EX-SPILLER: Robert Snodgrass

Started by 75 SOLLI, July 24, 2008, 20:39:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

h.b

Poenget er at vi raider en klubb som er desperate etter penger. Og det samme gjør Norwich

Erik M

Vi skal ikke behøve å overtale spillere til å bli. Tror det at Snoddy drar har mer med brutte løfter i fortiden enn manglende ambisjoner i dag.

Dessuten: når Leeds endelig rykker opp vil man straks sikte mot toppen. Muligens innser Snoddy at 3-4 års kontrakt med Norwich med moderat PL lønn forblir topppunktet i hans karriere. I det Leeds er tilbake og jakter CL plass vet vi (og han) at nivået på spillerne skal betydelig opp.

h.b

Når Leeds er tiulbake. Ja det kan være meget langt til. Samt at Scotlands landslagssjef helst ser at Snoddy spiller på et premier league lag. Ja det er motiv nok tenker jeg. Leeds er pr dags dato ikke noe lag som kjemper om opprykk med den stallen Leeds har. Derfor er det å gå fra Leeds til et Premier League lag, et riktig steg i karrieren til Snoddy

Erik M

Quote from: h.b on July 29, 2012, 14:43:30
Når Leeds er tiulbake. Ja det kan være meget langt til. Samt at Scotlands landslagssjef helst ser at Snoddy spiller på et premier league lag. Ja det er motiv nok tenker jeg. Leeds er pr dags dato ikke noe lag som kjemper om opprykk med den stallen Leeds har. Derfor er det å gå fra Leeds til et Premier League lag, et riktig steg i karrieren til Snoddy

Jo, enig i det. Riktig for Snoddy - kanskje riktig for Leeds også. Det snakkes om at vi importerer taperkultur fra Pompey. Basert på den begredelige sesonginnspurten vi har bak oss er det vel ikke osende vinnerkultur som har dominert i garderoben..

HåvardK

Quote from: kalle_92 on July 29, 2012, 13:59:51
Quote from: Leedsfan on July 29, 2012, 13:44:51
Kommer til å juble over SCUM tap og Norwich tap, skal også juble når SCUM gruser Norwich.
???
+1

DenHviteYeboah

Kommer til å juble over SCUM tap og Norwich tap, skal også juble når SCUM gruser Norwich.
Hva er det egentlig Norwich har gjort som er så ille?Ingenting etter min mening.De har redelig og greit spurt om de kan kjøpe en spiller fra oss og lagt inn bud-helt greit.Det er mye verre det som feks skjedde med Kewell: Liverpool snakket med spilleren i all hemmelighet et halvt år....uten at noen visste det...og ryktene forteller også at Fergie ringte Kewell privat og prøvde å overtale ham til en overgang til Scum.Slik virksomhet avler hat, men at Norwich skal ha gjort noe galt her forstår jeg ikke.Jeg skal juble sammen med deg hver gang scum taper-der er vi enige :)

Leedsfan

Poenget er at det er for jævlig at 3 av "våre" midtbanespillere kan få det til på samme lag i PL, når de ikke fikk det til å klaffe 100% hos oss. Sentral midtbane med Bradley og Howson fikk mye tyn av oss fans gjennom flere sesonger..

Se for deg en midtbane bestående av Gradel, Bradley, Austin og Snodgrass. Howson rett bak Beckford.. Med de gutta vi har i forsvar nå så er det nesten for jævlig..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Quote from: DenHviteYeboah on July 29, 2012, 16:22:35
Hva er det egentlig Norwich har gjort som er så ille?Ingenting etter min mening.De har redelig og greit spurt om de kan kjøpe en spiller fra oss og lagt inn bud-helt greit.Det er mye verre det som feks skjedde med Kewell: Liverpool snakket med spilleren i all hemmelighet et halvt år....uten at noen visste det...og ryktene forteller også at Fergie ringte Kewell privat og prøvde å overtale ham til en overgang til Scum.Slik virksomhet avler hat, men at Norwich skal ha gjort noe galt her forstår jeg ikke.Jeg skal juble sammen med deg hver gang scum taper-der er vi enige :)

Norwich har ikke gjort noe galt. Helt enig, og jeg er fornøyd uansett når de unevnelige går på en smell.
Super Leeds since 1968

peder

???

peder

Quote from: Leedsfan on July 29, 2012, 16:33:39
Poenget er at det er for jævlig at 3 av "våre" midtbanespillere kan få det til på samme lag i PL, når de ikke fikk det til å klaffe 100% hos oss. Sentral midtbane med Bradley og Howson fikk mye tyn av oss fans gjennom flere sesonger..

