Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 292698 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

stigahauge

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #660 på: Juli 25, 2012, 15:59:12 »
Ein god start på sesongen og flyt utover så kan ka som helst lag i wankership rykke opp. Om d skjer med vårt kjære Leeds United så er Snoddy, Howson, Max og resten av "stjernene" glømt! og dette må gjerne skje med kusekleppen på kanten :)
 

stigahauge

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #661 på: Juli 25, 2012, 16:01:56 »
Og må bare legge til at eg og er svært skuffa over at Snoddy drar, men istaden for å sei at no går alt galt så prøvde eg heller å sjå på alternativ til Snoddy. Meiner Huseklepp kan være bra, men finst flust med andre med same kvaliteta som Snoddy! er jo ein grunn til at det er Norwich som vil ha han og ikkje Barcelona :)
 

lojosang

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #662 på: Juli 25, 2012, 16:02:06 »

Når ble antall innlegg en målestokk?

For en vingspiller som Snodgrass? Alltid vært!  ;D
« Siste redigering: Juli 25, 2012, 16:03:54 av lojosang »
- Leif Olav

Ferre

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #663 på: Juli 25, 2012, 16:16:58 »
Vi fortsetter trenden med å selge unna våre unge, fremadstormende spillere, mens vi erstatter dem med spillere som mest sannsynlig aldri kommer til å bli mer enn OK Championship-spillere.

Jeg misunner virkelig lag som Southampton og Norwich som satser ungt og klokt på spillere som har fremtiden foran seg, og har potensiale til å slå i gjennom i Premier League. Hvor mange spillere i dagens Leeds-stall kan ta steget opp og tilpasse seg PL-spill hvis vi rykker opp neste sesong? Ikke mange...

Nå er jeg spent på hva Warnock finner på, for jeg er langt fra imponert over hva han har prestert på overgangsmarkedet så langt.

Må si meg enig med Kato - p.t. er vi ikke mer enn et middelmådig Championship-lag.

Lykke til videre Snoddy...
« Siste redigering: Juli 25, 2012, 16:19:25 av Ferre »

B_Ød

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #664 på: Juli 25, 2012, 16:22:46 »
Jaja..dette var en midt i trynet...sender vel litt rare signaler til gruppa skulle jeg mene..
Ups & Ups!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #665 på: Juli 25, 2012, 16:35:09 »

Når ble antall innlegg en målestokk?

For en vingspiller som Snodgrass? Alltid vært!  ;D
Haha!  :D

HåvardK

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #666 på: Juli 25, 2012, 16:37:33 »
Skal ikkje gråte over spelt mjølk :) Snoddy er mykje opp og ned syns personleg at Max Gradel var bedre på sitt beste enn Snoddy var! Dog endå meir ustabil :)
Trur det lett går ann å erstatte Snoddy og håpar at vi får ein ny kaptein med større fighteregenskapa enn humørspelaren Snoddy! Blir vel Pearce som som får jobben rekna eg med??

Klassisk uttalelse. De som kommer er kanongode, de som drar ikke all verden. Saken er enkel, vi selger vår beste spiller.

Klassisk svar! Surmuling og klaging over alt! Prøver berre å sjå muligheta i staden for å grave meg ned! Men sjølvsagt heilt feil innstilling som leeds-supporter! League 1 here we come! Bedre?
Syns det er ganske vanskelig å komme utenom at Snoddy var vår beste og viktigste spiller i fjor. Når du i tillegg sammenligner ham med Gradel - som også er solgt - syns jeg optimismen blir litt krampaktig, altså.

HåvardK

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #667 på: Juli 25, 2012, 16:40:13 »
Ein god start på sesongen og flyt utover så kan ka som helst lag i wankership rykke opp. Om d skjer med vårt kjære Leeds United så er Snoddy, Howson, Max og resten av "stjernene" glømt! og dette må gjerne skje med kusekleppen på kanten :)
Jeg er enig med deg i at tidligere spillere kan glemmes HVIS vi rykker opp. Men historien viser vel at det ofte er sammenheng mellom det å ha gode spillere på laget og det å kunne kjempe om opprykk. Det er tross alt ikke Lotto vi snakker om her.

Blank_File

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #668 på: Juli 25, 2012, 16:40:42 »
Jeg må si jeg gikk virkelig i kjelleren nå. Vår beste spiller. Min personlige favoritt. Warnocks bærebjelke... Da hjelper ikke penger inn i klubben en eneste lort.  :'(

stigahauge

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #669 på: Juli 25, 2012, 16:42:15 »
Skal ikkje gråte over spelt mjølk :) Snoddy er mykje opp og ned syns personleg at Max Gradel var bedre på sitt beste enn Snoddy var! Dog endå meir ustabil :)
Trur det lett går ann å erstatte Snoddy og håpar at vi får ein ny kaptein med større fighteregenskapa enn humørspelaren Snoddy! Blir vel Pearce som som får jobben rekna eg med??

Klassisk uttalelse. De som kommer er kanongode, de som drar ikke all verden. Saken er enkel, vi selger vår beste spiller.

Klassisk svar! Surmuling og klaging over alt! Prøver berre å sjå muligheta i staden for å grave meg ned! Men sjølvsagt heilt feil innstilling som leeds-supporter! League 1 here we come! Bedre?
Syns det er ganske vanskelig å komme utenom at Snoddy var vår beste og viktigste spiller i fjor. Når du i tillegg sammenligner ham med Gradel - som også er solgt - syns jeg optimismen blir litt krampaktig, altså.

Var vel eit døme på at ingen er uerstattelige og iallefall ikkje Snoddy. Mange med hans kaliber rundt omkring, men sjølvsagt dumt å miste ein spelar som har vært med lenge. Kontinuitet hadde ikkje vært dumt i Leeds om dagen...
 

ibster

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #670 på: Juli 25, 2012, 16:42:36 »
Ein god start på sesongen og flyt utover så kan ka som helst lag i wankership rykke opp. Om d skjer med vårt kjære Leeds United så er Snoddy, Howson, Max og resten av "stjernene" glømt! og dette må gjerne skje med kusekleppen på kanten :)
Jeg er enig med deg i at tidligere spillere kan glemmes HVIS vi rykker opp. Men historien viser vel at det ofte er sammenheng mellom det å ha gode spillere på laget og det å kunne kjempe om opprykk. Det er tross alt ikke Lotto vi snakker om her.

Jeg er enigh med deg Håvard, det er faen meg tragisk hvis Snoddy går. Jeg tror at om han blir værende i Leeds ut kontrakten og laget bygges rundt han så vil han være proff nok til å stå løpet ut og jeg tror totalen blir bedre enn ingen snoddy og £4m på konto..

stigahauge

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #671 på: Juli 25, 2012, 16:45:31 »
Ein god start på sesongen og flyt utover så kan ka som helst lag i wankership rykke opp. Om d skjer med vårt kjære Leeds United så er Snoddy, Howson, Max og resten av "stjernene" glømt! og dette må gjerne skje med kusekleppen på kanten :)
Jeg er enig med deg i at tidligere spillere kan glemmes HVIS vi rykker opp. Men historien viser vel at det ofte er sammenheng mellom det å ha gode spillere på laget og det å kunne kjempe om opprykk. Det er tross alt ikke Lotto vi snakker om her.

Jeg er enigh med deg Håvard, det er faen meg tragisk hvis Snoddy går. Jeg tror at om han blir værende i Leeds ut kontrakten og laget bygges rundt han så vil han være proff nok til å stå løpet ut og jeg tror totalen blir bedre enn ingen snoddy og £4m på konto..

Litt lotto er det vel? Var vel ikkje mange som tippa Sotton og reading opp på samme tid i fjor?? Vil sjølvsagt ha Snoddy på laget, men dersom 4 mill kan brukast på å hente nye spelarar for ein som ikkje er 100% motivert så meiner eg det må være bra. Time will show!
 

HåvardK

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #672 på: Juli 25, 2012, 16:45:35 »

Var vel eit døme på at ingen er uerstattelige og iallefall ikkje Snoddy. Mange med hans kaliber rundt omkring, men sjølvsagt dumt å miste ein spelar som har vært med lenge. Kontinuitet hadde ikkje vært dumt i Leeds om dagen...
[/quote]
Vet ikke hva du mener med "rundt omkring", men i Leeds er/var det nok ingen andre av hans kaliber.

stigahauge

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #673 på: Juli 25, 2012, 16:48:01 »
Rundt om kring i FOTBALLVERDEN.  I Leeds ikkje mange med hans ferdigheitar i hans posisjon. Men mange andre ferdigheitar i laget! Håpar me kan nemne litt at me HAR gode spelarar og istaden for bare å fortelle gutta kor elendige dei er!
 

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #674 på: Juli 25, 2012, 16:53:56 »
2 kapteiner ut på et halvt år....
premier league,            you`re havin a laugh!!!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

MacMurder

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #675 på: Juli 25, 2012, 16:54:46 »
Snodgrass kommer vi nok over, vi snakker om Leeds United her og den godeste Snodgrass er knapt nok verdt en parantes i Leeds' historien. Han var tross alt ikke mer enn en middels god spiller på ett av de dårligste Leeds-lagene vi har sett på 93 år! We shall overcome.
« Siste redigering: Juli 25, 2012, 17:05:36 av MacMurder »

auren

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #676 på: Juli 25, 2012, 17:06:09 »
Deler dessverre katos bekymring. Vedder en kasse øl på at vi ikke rykker opp kommende sesong. Vi blir sannsynligvis å stille med 8-9 spillere i førstelags-elleveren, og det tar selvsagt tid å samspille. I tillegg er laget pt nokså grått uten noen spillere med x-factor. Slike spillere har vi hatt i Beckford, Gradel og Snoddy. Nå er de solgt. Slike type spillere MÃ… kjøpes inn før sesongen tar til hvis det skal være et fnugg av håp om opprykk.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Milou

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #677 på: Juli 25, 2012, 17:09:31 »
Eg har to ting å seie om denne saken (etter å ha lagt bort Leeds-brillene):
1) Det er vanskeleg å kritisere Leeds (med mindre ein kjenner detaljar i kva som er diskutert med Snodgrass tidlegare). Viss Snodgrass ikkje vil forlenge kontrakta, har lyst å bytte klubb og prisen er god, er det eit enkelt val.

2) Viss Snodgrass har ambisjonar som fotballspelar gjer han eit riktig val. Det er likegyldeg om Norwich rykker ned eller ikkje som mange spekulerer i her. Med eit år i PL blir han eksponert på ein mykje betre måte enn i NPC, og kan ta eit neste steg opp. Eg håpar og trur at Snodgrass lukkast i det.

Gufrias

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #678 på: Juli 25, 2012, 17:15:54 »
Denne nyheten skuffer og bekymrer meg.

Hvis dette går igjennom, er det vel bare Becchio igjen av førsteoppstillingen fra opprykkssesongen. Og det verste er at halvparten (Beckford, Johnson, Howson, Gradel og nå Snoddy) har gått til klubber høyere oppe. Så lenge vi fortsetter å selge våre beste, blir det vanskelig å bygge et stadig bedre lag.
Hekta på Leeds siden 1974

Ove

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #679 på: Juli 25, 2012, 17:51:51 »
Ingen spillere står over laget. Hvis hodet hans ikke er hos oss, så er det like greit at han går.
Vi får jo OK betalt for han også.
Kanskje vi får Maynard inn for 1.5 mill pund?

Norwich vil neste år kunne ha Bradley Johnsen, Howson og Snoddy på midtbanen. Det er vel den midtbanen vi stilte med i League One. Blir spennende å se hvordan dette går.
 

