Skrevet av Emne: Tema: LUTV  (Lest 193393 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: LUTV
« Svar #390 på: September 05, 2017, 22:03:56 »
Det står at man bestiller 7 dager når man kjøper. Kanskje man kjøper 7 stk match day pass, altså 7 trekk fra kontoen. En periode (7 pass) koster da ca £7?

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #391 på: September 05, 2017, 22:10:00 »
Det står at man bestiller 7 dager når man kjøper. Kanskje man kjøper 7 stk match day pass, altså 7 trekk fra kontoen. En periode (7 pass) koster da ca £7?

Høres merkelig ut, synes jeg. Da burde man presisere at kjøpet gjelder for sju kamper.

Tror mer på at det gjelder for ei uke, og at systemet fungerer litt for godt for klubben. Et lite kundevennlig opplegg.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: LUTV
« Svar #392 på: September 05, 2017, 22:32:34 »
Det står at man bestiller 7 dager når man kjøper. Kanskje man kjøper 7 stk match day pass, altså 7 trekk fra kontoen. En periode (7 pass) koster da ca £7?

Høres merkelig ut, synes jeg. Da burde man presisere at kjøpet gjelder for sju kamper.

Tror mer på at det gjelder for ei uke, og at systemet fungerer litt for godt for klubben. Et lite kundevennlig opplegg.

Jo. Men man skulle tro at match day pass bare var aktuelt på kampdager. Fungerer denne tilgangen f.eks dagen før kamp?

Jeg tror man avtaler for en periode , 7 stk kampdager.

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #393 på: September 06, 2017, 08:01:16 »
Noen som vet hvordan man kansellerer et subscription på Matchday pass på LUTV?

Gjelder vel bare 7 dager om gangen, og så må man bestille på nytt neste uke?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei, er autorenewal...

Sikker? Det opplyste de ikke noe om når jeg nettopp bestilte det. Dårlig i tilfelle.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, blir trekt 0,99 per uke nå. Ser det på "order history" inne på min side på LUTV og.

Noen som har funnet ut hvordan man stopper denne subscription? Har sendt epost til LUTV support, men ingen svar derfra så langt...

Gå inn på innstillinger og SLETT kortet ditt! Det virker om det er månedlig trekk. Hvis du har betalt for ett år, så rusler og går det!

 :)
Hvordan sletter man kortet?
Eneste mulighet jeg får opp er å endre kortet...faen, dette irriterer meg!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #394 på: September 06, 2017, 08:20:17 »
beklager spørsmål, men har kommet litt sent inn på denne...
Hvorfor vil folk ut av denne dealen...er ikke dette bare bra da?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #395 på: September 06, 2017, 08:46:36 »
beklager spørsmål, men har kommet litt sent inn på denne...
Hvorfor vil folk ut av denne dealen...er ikke dette bare bra da?

Om dealen er bra eller ikke så skal uansett kunden ha muligheten til å gå ut av dealen om man ønsker det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: LUTV
« Svar #396 på: September 06, 2017, 12:03:11 »
Funker det å se kamp på LUTV nå? På alle kampene til nå så har jeg registrert at noen ikke får sett, at man detter ut osv.

Hvis det er mulig å se uten problemer, kan noen forklare hvordan man bestiller kun streaming. Har vært inne å å lest, men det er jo fullstendig kaos i valg. Jeg er opptatt av å kunne se kamper. Platina, gold og muligheter for å dele ut pris, være med på fest eller være maskot er ikke veldig lite viktig.

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #397 på: September 06, 2017, 21:50:57 »
Det står at man bestiller 7 dager når man kjøper. Kanskje man kjøper 7 stk match day pass, altså 7 trekk fra kontoen. En periode (7 pass) koster da ca £7?

Hvis din teori er riktig, er det ikke merkelig at det trekkes penger til en helg/tidspunkt hvor det ikke spilles kamp?

Jeg, og sikkert mange med meg, ble trukket forrige helg da det var landskamper.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: LUTV
« Svar #398 på: September 06, 2017, 22:37:05 »
Det står at man bestiller 7 dager når man kjøper. Kanskje man kjøper 7 stk match day pass, altså 7 trekk fra kontoen. En periode (7 pass) koster da ca £7?

