Skrevet av Emne: Tema: LUTV  (Lest 195435 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Killa

Sv: LUTV
« Svar #180 på: August 10, 2017, 08:56:32 »
Da er det vel bare å skaffe seg LUTV Matchday Pass til helgas kamp mot Preston!!
Noen som vet hva dette koster til ligakampene? Vil det være mest gunstig å kjøpe abonnement for hele sesongen eller til en og en kamp hvis det stort sett er bare kampene man vil ha tilgang til?

willum

Sv: LUTV
« Svar #181 på: August 10, 2017, 13:52:45 »
Da er det vel bare å skaffe seg LUTV Matchday Pass til helgas kamp mot Preston!!
Noen som vet hva dette koster til ligakampene? Vil det være mest gunstig å kjøpe abonnement for hele sesongen eller til en og en kamp hvis det stort sett er bare kampene man vil ha tilgang til?

Mener det er snakk om £5 per kamp. Vet ikke om det er mulig å kjøpe abonnement for hele sesongen.

Foreløpig er vel ikke Preston-kampen lagt ut for streaming-salg? Eller er det bare jeg som ikke klarer å manøvrere på nettsiden?

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #182 på: August 10, 2017, 13:55:27 »
mange bra spørsmål her nå....meld gjerne fra til meg hvis dere finner ut noe  ;D
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: LUTV
« Svar #183 på: August 10, 2017, 13:55:42 »
Da er det vel bare å skaffe seg LUTV Matchday Pass til helgas kamp mot Preston!!
Noen som vet hva dette koster til ligakampene? Vil det være mest gunstig å kjøpe abonnement for hele sesongen eller til en og en kamp hvis det stort sett er bare kampene man vil ha tilgang til?

Mener det er snakk om £5 per kamp. Vet ikke om det er mulig å kjøpe abonnement for hele sesongen.

Foreløpig er vel ikke Preston-kampen lagt ut for streaming-salg? Eller er det bare jeg som ikke klarer å manøvrere på nettsiden?

Har jeg forstått det riktig at 4 kampene på lørdager ikke inngår i dette. Det som streames er de kampene som går på andre tider enn dette?
Mulig jeg tar feil. Førøvrig trodde jeg jo at Platinum medlemsskapet mitt hadde rettigheter til TV kamper, men det er jo bare Audio..  ::)
Marching On! 4276

willum

Sv: LUTV
« Svar #184 på: August 10, 2017, 14:01:13 »
Da er det vel bare å skaffe seg LUTV Matchday Pass til helgas kamp mot Preston!!
Noen som vet hva dette koster til ligakampene? Vil det være mest gunstig å kjøpe abonnement for hele sesongen eller til en og en kamp hvis det stort sett er bare kampene man vil ha tilgang til?

Mener det er snakk om £5 per kamp. Vet ikke om det er mulig å kjøpe abonnement for hele sesongen.

Foreløpig er vel ikke Preston-kampen lagt ut for streaming-salg? Eller er det bare jeg som ikke klarer å manøvrere på nettsiden?

Har jeg forstått det riktig at 4 kampene på lørdager ikke inngår i dette. Det som streames er de kampene som går på andre tider enn dette?
Mulig jeg tar feil. Førøvrig trodde jeg jo at Platinum medlemsskapet mitt hadde rettigheter til TV kamper, men det er jo bare Audio..  ::)

Det er nok bare matchday pass som er inkl. i medlemsskapet. Altså sendingene før og etter kamp, samt radio av kamp. Ikke livestreamingen overseas.

Men lørdagskampene kl 4 skal streames de også. Kinnear: " the international live streaming of games is a new service for the forthcoming season which will allow our thousands of our overseas fans  the opportunity to watch any game home or away which isn’t being televised."

auren

Sv: LUTV
« Svar #185 på: August 10, 2017, 14:02:24 »
Det burde være mulig å sy sammen en totalpakke der du får tilgang til alle kampene som streames via LUTV og der man kan også kan høre på de kampene som ikke streames. Det er litt tungvindt å hele tiden måtte kjøpe PPV ticket til hver kamp som streames.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: LUTV
« Svar #186 på: August 10, 2017, 14:04:49 »
Er det noen her inne som vil ta på seg å kontakte klubben for å få klarhet i disse tingene på vegne av oss alle?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #187 på: August 10, 2017, 14:19:47 »
Har prøvd, men svaret jeg fikk var ikke noe å presentere her inne...presiserte kraftig at det dreide seg om Preston-game..

svaret som kom var:

"Do you mean the Bolton-game"....supporten sin det tenker jeg  :o
Ups & Ups!!