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #680 på: Juli 25, 2012, 17:59:43 »
Ein god start på sesongen og flyt utover så kan ka som helst lag i wankership rykke opp. Om d skjer med vårt kjære Leeds United så er Snoddy, Howson, Max og resten av "stjernene" glømt! og dette må gjerne skje med kusekleppen på kanten :)
Jeg er enig med deg i at tidligere spillere kan glemmes HVIS vi rykker opp. Men historien viser vel at det ofte er sammenheng mellom det å ha gode spillere på laget og det å kunne kjempe om opprykk. Det er tross alt ikke Lotto vi snakker om her.

Jeg er enigh med deg Håvard, det er faen meg tragisk hvis Snoddy går. Jeg tror at om han blir værende i Leeds ut kontrakten og laget bygges rundt han så vil han være proff nok til å stå løpet ut og jeg tror totalen blir bedre enn ingen snoddy og £4m på konto..

Litt lotto er det vel? Var vel ikkje mange som tippa Sotton og reading opp på samme tid i fjor?? Vil sjølvsagt ha Snoddy på laget, men dersom 4 mill kan brukast på å hente nye spelarar for ein som ikkje er 100% motivert så meiner eg det må være bra. Time will show!
Har vi noensinne i løpet av de 8 siste årene fått fullgode erstattere for de vi har solgt...?

SupALeedS

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #681 på: Juli 25, 2012, 18:25:41 »
Taarabt og Bothroyd er gode erstattere! =)
Alex

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #682 på: Juli 25, 2012, 18:31:11 »
2 kapteiner ut på et halvt år....
premier league,            you`re havin a laugh!!!

Feil, 3 stk.

Utrolig skuffende, men hvis Snoddy vil videre så ønsker jeg han lykke til. Glad at vi har signert de spillerne vi har før han dro... Nå må det komme noen kanoner inn døra ASAP ZULU..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sveifors

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #683 på: Juli 25, 2012, 18:57:27 »
Om Snods IKKE vil være med Leeds United denne sesongen, men gå til PL nå med en gang, er det vel ikke annet klubben kunne gjøre. Trist dag, men Ingen spiller er større enn laget.

For min del satser på opprykk for oss og nedrykk for Norwich
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Ian Baird

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #684 på: Juli 25, 2012, 19:21:05 »
Ergelig. Naive meg håpet i det lengste at en heftig takeover ville redde Snoddys skjebne, men den gang ei.
Håper din manglende hurtighet ikke blir altfor utslagsgivende i PL.
Lykke til Snodgrass - du har gitt oss mange gleder!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #685 på: Juli 25, 2012, 19:32:10 »
Tipper pengene vi får når Snoddy selges allerede er brukt opp, dessverre.
Hvordan får man det til?  ::)
Nei, jeg tipper faktisk at de ikke overleverte pengene cash i hånda for de kanonsigningene som allerede er gjort i sommer... JEG tipper at disse signeringene ble gjort fordi vi visste at vårt sterkeste kort kom til å bli solgt, og at vi derfor ville få inn penger - som i sin tur ville dekke opp noen små kjøp før salget faktisk hadde skjedd. Got it?
Niks,hvert pund av denne overgangen til Snoddy kommer til å gå til Warnock's fremtidige warchest. Varney ble garantert betalt samme dag med tanke på de problemene Pompey har. Maynard + en til kanonsignering (kantspiller) for Snoddy pengene så er jeg storfornøyd.

ibster

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #686 på: Juli 25, 2012, 19:51:35 »
Ein god start på sesongen og flyt utover så kan ka som helst lag i wankership rykke opp. Om d skjer med vårt kjære Leeds United så er Snoddy, Howson, Max og resten av "stjernene" glømt! og dette må gjerne skje med kusekleppen på kanten :)
Jeg er enig med deg i at tidligere spillere kan glemmes HVIS vi rykker opp. Men historien viser vel at det ofte er sammenheng mellom det å ha gode spillere på laget og det å kunne kjempe om opprykk. Det er tross alt ikke Lotto vi snakker om her.

