EX-SPILLER: Robert Snodgrass

Started by 75 SOLLI, July 24, 2008, 20:39:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Joe Jordan

Utrolig trist at Snoddy forsvinner, enda en i en lang rekke som ikke ser noen fremtid i å bli værende i Leeds. Kan tyde på at den potensielle nye eieren heller ikke har allverden med midler, de har tydeligvis ikke akkurat kunne love gull og grønne skoger til mr Snodgrass.

Over flere år har vi solgt våre beste og erstattet de med spillere som ikke holder samme nivå. La oss inderlig håpe at det kan skje denne gangen....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Blank_File

Er utrolig langt nede etter at dette ser ut til å bli en realitet... Far vel Snodmachine.  :'(

Torpe-do

Quote from: Kato on July 26, 2012, 10:56:41
Snodgrass satte skapet på plass i april, da han svært tydelig ga uttrykk for at denne klubben består av prat, prat og atter prat. Salget av Howson som aldri ble erstattet, løftet om sportslig satsning som det aldri ble noe av. Han har vel hørt det i 4 sesonger nå.

3måneder etterpå har fremdeles ingenting skjedd. Ja bortsett fra at vi har signert en haug med mediokre fotballspillere.  

Er det rart han blir lei og forlater?

Spill i Premier League, bedre sportslig utbytte, bedre med-og motspillere, mer publikum, større interesse, bedre lønn, større sjanse for landslagsspill.

Man må jo være glin gæærn for å velge å spille for Leeds på kanten til League one, kontra det forjettede land.

Det er jo kun de med ytterst hvite briller som ikke ser logikken i at han forsvinner.

Snodgrass har tatt et helt riktig valg, dessverre for oss. Sikkert til glede for Ken Bates, som nok en gang får en mulighet til å vri kniven i oss.

Langt på vei enig her! Jeg ser på det slik at Snoddy har alt på det rene i denne saken. Det da tatt ut i fra hva jeg vet - for ikke å begynne å skrive om ting jeg ikke vet :D
For en stund tilbake gav han Leeds et klart signal - han krevde handling og han var lei av tomme løfter. Noe måtte skje, ellers ville han benytte sjansen han hadde til å spille PL-fotball. Muligens / tydeligvis har han konkludert i at Leeds ikke har fulgt opp.

Så kan en diskutere om Leeds faktisk har fulgt opp "satsningen" og endingen av de "tomme løftene"

Folk her inne ble i alle fall tilsynelatende glad da Warnock ble ansatt - og det ble tilsynelatende ansett som en satsning. Jeg klarer ikke helt å sette spissen på forumets gjennomgående oppfatning av hvordan Leeds gjør det på transfermarkedet i dag. Det virker som om noen er strålende fornøyd mens andre spår oss til nedrykksstrid. Selv tror jeg vi lander om ikke midt på, så kanskje noe over midtstreken på tabellen. Dette har jeg forøvrig ganske lite å støtte opp om da jeg ikke har fulgt godt med på konkurrentenes tiltak. Kun en magefølelse.

Har vi "satset", i ordets rette forstand, på overgangsmarkedet i år? I tilfelle ikke, er det "limbo"-tilstanden som hersker om dagen rundt Takeover-en som ødelegger for oss? Sannelig ikke godt å si  ???

Torpedo - noe usikker på fremtiden her ....

Torpe-do

Quote from: Joe Jordan on July 26, 2012, 13:18:11
de har tydeligvis ikke akkurat kunne love gull og grønne skoger til mr Snodgrass.

Kunnet - eller kanskje er det villet  ???

Kanskje det er kunnet, men da i form av at de ikke har formelt overtatt noe som helst enda.

Hallgeir *

Jeg registrerer at mange tror at Norwich kommer til å rykke ned kommende sesong. Er det fordi de har skiftet manager? Chris Hughton har gjort en god jobb som manager så langt og har kommet til en veldrevet klubb. Mitt tips er at Norwich klarer å beholde sin PL-status med glans.

Så får heller mange være sinte for at klubben etterhvert har et halvt Leeds-lag på lønningslista.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Han vil ikke spille for Leeds for 15000 pund i uka....er alt jeg trenger å vite.

Nå må pengene brukes på 1-2 gode og hurtige kantspillere. Da kommer vi styrket ut av dette.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Quote from: Sydhagen on July 26, 2012, 13:37:01
Han vil ikke spille for Leeds for 15000 pund i uka....er alt jeg trenger å vite.

Nå må pengene brukes på 1-2 gode og hurtige kantspillere. Da kommer vi styrket ut av dette.

For noe bullshit. Vi får aldri tak i noen som er bedre enn Robert Snodgrass der vi er nå uten å betale de idiotiske mengder.

Blank_File

Quote from: Neo on July 26, 2012, 13:55:20
Quote from: Blank_File on July 26, 2012, 13:44:23

For noe bullshit. Vi får aldri tak i noen som er bedre enn Robert Snodgrass der vi er nå uten å betale de idiotiske mengder.

Det var da voldsomt til kategorisk påstand.

