 2013, 21:01:48
Lyd nå men dette holder ikke mål. Prøvde 2 min før KO og ingen lyd... >:(

Det er ikke sending på bortekamper før spark. Starter da. Men på radio bbc Leeds får du inn sendingen en times tid før kamp. Greit det da.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973