Jeg er enigh med deg Håvard, det er faen meg tragisk hvis Snoddy går. Jeg tror at om han blir værende i Leeds ut kontrakten og laget bygges rundt han så vil han være proff nok til å stå løpet ut og jeg tror totalen blir bedre enn ingen snoddy og £4m på konto..

Litt lotto er det vel? Var vel ikkje mange som tippa Sotton og reading opp på samme tid i fjor?? Vil sjølvsagt ha Snoddy på laget, men dersom 4 mill kan brukast på å hente nye spelarar for ein som ikkje er 100% motivert så meiner eg det må være bra. Time will show!

Det er klart det er gjetning, det er jo det vi driver med her inne. Han var udiskutabelt fjorsesongens viktigste og beste spiller og har levert jevnt og trutt de siste åra med noen kortvarige downperioder. Dersom laget skulle bygges rundt han er det jo kritisk om han drar. Han er ikke uerstattelig, men det er ikke lett å finne en som kan fylle hans sko med de økonomiske ressursene vi har for øyeblikket.

La oss bare håpe takeoveren snart blir annonsert og at transferkista til Warnock får seg en innsprøytning som dverger de påståtte £4m.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #687 på: Juli 25, 2012, 20:03:57 »
Tipper pengene vi får når Snoddy selges allerede er brukt opp, dessverre.
Hvordan får man det til?  ::)
Nei, jeg tipper faktisk at de ikke overleverte pengene cash i hånda for de kanonsigningene som allerede er gjort i sommer... JEG tipper at disse signeringene ble gjort fordi vi visste at vårt sterkeste kort kom til å bli solgt, og at vi derfor ville få inn penger - som i sin tur ville dekke opp noen små kjøp før salget faktisk hadde skjedd. Got it?
Niks,hvert pund av denne overgangen til Snoddy kommer til å gå til Warnock's fremtidige warchest. Varney ble garantert betalt samme dag med tanke på de problemene Pompey har. Maynard + en til kanonsignering (kantspiller) for Snoddy pengene så er jeg storfornøyd.
gärna en högerback med för det har vi ingen, såär jag hyfsad nöjd
 

Lundewhites

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #688 på: Juli 25, 2012, 20:05:17 »
Summen det er snakk om er 1,5 mil med en gang og 1,5 til ved et viss antall kamper.  Dette lover ikke godt for muligheten at det kommer store penger inn i klubben..... Når det første budet fra Norwich blir svart med at det ikke er stort nok i stede for at spilleren ikke er til salgs, da er penger tydeligvis viktig å få inn :-(  Har sagt det før og gjentar det dessverre igjen... Redd for at dette salget av klubben kommer til å bli tidenes nedtur i forhold til hva folk her inne har hatt forhåpninger om. Snoddy var vår eneste stjerne og han vil heller spille for en liten klubb, der sjansen er veldig store for at de rykker ned kommende sesong. Det viser at han ikke har noe tro på hva som skjer i Leeds nå  :'(
For the sake of Leeds United he would break himself in two

sportcarl1

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #689 på: Juli 25, 2012, 20:08:23 »
Summen det er snakk om er 1,5 mil med en gang og 1,5 til ved et viss antall kamper.  Dette lover ikke godt for muligheten at det kommer store penger inn i klubben..... Når det første budet fra Norwich blir svart med at det ikke er stort nok i stede for at spilleren ikke er til salgs, da er penger tydeligvis viktig å få inn :-(  Har sagt det før og gjentar det dessverre igjen... Redd for at dette salget av klubben kommer til å bli tidenes nedtur i forhold til hva folk her inne har hatt forhåpninger om. Snoddy var vår eneste stjerne og han vil heller spille for en liten klubb, der sjansen er veldig store for at de rykker ned kommende sesong. Det viser at han ikke har noe tro på hva som skjer i Leeds nå  :'(
kan ju vara att han kanske dubblar sin lön från låt oss säga 15000 till 30000pund i vackan, plus att han får spela mot de absolut bästa spelarna, borde vara lättare aspirera på en landslagsplats med