Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 292806 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #120 på: Mars 14, 2011, 14:28:02 »
Siste sesongen i Leeds om vi ikke rykker opp. Kan tenke meg at det er en hel del klubber som vil ha denne spillertypen.

Blir riktignok dyr, minst £6mill?
Synd hvis han drar, supert hvis han blir dyr, slik at vi får midler som garantert blir investert i nytt spillermateriell! 
;D Hysterisk morsomt at noen fremdeles tror at det er nye spillere pengene går til når millionene strømmer inn !  :o
vil jo tro det blir utfallet hvis vi skal spille i PL ja.
??? Da blir jo Snoddy ....

B_Ød

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #121 på: Mars 14, 2011, 17:37:29 »
Siste sesongen i Leeds om vi ikke rykker opp. Kan tenke meg at det er en hel del klubber som vil ha denne spillertypen.

Blir riktignok dyr, minst £6mill?
Synd hvis han drar, supert hvis han blir dyr, slik at vi får midler som garantert blir investert i nytt spillermateriell! 
;D Hysterisk morsomt at noen fremdeles tror at det er nye spillere pengene går til når millionene strømmer inn !  :o
vil jo tro det blir utfallet hvis vi skal spille i PL ja.
??? Da blir jo Snoddy ....
det er jo strålende!!!
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #122 på: Mars 14, 2011, 18:02:18 »
Siste sesongen i Leeds om vi ikke rykker opp. Kan tenke meg at det er en hel del klubber som vil ha denne spillertypen.

Blir riktignok dyr, minst £6mill?

han lämnar inte leeds, han har ju klart och tydligt sagt att han är lojal mot leeds som gav honom chansen, "enda anledningen att jag lämnar klubben är om leeds vill bli av med mig"
 

Kickthemdown

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #123 på: Mars 14, 2011, 18:10:30 »
Siste sesongen i Leeds om vi ikke rykker opp. Kan tenke meg at det er en hel del klubber som vil ha denne spillertypen.

Blir riktignok dyr, minst £6mill?

han lämnar inte leeds, han har ju klart och tydligt sagt att han är lojal mot leeds som gav honom chansen, "enda anledningen att jag lämnar klubben är om leeds vill bli av med mig"
Hva fotballspillere sier betyr lite.

£££££££ sedlene betyr derimot mye.

Hvis f.eks Newcastle legger pengene på bordet tror du Snoddy takker nei?

Askertiger

Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

hobberst jr.

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #125 på: April 16, 2011, 11:08:17 »
Helt klart Leeds sin beste spiller etter min mening.
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Tom S

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #126 på: April 24, 2011, 11:59:53 »
Stoke, Birmingham and Newcastle are some of the clubs interested in Leeds and Scotland midfielder Robert Snodgrass. (Sunday Times)

COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #127 på: April 24, 2011, 15:01:29 »
Stoke, Birmingham and Newcastle are some of the clubs interested in Leeds and Scotland midfielder Robert Snodgrass. (Sunday Times)



Hvis ikke Bates klarer å skrive ny kontrakt med han når denne sesongen er over så kan vi selge han. Formsvikten hans senker markedsverdien hans dessverre. Verdi for 2 måneder siden: 4 mill pund og nå er den 2.5 mill pund!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #128 på: April 24, 2011, 15:09:15 »
Du konkluderer med at formsvikten hans er kronisk? Snoddy var vel heller ikke stor i fjor vår, men var fantatisk i høst og vinter
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #129 på: April 24, 2011, 15:23:31 »
Du konkluderer med at formsvikten hans er kronisk? Snoddy var vel heller ikke stor i fjor vår, men var fantatisk i høst og vinter

Nei, ikke det jeg sier. Har ikke Snoddy bare litt over 1 år igjen av kontrakten, eller tar jeg feil? Hvis han har lengre kontrakt enn det så skal man såklart ikke selge han denne sommeren, er bare redd for å ikke få penger for en god spiller.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #130 på: April 24, 2011, 15:26:39 »
skal vi selge han så må det være samsvar mellom hva vi kan få for han og hva han er verdt for laget. Jeg tror ikke at 2,5 miilioner pund er en sum du kan forvente å få for en spiller som er 24 år og har 2 landskamper for skottland og aldri har spilt på høyere nivå enn NPC.
 