Budda

Sv: LUTV
« Svar #188 på: August 10, 2017, 14:27:59 »
Det burde være mulig å sy sammen en totalpakke der du får tilgang til alle kampene som streames via LUTV og der man kan også kan høre på de kampene som ikke streames. Det er litt tungvindt å hele tiden måtte kjøpe PPV ticket til hver kamp som streames.

auren

Siden de kun kan vise kamper som ikke går på TV, og det forandrer seg ila sesongen, så er det en grei løsning å betale pr kamp. Veldig vanskelig å prise et årskort når man ikke vet hvor mange kamper man kan tilby kunden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

ragnar

Sv: LUTV
« Svar #189 på: August 10, 2017, 14:30:01 »
Kanskje noe for styret å ta tak i? Om det er flere som har problemer?
*In El Loco we trust!*

auren

Sv: LUTV
« Svar #190 på: August 10, 2017, 14:33:05 »
Det burde være mulig å sy sammen en totalpakke der du får tilgang til alle kampene som streames via LUTV og der man kan også kan høre på de kampene som ikke streames. Det er litt tungvindt å hele tiden måtte kjøpe PPV ticket til hver kamp som streames.

auren

Siden de kun kan vise kamper som ikke går på TV, og det forandrer seg ila sesongen, så er det en grei løsning å betale pr kamp. Veldig vanskelig å prise et årskort når man ikke vet hvor mange kamper man kan tilby kunden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Du har helt rett Budda. Det blir litt vanskelig ja  :)

Likevel så kunne man sett på statistikken de siste årene, og funnet ut at ca. 30 kamper vil kunne vises. Det er 150 pund. Hadde man tilbydt en totalpakke på 100 pund før sesongstart, tror jeg de hadde tjent på det.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #191 på: August 10, 2017, 18:06:48 »

Killa

Sv: LUTV
« Svar #192 på: August 10, 2017, 18:12:45 »
Kanskje dette gir svaret til de som fremdeles lurer.

https://www.leedsunited.com/news/club-news/22162/preston-north-end-watch-overseas-live

Supre greier! Håper bare at det tekniske funker denne gangen!

Larsen.

Sv: LUTV
« Svar #193 på: August 11, 2017, 15:05:44 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #194 på: August 11, 2017, 15:08:03 »



Sent from my iPhone using Tapatalk

Vil det si at LUTV rent teknisk bruker Ifollow, men at vi fansen kjøper fra LUTV?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #195 på: August 11, 2017, 15:08:34 »
Var det ikke sånn det ikke skulle være da?
Ups & Ups!!

Larsen.

Sv: LUTV
« Svar #196 på: August 11, 2017, 15:08:49 »
Det var det jeg også begynte å lure på.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #197 på: August 11, 2017, 15:15:27 »
lettere forvirret jeg nå...ligger an til stress i forkant av match i morgen...ser meg nødt til å ha (minst en) kald tuborg (pr omgang) for hånden  ;D
Ups & Ups!!

Ihag

Sv: LUTV
« Svar #198 på: August 11, 2017, 16:37:38 »
Har kjøpt kampen i morgen ( 5 pund ). Fikk bekreftelse på e-mail fra Lufc. Så håper alt funker.

kongsmo

Sv: LUTV
« Svar #199 på: August 11, 2017, 19:47:10 »
Trenger man ingen medlemskap for å kjøpe kampen? Holder det å betale de 5£? Og er det International streaming som er den rette pakken?

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Larsen.

Sv: LUTV
« Svar #200 på: August 11, 2017, 19:49:19 »
Det holder med kun å kjøpe kampen. Ingen krav til membership


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

sportcarl1

Sv: LUTV
« Svar #201 på: August 11, 2017, 20:41:10 »
man skall väl inte behöva köpa matchday pass för 0,99 om man har platinium membership?, utan borde väl räcka med att betala 5 pund på pay per wiev? är det bara att klicka på international streaming och därifrån betala?
 

TK20

Sv: LUTV
« Svar #202 på: August 12, 2017, 08:40:28 »
Én ting er forvirrende: man kan velge matchday pass for 0.99p/week, som gir muligheten for overseas fans til å live streame kamper on a pay-per-view basis. Jeg har ikke matchday pass, men kan allikevel velge alternativet "International streaming", som høres veldig ut som det jeg vil ha.

Noen som kjenner til det?