Hvis din teori er riktig, er det ikke merkelig at det trekkes penger til en helg/tidspunkt hvor det ikke spilles kamp?

Jeg, og sikkert mange med meg, ble trukket forrige helg da det var landskamper.
Jeg ble også trukket og kjøper ditt poeng. Men det er rart at det ikke opplyses hvis dette er for resten av sesongen. Det står betaling for 7 days. Subscription.

willum

Sv: LUTV
« Svar #399 på: September 07, 2017, 09:03:52 »
Funker det å se kamp på LUTV nå? På alle kampene til nå så har jeg registrert at noen ikke får sett, at man detter ut osv.

Hvis det er mulig å se uten problemer, kan noen forklare hvordan man bestiller kun streaming. Har vært inne å å lest, men det er jo fullstendig kaos i valg. Jeg er opptatt av å kunne se kamper. Platina, gold og muligheter for å dele ut pris, være med på fest eller være maskot er ikke veldig lite viktig.

Du velger "International streaming", tror du kan gjøre det her: https://www.leedsunited.com/subscription-area#/register.

Det har fungert passe greit for meg, selv om bildet falt ut noen ganger i de kampene som er vist (Preston og Fulham).  Har vært nødt til å logge inn på nytt for å få bildet tilbake.

Og så er filmingen og produksjonen på student-TV-nivå. Men jeg synes uansett det er verdt 50 kroner å få sett bilder fra kampen i stedet for bare lyd. Og jeg regner med kvaliteten blir bedre utover sesongen. Det må den nesten bli. Kanskje allerede lørdag?




Leedsgutt

Sv: LUTV
« Svar #400 på: September 07, 2017, 11:14:20 »
Det står at man bestiller 7 dager når man kjøper. Kanskje man kjøper 7 stk match day pass, altså 7 trekk fra kontoen. En periode (7 pass) koster da ca £7?

Høres merkelig ut, synes jeg. Da burde man presisere at kjøpet gjelder for sju kamper.

Tror mer på at det gjelder for ei uke, og at systemet fungerer litt for godt for klubben. Et lite kundevennlig opplegg.

Den varer i 7 dager fordi det er da 7 dager til neste kamp. Da må du kjøpe på nytt.

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #401 på: September 07, 2017, 11:16:58 »
Funker det å se kamp på LUTV nå? På alle kampene til nå så har jeg registrert at noen ikke får sett, at man detter ut osv.

Hvis det er mulig å se uten problemer, kan noen forklare hvordan man bestiller kun streaming. Har vært inne å å lest, men det er jo fullstendig kaos i valg. Jeg er opptatt av å kunne se kamper. Platina, gold og muligheter for å dele ut pris, være med på fest eller være maskot er ikke veldig lite viktig.

Du velger "International streaming", tror du kan gjøre det her: https://www.leedsunited.com/subscription-area#/register.

Det har fungert passe greit for meg, selv om bildet falt ut noen ganger i de kampene som er vist (Preston og Fulham).  Har vært nødt til å logge inn på nytt for å få bildet tilbake.

Og så er filmingen og produksjonen på student-TV-nivå. Men jeg synes uansett det er verdt 50 kroner å få sett bilder fra kampen i stedet for bare lyd. Og jeg regner med kvaliteten blir bedre utover sesongen. Det må den nesten bli. Kanskje allerede lørdag?


sånn jeg tenker også...egentlig helt fantastisk å få match inn i stua for 50,- bols tenker jeg.  ;D
Ups & Ups!!

Leedsgutt

Sv: LUTV
« Svar #402 på: September 07, 2017, 11:17:09 »

Gjelder vel bare 7 dager om gangen, og så må man bestille på nytt neste uke?


Sent from my iPhone using Tapatalk
[/quote]

Nei, er autorenewal...
[/quote]

Sikker? Det opplyste de ikke noe om når jeg nettopp bestilte det. Dårlig i tilfelle.


Sent from my iPhone using Tapatalk
[/quote]

Ja, blir trekt 0,99 per uke nå. Ser det på "order history" inne på min side på LUTV og.
[/quote]

Noen som har funnet ut hvordan man stopper denne subscription? Har sendt epost til LUTV support, men ingen svar derfra så langt...
[/quote]

Gå inn på innstillinger og SLETT kortet ditt! Det virker om det er månedlig trekk. Hvis du har betalt for ett år, så rusler og går det!

 :)
[/quote]
Hvordan sletter man kortet?
Eneste mulighet jeg får opp er å endre kortet...faen, dette irriterer meg!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
[/quote]

Du må sende mail til klubben. Det gjorde jeg.'
Matchdaypass er for de i England. Vi får det inkludert når vi kjøper streamen.

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #403 på: September 07, 2017, 12:49:51 »

Gjelder vel bare 7 dager om gangen, og så må man bestille på nytt neste uke?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei, er autorenewal...
[/quote]

Sikker? Det opplyste de ikke noe om når jeg nettopp bestilte det. Dårlig i tilfelle.


Sent from my iPhone using Tapatalk
[/quote]

Ja, blir trekt 0,99 per uke nå. Ser det på "order history" inne på min side på LUTV og.
[/quote]

Noen som har funnet ut hvordan man stopper denne subscription? Har sendt epost til LUTV support, men ingen svar derfra så langt...
[/quote]

Gå inn på innstillinger og SLETT kortet ditt! Det virker om det er månedlig trekk. Hvis du har betalt for ett år, så rusler og går det!

 :)
[/quote]
Hvordan sletter man kortet?
Eneste mulighet jeg får opp er å endre kortet...faen, dette irriterer meg!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
[/quote]

Du må sende mail til klubben. Det gjorde jeg.'
Matchdaypass er for de i England. Vi får det inkludert når vi kjøper streamen.
[/quote]

Det stemmer ikke.
Mitt sitt blir fornyet hver 7. dag. Det ser jeg inne på history på profilen min og trekk fra kontoen.

Og der finnes ingen måte å få avsluttet dette på.
Jeg har sendt mail til klubben, men damen som sitter der er på ferie og tilbake 22. september (autosvar).
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedstomadness

Sv: LUTV
« Svar #404 på: September 07, 2017, 16:12:49 »
Bittelitt irriterende dette Matchday-Passet. Sjekket tidligere idag, og her har trekket gått, og gått. Kortopplysninger får man ikke slettet på LUTV. På den vanlige kontoen min på Leeds United kan jeg enkelt legge til eller fjerne betalingskort. Dette må de få ordnet opp i slik at folk enkelt kan si opp abbonement etter hver kamp. Når det gjelder mail, så sendte jeg oppsigelse til lutvsupport@streamamg.com og det tok bare ett par timer før jeg fikk svar om at oppsigelsen var i orden. Det lar seg altså gjøre  :) men de har litt å gjøre på hjemmesidene sine...

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #405 på: September 07, 2017, 16:23:24 »
Bittelitt irriterende dette Matchday-Passet. Sjekket tidligere idag, og her har trekket gått, og gått. Kortopplysninger får man ikke slettet på LUTV. På den vanlige kontoen min på Leeds United kan jeg enkelt legge til eller fjerne betalingskort. Dette må de få ordnet opp i slik at folk enkelt kan si opp abbonement etter hver kamp. Når det gjelder mail, så sendte jeg oppsigelse til lutvsupport@streamamg.com og det tok bare ett par timer før jeg fikk svar om at oppsigelsen var i orden. Det lar seg altså gjøre  :) men de har litt å gjøre på hjemmesidene sine...

Takker. Skal prøve den email adressen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: LUTV
« Svar #406 på: September 07, 2017, 17:09:41 »
Sånn. Nå har jeg lagt inn et kredittkort som går ut  allerede i november  2017. Etter det har de ikke lov å belaste meg mer. Hvis tusenvis av fans sender mail fra hele  verden  så har de sikkert nok å gjøre til etter nyttår.

Svakt at det ikke opplysese at dette er en renewal subscription som automatisk  fornyer seg. Og at det ikke går an å avslutte en slik ordning selv. Egentlig er det lureri som minner om den Norske Bokklubben i Norge som bare sendte   regninger uavbrutt !! . Jeg trodde jeg kjøpte ETT pass for EN  kampdag.