Vi kan være heldig å finne en som er like god som Snodgrass, men vi får ikke kjøpt en som ser ut som en jevngod erstatter på det nåværende tidspunkt. Det er en grunn til at Warnock har tviholdt på han.

Blank_File

Quote from: Neo on July 26, 2012, 15:21:28
Quote from: Blank_File on July 26, 2012, 15:17:40
Quote from: Neo on July 26, 2012, 13:55:20
Quote from: Blank_File on July 26, 2012, 13:44:23

Det var da voldsomt til kategorisk påstand.

Vi kan være heldig å finne en som er like god som Snodgrass, men vi får ikke kjøpt en som ser ut som en jevngod erstatter på det nåværende tidspunkt. Det er en grunn til at Warnock har tviholdt på han.

Jeg skjønner din frustrasjon og bekymring.
Men, det ene utelukker ikke det andre.

Logisk at Colin ville beholde ham, da Snoddy har kvaliteter.
Likevel er vi ikke avhengig av ham, og Colin finner det gode alternativet.

You just hang in there...;-)

Vi er ikke avhengig av han, men jeg mener jeg er nokså nøktern når jeg sier at vi ikke pr. dags dato har mulighet til å få tak i en fullgod erstatter til en som har 15 assists og 15 mål i løpet av en sesong.

Leedsfan

Quote from: LUFC MOT on July 26, 2012, 09:11:54
Kjenner jeg ikke klarer å la vær og irritere meg over Snoddy.... Han blir hentet som ett nobody til Leeds, har gjort sine saker bra, men er ikke nærheten til verdens klasse akkurat. Har blitt tilbudt kontrakt i lenger tid, skriver ikke under for han er usikker på graden av suksess og motivasjons nivået til klubben. Hvis han ikke har fått med seg hvordan Warnock snakker så vet ikke jeg.. Warnock vil jo kun ha ett opprykk og det er det. Warnock har utalt seg at Snoddy kan få lov til å gå i Januar vinduet hvis ikke Leeds ligger i posisjon til opprykk.... Mannen er valgt som kaptein på laget og har muligheten til å gjøre seg til kult helt og gi noe tilbake til fansen som har sunget navnet hans taktfast i kamp etter kamp, men velger heller å gå til en liten bakgårds klubb i Premier league som har mistet sin største grunn til suksess til Aston Villa... Nei Snoddy, her skuffer du stort...

Håper vi heller får inn en skikkelig rask ving...

Uten å vite hele sannheten så må jeg også inrømme at jeg er litt skuffet over Snoddy. Med lovnadene til Warnock kunne han ha gitt oss en sesong til. Det som frister mest er nok pengene, han kan sikre seg og familien for resten av livet med kontrakten han sikkert får. Denne kontrakten er en dobling av det vi kan tilby han, hvis ikke mer.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Quote from: Leedsfan on July 26, 2012, 21:16:47
Quote from: LUFC MOT on July 26, 2012, 09:11:54
Kjenner jeg ikke klarer å la vær og irritere meg over Snoddy.... Han blir hentet som ett nobody til Leeds, har gjort sine saker bra, men er ikke nærheten til verdens klasse akkurat. Har blitt tilbudt kontrakt i lenger tid, skriver ikke under for han er usikker på graden av suksess og motivasjons nivået til klubben. Hvis han ikke har fått med seg hvordan Warnock snakker så vet ikke jeg.. Warnock vil jo kun ha ett opprykk og det er det. Warnock har utalt seg at Snoddy kan få lov til å gå i Januar vinduet hvis ikke Leeds ligger i posisjon til opprykk.... Mannen er valgt som kaptein på laget og har muligheten til å gjøre seg til kult helt og gi noe tilbake til fansen som har sunget navnet hans taktfast i kamp etter kamp, men velger heller å gå til en liten bakgårds klubb i Premier league som har mistet sin største grunn til suksess til Aston Villa... Nei Snoddy, her skuffer du stort...

Håper vi heller får inn en skikkelig rask ving...

Uten å vite hele sannheten så må jeg også inrømme at jeg er litt skuffet over Snoddy. Med lovnadene til Warnock kunne han ha gitt oss en sesong til. Det som frister mest er nok pengene, han kan sikre seg og familien for resten av livet med kontrakten han sikkert får. Denne kontrakten er en dobling av det vi kan tilby han, hvis ikke mer.

Helt enig. Men det er ikke rett av oss å gi Snoddy det tredobbelte av alle de andre, uansett hvor mye vi trenger han. Jeg er så utrolig lei meg for dette...  :'(

h.b

Husk at det å spille i premier league. Ja det vil nesten garantere ham plass på landslaget. Bare det er en grunn alene til å gå til Premier league

kalle_92

Da var det bekreftet at han har signert en 3-års kontrakt med Norwich. Det gjør meg trist at de nå har signert 2 kapteiner av oss, i løpet av et halvår. Ikke bra.

Robert Snodgrass has completed his move to Norwich City.

The Scotland international signed a three-year deal with the Canaries on Thursday evening after undergoing a medical at Carrow Road before finalising the terms of his switch to the club.

The 24-year-old leaves Leeds United four years after arriving at the club from Livingston. Signed by then Whites boss Gary McAllister in July 2008, Robert made 191 appearances for the club, scoring 41 goals.

