Leeds - Dender Vs Solskjær

Started by Stifler, August 02, 2008, 12:30:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvilken kamp skal du se?

Leeds - Dender
22 (66.7%)
testimonialkampen
5 (15.2%)
vet ikke
0 (0%)
Litt av begge
6 (18.2%)

Total Members Voted: 33

Voting closed: August 03, 2008, 12:30:25

Stifler

Begge kampene går vel ganske så likt, så jeg lurte på om noen dropper Leeds, og heller skal se
testimonialkampen til Solskjær?

-Nr 2 er den første taperen-

eiru

Klausen

Hva foretrekker du? Himmelen eller helvette...?

Stifler

Ikke spør meg:)

4 stk som foretrekker helvette, så :)
-Nr 2 er den første taperen-

Torpe-do

er på jobb... får ikkje sett leedskamp... men hadde valgt leedskamp :)

Thunderfoot

Ser begge. Tipper det er mange skuffa på Old trafford som trodde de skulle se Solskjær. Kommer vel innpå, men til nå er det en helt vanlig (og utrolig kjedelig) treningskamp.

Torpe-do

leste ein stad at han skulle koma innpå rundt det 70. minutt

Thunderfoot

Se Solskjær i Leeds-drakt her (det er han til venstre på bildet): http://gfx.api.no/image-versions/www.tk.no/510x510r/02060/1217599080454_154552-tk_040708_5_2060005510x510r.jpg Senere ble han dessverre Liverpool-supporter

Dennis

Hadde Solskjær-testimonialen i bakgrunnen uten lyd.

Er selvsagt ingen Scumchester-supporter, men er fotballfan nok til å kunne glede meg over at en nordmann blir hyllet i det som kanskje er verdens største fotballklubb, tross at det er en hatklubb. Virker som en model-professional og har hatt en fantastisk karriere.
Marching on together!

MacMurder

Gad vite om TV2 hadde sendt Solskjærs testimonial om han hadde spilt i en annen klubb enn Scum ? Garantert ikke! I dag blir det total boikott av TV 2. Ikke nok med at de sender kampen, men halve dagens sendetid er viet.

Tom S

Det er ikkje mange vekene siden Claus Lundekvam hadde sin testimonial med Southampton, kan ikkje erindre at den kampen vart sendt på nokon kanal...

Quote from: MacMurder on August 02, 2008, 18:30:27
Gad vite om TV2 hadde sendt Solskjærs testimonial om han hadde spilt i en annen klubb enn Scum ? Garantert ikke! I dag blir det total boikott av TV 2. Ikke nok med at de sender kampen, men halve dagens sendetid er viet.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Solskjær er en norsk legende i verdens største og mest populære fotballklubb. Han er kanskje verdens mest berømte nålevende nordmann. Selvfølgelig dekker TV 2 dette bredt.  :)

Dagens høydare: Watne og Rekdal i TV2 studio som satt og bablet i munnen på hverandre , samtidig som Solskjær holdt sin tårevåte tale til publikummet på OT. Er det mulig...  ::)
Jon R.

Leedsulf

Quote from: Jon R on August 02, 2008, 20:15:22
Dagens høydare: Watne og Rekdal i TV2 studio som satt og bablet i munnen på hverandre , samtidig som Solskjær holdt sin tårevåte tale til publikummet på OT. Er det mulig...  ::)

Haha, reagerte også på det. Først avbrøt de bildene av Solskjær og fansen rett etter kampslutt pga reklame, så presterte de å gjøre dette.
Godt jobba, Tv2.

MacMurder

Quote from: Jon R on August 02, 2008, 20:15:22
Solskjær er en norsk legende i verdens største og mest populære fotballklubb. Han er kanskje verdens mest berømte nålevende nordmann. Selvfølgelig dekker TV 2 dette bredt.  :)

Hvorfor ikke heller si det på denne måten: også legende i verdens mest upopulære klubb!

pesi

jeg ville hørt Leeds kampen, men fikk ikke sjansen.
Det var den dårligste Tesimonial kampen jeg har sett (har Lucas sin testimonial på dvd!) Ole kommer på etter 70 min å viser at han "fortsatt har det inne"

Ole Gunnar Solskjær er en legende uansett... Jeg er Leeds på min hals å har min først Leeds tatto på bestilling as we speak. Men Solskjær er en legende for Norsk fotball uansett.

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!