Dette var en utspekulert måte å tjene penger på. Dette gjør jo at man blir skeptisk til priser og betingelser neste gang man skal kjøpe noe.  Men kampstreamen til  £5 var helt ok.
« Siste redigering: September 07, 2017, 17:11:19 av Josch »

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #407 på: September 09, 2017, 14:54:38 »
Sånn. Nå har jeg lagt inn et kredittkort som går ut  allerede i november  2017. Etter det har de ikke lov å belaste meg mer. Hvis tusenvis av fans sender mail fra hele  verden  så har de sikkert nok å gjøre til etter nyttår.

Svakt at det ikke opplysese at dette er en renewal subscription som automatisk  fornyer seg. Og at det ikke går an å avslutte en slik ordning selv. Egentlig er det lureri som minner om den Norske Bokklubben i Norge som bare sendte   regninger uavbrutt !! . Jeg trodde jeg kjøpte ETT pass for EN  kampdag.

Dette var en utspekulert måte å tjene penger på. Dette gjør jo at man blir skeptisk til priser og betingelser neste gang man skal kjøpe noe.  Men kampstreamen til  £5 var helt ok.

Har sendt mail for å si opp matchday pass. Ble spurt om jeg hadde årlig eller månedlig  renewal, men det har vi da aldri blitt spurt om ved bestilling?
Siden jeg blir trukket ukentlig, antar jeg at jeg "har fått tildelt" et årlig. Dette blir nå stoppet fra 13. sept.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #408 på: September 09, 2017, 15:29:34 »
Har kjøpt tilgang til kampen i dag.

LUTV har bare falt ut to ganger så langt.  :P

Håper kvaliteten tar seg opp. Lyden er for lav, så det funker best med headset.
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #409 på: September 09, 2017, 15:30:23 »
når kan jeg evt forvente lyd idag tror dere?
Ups & Ups!!

asLeeds

Sv: LUTV
« Svar #410 på: September 09, 2017, 15:41:44 »
The email is already in use ....?

Ka faen ? komme ikkje inn !! HJELP
DALHEIM WHITES

Kontakinte

Sv: LUTV
« Svar #411 på: September 09, 2017, 15:44:27 »
The email is already in use ....?

Ka faen ? komme ikkje inn !! HJELP
Du må logge deg inn på vanlig måte! Ikke via registreringa , fikk samme beskjed her

roaldv

Sv: LUTV
« Svar #412 på: September 09, 2017, 15:51:10 »
Er innlogget, men hvor finner dere linken til International streaming? Kjøpte dette tidligere i dag.

Barry

Sv: LUTV
« Svar #413 på: September 09, 2017, 15:52:51 »
Hva gjør man ved beskjed: email already in use?
 

willum

Sv: LUTV
« Svar #414 på: September 09, 2017, 15:53:27 »
Er innlogget, men hvor finner dere linken til International streaming? Kjøpte dette tidligere i dag.

https://www.leedsunited.com/match-centre/international-match-centre#/

roaldv

Sv: LUTV
« Svar #415 på: September 09, 2017, 15:55:09 »
Er innlogget, men hvor finner dere linken til International streaming? Kjøpte dette tidligere i dag.
Fant den, men nå sier den "We're sorry, this content is only available in certain countries." Er ikke Trøndelag med i denne ordningen? >:(

sportcarl1

Sv: LUTV
« Svar #416 på: September 09, 2017, 15:55:44 »
Är alltid lite krångligt men när man väl betalat  brukar det funka om man går in på matchcenter och klickar på  streamingen
 

NT

Sv: LUTV
« Svar #417 på: September 09, 2017, 15:57:04 »
Logg ut og logg inn igjen, så kommer LIVE lionken opp og gå deretter til international. Funker suverent

roaldv

Sv: LUTV
« Svar #418 på: September 09, 2017, 16:19:00 »
Er innlogget, men hvor finner dere linken til International streaming? Kjøpte dette tidligere i dag.
Fant den, men nå sier den "We're sorry, this content is only available in certain countries." Er ikke Trøndelag med i denne ordningen? >:(
Det funker med appen, men ikke i noen nettlesere. Får nøye meg med telefonen i dag, og sjekke dette senere.

asLeeds

Sv: LUTV
« Svar #419 på: September 09, 2017, 16:21:10 »
error.....
DALHEIM WHITES