Robert, who won his first international caps while at Elland Road, was named the club's Player of the Year twice, and he was also named club captain in February this year.

Manager Neil Warnock had already spoken of his disappointment at the prospect of losing the player and he said: "I can honestly say that in all my time in football, I've never worked as hard in trying to keep a player. He was offered the best contract, the captaincy, and we would have built a team around him so I am very disappointed.

"He's made it clear what he wants to do and he's had his head turned. He wants to play in the Premier League."

Robert's final appearance in a Leeds shirt came on Monday evening when he played the opening 68 minutes of the 6-0 friendly victory against Devon outfit Tavistock.

Leedsfan

En trist trist dag..... Drakta med 23 Snodgrass selges etter endt ferie, er jo i gult så kanskje det finnes noen Canaries som vil kjøpe den...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

Norwich betaler £ 3 mill, 1,5 nå og resten innen neste sommer!

Hobben

Quote from: Leedsfan on July 26, 2012, 22:58:07
En trist trist dag..... Drakta med 23 Snodgrass selges etter endt ferie, er jo i gult så kanskje det finnes noen Canaries som vil kjøpe den...

Kjøper den gjerne :)
Rogaland Whites

nord

Godt at vi har fået afsluttet denne Snodgrass affæren.

Lad os håpe at vi får en endnu bedre spiller end Snodgrass ;D

og takk Snodgrass for 4 år i Leeds trøjen ;D

Here we go again

Who the f**k is Snodgrass?

fjellhaugen

Lykke til snods. Tipper du og Jonny tar opp tråden i samspillet og får en kjempesesong.

Fjellhaugen, ikke bitter bare veldig veldig trist......
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rasmussen7

Fullstendig likegyldig til om Snodgrass spiller for Leeds eller en annen klubb. Som sagt av andre på forumet så kommer han til å bli avslørt på fart i PL. Da synes jeg d er helt greit at han ikke spiller for Leeds... Når han i tillegg er så sugen på å spille PL fotball at han at han har mistet klubbfølelsen, så er d ikke annet å gjøre enn å ønske ham lykke til videre..:-)

Sydhagen

Quote from: Rasmussen7 on July 27, 2012, 08:04:27
Fullstendig likegyldig til om Snodgrass spiller for Leeds eller en annen klubb. Som sagt av andre på forumet så kommer han til å bli avslørt på fart i PL. Da synes jeg d er helt greit at han ikke spiller for Leeds... Når han i tillegg er så sugen på å spille PL fotball at han at han har mistet klubbfølelsen, så er d ikke annet å gjøre enn å ønske ham lykke til videre..:-)

Akkurat dette tror jeg også.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Svend Anders

Quote from: Rudi G. on July 27, 2012, 00:10:26
Norwich betaler £ 3 mill, 1,5 nå og resten innen neste sommer!

I tillegg kommer ad-ons etter x antall kamper og om Norwich berger plassen.

Lykke til Snoddy, herlig innsats i Leeds, flott innstilling og en ille hyggelig kar. Historiemessig i Leeds blir han derimot fort glemt når opprykket er i boks.

I motsetning til ved Gradel i fjor har vi over en måned igjen av overgangsvinduet og det virker som Warnock allerede er i ferd med å by på erstatter. Templeton - ut i fra beskrivelsene så snakker vi skotsk ving som har høy stjerne i klubben sin til en tredjedel av prisen.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

raggen

lykke til snoddy!! takk for mange fine år og mange fine scoringer. kos deg i PL ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Lykke til Snoddy. Håper du lykkes i PL. Forstår godt du ble lei alle de brutte løfter her i gården.

Dennis

So long, Snods!

Takk for innsats! Synd du ikke ville bli stor på Elland Road, men vi sees i heisen til neste sommer! 8)
Marching on together!

auren

Templeton ser ut som en spennende erstatter. Men spm jeg da stiller meg er hvorfor ikke Norwich heller kjøper Templeton. Mye billigere, raskere og kanskje et større potensial?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Quote from: auren on July 27, 2012, 09:56:13
Templeton ser ut som en spennende erstatter. Men spm jeg da stiller meg er hvorfor ikke Norwich heller kjøper Templeton. Mye billigere, raskere og kanskje et større potensial?

auren

Norwich har et meeget begrenset speiderapparat, så de konser kun om Leeds.

Gufrias

Så var det kapittelet over. Spillere kommer, spillere går, Leeds United består.

Snoddy har vært en god mann for oss, og det er trist at han forsvinner. Men - no hard feelings - nå håper jeg at han blir en god mann for Norwich. (Husk, Leeds får mer penger da.)
Hekta på Leeds siden 1974

Killa

Vel talt Gufrias.

Men det sitter likevel en tung skuffelse i brystet - håper den kan bøtes med å hente inn en enda bedre erstatter!

Lundewhites

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-i-ve-already-signed-rob-s-replacement-1-4779251

Så flott!! da sparer vi jo de pengene da. Trenger ikke handle inn noen erstatter for Snoddy, han var jo allikevel overflødig....
For the sake of Leeds United he would break himself in two