HåvardK

Sv: LUTV
« Svar #203 på: August 12, 2017, 08:58:01 »
Håper det er noen som  kan gi noen fornuftige svar her. Jeg har nå kjøpt matchday pass til fem pund, og fått bekreftet at det gir meg mulighet til å streame kampen. Ser imidlertid ingen link eller forklaring på hvordan en rent teknisk går frem for å få opp bilde og lyd. Jeg bruker PC, bare så det er sagt - så noen app er ikke aktuelt for meg.
Skjønner jo at sendinga ikke har begynt ennå, men det burde jo ligge en oppskrift på fremgangsmåte på LUTV-sida.
Og altså: Linken som ligger lengre oppe i denne tråden viser jo ikke annet enn hvordan en går frem for å betale for moroa, ikke hvordan en faktisk får tilgang til lyd og bilde.

Kato

Sv: LUTV
« Svar #204 på: August 12, 2017, 08:58:22 »
Én ting er forvirrende: man kan velge matchday pass for 0.99p/week, som gir muligheten for overseas fans til å live streame kamper on a pay-per-view basis. Jeg har ikke matchday pass, men kan allikevel velge alternativet "International streaming", som høres veldig ut som det jeg vil ha.

Noen som kjenner til det?

Sitter med det samme nå. Siden det står 5 pund pr kamp så velger jeg den international streaming til 5 pund. Satser på at det er den selv o mdet står 3 days pass der.
 

Kato

Sv: LUTV
« Svar #205 på: August 12, 2017, 08:59:34 »
Håper det er noen som  kan gi noen fornuftige svar her. Jeg har nå kjøpt matchday pass til fem pund, og fått bekreftet at det gir meg mulighet til å streame kampen. Ser imidlertid ingen link eller forklaring på hvordan en rent teknisk går frem for å få opp bilde og lyd. Jeg bruker PC, bare så det er sagt - så noen app er ikke aktuelt for meg.
Skjønner jo at sendinga ikke har begynt ennå, men det burde jo ligge en oppskrift på fremgangsmåte på LUTV-sida.
Og altså: Linken som ligger lengre oppe i denne tråden viser jo ikke annet enn hvordan en går frem for å betale for moroa, ikke hvordan en faktisk får tilgang til lyd og bilde.

Men er det matchday pass eller international streaming vi skal kjøpe?

Matchday pass koster jo 0,99 pund.
 

HåvardK

Sv: LUTV
« Svar #206 på: August 12, 2017, 08:59:53 »
Én ting er forvirrende: man kan velge matchday pass for 0.99p/week, som gir muligheten for overseas fans til å live streame kamper on a pay-per-view basis. Jeg har ikke matchday pass, men kan allikevel velge alternativet "International streaming", som høres veldig ut som det jeg vil ha.

Noen som kjenner til det?

Sitter med det samme nå. Siden det står 5 pund pr kamp så velger jeg den international streaming til 5 pund. Satser på at det er den selv o mdet står 3 days pass der.
Har også gjort det samme.

Kato

Sv: LUTV
« Svar #207 på: August 12, 2017, 09:08:36 »
Håper det er noen som  kan gi noen fornuftige svar her. Jeg har nå kjøpt matchday pass til fem pund, og fått bekreftet at det gir meg mulighet til å streame kampen. Ser imidlertid ingen link eller forklaring på hvordan en rent teknisk går frem for å få opp bilde og lyd. Jeg bruker PC, bare så det er sagt - så noen app er ikke aktuelt for meg.
Skjønner jo at sendinga ikke har begynt ennå, men det burde jo ligge en oppskrift på fremgangsmåte på LUTV-sida.
Og altså: Linken som ligger lengre oppe i denne tråden viser jo ikke annet enn hvordan en går frem for å betale for moroa, ikke hvordan en faktisk får tilgang til lyd og bilde.

https://www.leedsunited.com/match-centre

Her ligger en mulighet for oss overseas. Kanskje det er her vi skal inn.
 

TK20

Sv: LUTV
« Svar #208 på: August 12, 2017, 09:16:05 »
Nå har jeg også kjøpt International Streaming, uten Matchday Pass. Satser på at det ikke byr på problemer.

Når jeg går inn på profilen min, under "Subscriptions" står det "Expiry/Renewal date: 15.8.2017". Må følge med på om det er en sånn hemmelig auto-renewal.

h.b

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #209 på: August 12, 2017, 11:05:57 »
Stusser fælt her. Kun audio.