Skrevet av Emne: Sponsing av TPN  (Lest 871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Sponsing av TPN
« på: August 02, 2008, 16:28:17 »
For å holde sideantall og kvaliteten på TPN oppe, kan vi trenge litt økonomisk støtte til medlemsbladet. I forrige nummer ser dere et par eksempler på dette, og begge er lagt inn fra våre egne medlemmer og deres firmaer.

Derfor benytter jeg muligheten til å minne relevante leserne her inne om muligheten til både å støtte medlemsbladet vårt og tilbudet til medlemmene, og samtidig eksponere bedriften/merkevaren sin i et medie som leses fra perm til perm opptil flere ganger. Opplaget vårt er ca 3.000 per nummer, seks ganger i året.

Ta kontakt med meg - Svend Anders - på svend@leedsunited.no om dette kan være aktuelt. Vi kan også hjelpe til med å lage noen enkle annonser om du ikke har dette fra før.

Det er også mulighet for å kombinere annonse i bladet med banner på nettsiden, eller kun annonsere på nett.

Så var det i alle fall nevnt! Skal noen ha med annonse i neste blad bør jeg ha hørt fra dere innen 20. august.

PS! Om dere har leserinnlegg eller andre tips til saker i kommende blad, må dere gjerne komme med det også!

Svend Anders,
redaktør, The Peacock News