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #131 på: April 24, 2011, 21:05:46 »
skal vi selge han så må det være samsvar mellom hva vi kan få for han og hva han er verdt for laget. Jeg tror ikke at 2,5 miilioner pund er en sum du kan forvente å få for en spiller som er 24 år og har 2 landskamper for skottland og aldri har spilt på høyere nivå enn NPC.
nja, vi kjøpte jo en ganske ukjent 19 åring-Lee Bowyer fra Charlton for £2.6mill.Da hadde han vært litt ut og inn av laget en tid....det finnes langt grellere eksempler på latterlige priser for spellere som ikke har vært på et landslag engang ;D
Snoddy forsvinner nok dessverre,sammen med en del andre.Pengene kommer til å gå til maling av gjerder ;D

Leedsfan

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #132 på: April 24, 2011, 21:09:45 »
skal vi selge han så må det være samsvar mellom hva vi kan få for han og hva han er verdt for laget. Jeg tror ikke at 2,5 miilioner pund er en sum du kan forvente å få for en spiller som er 24 år og har 2 landskamper for skottland og aldri har spilt på høyere nivå enn NPC.
nja, vi kjøpte jo en ganske ukjent 19 åring-Lee Bowyer fra Charlton for £2.6mill.Da hadde han vært litt ut og inn av laget en tid....det finnes langt grellere eksempler på latterlige priser for spellere som ikke har vært på et landslag engang ;D
Snoddy forsvinner nok dessverre,sammen med en del andre.Pengene kommer til å gå til maling av gjerder ;D

Eller til tattooblekk!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #133 på: Juni 03, 2011, 19:51:17 »
Denne karen kommer til å bli solgt hvis budet er over 5 mill pund, dessverre. Hvis det er slik at Grayson får bruke pengene på nysigneringer så sier jeg dessverre selg.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #134 på: Juni 03, 2011, 19:54:59 »
Må si at dette er et meget bra bud på en spiller fra championship.
Men et krav, viss han blir solgt, er at absolutt alle penga går til innkjøp av nye spillere!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #135 på: Juni 03, 2011, 20:00:09 »
Stoke, Birmingham and Newcastle are some of the clubs interested in Leeds and Scotland midfielder Robert Snodgrass. (Sunday Times)



Hvis ikke Bates klarer å skrive ny kontrakt med han når denne sesongen er over så kan vi selge han. Formsvikten hans senker markedsverdien hans dessverre. Verdi for 2 måneder siden: 4 mill pund og nå er den 2.5 mill pund!
Ifølge Gnomen er verdien £5mill ;D

Leedsfan

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #136 på: Juni 03, 2011, 20:24:01 »
Stoke, Birmingham and Newcastle are some of the clubs interested in Leeds and Scotland midfielder Robert Snodgrass. (Sunday Times)



Hvis ikke Bates klarer å skrive ny kontrakt med han når denne sesongen er over så kan vi selge han. Formsvikten hans senker markedsverdien hans dessverre. Verdi for 2 måneder siden: 4 mill pund og nå er den 2.5 mill pund!
Ifølge Gnomen er verdien £5mill ;D

Bra at Bates ikke selger på billigsalg.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #137 på: Juni 04, 2011, 15:54:49 »
Uansett om vi får 10 mill pund for ham. Ja da er Leeds svekket så det holder. slik situasjonen er om dagen. Ja da er ikke Leeds en attraktiv klubb å spille for.

Leedsfan

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #138 på: Juni 04, 2011, 16:49:47 »
Uansett om vi får 10 mill pund for ham. Ja da er Leeds svekket så det holder. slik situasjonen er om dagen. Ja da er ikke Leeds en attraktiv klubb å spille for.

Klart vi er svekket hvis vi selger Snodgrass, men hvis det man får for Snodgrass blir brukt på nye spillere så kan helt klart et salg styrke Leeds.

