Main Menu

Tema: LUTV

Started by Dennis, July 21, 2008, 14:32:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Budda

Prøvd fire ulike enheter, og ingen funker. Dette er faen meg for dårlig!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

asLeeds

Ser alle andre kamp ????
DALHEIM WHITES

Kontakinte

Dette røret her kan dem faen i meg kutte ut pronto!! Skaper bare aggresjon for pokker >:( >:(

Budda

Fikk det til nå. Måtte først gå lutv/match day pass, kjøpe og logge inn, deretter match center/International match center

Endre

Budda

Ikke akkurat HD

Endre

Sydhagen

Funker helt konge på iphone!

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

dansale

masse error...................................................... ikke hd
Forza Leeds!

Kontakinte

Fungerer helt HD med appen på Android også

Hallgeir *

Quote from: Budda on September 09, 2017, 16:38:51
Fikk det til nå. Måtte først gå lutv/match day pass, kjøpe og logge inn, deretter match center/International match center

Du skal ikke trenge å bruke penger på matchday pass når du har kjøpt kampen.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Fortsatt ingen som har en forklaring på hvordan man kjøper kun tilgang til kampen.

Leedsfan

Quote from: eriksen55 on September 09, 2017, 17:58:24
Fortsatt ingen som har en forklaring på hvordan man kjøper kun tilgang til kampen.

Man kjøper kun tilgang til matchen og så ser man!

https://www.leedsunited.com/match-centre

International Match Centre
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Quote from: Hallgeir * on September 09, 2017, 17:04:04

Det er riktig. Men man må inn på denne menyen for å kjøpe streamen til £5. Slik har jeg gjort det.

h.b

Håper den kommer som app på apple tv snart

Hallgeir *

Quote from: Josch on September 09, 2017, 18:10:40
Quote from: Hallgeir * on September 09, 2017, 17:04:04

Det er riktig. Men man må inn på denne menyen for å kjøpe streamen til £5. Slik har jeg gjort det.

Det stemmer, det er samme meny, men matchday pass behøves ikke.
Super Leeds since 1968

Josch

Takk til de som foreslo appen for iPhone eller android. PC fungerte ræva men app hadde fine bilder og lyd uten avbrudd.

Dette blir nok bedre etter hvert. Alt i alt er LUTV kraftig forbedret.

Jon R

Testet både PC, iPad og Android i dag. Resultat:
Android ( med Leeds appen på Huawei P9) fungerte perfekt.  :) :)
PC kræsjet 5-6 ganger på 70 minutter før jeg gav opp.  >:(
iPad heller ikke perfekt, selv med app. Hadde to "frys" i bildet på 15 minutter før jeg droppet den og.  :(
Jon R.

Lundewhites

Funket på mobil og pc( måtte oppdatere en gang)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Asbjørn

Funket på mobil og pc (pc krasjet to ganger i 1.omg, bl.a. Lasoggas mål) og 4-5 ganger i andre.
Kom relativt raskt innpå igjen alle gangene.

Tror jeg aldri har opplevd crash via iphone-appen. Men bruker den bare som backup når pc svikter...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Iphone:
Feilfritt gjennom samfulle 90 minutter.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ar9

Vises Leeds - Birmingham på LUTV tro?

Jon R

Quote from: ar9 on September 09, 2017, 22:36:40
Vises Leeds - Birmingham på LUTV tro?
Jepp, alle kamper som ikke går på Sky.
Jon R.

TK20

Utenom noen få frys i Preston-kampen har Leeds United-appen på ipad funket hver gang. Tror det er den samme appen som iphone, men man kan zoome i bildet for å få fullscreen.

Square Ball

Quote from: Asbjørn on September 09, 2017, 19:10:17
Funket på mobil og pc (pc krasjet to ganger i 1.omg, bl.a. Lasoggas mål) og 4-5 ganger i andre.
Kom relativt raskt innpå igjen alle gangene.

Tror jeg aldri har opplevd crash via iphone-appen. Men bruker den bare som backup når pc svikter...

Samme her.Har fått error 5-6 ganger under hver sending,men refresher og har bilde igjen
rimelig kjapt.Men  hva med Millwall borte til lørdag,blir dette LUTV-sending?
Alle bortekampene har jo hittil gått på viasat

Asbjørn

Quote from: Square Ball on September 10, 2017, 08:38:44

Samme her.Har fått error 5-6 ganger under hver sending,men refresher og har bilde igjen

Burnley neste tirsdag går på tv (liga... eh Carabaocupen), ellers er neste annonserte Sky-kamp 1.oktober borte med Wednesday.

Resten skal vel gå på LUTV. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsgutt

Quote from: Asbjørn on September 10, 2017, 08:42:50
Quote from: Square Ball on September 10, 2017, 08:38:44

Burnley neste tirsdag går på tv (liga... eh Carabaocupen), ellers er neste annonserte Sky-kamp 1.oktober borte med Wednesday.

Resten skal vel gå på LUTV. :)

Eneste problemet jeg alltid har fått er denne HTTP erroren som kommer i kampen noenganger.
fikk den 3-4 ganger under kampen, men er bare å refreshe siden og trykke play igjenn.

Neste tv kamp er Burnley, deretter borte mot SheffW.

Alle kampene til leeds både hjemme og borte som ikke går på TV, kommer til å bli vist på LUTV.
Bare tilfeldigheter at bortekampene ikke har kommet på LUTV enda.
Vet ikke hvordan det kommer til å bli, men ser for meg at Rich og Emma blir værende i studioet på elland road, og at Thom kirwin og eddie gray snakker pitchside fra bortekampene, der de gjennomfører intervjuene med spillere.  Just a guess.

Joe Jordan

Har brukt £5 på International Streaming igjen. Fungerte 100% på iPhone på 4G sist, da jeg var "ute". Får se om det fungerer på iPad i kveld. Håper at LUTV lanseres på AppleTV snart. Skulle ikke være noe hokus-pokus i og med at den allerede finnes for iOS.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sydhagen

Quote from: Joe Jordan on September 12, 2017, 11:27:07
Har brukt £5 på International Streaming igjen. Fungerte 100% på iPhone på 4G sist, da jeg var "ute". Får se om det fungerer på iPad i kveld. Håper at LUTV lanseres på AppleTV snart. Skulle ikke være noe hokus-pokus i og med at den allerede finnes for iOS.

Jeg og brukte Iphone feilfritt forrige kamp.
Fikk det ikke til med Ipad, sikkert pga jeg ikke har sim-kort i den. Har kun tilkoblet wifi. Fikk opp melding om at de ikke klarte å plassere meg på "kartet". Dette har sikkert med at det kun er fans utenfor UK og Irland som får se kampen på LUTV.

Promotion 2010

Quote from: Sydhagen on September 12, 2017, 13:12:03

Fikk det ikke til med Ipad, sikkert pga jeg ikke har sim-kort i den. Har kun tilkoblet wifi. Fikk opp melding om at de ikke klarte å plassere meg på "kartet". Dette har sikkert med at det kun er fans utenfor UK og Irland som får se kampen på LUTV.

Skru på stedtjenester på I-pad.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Quote from: Promotion 2010 on September 12, 2017, 13:31:13

Jeg gjorde det. Leeds United appen står oppført med at stedtjenester er aktiv når appen er i bruk.

Promotion 2010

Quote from: Sydhagen on September 12, 2017, 13:32:38
Quote from: Promotion 2010 on September 12, 2017, 13:31:13

Jeg gjorde det. Leeds United appen står oppført med at stedtjenester er aktiv når appen er i bruk.

Hos meg også. Da oppdaterte jeg appen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973