Se for deg en midtbane bestående av Gradel, Bradley, Austin og Snodgrass. Howson rett bak Beckford.. Med de gutta vi har i forsvar nå så er det nesten for jævlig..:)
Snakk for deg selv. Personlig mente jeg at vi kansje hadde en av ligans beste midtbane 4'er sesongen etter opprykk hadde vi fått inn en Austin type den gangen vi kjempet om kvalikplass så tror jeg vi hadde spilt i PL nå sammen med Norwich. Virkeligheten er den at de lag som lykkes etter opprykk til PL er de lagene som har en sammespilt/stabil spillergruppe. Det hadde Norwich og det hadde Southampton. Vi har ikke det. Dessverre.

peder

Quote from: Leedsfan on July 29, 2012, 16:33:39

Gidder ikke å lete igjennom på forumet, men jeg følte meg ganske alene om synes Bradley Johnsen definitivt fortjente en ny kontrakt før han gikk til Norwich.

kongsmo

så kommer til å juble ved SCUM seier  ???  har du glemt å ta pillene dine Leedsfan ;)

jeg for min del må si meg helt uenig, synes Norwich er en artig og erlig klubb som drives bra og fornuftig. Det er da vel ikke deres skyld at leeds-spillere ikke vil skrive under nye kontrakter med klubben sin?

for det er jo det som er grunnen til at Norwich har fanget dem opp!

Bradley: ute av kontrakt
howson: 6mnd igjen
Snodgrass: 12 mnd igjen

P.S. håper på SCUM tap i hver eneste kamp de spiller ;D Norwich kan gjerne vinne ligaen for min del!!
"SNIFFER"

Erik M

At Norwich har overtatt vår midtbane fra Div One er oppsiktsvekkende. Jeg tviler på at det holder i PL

Rasmussen7

An vi begynne å se på Snodgrass som en ex-spiller her på forumet?? ::)

sportcarl1

Quote from: kongsmo on July 29, 2012, 17:35:26

så kommer til å juble ved SCUM seier  ???  har du glemt å ta pillene dine Leedsfan ;)

jeg for min del må si meg helt uenig, synes Norwich er en artig og erlig klubb som drives bra og fornuftig. Det er da vel ikke deres skyld at leeds-spillere ikke vil skrive under nye kontrakter med klubben sin?

for det er jo det som er grunnen til at Norwich har fanget dem opp!

Bradley: ute av kontrakt
howson: 6mnd igjen
Snodgrass: 12 mnd igjen

P.S. håper på SCUM tap i hver eneste kamp de spiller ;D Norwich kan gjerne vinne ligaen for min del!!
personligen skulle jag inte ha något emot om norwich åker ut, gillar inte klubbar som tar våra spelare, men måste ju ändå säga till norwich försvar säga att de gav reko ersättning för snodgrass och howson

fjellhaugen

er det mulig å tørke bort bitterheten og kaste lommetørklet?

djeeezes. det er da ikke norwich eller de 3 nevnte spillernes feil at det har blitt som det har?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kongsmo

Quote from: fjellhaugen on July 29, 2012, 18:43:16
er det mulig å tørke bort bitterheten og kaste lommetørklet?

djeeezes. det er da ikke norwich eller de 3 nevnte spillernes feil at det har blitt som det har?
+1
"SNIFFER"

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Jon R.

kalle_92

Indeed Jon R. Standardsvaret.

Hobben

Håper Norwich rykker ned å vi opp :)!! Ler av Johnson, Howson og Snodgrass da :D!!

På tide med XPLAYER på denne tråden nå!
Rogaland Whites

Bites Yer Legs

Jeg kan nesten ikke annet enn å le..

N*rwich faktisk. Norwich!
KEEP FIGHTING!!

h.b

Hvordan blir pipa her hvis norwich denne sesongen greier å få en europa plass og Leeds rykker ned. Slettes ingen umulighet

Sydhagen

Quote from: h.b on August 01, 2012, 13:19:21
Hvordan blir pipa her hvis norwich denne sesongen greier å få en europa plass og Leeds rykker ned. Slettes ingen umulighet

jo, det er en umulighet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Det som ihvertfall er en mulighet er at Norwich holder seg i PL og vi IKKE rykker opp  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Er jo blitt slik at man holder litt med Norwich i PL

Leedsfan

Quote from: Kato on August 01, 2012, 13:51:03

Er bare sånn at mennesker er forskjellige...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sveifors

Quote from: h.b on August 01, 2012, 13:19:21

Hva er Norwich? ;)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

peder

Evig Pint

Quote from: peder on August 01, 2012, 19:08:46
Quote from: Kato on August 01, 2012, 13:51:03
+1

Håper de rykker ned, og at vi passerer dem i trappa i mai  ;)
Marching on together