Håper ikke at han blir solgt da han er en av mine favorittspillere...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #139 på: Juni 04, 2011, 17:38:00 »
all erfaring med Bates tilsier at pengene ikke blir innvestert i nye spillere. for hvis så hadde vært tilfelle. Ja da hadde Leeds pr dags dato vært fyllt opp med kvalitet. for Bates har fått inn endel millioner pund på spillersalg, og småpenger har vært brukt på spillere som skal erstatte de som har gått fra klubben

Leedsfan

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #140 på: Juni 04, 2011, 19:01:08 »
all erfaring med Bates tilsier at pengene ikke blir innvestert i nye spillere. for hvis så hadde vært tilfelle. Ja da hadde Leeds pr dags dato vært fyllt opp med kvalitet. for Bates har fått inn endel millioner pund på spillersalg, og småpenger har vært brukt på spillere som skal erstatte de som har gått fra klubben

Vi får satse på at Bates har stabilisert driften av Leeds United og nå vet hvor mye klubben kan bruke på spillerkjøp og spillerlønninger i tiden fremover. Næring etter tæring er det som gjelder...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #141 på: Juni 04, 2011, 19:18:06 »
Uansett om vi får 10 mill pund for ham. Ja da er Leeds svekket så det holder. slik situasjonen er om dagen. Ja da er ikke Leeds en attraktiv klubb å spille for.
:D

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #142 på: Juni 04, 2011, 20:42:47 »
Må si jeg slites endel mellom tanken mellom edruelig drift og tanken om og gamble litt ekstra med noen spenstige spillerkjøp. Tøffe tider  :-\ :-\ :-\

Pettersen97

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #143 på: Juni 04, 2011, 23:31:26 »
Liker ikke det som blir skrevet i denne linken:

http://www.tribalfootball.com/articles/norwich-told-improve-bid-leeds-winger-snodgrass-1674391

The Daily Mail says Norwich need to increase their offer for Snodgrass to £5m from £3.5m.


E redd for om det blir lagt £5mill. på bordet for Snoddy så er han historie i Leeds :-\
The Mighty Whites

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #144 på: Juni 05, 2011, 09:44:43 »
Liker ikke det som blir skrevet i denne linken:

http://www.tribalfootball.com/articles/norwich-told-improve-bid-leeds-winger-snodgrass-1674391

The Daily Mail says Norwich need to increase their offer for Snodgrass to £5m from £3.5m.


E redd for om det blir lagt £5mill. på bordet for Snoddy så er han historie i Leeds :-\

Spot on

Tom S

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #145 på: Juni 05, 2011, 17:03:39 »
Snodders er nok tapt.
COME ON LEEDS !!

Superfan

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #146 på: Juni 05, 2011, 22:14:41 »
Dersom noen vil betale £ 5 for Snoddy, så skal vi såklart selge.... og le hele veien til banken. Er stor fan av spilleren, men dette er langt mer enn han er verdt.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #147 på: Juni 05, 2011, 22:38:52 »
Dersom noen vil betale £ 5 for Snoddy, så skal vi såklart selge.... og le hele veien til banken. Er stor fan av spilleren, men dette er langt mer enn han er verdt.
Hvis pengene IKKE blir øremerket til spillerkjøp, synes du da det er greit med salg?
Egentlig håper jeg at Snoddy blir solgt for £5mill, slik at alle kan se at gnomen ikke kommer til å bruke disse pengene til å styrke stallen >:(
Hvor mange eksempler må folk ha egentlig..??

bwirum

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #148 på: Juni 06, 2011, 08:19:24 »
Hvis pengene IKKE blir øremerket til spillerkjøp, synes du da det er greit med salg?
Egentlig håper jeg at Snoddy blir solgt for £5mill, slik at alle kan se at gnomen ikke kommer til å bruke disse pengene til å styrke stallen >:(
Hvor mange eksempler må folk ha egentlig..??
Snoddy blir solgt. Jeg håper vi får 5 mill for han, men jeg har ingen illusjoner om at alle disse pengene blir brukt på nye spillere. Jeg kan bare håpe at *noe* blir brukt på nye spillere. Ikke minst håper jeg at noe av disse pengene blir brukt på de *riktige* spillerne...

Time will show, not getting my hopes up too high.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Joe Jordan

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #149 på: Juni 06, 2011, 09:51:51 »
Tipper Snoddy går for £4.5mill og at han blir erstattet av en lånespiller, gjerne en benkesliter på Wigan...   ;D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson