Skrevet av Emne: Tema: LUTV  (Lest 194585 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Budda

Sv: LUTV
« Svar #480 på: September 12, 2017, 21:40:51 »
Funker bra på IPad bortsett fra at jeg hele tiden må passe på at den ikke går i skjermlås


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Blank_File

Sv: LUTV
« Svar #481 på: September 12, 2017, 21:44:23 »
Streama fra iPad (iPhone-appen) over Apple TV. Funka veldig greit i ca en halvtime, før jeg datt ut. Det samme skjedde visst hos brodern (Mac), men etter det kunne jeg ikke logge inn igjen grunnet 'not able to verify your area'. Jeg har gitt den tillatelse til å kontrollere sted, men iPaden er uten telefonnett.

Noen som har slitt med samme? "Svenskeknappen" er testa flere ganger.
Kjører samme linja som deg (iPad Air og ATV4), men bildet forsvinner på Airplay etter 10 sekunder. Lyden fortsetter. Har ikke hatt noe problemer med lokalisering eller utlogging på den. Blir overrasket hvis LUTV bruker Apple lokalisering til å vite hvor  den kan spille av innholdet og ikke IP adresse.

Budda

Sv: LUTV
« Svar #482 på: September 12, 2017, 21:46:53 »
Streama fra iPad (iPhone-appen) over Apple TV. Funka veldig greit i ca en halvtime, før jeg datt ut. Det samme skjedde visst hos brodern (Mac), men etter det kunne jeg ikke logge inn igjen grunnet 'not able to verify your area'. Jeg har gitt den tillatelse til å kontrollere sted, men iPaden er uten telefonnett.

Noen som har slitt med samme? "Svenskeknappen" er testa flere ganger.
Kjører samme linja som deg (iPad Air og ATV4), men bildet forsvinner på Airplay etter 10 sekunder. Lyden fortsetter. Har ikke hatt noe problemer med lokalisering eller utlogging på den. Blir overrasket hvis LUTV bruker Apple lokalisering til å vite hvor  den kan spille av innholdet og ikke IP adresse.

Bruker du skjermbilde over AirPlay?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Dennis

Sv: LUTV
« Svar #483 på: September 12, 2017, 21:57:26 »
Streama fra iPad (iPhone-appen) over Apple TV. Funka veldig greit i ca en halvtime, før jeg datt ut. Det samme skjedde visst hos brodern (Mac), men etter det kunne jeg ikke logge inn igjen grunnet 'not able to verify your area'. Jeg har gitt den tillatelse til å kontrollere sted, men iPaden er uten telefonnett.

Noen som har slitt med samme? "Svenskeknappen" er testa flere ganger.
Kjører samme linja som deg (iPad Air og ATV4), men bildet forsvinner på Airplay etter 10 sekunder. Lyden fortsetter. Har ikke hatt noe problemer med lokalisering eller utlogging på den. Blir overrasket hvis LUTV bruker Apple lokalisering til å vite hvor  den kan spille av innholdet og ikke IP adresse.

Bruker du skjermbilde over AirPlay?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, bare speiler iPad med Apple TV. Funka en halvtime, så vil ikke LUTV la meg se kamp på iPad grunnet at de ikke veit hvor jeg er...
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #484 på: September 12, 2017, 21:59:56 »
Sliter med ustabilt nett på min android, mens kona ikke har problemer på sin ipad.
Super Leeds since 1968

Budda

Sv: LUTV
« Svar #485 på: September 12, 2017, 22:03:49 »
Streama fra iPad (iPhone-appen) over Apple TV. Funka veldig greit i ca en halvtime, før jeg datt ut. Det samme skjedde visst hos brodern (Mac), men etter det kunne jeg ikke logge inn igjen grunnet 'not able to verify your area'. Jeg har gitt den tillatelse til å kontrollere sted, men iPaden er uten telefonnett.

Noen som har slitt med samme? "Svenskeknappen" er testa flere ganger.
Kjører samme linja som deg (iPad Air og ATV4), men bildet forsvinner på Airplay etter 10 sekunder. Lyden fortsetter. Har ikke hatt noe problemer med lokalisering eller utlogging på den. Blir overrasket hvis LUTV bruker Apple lokalisering til å vite hvor  den kan spille av innholdet og ikke IP adresse.

Bruker du skjermbilde over AirPlay?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, bare speiler iPad med Apple TV. Funka en halvtime, så vil ikke LUTV la meg se kamp på iPad grunnet at de ikke veit hvor jeg er...

Slet med at bildet forsvant etter en stund når jeg brukte den funksjonen, men fikk et tips fra HB . Prøv heller denne funksjonen (sveip til venstre):




Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Budda

Sv: LUTV
« Svar #486 på: September 12, 2017, 22:04:20 »
Løste problemet for meg


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Blank_File

Sv: LUTV
« Svar #487 på: September 12, 2017, 22:17:08 »
Løste problemet for meg


Sent from my iPhone using Tapatalk
Takker. Det funka bedre. Streamer skjermen i stedet for streamen. Burde jeg tenkt på.

Dennis

Sv: LUTV
« Svar #488 på: September 12, 2017, 22:17:50 »
Løste problemet for meg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Men jeg får ikke appen til å spille engang, grunnet at den ikke kan verifisere posisjonen. (har tillatt det).

Uansett, ser på macen så no worries.
Marching on together!

Blank_File

Sv: LUTV
« Svar #489 på: September 12, 2017, 22:52:30 »
Er glad for at vi får se kamper, men de kunne klart dette bedre enn nå. Det er egentlig bare direkte på telefoner at det funker nesten 100%.

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #490 på: September 12, 2017, 22:55:13 »
Sliter med ustabilt nett på min android, mens kona ikke har problemer på sin ipad.
Vil anta det er et problem med selve telefonen. Har strømmet helt problemfritt på min Huawei P9 både over 4G og WI-fi i mange kamper nå.
Jon R.

baste

Sv: LUTV
« Svar #491 på: September 12, 2017, 22:58:23 »
Brukte Leeds app'n på Ipod'n. Fungerte uten problem. Lyden e litt dårlig, så æ måtte bruke headseth


Best av alt, tabelltopp

GeirO

Sv: LUTV
« Svar #492 på: September 12, 2017, 23:02:14 »
Etter maaange forsøk fikk jeg inn kampen på PC. God kvalitet og ingen avbrudd.
MOT

auren

Sv: LUTV
« Svar #493 på: September 12, 2017, 23:02:48 »
Fungerte perfekt på min MacBook Air på Google Chrome. Firefox funker ikke. Var dog plutselig utlogga og fikk error 2-4 minutter midt i første omgang, ellers perfekt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: LUTV
« Svar #494 på: September 12, 2017, 23:07:51 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Eriksen55

Sv: LUTV
« Svar #495 på: September 12, 2017, 23:08:25 »
Fungerte helt perfekt på min Samsung tlf!  :)

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #496 på: September 12, 2017, 23:09:00 »

Hadde ikke problemer selv, men dette er bra av raddisen!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: LUTV
« Svar #497 på: September 12, 2017, 23:11:18 »
Jepp. Veldig godt at han faktisk ser det selv. For oss på bjerget er dette blitt en uhyre viktig tjeneste!

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #498 på: September 12, 2017, 23:15:01 »
Lyden på ene kanalen driftet inn og ut noen ganger og er fortsatt av lav kvalitet. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å få fixet det i 2017. Utover det er jeg svært fornøyd med "nye" LUTV og oppgradering av den tidligere så begredelige Leeds appen. Dog betydelig forbedringspotensiale på det tekniske under live sendinger. Tror dette blir veldig bra når det får gått seg til. Anbefaler alle som sliter med teknikken å sende inn tilbakemeldinger ( også kalt klager) pr Mail til klubben slik at de kan ta tak i problemene. Husk å skrive hva slags plattform og utstyr dere bruker så blir det enklere å feilsøke. Tweeten under viser at eieren tar dette på største alvor!
Jon R.

Kato

Sv: LUTV
« Svar #499 på: September 12, 2017, 23:19:38 »
Helt fantastisk å kunne sitte i sofakroken en tirsdag kveld å se kamp.
 

Larsen.

Sv: LUTV
« Svar #500 på: September 12, 2017, 23:22:22 »
Fungerte utmerket hele kampen med unntak av to minutter på min HP-PC med Google Chrome. Internett Explorer tror funker heller dårlig.
Pride of Yorkshire

sak

Sv: LUTV
« Svar #501 på: September 13, 2017, 09:49:10 »
Inga avbrott igår men bilden är för dålig, absolut inga 720p, ser mer ut som 480p, varför kan dom inte ordna 1080p??

480p duger kanske på din mobil/platta men när man ser på en stor tv är det för dåligt.

Dennis

Sv: LUTV
« Svar #502 på: September 13, 2017, 10:58:01 »
Inga avbrott igår men bilden är för dålig, absolut inga 720p, ser mer ut som 480p, varför kan dom inte ordna 1080p??

480p duger kanske på din mobil/platta men när man ser på en stor tv är det för dåligt.

Enig her. Har kjørt den over på projector ved et par anledninger. Da blir det ganske kornete.

Men tilbudet er fantastisk og jeg velger å ta problemene med litt tålmodighet. Mediamannen Radrizzani er på saken, det er tydelig. Produktet vil nok bedres enda mer med tiden.

Det er verre med Eurosport Player, som først trakk appen fra Xbox-plattformen, før iOS-appen ikke har fungert på flere uker.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #503 på: September 13, 2017, 11:01:52 »
Inga avbrott igår men bilden är för dålig, absolut inga 720p, ser mer ut som 480p, varför kan dom inte ordna 1080p??

480p duger kanske på din mobil/platta men när man ser på en stor tv är det för dåligt.

Spesielt nå som apple tv har kommet med 4K. Bør rettes på omgående. Helst 4K og app for apple tv. Og hvorfor ikke et kartotek hvor man kan se alle tidligere kamper som noengang har vært tatt opp for tv

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #504 på: September 13, 2017, 18:03:15 »
Inga avbrott igår men bilden är för dålig, absolut inga 720p, ser mer ut som 480p, varför kan dom inte ordna 1080p??

480p duger kanske på din mobil/platta men när man ser på en stor tv är det för dåligt.

Spesielt nå som apple tv har kommet med 4K. Bør rettes på omgående. Helst 4K og app for apple tv. Og hvorfor ikke et kartotek hvor man kan se alle tidligere kamper som noengang har vært tatt opp for tv
"Kartotek?" Ikke arkiv?   ;D

Vil anta det vil bli et problem med rettighetene.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #505 på: September 15, 2017, 20:47:38 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Buddy

Sv: LUTV
« Svar #506 på: September 15, 2017, 20:54:46 »
Så LUTV for første gang tirsdag.
Eneste å klage på var at Leeds ikke var topp Barcanivå. Tjenesten fungerte utmerket.
Ikke så rart, enkel løsning med Chrome på PC.

sak

Sv: LUTV
« Svar #507 på: September 15, 2017, 21:02:58 »
Inget chromecast stöd, uselt!

ingve1960

Sv: LUTV
« Svar #508 på: September 17, 2017, 17:15:22 »
Hei.trenger hjelp..jeg kjøpte kampen i går fikk mailbekreftet betaling signer inn men får ikke frem livebilder,bare gamle klipp kan spilles av..hva gjør jeg galt

sak

Sv: LUTV
« Svar #509 på: September 17, 2017, 18:25:15 »
Hei.trenger hjelp..jeg kjøpte kampen i går fikk mailbekreftet betaling signer inn men får ikke frem livebilder,bare gamle klipp kan spilles av..hva gjør jeg galt


På PC funkade det men på platta/android så visades U23 kampen LUFC-CP nästan hela tiden, först
på slutet visades Millwall-Leeds.

Det mesta blir fel på LUTV!!