Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 291464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #750 på: Juli 27, 2012, 11:56:38 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-i-ve-already-signed-rob-s-replacement-1-4779251

Så flott!! da sparer vi jo de pengene da. Trenger ikke handle inn noen erstatter for Snoddy, han var jo allikevel overflødig....
Luke Varney som erstatter for Robert Snodgrass? WHAT!  :P

HåvardK

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #751 på: Juli 27, 2012, 12:23:03 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-i-ve-already-signed-rob-s-replacement-1-4779251

Så flott!! da sparer vi jo de pengene da. Trenger ikke handle inn noen erstatter for Snoddy, han var jo allikevel overflødig....
Luke Varney som erstatter for Robert Snodgrass? WHAT!  :P
Såså. Ikke vær kritisk til NW. Han vet garantert hva han gjør  :-\

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #752 på: Juli 27, 2012, 12:30:56 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-i-ve-already-signed-rob-s-replacement-1-4779251

Så flott!! da sparer vi jo de pengene da. Trenger ikke handle inn noen erstatter for Snoddy, han var jo allikevel overflødig....
Luke Varney som erstatter for Robert Snodgrass? WHAT!  :P
Såså. Ikke vær kritisk til NW. Han vet garantert hva han gjør  :-\
Håper det ja.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #753 på: Juli 27, 2012, 14:16:20 »
Dagens spørsmål, konge eller bonde?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #754 på: Juli 27, 2012, 14:26:50 »
Dagens spørsmål, konge eller bonde?

Snoddy er en løper, fordi han liker å gå innover på skrå!

Ikke?

Nei vel, I'll get my coat.
Marching on together!

Tom S

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #755 på: Juli 27, 2012, 14:37:38 »
Fryktelig skuffende at Snodders stikker av, men vi lyt vel ha forståing for at PL og sikret økonomisk framtid er vanskelig å takke nei til.

Takker han for innsatsen, men ønsker han ikkje meir lykke til enn at han kjem til å angre på valget sitt.


WE ARE LEEDS
COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #756 på: Juli 27, 2012, 14:47:31 »
Dagens spørsmål, konge eller bonde?

Snoddy er en løper, fordi han liker å gå innover på skrå!

Ikke?

Nei vel, I'll get my coat.

 ;D

Så hvem er lagets Queen?
- Leif Olav

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #757 på: Juli 27, 2012, 15:10:35 »
Dagens spørsmål, konge eller bonde?

Snoddy er en løper, fordi han liker å gå innover på skrå!

Ikke?

Nei vel, I'll get my coat.

Ross Mcqueenmark?? ::)

 ;D

Så hvem er lagets Queen?

lojosang

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #758 på: Juli 27, 2012, 16:00:32 »
Dagens spørsmål, konge eller bonde?

Snoddy er en løper, fordi han liker å gå innover på skrå!

Ikke?

Nei vel, I'll get my coat.

Ross Mcqueenmark?? ::)

 ;D

Så hvem er lagets Queen?

Eller er det Warnock? Han har vært i Queens Park.
- Leif Olav

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #759 på: Juli 27, 2012, 17:01:55 »
Dagens spørsmål, konge eller bonde?

Snoddy er en løper, fordi han liker å gå innover på skrå!

Ikke?

Nei vel, I'll get my coat.

Ross Mcqueenmark?? ::)

 ;D

Så hvem er lagets Queen?

Eller er det Warnock? Han har vært i Queens Park.

Warnock den grisen..... :P

RoarG

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #760 på: Juli 27, 2012, 17:09:49 »
Ønsker Snoddy lykke til i Norwich. Han ville tydeligvis ikke godta de betingelsene klubben ga han. Synes ikke vi skal begråte dette. Vi får sikkert noen spillere som kan gjøre en minst like god jobb som Snoddy på den plassen han hadde.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #761 på: Juli 27, 2012, 17:21:00 »
Ønsker Snoddy lykke til i Norwich. Han ville tydeligvis ikke godta de betingelsene klubben ga han. Synes ikke vi skal begråte dette. Vi får sikkert noen spillere som kan gjøre en minst like god jobb som Snoddy på den plassen han hadde.
Selvsagt.

kongsmo

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #762 på: Juli 27, 2012, 17:29:06 »
Ønsker Snoddy lykke til i Norwich. Han ville tydeligvis ikke godta de betingelsene klubben ga han. Synes ikke vi skal begråte dette. Vi får sikkert noen spillere som kan gjøre en minst like god jobb som Snoddy på den plassen han hadde.
Selvsagt.
såklart, ifølge NW er erstatteren jo allerede på plass!!!

og er det noe leeds har som vane, så er det jo å erstatte solgte spillere med MINST like gode spillere!!!!!!!   ::)
"SNIFFER"

RoarG

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #763 på: Juli 27, 2012, 17:37:22 »
Ønsker Snoddy lykke til i Norwich. Han ville tydeligvis ikke godta de betingelsene klubben ga han. Synes ikke vi skal begråte dette. Vi får sikkert noen spillere som kan gjøre en minst like god jobb som Snoddy på den plassen han hadde.
Selvsagt.
såklart, ifølge NW er erstatteren jo allerede på plass!!!

og er det noe leeds har som vane, så er det jo å erstatte solgte spillere med MINST like gode spillere!!!!!!!   ::)
Nettopp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #764 på: Juli 27, 2012, 19:20:14 »
Ønsker Snoddy lykke til i Norwich. Han ville tydeligvis ikke godta de betingelsene klubben ga han. Synes ikke vi skal begråte dette. Vi får sikkert noen spillere som kan gjøre en minst like god jobb som Snoddy på den plassen han hadde.
Selvsagt.
såklart, ifølge NW er erstatteren jo allerede på plass!!!

og er det noe leeds har som vane, så er det jo å erstatte solgte spillere med MINST like gode spillere!!!!!!!   ::)
Nettopp.
Alt ser altså rosenrødt ut foran sesongstart.

lojosang

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #765 på: Juli 27, 2012, 19:30:07 »
Ønsker Snoddy lykke til i Norwich. Han ville tydeligvis ikke godta de betingelsene klubben ga han. Synes ikke vi skal begråte dette. Vi får sikkert noen spillere som kan gjøre en minst like god jobb som Snoddy på den plassen han hadde.
Selvsagt.
såklart, ifølge NW er erstatteren jo allerede på plass!!!

og er det noe leeds har som vane, så er det jo å erstatte solgte spillere med MINST like gode spillere!!!!!!!   ::)
Nettopp.
Alt ser altså rosenrødt ut foran sesongstart.

Ja, det var ingen krise å miste Snodgrass. Howson. Gradel. Beckford. Delph. McCormack. Clayton. Enkeltspillere det er en smal sak å erstatte. En eller to av. Ikke alle sammen.
Dette blir litt som første sesongen under Blackwell. Jeg kommer ikke til å kjenne igjen et eneste ansikt når serien sparkes igang igjen. (Just me and Lees i stedet for Kelly i år?)

Velvel, Håvard. Enten rykker vi opp eller så sitter vi igjen med gleden over å nikke alvorlig over glassene og si hvavardetvisa ved sesongslutt.
- Leif Olav

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #766 på: Juli 28, 2012, 21:25:39 »
NW har sitt eget system, slett ikke sikkert at Snodgrass var tiltenkt noen sentral nøkkelrolle i det.

kongsmo

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #767 på: Juli 28, 2012, 21:45:23 »
NW har sitt eget system, slett ikke sikkert at Snodgrass var tiltenkt noen sentral nøkkelrolle i det.
NW utalte jo selv at han ville bygge laget sitt rundt vår kaptein Snodgrass. Så selv om NW har sitt eget system, så er det vel liten tvil om at Snodgrass var tiltenkt en nøkkelrolle i laget til NW  :)
"SNIFFER"

nord

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #768 på: Juli 28, 2012, 23:10:41 »
Snodgrass er solgt - lad os komme videre ::)
 

Drentz

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #769 på: Juli 29, 2012, 02:53:07 »
f**k snoddy og andre penge jagere, we are Leeds United!
Jeg driter i om spillere forlater oss, viser bare tegn på svakhet!
Eksempel: hvis jeg fikk spille for Leeds for en normal lønn, hadde jg gjort det, det ville vært min drøm.
Jeg ville ofret alt, familie, penger til og med Gud hvis han finnes for å spille for Leeds.
Jeg ville gitt alt og blødd for å få lov til å bære drakta.
Jeg ville nok ikke vært messi eller ronaldo men tenk et helt lag med dette isnstinktet!
Hva snakker vi da?

Supporterne er laget, uten supportere ikke noe lag.
Husk det KB, harvey og andre blodsugere

Jeg liker ingen som forlater Leeds
Snoddy er bare en i mengden.

Forventer spillere som gir alt for laget og som kysser drakt emblemet for enhver anledning,
We are Leeds United, dont forget it!

Ps, er åpen for kritikk for mine meninnger

Det er i allefall ikke kjedelig å være Leeds supporter.

Supporting since 1989

Smudge

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #770 på: Juli 29, 2012, 03:09:02 »
Helt seriøst folkens, luke varney er en bedre spiller enn snoddy. Ferdig arbeid, vent og se

Kontakinte

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #771 på: Juli 29, 2012, 10:21:10 »
f**k snoddy og andre penge jagere, we are Leeds United!
Jeg driter i om spillere forlater oss, viser bare tegn på svakhet!
Eksempel: hvis jeg fikk spille for Leeds for en normal lønn, hadde jg gjort det, det ville vært min drøm.
Jeg ville ofret alt, familie, penger til og med Gud hvis han finnes for å spille for Leeds.
Jeg ville gitt alt og blødd for å få lov til å bære drakta.
Jeg ville nok ikke vært messi eller ronaldo men tenk et helt lag med dette isnstinktet!
Hva snakker vi da?

Supporterne er laget, uten supportere ikke noe lag.
Husk det KB, harvey og andre blodsugere

Jeg liker ingen som forlater Leeds
Snoddy er bare en i mengden.

Forventer spillere som gir alt for laget og som kysser drakt emblemet for enhver anledning,
We are Leeds United, dont forget it!

Ps, er åpen for kritikk for mine meninnger


Hehe, du ville ofret familien din før penger og "gud" hvem faen er det? gud altså.. Ellers er jeg enig med deg, kommer ikke til å savne RS ett sekund.

B-m

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #772 på: Juli 29, 2012, 13:05:46 »
Snoddy er god men på ingen måte uerstattelig, synes det kanskje var på tide at Snoddy gikk videre. Er usikker på om han klarer overgangen til Premier League, han er ikke den mest temposterke spilleren og backene i PL er av en noe høyere klasse enn NPC. Blir spennende å følge Norwich denne sesongen, vil feire hvert tap som en seier  :-D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #773 på: Juli 29, 2012, 13:29:09 »
Snoddy er god men på ingen måte uerstattelig, synes det kanskje var på tide at Snoddy gikk videre. Er usikker på om han klarer overgangen til Premier League, han er ikke den mest temposterke spilleren og backene i PL er av en noe høyere klasse enn NPC. Blir spennende å følge Norwich denne sesongen, vil feire hvert tap som en seier  :-D

+1
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #774 på: Juli 29, 2012, 13:39:30 »
Snoddy er god men på ingen måte uerstattelig, synes det kanskje var på tide at Snoddy gikk videre. Er usikker på om han klarer overgangen til Premier League, han er ikke den mest temposterke spilleren og backene i PL er av en noe høyere klasse enn NPC. Blir spennende å følge Norwich denne sesongen, vil feire hvert tap som en seier  :-D

+1

hvorfor feire deres tap som seier  ??? de har jo absolutt ikke gjordt noe galt?
"SNIFFER"

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #775 på: Juli 29, 2012, 13:43:29 »
Denne saken er enkel:Snoddy vil spille i PL!Hans vurdering er at Leeds ikke kommer til å spille i PL med det aller første,dessuten får han høyere lønn.Slutt med det tullet at spillere har klubbfølelse,98% har det IKKE-money talks :(

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #776 på: Juli 29, 2012, 13:44:51 »
Kommer til å juble over SCUM tap og Norwich tap, skal også juble når SCUM gruser Norwich.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #777 på: Juli 29, 2012, 13:59:51 »
Kommer til å juble over SCUM tap og Norwich tap, skal også juble når SCUM gruser Norwich.
???

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #778 på: Juli 29, 2012, 14:10:03 »
Leeds er da 10 ganger verre på det å raide klubber enn hva Norwich er. ref Pompey. Norwich betaler jo godt for spillerne

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #779 på: Juli 29, 2012, 14:21:01 »
Leeds er da 10 ganger verre på det å raide klubber enn hva Norwich er. ref Pompey. Norwich betaler jo godt for spillerne

Så du mener vi slipper billig unna med raidet vårt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.